Ja! A. zei zoiets op de app maar heb haar er verder nog niet over gesproken. Ze zijn niet bij mij deze week.quote:
Dat klinkt super schattigquote:Op maandag 8 april 2024 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh 13, dat lijkt me briljante leeftijd, en onmogelijk tegelijkertijd in die transitie tussen kind en volwassene![]()
Hier kleine meid van bijna 8 die soms extreem lief en zorgzaam is, en geregeld denkt dat ze 20 is en de wereld overheerst gelijk de nieuwe Loekasjenko
Je mag mijn 8 jarige wel een dag in huis hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 23:24 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat klinkt super schattig![]()
Die leeftijd is ook heel leuk, basisschool en leuke dingen doen enzo en nog niet op álles een weerwoord hebben
![]()
Vraag me serieus af of zoon ooit volwassen gedrag zal vertonen, hij lijkt soms net een drie jarigeDus idd, onmogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat heb je goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! Bekende naam! Was jij nou niet ook verloskundige of is mijn brein stuk?
En toch was de beredenering: vrouwenhuis, dus roze..quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:08 schreef exode het volgende:
Wij kijken altijd Kopen zonder kijken vooruit, dus gisteren die van volgende week gekeken. En nu zijn we helemaal blij want daar werd een keuken geplaatst zoals wij de indeling ook willen dat volgens onze architect 'raar' zou zijn. Nou ja wij zijn ook best raar, maar om het in het 'echt' te zien en dat die indeling dus wel werkt is fijn.
Sterker nog onze keuken wordt groter dus dan zou het helemaal moeten passen.
De kleur is overigens juist niet wat we willen (roze), ik neig naar koningsblauw en verloofde naar iets met kleur. (maar dus geen roze)
Ah dat is wel sneu 😞quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:19 schreef Troel het volgende:
MIjn jongste puber was gisteren in tranen. Zijn telefoon was een paar weken geleden gereset vanwege een reparatie en hij bedacht zich dus gisteren dat hij alle foto's van de hont kwijt was. Ik blijf dat zo moeilijk vinden, die intense verdrietigheid die je niet op kunt lossen
Gelukkig heeft hij veel foto's via whatsapp gedeeld en dergelijke, dus die zijn niet kwijt en natuurlijk hebben we allemaal foto's van de hont, dus er zijn zat foto's, maar ik snap zijn verdriet zo goed.
Toen hij de telefoon kreeg had ik wel alles zo ingesteld dat de foto's automatisch in de backup terecht kwamen, maar ik zou het vaker moeten controleren of het ook nog zo ingesteld staatquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:27 schreef exode het volgende:
Ach Troel, dat is echt wel heel verdrietig. Niet per ongeluk wat in Clouds opgeslagen? Zoals die van Google?
Oei dat klinkt heftig.Vandaag maar rustig aan doen dan!quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:49 schreef Quoi het volgende:
Vannacht zo ongeveer de hele medicijnkast aan pijnstillers ingenomen. De fysio had me gister iets overschat, geloof ik. Na de training schoot dat hele lijf in de kramp. Nu lig ik met een cappuccino in mn bed een beetje te herstellen
Wat sneu zulk verdrietquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:19 schreef Troel het volgende:
MIjn jongste puber was gisteren in tranen. Zijn telefoon was een paar weken geleden gereset vanwege een reparatie en hij bedacht zich dus gisteren dat hij alle foto's van de hont kwijt was. Ik blijf dat zo moeilijk vinden, die intense verdrietigheid die je niet op kunt lossen
Gelukkig heeft hij veel foto's via whatsapp gedeeld en dergelijke, dus die zijn niet kwijt en natuurlijk hebben we allemaal foto's van de hont, dus er zijn zat foto's, maar ik snap zijn verdriet zo goed.
Ik heb al meerdere jongens in gr3 die geparfumeerd naar school komen 😅quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:25 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tienjarige pubert geloof ik ook al zo'n beetje vanaf dat hij kan bewegen, tussen het poezelig knuffelen door. Ik ben heel benieuwd hoe dat de komende jaren gaat.
De eerste after shave is binnen, dus ik denk dat we op rand van de afgrond staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |