Ben je eigenlijk wel aan het werk, Vicky? Of gaat dat ook niet?quote:Op zondag 7 april 2024 18:06 schreef Vicky het volgende:
Beterschap voor alle zieken.
Jeetje @:exode dat is wel schrikken. Hopelijk meer duidelijkheid en wordt hij snel beter.
Hier nog steeds in de lappenmand. Hoestdag nummer 111...
Daarbij nog steeds verkouden. Weerstand, wat is dat?
Gisteren en vandaag, waar mogelijk, in de tuin bezig geweest. Bakken opgehangen aan de schutting, nieuw katten net gespannen, schutting in de olie gezet, deel van de tuin met de hoge drukspuit gedaan.
Mijn rug wil niet meer.
Net met manlief moussaka gemaakt. Nog 15 minuten en dan eten
Wat eng zeg. Door je rug gaan en dan kritiek zijn. Dat klinkt inderdaad heel ernstig.quote:Op zondag 7 april 2024 17:49 schreef exode het volgende:
Neeeeee joh wat een pech, zieken en pijn allemaal. Beterschap!!
Voor ons geen pcm, pleisters etc, wel 2 vriendinnen in het ziekenhuis en een collega van verloofde waar ligt kritiek in het ziekenhuis. Hij ging donderdag door zijn rug en vecht nu voor zijn leven. Ze weet niet meer dan dat hij kritiek ligt.
Zelf nog onderzoeken gepland staan, B ook, maar daar verwacht ik niets spannends van.
Jawel, maar vanuit huis.quote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel aan het werk, Vicky? Of gaat dat ook niet?
Poeh heftig Tink... Mijn man heeft nu intensieve therapie voor PTSS (doordeweeks intern). Dit is echt heel pittig, maar het geeft nu al zo ontzettend veel resultaat. Daar leert hij zijn angst/paniek juist te ondergaan, geen veiligheidsgedrag of technieken etc. 'Gewoon' er door heen gaan en ervaren dat er niks gebeurd en gaat vanzelf weg, een soort van 'omdenken'. (Ik weet het, het is supermakkelijk gezegd, maar als ik zie wat het bij mijn man doet,quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Tink89 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die verhalen over jouw zoon Mushanga. Een prinsje is het wel ja![]()
Ik ben zo moe na twee nachten amper slapen, vier spuugwassen vandaag (en de drie manden die er nog dingen om te vouwen zijn ook klaar) en m'n peuter die vooral continu alleen maar mama wil...en de paniek eigenlijk vooral. Ik ben m'n hoofd en de paniek die daarin zit, zo ontzettend beu. En therapie helpt wel, echt, maar op het moment zelf ben ik al m'n technieken kwijt en heb ik alleen nog maar buikpijn, doemscenario's in m'n hoofd en geen enkele realiteitszin meer. Ik therapie nog even door de komende maanden....
Andere vraag: ik was altijd heel tevreden over onze oorthermometer van de Lidl, maar gisteren bleek dat die de hele dag onterecht aangaf dat de jongste geen koorts had (batterij is niet leeg ofzo), dus nu vertrouw ik 'm niet meer. Iemand goede ervaringen met een betaalbare andere? Ik heb echt een broertje dood aan billenthermometers en m'n kinderen ook, die gebruik ik liever niet.
Bedankt! Dat zinnetje staat er bij mij niet, maar dat verklaart een hoop! Hopelijk voegen ze het snel weer toe.quote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef eponine het volgende:
[..]
Als ik de NPO app open op m’n tv staat er, sinds de vernieuwing, onderin “Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar”. Dus kan al een tijdje niet…
Autsj. Dat is 2 keer gemene pijn..quote:Op zondag 7 april 2024 17:42 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wij doen meeJ kregen gisteren een brandblaar op zijn hand bij het knutselen en had vandaag diezelfde hand tussen de poort (de wind waaide en hij hield vast aan de schutting).
Het is een nogal apart figuur jahquote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Tink89 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die verhalen over jouw zoon Mushanga. Een prinsje is het wel ja![]()
Ik ben zo moe na twee nachten amper slapen, vier spuugwassen vandaag (en de drie manden die er nog dingen om te vouwen zijn ook klaar) en m'n peuter die vooral continu alleen maar mama wil...en de paniek eigenlijk vooral. Ik ben m'n hoofd en de paniek die daarin zit, zo ontzettend beu. En therapie helpt wel, echt, maar op het moment zelf ben ik al m'n technieken kwijt en heb ik alleen nog maar buikpijn, doemscenario's in m'n hoofd en geen enkele realiteitszin meer. Ik therapie nog even door de komende maanden....
Andere vraag: ik was altijd heel tevreden over onze oorthermometer van de Lidl, maar gisteren bleek dat die de hele dag onterecht aangaf dat de jongste geen koorts had (batterij is niet leeg ofzo), dus nu vertrouw ik 'm niet meer. Iemand goede ervaringen met een betaalbare andere? Ik heb echt een broertje dood aan billenthermometers en m'n kinderen ook, die gebruik ik liever niet.
Ja prachtig hè! Al is het nu alweer pikkedonker.quote:Op zondag 7 april 2024 21:27 schreef exode het volgende:
Hebben jullie de lucht gezien? De overbuurvrouw maakte deze foto, ons huis in een gloed.
Helaas, foto delen lukt niet
Die was echt gaaf rood/oranje idd!quote:Op zondag 7 april 2024 21:27 schreef exode het volgende:
Hebben jullie de lucht gezien? De overbuurvrouw maakte deze foto, ons huis in een gloed.
Helaas, foto delen lukt niet
Misschien gewoon heel moe? Al weet ik niet of dat beter is...quote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef Amsel het volgende:
Ik sta in de trein en een vriendelijke jongeman vroeg net of ik wilde zitten. En nu ben ik bang dat ik er heel zwanger en/of oud uitzie
Of het was gewoon een keurig opgevoede jongemanquote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef Amsel het volgende:
Ik sta in de trein en een vriendelijke jongeman vroeg net of ik wilde zitten. En nu ben ik bang dat ik er heel zwanger en/of oud uitzie
En heb je er gebruik van gemaakt?quote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef Amsel het volgende:
Tja. Zie je er liever jong genoeg uit om zwanger te kunnen zijn of liever te oud en vást allang in de overgang?quote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef Amsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |