SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vleesindustrie ten top.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eens en ben ook naar een andere richting nu. Maargoed dat gezeik erover..... Het komt door wat consumenten willen met name. en de grote leveranciers. laat dat ff duidelijk zijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest vroeger vaak mee te veerijden.Zou ik nu niet meer echt achterstaan.Do what you love, love what you do!![]()
we kwamen hier btw op trouwens omdat ik nog stukjes uit Russischs ff vertaald wilde hebben uit geknipte stukjes film he.
Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
over het algemeen toch. en denk ik zijn jullie toch naïef wel in hoe te denken hoe alles gaat, of het niet weten enzo.
hmmms mss niet voor iedereen, maar onwijze weerstand als ik zeg dus hoe het gaat blijkt het uit.Do what you love, love what you do!![]()
dat niet het erge eraan trouwens want kom ik nog in. Maar dan aan mij zeggen van moet anders. ik zou willen echt wel, en als je leest zie je het erin
Maarrre ik ben niet die dat kan he?
ik weet gewoon zeker, jullie hebben allemaal idee erover, maar zijn er nooit bij geweest hoe zoiets gaat.... Ik wel en dat wil ik laten zien best wel. maar ok, gaat nooit werken omdat consumenten dat neit willen zien
Do what you love, love what you do!![]()
Dit zijn pure aannames van je, en derhalve volkomen irrelevant.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:38 schreef kree het volgende:
over het algemeen toch. en denk ik zijn jullie toch naïef wel in hoe te denken hoe alles gaat, of het niet weten enzo.
hmmms mss niet voor iedereen, maar onwijze weerstand als ik zeg dus hoe het gaat blijkt het uit.![]()
Ik denk dat het bewustzijn in de loop der jaren aardig beter is geworden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja over rest wel, maar ook wel beetje gezien.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit zijn pure aannames van je, en derhalve volkomen irrelevant.
Hoe het echt gaat vanaf het begin van vangen van vis enzo. ga me nou daar niet over zeiken, want ja dat heb ik wel gezien. en weet ook nog wel rest beetje hoe zoiets gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Oké jij bent erbij geweest? En nu? Nu ga je anders inkopen?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:40 schreef kree het volgende:
dat niet het erge eraan trouwens want kom ik nog in. Maar dan aan mij zeggen van moet anders. ik zou willen echt wel, en als je leest zie je het erin
Maarrre ik ben niet die dat kan he?
ik weet gewoon zeker, jullie hebben allemaal idee erover, maar zijn er nooit bij geweest hoe zoiets gaat.... Ik wel en dat wil ik laten zien best wel. maar ok, gaat nooit werken omdat consumenten dat neit willen zien
Kap eens met andere users hier dingen in de schoenen schuiven of beschuldigen van oogkleppen op hebben. Er zijn gerust mensen die het niet willen zien, helemaal waar, maar jij gaat ervan uit dat het hier ook zo is. Maar jij informeert helemaal niet of gaat in gesprek erover, je doet aannames.![]()
het zijn geen aannames, maar feiten van mij hoe ik het zag dus hoe die dingen gingen. Jij wel op schip geweest enzo en hoe dat ging invriezen en overladen ergens voor de kust van mauretanie. en daarna via via via via China weer naar EU kwamen?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit zijn pure aannames van je, en derhalve volkomen irrelevant.
Euhm ik wel en stond er met mijn neus op, iig het begin, dus ga me niet vertellen hoe dit nu werkt he?Do what you love, love what you do!![]()
Bedjes tijd?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nee maar ga niet zeggen tegen mij hoe het komt en hoe ik schuldig ben eraan aan begin van dit enzo, ik kwam er als monteur, niet als dat ik zeg het is goed.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké jij bent erbij geweest? En nu? Nu ga je anders inkopen?
Kap eens met andere users hier dingen in de schoenen schuiven of beschuldigen van oogkleppen op hebben. Er zijn gerust mensen die het niet willen zien, helemaal waar, maar jij gaat ervan uit dat het hier ook zo is. Maar jij informeert helemaal niet of gaat in gesprek erover, je doet aannames.
En ja ik heb er mijn twijfels over hoor of jullie wel weten hoe dat gaat in de praktijk?Do what you love, love what you do!![]()
Dus jij eet geen vis meer begrijp ik hieruit.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
het zijn geen aannames, maar feiten van mij hoe ik het zag dus hoe die dingen gingen. Jij wel op schip geweest enzo en hoe dat ging invriezen en overladen ergens voor de kust van mauretanie. en daarna via via via via China weer naar EU kwamen?
Euhm ik wel en stond er met mijn neus op, iig het begin, dus ga me niet vertellen hoe dit nu werkt he?![]()
nee helemaal niet? maar ik weet wel waar het vandaan komt, en daar klaag ik niet over?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Dus jij eet geen vis meer begrijp ik hieruit.Do what you love, love what you do!![]()
Jij maakt aannames over mensen hier omdat ze niet met je over dit onderwerp wilt discussieren. Net zoals je nu doet bij mij.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
het zijn geen aannames, maar feiten van mij hoe ik het zag dus hoe die dingen gingen. Jij wel op schip geweest enzo en hoe dat ging invriezen en overladen ergens voor de kust van mauretanie. en daarna via via via via China weer naar EU kwamen?
Euhm ik wel en stond er met mijn neus op, iig het begin, dus ga me niet vertellen hoe dit nu werkt he?
Dat mensen niet met je in discussie willen gaan geeft echt niet aan hoe zij over dat onderwerp denken.
Jij maakt er van dat mensen die niet met jou in discussie willen gaan hier over, onwetend zijn en onwetend willen blijven.
En dat is een gigantisch ongefundeerd waardeoordeel waar je maar over door blijft drammen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2024 22:50:06 ]![]()
Heeft iemand dat hier gezegd? Nee! Dus wat zeik je nou? Ik hou er verder mee op want het heeft geen zin.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar ga niet zeggen tegen mij hoe het komt en hoe ik schuldig ben eraan aan begin van dit enzo, ik kwam er als monteur, niet als dat ik zeg het is goed.
En ja ik heb er mijn twijfels over hoor of jullie wel weten hoe dat gaat in de praktijk?![]()
Ander verhaal,wat voor koffie drink je?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet? maar ik weet wel waar het vandaan komt, en daar klaag ik niet over?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt jullie zouden allemaal eens mee moeten met die vissersboot in mauretanie. mss snappen jullie me dan. en waarom het is en hoe.
Want voor nu, allemaal ideaal idee, wat niet werkbaar is met consument vraag enzo nog steeds.Do what you love, love what you do!![]()
Wat voor kleding draag je?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou merk beetje weerstand omdat ik erin gewerkt heb en probeer het echte verhaal uit te leggen. goed voorbeeld ervan is "wil het niet horen hoe". maargoed.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Heeft iemand dat hier gezegd? Nee! Dus wat zeik je nou? Ik hou er verder mee op want het heeft geen zin.Do what you love, love what you do!![]()
Grote huis van 83m2quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik koop het wel, en hoewel ik denk het kan allemaal beter. Uiteindelijk koop ik ook gewoon de goedkoopste.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:51 schreef Shii het volgende:
En morgen koop je gewoon een blikje tonijn.Do what you love, love what you do!![]()
En weer een aanname.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou merk beetje weerstand omdat ik erin gewerkt heb en probeer het echte verhaal uit te leggen. goed voorbeeld ervan is "wil het niet horen hoe". maargoed.
Dat mensen niet met je in discussie willen gaan geeft echt niet aan hoe zij over dat onderwerp denken.![]()
Je wijst met 1 vinger,maar er wijzen 3 naar jezelf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede keus.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb al gezegd wil wel het meer echte verhaal laten zien, maargoed. ik kan dat niet zo op internet zetten.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En weer een aanname.
Dat mensen niet met je in discussie willen gaan geeft echt niet aan hoe zij over dat onderwerp denken.Do what you love, love what you do!![]()
Het halve topic gaat over jou met je gedram.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou merk beetje weerstand omdat ik erin gewerkt heb en probeer het echte verhaal uit te leggen. goed voorbeeld ervan is "wil het niet horen hoe". maargoed.
Hou op.![]()
Echt man, ga niet met een vinger wijzen en uiteindelijk het goedkoopste blikje tonijn kopen. Prima dat je de goedkoopste tonijn koopt, maar kom niet aan met je dierenleed hier dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik koop het wel, en hoewel ik denk het kan allemaal beter. Uiteindelijk koop ik ook gewoon de goedkoopste.![]()
Stop nou eens met drammen man. Niemand wil met je in discussie hierover gaan, we zitten in een onzin-subforum. Probeer het in een serieus subforum.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb al gezegd wil wel het meer echte verhaal laten zien, maargoed. ik kan dat niet zo op internet zetten.![]()
Zijn die er dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stop nou eens met drammen man. Niemand wil met je in discussie hierover gaan, we zitten in een onzin-subforum. Probeer het in een serieus subforum.
Anders kan hij geen peuken betalenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt man, ga niet met een vinger wijzen en uiteindelijk het goedkoopste blikje tonijn kopen. Prima dat je de goedkoopste tonijn koopt, maar kom niet aan met je dierenleed hier dan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: