nou merk beetje weerstand omdat ik erin gewerkt heb en probeer het echte verhaal uit te leggen. goed voorbeeld ervan is "wil het niet horen hoe". maargoed.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Heeft iemand dat hier gezegd? Nee! Dus wat zeik je nou? Ik hou er verder mee op want het heeft geen zin.
Grote huis van 83m2quote:
ik koop het wel, en hoewel ik denk het kan allemaal beter. Uiteindelijk koop ik ook gewoon de goedkoopste.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:51 schreef Shii het volgende:
En morgen koop je gewoon een blikje tonijn.
En weer een aanname.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou merk beetje weerstand omdat ik erin gewerkt heb en probeer het echte verhaal uit te leggen. goed voorbeeld ervan is "wil het niet horen hoe". maargoed.
Goede keus.quote:
ik heb al gezegd wil wel het meer echte verhaal laten zien, maargoed. ik kan dat niet zo op internet zetten.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En weer een aanname.
Dat mensen niet met je in discussie willen gaan geeft echt niet aan hoe zij over dat onderwerp denken.
Het halve topic gaat over jou met je gedram.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou merk beetje weerstand omdat ik erin gewerkt heb en probeer het echte verhaal uit te leggen. goed voorbeeld ervan is "wil het niet horen hoe". maargoed.
Echt man, ga niet met een vinger wijzen en uiteindelijk het goedkoopste blikje tonijn kopen. Prima dat je de goedkoopste tonijn koopt, maar kom niet aan met je dierenleed hier dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik koop het wel, en hoewel ik denk het kan allemaal beter. Uiteindelijk koop ik ook gewoon de goedkoopste.
Stop nou eens met drammen man. Niemand wil met je in discussie hierover gaan, we zitten in een onzin-subforum. Probeer het in een serieus subforum.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb al gezegd wil wel het meer echte verhaal laten zien, maargoed. ik kan dat niet zo op internet zetten.
Zijn die er dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stop nou eens met drammen man. Niemand wil met je in discussie hierover gaan, we zitten in een onzin-subforum. Probeer het in een serieus subforum.
Anders kan hij geen peuken betalenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt man, ga niet met een vinger wijzen en uiteindelijk het goedkoopste blikje tonijn kopen. Prima dat je de goedkoopste tonijn koopt, maar kom niet aan met je dierenleed hier dan.
oepsquote:Op woensdag 3 april 2024 22:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neeeeeee nu krijgen we daar weer een heel betoog over
Arme tabaksboeren,verdienen ook niks.quote:
Weet je wel hoe tabak gemaakt wordt? Mensen willen dat niet weten maar gewoon lekker goedkoop shag kunnen kopenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Arme tabaksboeren,verdienen ook niks.
Ik ben een tijd drugsdealer geweest. Wist ook wel dat het slecht was maar easy money.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
hmmms nou erover op, ik krijg het niet voor elkaar om jullie duidelijk te maken dat ik het niet met alles eens ben, maar ik er wel in werkte om gewoon salaris te verdienen?
Stuur mij tabakquote:Op woensdag 3 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een tijd drugsdealer geweest. Wist ook wel dat het slecht was maar easy money.
Heb je een YT filmpje toevallig?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niemand vraagt om meer informatie dus jullie willen allemaal onwetend blijven over al het leed dat achter tabaksproductie schuilt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |