Ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde Slimane - Mon Amour net op Radio 2
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde ook, hele week ogen niet open kunnen krijgen en dan nu klaarwakker.
Dat was @Roger_Epialesquote:Op vrijdag 5 april 2024 07:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was tot net nog heerlijk aan het slapen en ik werd bruut gewekt door de wekker omdat ik moet werken
Dat is zo kut hequote:Op vrijdag 5 april 2024 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De kramp schoot in mijn kuit net voordat ik wakker werd.
Het zal je verbazen hoeveel online gedrag dat wordt toegeschreven aan tieners daadwerkelijk van mensen komt die al ruim boven de 30 zijn.quote:
Sommige online comments zijn zo gefrustreerd, dat kan nooit door een tiener geschreven worden. Die zijn daar nog te naïef voorquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel online gedrag dat wordt toegeschreven aan tieners daadwerkelijk van mensen komt die al ruim boven de 30 zijn.
Als je op Twitter, Facebook en LinkedIn (ja ook daar is het niveau af en toe treurig) kijkt zijn het juist voornamelijk mensen van boven de 25 die zo achterlijk reageren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel online gedrag dat wordt toegeschreven aan tieners daadwerkelijk van mensen komt die al ruim boven de 30 zijn.
Nou ja. Wij zijn helaas het bewijs dat ouderen zich niet kunnen gedragen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Belachelijk dat jullie zeggen dat oudere mensen zich minder goed gedragen op internetHet probleem is gewoon dat je tegenwoordig niks meer kan zeggen
Roger heeft een nieuw slachtoffer gevonden?quote:Op vrijdag 5 april 2024 06:31 schreef Em31 het volgende:
6 uur wakker terwijl ik vrij ben![]()
[ afbeelding ]
Maar ouderen kunnen helemaal niet met een smartphone omgaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Belachelijk dat jullie zeggen dat oudere mensen zich minder goed gedragen op internetHet probleem is gewoon dat je tegenwoordig niks meer kan zeggen
Iedereen is wat mij betreft een potentieel slachtoffer.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Roger heeft een nieuw slachtoffer gevonden?
Die overgevoelige sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Altijd die haat ouderenquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen is wat mij betreft een potentieel slachtoffer.
Ik vroeg op, allemaal vroeg op.
Jij zeker niet, maar ik herken het beeld van vervelende oudere mensen, bijvoorbeeld op FOK, maar op HLN.be al helemaal, zeker wel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:28 schreef summer52 het volgende:
Zo ik voel mij helemaal niet aangesproken hoor.[ afbeelding ]
Wie noem jij hier oud? Snotneus!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
Michael van Praag die zijn mond vol had over die nieuwe Ajax directeur die zijn aandelen niet had opgegeven. Is nu zelf op zijn vingers getikt voor het niet tijdig opgeven van zijn Ajax aandelen.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |