Vol door de hekken ook straksquote:Op woensdag 3 april 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hahaha wat een debiele chicane. Dit is sprinten naar een 90 graden bocht die iedereen als eerste wil nemenkomen.
We noteren een chute en halve peloton die meteen kan afstappen.
Ik zag Dylan in de Ronde nog vastzitten achter een valpartij bij een krappe bocht. Dat gaat hier natuurlijk ook gebeuren.quote:
Het is dat ik geen Twitter heb, anders had ik nu een haatcomment geplaatst.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kom samen met me haten, @:pistolero
Valpartij in bocht 1 door wegafzetting heen, op de andere weg helft. Niemand die het bos in kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:31 schreef wimderon het volgende:
Met z'n allen met 65 per uur afstormen op zo'n hindernis, wat kan hier nou mis gaan?!
Lekker dwars door die hekken de vluchtheuvel over genot, hekken op de andere kant van de weg, alles geblokkerd, alles wegquote:Op woensdag 3 april 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?
Het is ook wel een beetje een loterij natuurijkquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef TAmaru het volgende:
Bizar die chicane. Kan alleen maar gigantisch mis gaan.
Grappig dat er telkens een andere winnaar was de afgelopen jaren. Philipsen is toch wel een van de grote favorieten denk ik. Ben ook benieuwd wat de mannen van UAE kunnen, want die zaten er goed bij afgelopen zondag. Tegelijkertijd zie ik niet hoe Mathieu níet bij de besten gaat zitten dit keer.
Dat kleine ontbrekende stukje van de Rue de Raismes zou ook wel aangepakt kunnen worden toch? Waar gaan de auto’s eigenlijk langs bij het Bos?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dit zijn de laatste 5,5km van strook 20 (De laatste strook voor het bos) tot aan het bos zelf
https://maps.app.goo.gl/FtbTuxBQJhXbRuyMA
Als je hier nu een omweg maakt van een 12km heb je ook een bocht voor het bos.
https://maps.app.goo.gl/8VJbWBr9XqVJqPYV9
Nadeel is hier dan ook weer, dat je vooraf ook relatief veel rechte wegen hebt.
In commentsectie bij WFquote:Op donderdag 4 april 2024 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat gehypte druksysteem voor de banden komt niet terug bij Visma:
“We werken nog steeds samen met Gravaa. Vorig jaar was een goede ervaring. Uit de testdata blijkt dat we er een goed voordeel uit halen."
Het was zo'n goede ervaring dat ze het dit jaar niet gebruiken.
Of die gaan rechtdoor. Wat helemaal een chaos wordt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die auto's gaan helemaal moeite hebben met die 180 bocht
Ik hoop het.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hot take: het gaat niet mis bij de chicane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |