Ik ben 42, dus het kan alle kanten opquote:Op maandag 8 april 2024 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Zie je er liever jong genoeg uit om zwanger te kunnen zijn of liever te oud en vást allang in de overgang?
Tripper? Bij sommige aanbiedingen moet je meteen een datum kiezen, maar bij andere kun je wel kaartjes zonder datum kopen. Misschien zit er iets tussen?quote:Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef Hupje het volgende:
Hoe kom je aan goedkopere dierentuin kaartjes? Ik vraag dit voor een vriend![]()
Wij zijn zelf echt al jaren niet meer in een dierentuin geweestMaar ik zoek dus kaartjes die je zonder datum cadeau kunt geven en voor 2 volwassenen en een kind niet meteen een miljoen miljard kosten.
Wat leuk om jou hier weer te zien! Hopelijk gaat alles goed?quote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef mignonne het volgende:
Goeieavond.
Ik ging na heel lang afwezig eens spieken hoe het hier was. Wat leuk om nog veel dezelfde namen te zien!
Ik ga ns wat topics doorspitten.
Hey!quote:Op maandag 8 april 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat leuk om jou hier weer te zien! Hopelijk gaat alles goed?
De plus heeft een spaaractie voor korting op dagjes uit (incl aantal dierentuinen) momenteel. Misschien via mensen in je omgeving oid sneller sparen en via dat kopen?quote:Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef Hupje het volgende:
Hoe kom je aan goedkopere dierentuin kaartjes? Ik vraag dit voor een vriend![]()
Wij zijn zelf echt al jaren niet meer in een dierentuin geweestMaar ik zoek dus kaartjes die je zonder datum cadeau kunt geven en voor 2 volwassenen en een kind niet meteen een miljoen miljard kosten.
Tripper of VakantieVeilingen? Dan heb je een ticket dat je kunt printen. Wij bestellen zelf ook vaak met kortingscodes van ing, of via Kruidvat oid (die hebben nu 2e kaartje gratis bij iets van wasmiddel), maar die moet je daarna op datum ‘echt’ bestellen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef Hupje het volgende:
Op je naam klikken rechtsboven, opties, en dan kan je ergens emoticons tonen bij reply oid op ja zetten!quote:Op maandag 8 april 2024 21:49 schreef Aure het volgende:
Volgens mij kan je die ergens aan zetten, maar ik weet even niet waar...
Aaaah danku danku, nu herken ik het weer!quote:Op maandag 8 april 2024 22:03 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Op je naam klikken rechtsboven, opties, en dan kan je ergens emoticons tonen bij reply oid op ja zetten!
@:mignonne
quote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef mignonne het volgende:
Goeieavond.
Ik ging na heel lang afwezig eens spieken hoe het hier was. Wat leuk om nog veel dezelfde namen te zien!
Haai!!quote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef mignonne het volgende:
Goeieavond.
T vond trainen met A heel gezelligquote:
Ik ken je niet maar toch, hoi!quote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef mignonne het volgende:
Goeieavond.
Ik ken jou niet maar na die paar posts over je zoon ben ik wel benieuwd over welke leeftijd we het hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 22:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar toch, hoi!![]()
Zoons keel is nog steeds kaduuk en morgen blijft ie ook nog thuis, daarna kijk ik wel maar vrees dat het de hele week gekloot wordt.
Kreeg een zooi zakelijke shit te doen waar ik onverwacht heel de dag mee bezig was. Lang leve YouTube, tiktok en al die troep want had geen tijd voor zoon en hij lag dus foon kijkend op de bank
Ik ken jou vaag dus staan we zo ongeveer quittequote:Op maandag 8 april 2024 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar na die paar posts over je zoon ben ik wel benieuwd over welke leeftijd we het hebben![]()
Oh 13, dat lijkt me briljante leeftijd, en onmogelijk tegelijkertijd in die transitie tussen kind en volwassenequote:Op maandag 8 april 2024 23:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik ken jou vaag dus staan we zo ongeveer quitte![]()
Zoon is 13 jaar, ik heb een dochter van 26 en een kleinzoon van 10 maandenIk ben oud
![]()
En jij?
Die komt er welquote:Op maandag 8 april 2024 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh 13, dat lijkt me briljante leeftijd, en onmogelijk tegelijkertijd in die transitie tussen kind en volwassene![]()
Hier kleine meid van bijna 8 die soms extreem lief en zorgzaam is, en geregeld denkt dat ze 20 is en de wereld overheerst gelijk de nieuwe Loekasjenko
Ja! A. zei zoiets op de app maar heb haar er verder nog niet over gesproken. Ze zijn niet bij mij deze week.quote:
Dat klinkt super schattigquote:Op maandag 8 april 2024 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh 13, dat lijkt me briljante leeftijd, en onmogelijk tegelijkertijd in die transitie tussen kind en volwassene![]()
Hier kleine meid van bijna 8 die soms extreem lief en zorgzaam is, en geregeld denkt dat ze 20 is en de wereld overheerst gelijk de nieuwe Loekasjenko
Je mag mijn 8 jarige wel een dag in huis hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 23:24 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat klinkt super schattig![]()
Die leeftijd is ook heel leuk, basisschool en leuke dingen doen enzo en nog niet op álles een weerwoord hebben
![]()
Vraag me serieus af of zoon ooit volwassen gedrag zal vertonen, hij lijkt soms net een drie jarigeDus idd, onmogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat heb je goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! Bekende naam! Was jij nou niet ook verloskundige of is mijn brein stuk?
En toch was de beredenering: vrouwenhuis, dus roze..quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:08 schreef exode het volgende:
Wij kijken altijd Kopen zonder kijken vooruit, dus gisteren die van volgende week gekeken. En nu zijn we helemaal blij want daar werd een keuken geplaatst zoals wij de indeling ook willen dat volgens onze architect 'raar' zou zijn. Nou ja wij zijn ook best raar, maar om het in het 'echt' te zien en dat die indeling dus wel werkt is fijn.
Sterker nog onze keuken wordt groter dus dan zou het helemaal moeten passen.
De kleur is overigens juist niet wat we willen (roze), ik neig naar koningsblauw en verloofde naar iets met kleur. (maar dus geen roze)
Ah dat is wel sneu 😞quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:19 schreef Troel het volgende:
MIjn jongste puber was gisteren in tranen. Zijn telefoon was een paar weken geleden gereset vanwege een reparatie en hij bedacht zich dus gisteren dat hij alle foto's van de hont kwijt was. Ik blijf dat zo moeilijk vinden, die intense verdrietigheid die je niet op kunt lossen
Gelukkig heeft hij veel foto's via whatsapp gedeeld en dergelijke, dus die zijn niet kwijt en natuurlijk hebben we allemaal foto's van de hont, dus er zijn zat foto's, maar ik snap zijn verdriet zo goed.
Toen hij de telefoon kreeg had ik wel alles zo ingesteld dat de foto's automatisch in de backup terecht kwamen, maar ik zou het vaker moeten controleren of het ook nog zo ingesteld staatquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:27 schreef exode het volgende:
Ach Troel, dat is echt wel heel verdrietig. Niet per ongeluk wat in Clouds opgeslagen? Zoals die van Google?
Oei dat klinkt heftig.Vandaag maar rustig aan doen dan!quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:49 schreef Quoi het volgende:
Vannacht zo ongeveer de hele medicijnkast aan pijnstillers ingenomen. De fysio had me gister iets overschat, geloof ik. Na de training schoot dat hele lijf in de kramp. Nu lig ik met een cappuccino in mn bed een beetje te herstellen
Wat sneu zulk verdrietquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:19 schreef Troel het volgende:
MIjn jongste puber was gisteren in tranen. Zijn telefoon was een paar weken geleden gereset vanwege een reparatie en hij bedacht zich dus gisteren dat hij alle foto's van de hont kwijt was. Ik blijf dat zo moeilijk vinden, die intense verdrietigheid die je niet op kunt lossen
Gelukkig heeft hij veel foto's via whatsapp gedeeld en dergelijke, dus die zijn niet kwijt en natuurlijk hebben we allemaal foto's van de hont, dus er zijn zat foto's, maar ik snap zijn verdriet zo goed.
Ik heb al meerdere jongens in gr3 die geparfumeerd naar school komen 😅quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:25 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tienjarige pubert geloof ik ook al zo'n beetje vanaf dat hij kan bewegen, tussen het poezelig knuffelen door. Ik ben heel benieuwd hoe dat de komende jaren gaat.
De eerste after shave is binnen, dus ik denk dat we op rand van de afgrond staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |