Vragen zijn of hij Pedersen lost, en hoe de situatie uiteindelijk is met Philipsen. Zijn met droog weer ook zeker winstscenario's, maar de kans is een stuk kleiner dan in de Ronde indd.quote:Op maandag 1 april 2024 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu zal natte kasseien nodig hebben lijkt mij. Hij wordt zo geviseerd nu en hier is toch lastiger om het verschil te maken en de boel te controleren. Twee jaar geleden in de regeneditie was ie helemaal niet in bijzonere vorm, maar was ie op techniek alsnog de sterkste in koers.
Dat er elk jaar valpartijen zijn (en renners ook zeggen dat het 1 van de gevaarlijkste passages van het jaar is), zou toch juist reden moeten zijn om er eens naar te kijken?quote:Op maandag 1 april 2024 15:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er gebeuren ieder jaar valpartijen. Rond 2004/2005 hebben ze 1 of 2 edities het bos andersom gereden. Daarna weer snel teruggedraaid.
Die komt eigenlijk altijd wel iets tegen hier, volgens mij vorig jaar de 1e keer dat hij schadevrij doorkwam.. maar misschien heeft hij zijn pech nu gehadquote:Op maandag 1 april 2024 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is w.m.b. Pedersen van harte gegund deze te winnen.
Ik denk dat Trek heel veel vertrouwen in Mes heeft en dus mee gaat helpen controleren, al zou ik als ik hen was een mannetje meesturen in de vlucht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:09 schreef DeeBee het volgende:
De altijd wieltjesplakkende en onreglementair sprintende klootzak Jasper P. zal wel profiteren van Matje
Zal deze koers lastiger te controleren zijn voor Alpecin dan de Ronde? Hier zouden vroege vluchten wel eens ver kunnen komen.
Mocht het nat liggen dan wint Mathieu met een kwartier voorsprong.
Ja 100%, sneu voor Fre, sneu voor mn FPCLquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fré had hier gewonnen als ie niet in z'n ballen was gebeten.
Einde contract. Dus wie weet eindigt hij weer eens ergens kort om dan weer de komende twee jaar onder de pannen te zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens PCS wel, maar deze vraag heeft wel een hoog 'zou het wat uitmaken'-gehalte.
Dan val je niet meer op de kasseien, maar op asfalt! Veel beter toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit lijkt op het verplaatsen van het probleem.
Ja Philipsen is dit jaar ook absoluut niet ongenaakbaar in de sprint. Maar Pedersen nog minder ongenaakbaar, dus ja. Hangt ook veel af van andere sprinters. Merlier zou dit ook gewoon aan moeten kunnen lijkt me (heeft nog nooit noemenswaardig gepresteerd in PR)? Jonathan Milan lijkt me ook een enorme kanshebber? Als ploeg zou ik Trek misschien nog wel meer als favoriet zien dan Alpecin.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat Trek heel veel vertrouwen in Mes heeft en dus mee gaat helpen controleren, al zou ik als ik hen was een mannetje meesturen in de vlucht.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVDP die de Ronde wint is zelf zekerder dan MVDP Die Roubaix wint
puur omdat het (on)geluksfactor groter is. Kasseien zijn verraderlijk. Als het regent en het ligt nat dan is MVDP wel de ultieme kandidaat
Veldrijders hebben een streepje voor als het nat ligt.
De knie van de opgespoten welp van Vlaanderen vindt van wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan val je niet meer op de kasseien, maar op asfalt! Veel beter toch?
Je doet mee aan het kampioenschap open deuren intrappen? Amai zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVDP die de Ronde wint is zelf zekerder dan MVDP Die Roubaix wint
puur omdat het (on)geluksfactor groter is. Kasseien zijn verraderlijk. Als het regent en het ligt nat dan is MVDP wel de ultieme kandidaat
Veldrijders hebben een streepje voor als het nat ligt.
Even mezelf quotenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lastige keuzes maken voor zondag
Wil graag eens de wedstrijd zien passeren in het Bos van Wallers, alleen kun je dan al nauwelijks meer op andere punten gaan kijken. Ondanks dat de wedstrijd redelijk dicht langs de snelweg gaat zijn er amper op en afritten.
Planning is nu om op de volgende punten te gaan kijken:
- Inchy (halverwege strook 29)
- Quievy (Begin strook 27)
- Ergens tussen strook 25 en 24
- Einde strook 20
- Strook 17
- Orchies (Begin strook 13)
- Auchy lez Orchies (ligt tussen strook 13 en 12)
-Finish in Velodrome
Mogelijk dat ik tussen Auchy lez Orchies en de finish nog bij het begin van strook 5 wil gaan kijken.
Echter is kans aanwezig dat ik dan niet tijdig bij de finish ben.
De meest hongerige GOAT komt zondag pas de boel kaalvreten.quote:
Ze moeten voor de ingang van het bos aan beide kanten van de weg een sloot graven, en die vullen met water.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar ook rechtdoor rijdend is de kans op valpartijen groter op kasseien groter dan op asfalt. Het zal wel enige positieve impact hebben vermoed ik, maar totaal geen silver bullet natuurlijk
..knip...
Hopen op een paar druppeltjes. Hoewel stof-droog ook lekker is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:14 schreef Momo het volgende:
Toch een aantal modellen nu die voor neerslag gaan op zondag. Lijkt vooral een signaal te zijn voor regen in de ochtend voor nu.
Dit lijkt me echt iets voor jou.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik houd van spektakel en van veiligheid.
O had eerst het idee dat het voor 2025 was, maar al direct dus?quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
O had eerst het idee dat het voor 2025 was, maar al direct dus?
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja.
Ben ook benieuwd hoe ze het gaan invullen. Als ze die lus vlak voor het bos (na het spoor) gaan pakken, dan is de snelheid er wel helemaal uit. Dan wordt het uiteraard vechten voor dat punt.
Wordt het Bos wel pittiger van als je er met 25 begint in plaats van 55.
quote:
Lijkt mij niet perse minder gevaarlijk zoquote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
Als dit ‘m is: dat is geen chicane maar een 180 graden bocht (en twee 90 graden bochten).
Enorm krap ook. Maar de snelheid zal er zeker volledig uit zijn!
Verlate 1-april grap?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ x ]
Absoluut geen voorstander van deze passage.
Die klachten over de snelheid aan het begin van Het Bos zijn er ook al jaren. En nu wordt er in de laatste week zo'n gekke noodoplossing bedacht, dat had ook wat eerder gekund.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt mij niet perse minder gevaarlijk zo
Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ x ]
Absoluut geen voorstander van deze passage.
Dat gaat vast werken jaquote:Op woensdag 3 april 2024 21:01 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon zorgen dat er een trein langskomt net ervoor, dan beginnen ze vanuit stilstand. Als dit nog een werkend spoor is.
De kans dat ze op de kasseien vallen is enorm verminderd! En dat was de opdracht.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?
HIJ heeft gesproken. De CHICANE gaat NIET door.quote:
Adam Hansen is een van de meest gevaarlijke personen in de sport. Die gek MOET gestopt worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de renners hebben er zelf om gevraagd!
[ x ]
Hopelijk is dit het definitieve einde van het tijdperk Eddum Hensen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de renners hebben er zelf om gevraagd!
[ x ]
Vol door de hekken ook straksquote:Op woensdag 3 april 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hahaha wat een debiele chicane. Dit is sprinten naar een 90 graden bocht die iedereen als eerste wil nemenkomen.
We noteren een chute en halve peloton die meteen kan afstappen.
Ik zag Dylan in de Ronde nog vastzitten achter een valpartij bij een krappe bocht. Dat gaat hier natuurlijk ook gebeuren.quote:
Het is dat ik geen Twitter heb, anders had ik nu een haatcomment geplaatst.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kom samen met me haten, @:pistolero
Valpartij in bocht 1 door wegafzetting heen, op de andere weg helft. Niemand die het bos in kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:31 schreef wimderon het volgende:
Met z'n allen met 65 per uur afstormen op zo'n hindernis, wat kan hier nou mis gaan?!
Lekker dwars door die hekken de vluchtheuvel over genot, hekken op de andere kant van de weg, alles geblokkerd, alles wegquote:Op woensdag 3 april 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?
Het is ook wel een beetje een loterij natuurijkquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef TAmaru het volgende:
Bizar die chicane. Kan alleen maar gigantisch mis gaan.
Grappig dat er telkens een andere winnaar was de afgelopen jaren. Philipsen is toch wel een van de grote favorieten denk ik. Ben ook benieuwd wat de mannen van UAE kunnen, want die zaten er goed bij afgelopen zondag. Tegelijkertijd zie ik niet hoe Mathieu níet bij de besten gaat zitten dit keer.
Dat kleine ontbrekende stukje van de Rue de Raismes zou ook wel aangepakt kunnen worden toch? Waar gaan de auto’s eigenlijk langs bij het Bos?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dit zijn de laatste 5,5km van strook 20 (De laatste strook voor het bos) tot aan het bos zelf
https://maps.app.goo.gl/FtbTuxBQJhXbRuyMA
Als je hier nu een omweg maakt van een 12km heb je ook een bocht voor het bos.
https://maps.app.goo.gl/8VJbWBr9XqVJqPYV9
Nadeel is hier dan ook weer, dat je vooraf ook relatief veel rechte wegen hebt.
In commentsectie bij WFquote:Op donderdag 4 april 2024 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat gehypte druksysteem voor de banden komt niet terug bij Visma:
“We werken nog steeds samen met Gravaa. Vorig jaar was een goede ervaring. Uit de testdata blijkt dat we er een goed voordeel uit halen."
Het was zo'n goede ervaring dat ze het dit jaar niet gebruiken.
Of die gaan rechtdoor. Wat helemaal een chaos wordt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die auto's gaan helemaal moeite hebben met die 180 bocht
Ik hoop het.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hot take: het gaat niet mis bij de chicane.
Ik heb genoeg gezien, Mathieu komt een uur eerder aanquote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Frans mannetje van Le Gruppetto maakte dinsdag deze foto van de sector Haveluy-Wallers
Eten geiten ook modder?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Frans mannetje van Le Gruppetto maakte dinsdag deze foto van de sector Haveluy-Wallers
Daar gaan ze nog wel met een bezem overheenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 180 graden bocht ook, zo uit een cyclocross parcoursquote:Op donderdag 4 april 2024 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe meer ik over die chicane nadenk hoe dommer het is. Enkel een extra reden waarom je vooraan MOET zitten voor het bos met alle gevolgen van dien. Daarnaast voor de wedstrijd lijkt het me ook een slechte zaak, grote kans dat er een groepje (of enkel Thieu) op deze manier een minuut heeft op de rest aan het einde van het bos door een valpartij en/of een harmonicaeffect bij die chicanes.
Dat is deze chicane ook niet. Daar kom je ook met volle vaart aan knallen, met een flink peloton en het is ook dringen omdat iedereen vooraan wil beginnen aan die strook.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe mooi het voor de toeschouwer ook is. Je snapt ook wel dat met 60 dat bos in knallen niet chill is.
Zelfs als het niet misgaat wordt het een probleem dat de eerste 5 renners vrij makkelijk door die chicane komen en daarachter heel makkelijk een opstopping kan ontstaan. Ook als er niet gevallen wordt. Grote kans dat renners een voet aan de grond moeten zetten en de rest op gaan houden.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hot take: het gaat niet mis bij de chicane.
Koppenberg 2.0quote:Op donderdag 4 april 2024 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs als het niet misgaat wordt het een probleem dat de eerste 5 renners vrij makkelijk door die chicane komen en daarachter heel makkelijk een opstopping kan ontstaan. Ook als er niet gevallen wordt. Grote kans dat renners een voet aan de grond moeten zetten en de rest op gaan houden.
Alsof je na die chicane niet weer op kunt trekken naar een hoge snelheid op een aflopende strook.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Omdat Mitch Docker, die 25 keer per jaar op de grond lag omdat hij niet kon sturen, in 2016 wederom op de grond lag, gooien we er nu een levensgevaarlijke bocht van 180 graden in.
Blijf gewoon thuis Jorgenson. Strandjanet.
Affini.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is dat Laporte op die eerste foto?
Uit de persoonlijkheidstest van Visma moet blijken dat je een karakterloze onbenul bent, anders kom je er niet in.quote:
Oh inderdaad. Helemaal niet over nagedacht. Zie op het kaartje (en weet in praktijk) dat er diversen omleidingsroutes zijn. Al is me niet helemaal duidelijk waarom. Bij de ronde is dit bv bij de paterberg. Daar is het vanwege de smalle wegen. Maar bij de stroken in PR zijn ook omleidingsroutes bij bredere stroken.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Zonder ongelukken staat Christophe Laporte (31) zondag aan de start van Parijs-Roubaix. De Franse kopman van Visma-Lease a Bike is fit genoeg bevonden om de Hel van het Noorden te rijden. Laporte raakte onwel in Milaan-Sanremo en miste daarna onder meer E3 Saxo Classic, Gent-Wevelgem en de Ronde van Vlaanderen.
Denk voor als een strook vast staat vanwege pech/ongeval, voor de achterop komende auto's om nog bij de renners te komenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Helemaal niet over nagedacht. Zie op het kaartje (en weet in praktijk) dat er diversen omleidingsroutes zijn. Al is me niet helemaal duidelijk waarom. Bij de ronde is dit bv bij de paterberg. Daar is het vanwege de smalle wegen. Maar bij de stroken in PR zijn ook omleidingsroutes bij bredere stroken.
De meeste ervaringsdeskundigen zijn het met hem eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:11 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Karsten wordt het allemaal veel veiliger zo.
Je hebt weken de tijd en kunt niet even een gat in het wegdek dichten???quote:"Omdat er een groot gat is in het wegdek. Het zou de beste optie zijn voor de toekomst. Voorlopig is het niet mogelijk."
De auto's kunnen toch links rechtdoor de weg volgen?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Helemaal niet over nagedacht. Zie op het kaartje (en weet in praktijk) dat er diversen omleidingsroutes zijn. Al is me niet helemaal duidelijk waarom. Bij de ronde is dit bv bij de paterberg. Daar is het vanwege de smalle wegen. Maar bij de stroken in PR zijn ook omleidingsroutes bij bredere stroken.
Dat zullen ze dan toch wel afzettenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De auto's kunnen toch links rechtdoor de weg volgen?
Toch knap dat ze de slechtste van de 3 opties nemenquote:
Die andere 2 opties waren feitelijk geen opties natuurlijk. Daarom vielen ze ook af.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch knap dat ze de slechtste van de 3 opties nemen
Al lang beprokenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan toch wel afzetten
Anders gaan er meer "per ongeluk" rechtdoor
Hij schijnt inderdaad al gesignaleerd te zijn:quote:Op donderdag 4 april 2024 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doet Sjaantje Vermeersch ook mee? Die kan mooi op plek 10 een blokkade opwerpen in 180-graden bocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de logica die ze dan erachter hebben is dat als ze vallen het minder hard gaat zijn. De logica van de supporter is dat de kans groter is dat ze gaan vallen met deze chicane en dat als het nu gaat vallen degene die ervoor zitten met een zeer grote voorsprong het bos uitkomen.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:26 schreef kibo het volgende:
[..]
De meeste ervaringsdeskundigen zijn het met hem eens.
Beide dingen zijn waarschijnlijk waar?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de logica die ze dan erachter hebben is dat als ze vallen het minder hard gaat zijn. De logica van de supporter is dat als het nu gaat vallen degene die ervoor zitten met een zeer grote voorsprong het bos uitkomen.
Regen was eerst toch vooral in de ochtend voorspeld?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zondagmiddag kans op regen en.....windstoten
quote:
Redelijk smal inderdaad, maar waarom zou je hier juist niet een 'detour' voor de volgkaravaan maken.quote:Optie twee is te vinden aan de andere kant van de hoofdbaan, maar ook die optie is niet ideaal. Het betreft een privéweg in een residentiële zone. “Niet ideaal met goten die uitsteken. Het baantje is trouwens ook te smal volgens de reglementen om het peloton en volgwagens te laten passeren”, merkt Hansen op, en dus ging ook deze mogelijke oplossing voor de bijl.
Matje denkt als crosser dat ze te voet gaan. Wegwielrenners rijden eerder vol de hekken in dan uit te klikken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rdt-vol-in-de-remmen
Goede beelden. Dit gaat echt maximaal mis.
Als kanshebber wil je bij de eerste paar de bocht om, met een ploeggenoot op P10 die zijn voet aan de grond zet en alles wat erachter zit blokkeert.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:55 schreef Zwansen het volgende:
De enige oplossing is toch gewoon volle bak gaan in die strook ervoor?
Het wordt morgen wel zonnig en 25 graden. Dat droogt lekker op.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie veel modderige vettige stroken. Er gaat veel gevallen worden vrees ik
Zondagochtend gaat het weer (een beetje) regenen. Het zal dus vettig blijven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt morgen wel zonnig en 25 graden. Dat droogt lekker op.
Waarom durft Pippo niet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat het puzzelen is omdat Pippo niet durft omwille van Parijs, alas. Maar om dan AJ van 55 kilo naar Roubaix te sturen is ook weer zoiets. Ondertussen heeft Theodor Storm, die hier wel voor gemaakt is, nog geen kilometer gereden dit seizoen.
Baanrenners hebben collectieve FOMO. Doodsbang om tegen een blessure aan te lopen en de Spelen te moeten missen.quote:
Mooi manquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie veel modderige vettige stroken. Er gaat veel gevallen worden vrees ik
Met de laatste harmonierun gaat rond Roubaix tussen 16.00 en 17.00 regen, net na de koers.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook eventueel regen aan eind van de middag zondag.
Braziliaantje toch van Movistar? Of Garcia Cortina ook?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Degenkolb en García Cortina zijn er al bij liggen in de verkenning
Nog een.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:55 schreef Szura het volgende:
Bij de vrouwen hebben we de eerste val kennelijk ook al gehad
maar d'r witte broekje is nog schoonquote:
Handig gekozen achtergrondkleur, ik zie nu pas dat er Wout staat.quote:
Vroege vlucht met een hoop nobuddies.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:09 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe heeft Jackson eigenlijk kunnen winnen verleden jaar?
Wat staat er nou op die vlag? Carl Rot Op?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Handig gekozen achtergrondkleur, ik zie nu pas dat er Wout staat.
Is Natte Wind die man bij Sporza? Die wil de opvolger van Wuyts worden, aan zijn constante harde inademen in de microfoon te horen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind schrijft Schweinberger en Georgi al af.
Kopecky!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Wie gaat straks na mons-en-pevele de Mathieu move doen op dat hupsje
Tis wel prima zo. Bij de dames was het dramatisch geworden als het nat lag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een flutweer. Het is nu precies niks.
Roubaix is een kwestie van uitersten. Door de regenval van de laatste dagen gepaard met de buitensporige warmte van vandaag is het niet nat én het is niet droog. Dan is het precies niks.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:33 schreef DIJK het volgende:
[..]
Tis wel prima zo. Bij de dames was het dramatisch geworden als het nat lag.
Ellen slingert weer de brommer aan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:57 schreef Szura het volgende:
Gaan we gewoon met 35 naar Roubaix rijden of wat
Voilaquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel heel weinig schifting hier jeetje...
Stukje Botero.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Balsamo staat tien tanden te zwaar of wat is dit?
Aan het zwabberend achterwiel te zien staat ze lekquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Balsamo staat tien tanden te zwaar of wat is dit?
Als van dijk nog een versnelling heeft, kan de rest zo naar naar elkaar gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:09 schreef Pistolero het volgende:
Van Dijk of Vos die dit wint zou genot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |