SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi spel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rats,kuch en bonen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tosti genot,altijd goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hearlik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Shii bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10 keer lijkt me een leuke afsluiter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is perceptie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg je toch ook niet tegen een sporter die bijv. Grand slams wint?
Jij hebt vaak genoeg gewonnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het geen stom spel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hangt er vanaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan kijk je niet goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook goed,gunnen moet van 2 kanten komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh nu geef je toe dat je enkel een ander iets gunt als de ander jou iets guntquote:Op woensdag 3 april 2024 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ook goed,gunnen moet van 2 kanten komen.![]()
Niet enkel,meer knie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ouchquote:Op woensdag 3 april 2024 01:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
oh nu geef je toe dat je enkel een ander iets gunt als de ander jou iets gunt![]()
Het is een wisselwerking.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blij dat je kan lachen,gun ik je wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Want lachen is gezond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat anderen gewoon een keer punten pakken joh. NIet ik hoor want je haat me. Maar de anderen. Wees eens lief en minder egoïstisch. Het zou je sieren.![]()
Lees gisternacht maar even terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dromen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En morgen gezond weer op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mooi weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 259 / +198 / +22 / 455 / 522
2. AardappelSchotel / 167 / +127 / +15 / 458 / 548
3. JustinK / 165 / +131 / +0 / 546 / 648
4. mario390 / 114 / +11 / +0 / 149 / 202
5. kree / 111 / +0 / +0 / 235 / 304
6. drakin / 102 / +32 / +0 / 416 / 481
7. KillemWieft / 49 / +15 / +0 / 15 / 38
8. Monsterkoekie / 46 / +12 / +0 / 219 / 238
9. ieniminimuis / 41 / +21 / +0 / 141 / 167
10. Mickytjuh / 39 / +26 / +0 / 87 / 101
11. Mercedes. / 38 / +28 / +7 / 90 / 122
12. devzero / 36 / +11 / +0 / 107 / 136
13. hemarookworst / 35 / +28 / +0 / 98 / 124
14. Dr.Mikey / 33 / +22 / +0 / 88 / 109
15. Rob / 30 / +30 / +0 / 49 / 58
16. gebrokenglas / 23 / +0 / +1 / 50 / 63
17. Lovely / 21 / +21 / +0 / 113 / 130
18. Speklap3000 / 20 / +10 / +0 / 209 / 218
19. M_0_0_N / 18 / +13 / +0 / 77 / 92
20. BasEnAad / 13 / +10 / +0 / 18 / 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Rob.insert dansende smiley.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht ik al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu nog even roken zeker?quote:Op woensdag 3 april 2024 02:45 schreef Rob het volgende:
Daar hoeven we geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt,en likes doen het ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 02:56 schreef Rob het volgende:
hmm klikbare smilies onder invoerveld zijn niet actief ??
FB / FOK! traaahaaag..... ? (traag, dus).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Exact op de seconde.quote:Op woensdag 3 april 2024 03:03 schreef Rob het volgende:
03:03:03 is een mooie tijd![]()
Fijne nacht verder Fresh
Lekker slipe Rob.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kjoet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 01:51 schreef Mercedes. het volgende:
ik heb jou nog nooit iemand iets zien gunnen![]()
Wat een fijne bevestiging.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog niet naar de punten gekeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je lekker geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kort,je was langer weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je doet het jezelf aan.Je bent steeds aan het schelden,gaat mensen van provoceren of kloon beschuldigen.
Dat is toch niet leuk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anderen zeggen zoveel Mario. En dan post je het ook nog even in de COS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik draai me nog een keer om
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijft een leuk nummer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hontje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nog even opruimen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je een bril nodig?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan weet ik het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is wel heel raar.quote:Op woensdag 3 april 2024 05:56 schreef mario390 het volgende:
zij je toch hier de fout of niet?
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie jouw posts wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,en smileys werken ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De hele nacht al niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben niet moe,en je was er ook weer niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toeval dat het rustig was.Heb ook een uur moeten bolken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lastig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doen ze leuk daar.quote:Op woensdag 3 april 2024 06:32 schreef mario390 het volgende:
bij de volgenden party in
brasil deze nacht op donderdag
zall cyndi lauper zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan finale?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat duitse bb hadde selfs mandaag bij
de liveshow nur 300 000 kijkers
het is live nur op betalstream te zien
en tot vor 2 dagen weest ik nog niet dat
het al 1 maand lopt
het zijn al 3 vrijwillig weg![]()
Dat las ik dat je het niet wist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succes met de puntjes ,ik ga even liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet niet of Monitor de puntentelling nu bijhoudHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Heel erg stukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fok doet het primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja inbel verbinding.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga maar eens ontbijtje zoekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zooooo wat traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bolkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is nu weer snelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fast as lightningOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fast as... UhhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgens mij nu goed, althans hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nope FOK! is/was kapoetquote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier ook. dacht eerst dat t aan mij lagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee is al vanaf gisterenavond Had de TT van Aardapppelschotel aangepast en toen wilde ik hier nog wat tikken was Fok!down Nog een kwartiertje gewacht maar lukte niet ben maar gaan slapen.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier ook. dacht eerst dat t aan mij lag
Vanmorgen start ik Fok! op en was het er nog.
Maar nu doet hij het volgens mij weer goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:weer opgeknapt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga maar eens naar de fysioOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Hele nacht stuk geweest voor mij.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik was zelf ook stukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werk eraan
Thee
Dekentje
RustDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
O das mooi kudt, wat heb je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
lelijke poeeedellllllllllllllllllllllllll
Smile, it's free therapy.![]()
Ben gewoon beroerd en misselijkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of het zo is weet ik nietquote:
las op FB dat er heel veel mensen blijkbaar ziek zijn met het Noro virus.. Dat schijnt weer rond te gaan
En beterschap draakjeSmile, it's free therapy.![]()
O jakkie, ik neem altijd zuiveringzout of een blikje cola als ik misselijk ben. Het helpt mij altijd welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien is dat het, als het nou maar weg gaat en snel een beetjequote:Op woensdag 3 april 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of het zo is weet ik niet
las op FB dat er heel veel mensen blijkbaar ziek zijn met het Noro virus.. Dat schijnt weer rond te gaan
En beterschap draakjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gatverquote:Op woensdag 3 april 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jakkie, ik neem altijd zuiveringzout of een blikje cola als ik misselijk ben. Het helpt mij altijd welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja het is niet lekker maar het helpt wel.quote:
Heb altijd zuiverings zout en blikjes cola in huis. Het moet dan wel de pepsi zijn en lauw niet uit de koelkast
He liever een vieze slok van dat zuiveringszout, theelepeltje vol in de mond en dan water er achteraan en doorslikken dan twee dagen of meer beroerd zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
hij doet het weer!
Ik kan toch nooit last van @Speklap3000 hebben?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan heeft @:MizzezAmy er geen last van
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
OntbijtTijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat leek mij ook al raarquote:Op woensdag 3 april 2024 09:28 schreef MizzezAmy het volgende:
hij doet het weer!
[..]
Ik kan toch nooit last van @:Speklap3000 hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vola is juist heel slechtquote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet lekker maar het helpt wel.
Heb altijd zuiverings zout en blikjes cola in huis. Het moet dan wel de pepsi zijn en lauw niet uit de koelkast
He liever een vieze slok van dat zuiveringszout, theelepeltje vol in de mond en dan water er achteraan en doorslikken dan twee dagen of meer beroerd zijn.
Ik neem pepermuntthee omdat munt goed vör de maag isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al raar
Ja, mallerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Verse gember theequote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vola is juist heel slecht
Ik neem pepermuntthee omdat munt goed vör de maag isis ook goed tegen misselijkheid.
Smile, it's free therapy.![]()
Mogguh!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En nog lekker ookquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verse gember theeis ook goed tegen misselijkheid.
![]()
![]()
Ook gehad gisterquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verse gember theeis ook goed tegen misselijkheid.
Fogel past tt aan
Het helpt en dat vind ik belangrijk. Ben helemaal geen cola drinken maar als ik last van mij heb dan neem ik er wel een.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vola is juist heel slecht
Ik neem pepermuntthee omdat munt goed vör de maag is
Verder hou ik niet van thee.
Zo heeft ieder zijn eigen ding on klachten te bestrijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Fogelquote:
Ik neem altijd een Koekie en dan voel ik me meteen beterquote:Op woensdag 3 april 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het helpt en dat vind ik belangrijk. Ben helemaal geen cola drinken maar als ik last van mij heb dan neem ik er wel een.
Verder hou ik niet van thee.
Zo heeft ieder zijn eigen ding on klachten te bestrijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem altijd een Koekie en dan voel ik me meteen beterer is maar een koekie en die neem jij al
Ik was om 0530 al uit bed om jullie te bolken maar FOK! Werkte niet
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zul je net zienquote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Fogel het volgende:
Ik was om 0530 al uit bed om jullie te bolken maar FOK! Werkte niet![]()
![]()
Ik was de hele nacht onvrijwillig wakker en kon niet eens bolkenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Fogel het volgende:
Ik was om 0530 al uit bed om jullie te bolken maar FOK! Werkte nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jammer ja. Gemiste kans.
Maar ach, over 11 minuten ben ik in centrum Oslo.I'm surrounded by morons!
doen ze expres zoquote:Op woensdag 3 april 2024 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was de hele nacht onvrijwillig wakker en kon niet eens bolkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moest ik naar facebookquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eet smakelijkquote:
DIe was gisteren avond al down.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Fogel het volgende:
Ik was om 0530 al uit bed om jullie te bolken maar FOK! Werkte niet
Had net een TT aangepast en toen hoppe foutmelding
Vanmorgen kon ik er nog niet in
Maar ik zag hier dat er mensen waren die er wel op konden heel raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een bedrijf dus moet welquote:Op woensdag 3 april 2024 09:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben ik al tijden niet op ingelogdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Its magicquote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe was gisteren avond al down.
Maar ik zag hier dat er mensen waren die er wel op konden heel raarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus het is allemaal begonnen omdat jij een TT ging aanpassen?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe was gisteren avond al down.
Maar ik zag hier dat er mensen waren die er wel op konden heel raar![]()
![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus het is allemaal begonnen omdat jij een TT ging aanpassen?Heb daarna nog een post kunnen doen dus denk dat het niet daar aan lag
Die staat op Facebookquote:
![]()
![]()
Duim was voor bericht boven meDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga zo mijn rol als projectleider weer oppakken.
Of te wel: ik sleep het na de eindstreepTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Na de eindstreep.
Bewust je deadline missenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
misschien sleept ze het nog door ook al is de eindstreep behaaltUw ADH vitamine Worst
![]()
Kan ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het maar na die tijd isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
VreemdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah Koekie toch, je kon toch op mijquote:Op woensdag 3 april 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vannacht kon ik niet op fok en ik kon niet slapen en toen moest ik huilen![]()
![]()
Meen je niet. Ging je huilen omdat je niet op FOK! Kon?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vannacht kon ik niet op fok en ik kon niet slapen en toen moest ik huilenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vent had fok! platgegooid vannachtquote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Manmanman jullie hebben mario laten laufeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Manmanman jullie hebben mario laten laufe![]()
![]()
En mij buitengeslotenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vent had fok! platgegooid vannachtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toen ik de laatste post had voordat ie 5 minuten plat ging werd ik uitgescholdenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vent had fok! platgegooid vannacht![]()
![]()
Ja want er was niemand om te kletsenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet. Ging je huilen omdat je niet op FOK! Kon?![]()
![]()
Whutquote:Op woensdag 3 april 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik de laatste post had voordat ie 5 minuten plat ging werd ik uitgescholdenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kon er ook niet in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is de schuld van marrioquote:
quote:
ik wil mario laten saufenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Manmanman jullie hebben mario laten laufeUw ADH vitamine Worst
![]()
O dat vind ik erg voor je. Ik kon er ook niet op en denk dan jammer, ga ik lekker tv kijken.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja want er was niemand om te kletsen
Vond het wel lekker rustig even geen tr's behandelen
Is wel toevallig dat hij gisteravond nog iets post van jullie zullen het wel meemaken en daarna fok! plat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja onderschat de krachten van mario nietquote:Op woensdag 3 april 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel toevallig dat hij gisteravond nog iets post van jullie zullen het wel meemaken en daarna fok! plat.![]()
Hij heeft het Den Bolk virus ook te pakken, heeft de lepels achter zich gelatenquote:
Ik bolk met een lepelquote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het Den Bolk virus ook te pakken, heeft de lepels achter zich gelaten![]()
![]()
Mag gewoonquote:Op woensdag 3 april 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel toevallig dat hij gisteravond nog iets post van jullie zullen het wel meemaken en daarna fok! plat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: