Ah Koekie toch, je kon toch op mijquote:Op woensdag 3 april 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vannacht kon ik niet op fok en ik kon niet slapen en toen moest ik huilen
Meen je niet. Ging je huilen omdat je niet op FOK! Kon?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vannacht kon ik niet op fok en ik kon niet slapen en toen moest ik huilen
Die vent had fok! platgegooid vannachtquote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Manmanman jullie hebben mario laten laufe
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
En mij buitengeslotenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vent had fok! platgegooid vannacht
Toen ik de laatste post had voordat ie 5 minuten plat ging werd ik uitgescholdenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vent had fok! platgegooid vannacht
Ja want er was niemand om te kletsenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet. Ging je huilen omdat je niet op FOK! Kon?
Whutquote:Op woensdag 3 april 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik de laatste post had voordat ie 5 minuten plat ging werd ik uitgescholden
Ik kon er ook niet in.quote:
Het is de schuld van marrioquote:
quote:
ik wil mario laten saufenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
O dat vind ik erg voor je. Ik kon er ook niet op en denk dan jammer, ga ik lekker tv kijken.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja want er was niemand om te kletsen
Is wel toevallig dat hij gisteravond nog iets post van jullie zullen het wel meemaken en daarna fok! plat.quote:
Ja onderschat de krachten van mario nietquote:Op woensdag 3 april 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel toevallig dat hij gisteravond nog iets post van jullie zullen het wel meemaken en daarna fok! plat.
Hij heeft het Den Bolk virus ook te pakken, heeft de lepels achter zich gelatenquote:
Ik bolk met een lepelquote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het Den Bolk virus ook te pakken, heeft de lepels achter zich gelaten
Mag gewoonquote:Op woensdag 3 april 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel toevallig dat hij gisteravond nog iets post van jullie zullen het wel meemaken en daarna fok! plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |