Ja het is niet lekker maar het helpt wel.quote:
Ik kan toch nooit last van @Speklap3000 hebben?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan heeft @:MizzezAmy er geen last van
Dat leek mij ook al raarquote:Op woensdag 3 april 2024 09:28 schreef MizzezAmy het volgende:
hij doet het weer!
[..]
Ik kan toch nooit last van @:Speklap3000 hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vola is juist heel slechtquote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet lekker maar het helpt wel.
Heb altijd zuiverings zout en blikjes cola in huis. Het moet dan wel de pepsi zijn en lauw niet uit de koelkast
He liever een vieze slok van dat zuiveringszout, theelepeltje vol in de mond en dan water er achteraan en doorslikken dan twee dagen of meer beroerd zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al raar
Ja, mallerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Verse gember theequote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vola is juist heel slecht
Ik neem pepermuntthee omdat munt goed vör de maag is
En nog lekker ookquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verse gember theeis ook goed tegen misselijkheid.
Ook gehad gisterquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verse gember theeis ook goed tegen misselijkheid.
Het helpt en dat vind ik belangrijk. Ben helemaal geen cola drinken maar als ik last van mij heb dan neem ik er wel een.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vola is juist heel slecht
Ik neem pepermuntthee omdat munt goed vör de maag is
Morguh Fogelquote:
Ik neem altijd een Koekie en dan voel ik me meteen beterquote:Op woensdag 3 april 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het helpt en dat vind ik belangrijk. Ben helemaal geen cola drinken maar als ik last van mij heb dan neem ik er wel een.
Verder hou ik niet van thee.
Zo heeft ieder zijn eigen ding on klachten te bestrijden
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem altijd een Koekie en dan voel ik me meteen beter
Zul je net zienquote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Fogel het volgende:
Ik was om 0530 al uit bed om jullie te bolken maar FOK! Werkte niet
Ik was de hele nacht onvrijwillig wakker en kon niet eens bolkenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Fogel het volgende:
doen ze expres zoquote:Op woensdag 3 april 2024 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was de hele nacht onvrijwillig wakker en kon niet eens bolken
Moest ik naar facebookquote:
Eet smakelijkquote:
DIe was gisteren avond al down.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een bedrijf dus moet welquote:Op woensdag 3 april 2024 09:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben ik al tijden niet op ingelogd
Its magicquote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe was gisteren avond al down.
Had net een TT aangepast en toen hoppe foutmelding
Vanmorgen kon ik er nog niet in
Maar ik zag hier dat er mensen waren die er wel op konden heel raar
Dus het is allemaal begonnen omdat jij een TT ging aanpassen?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe was gisteren avond al down.
Had net een TT aangepast en toen hoppe foutmelding
Vanmorgen kon ik er nog niet in
Maar ik zag hier dat er mensen waren die er wel op konden heel raar
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus het is allemaal begonnen omdat jij een TT ging aanpassen?
Die staat op Facebookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |