Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ x ]
Absoluut geen voorstander van deze passage.
Dat gaat vast werken jaquote:Op woensdag 3 april 2024 21:01 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon zorgen dat er een trein langskomt net ervoor, dan beginnen ze vanuit stilstand. Als dit nog een werkend spoor is.
De kans dat ze op de kasseien vallen is enorm verminderd! En dat was de opdracht.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?
HIJ heeft gesproken. De CHICANE gaat NIET door.quote:
Adam Hansen is een van de meest gevaarlijke personen in de sport. Die gek MOET gestopt worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de renners hebben er zelf om gevraagd!
[ x ]
Hopelijk is dit het definitieve einde van het tijdperk Eddum Hensen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de renners hebben er zelf om gevraagd!
[ x ]
Vol door de hekken ook straksquote:Op woensdag 3 april 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hahaha wat een debiele chicane. Dit is sprinten naar een 90 graden bocht die iedereen als eerste wil nemenkomen.
We noteren een chute en halve peloton die meteen kan afstappen.
Ik zag Dylan in de Ronde nog vastzitten achter een valpartij bij een krappe bocht. Dat gaat hier natuurlijk ook gebeuren.quote:
Het is dat ik geen Twitter heb, anders had ik nu een haatcomment geplaatst.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kom samen met me haten, @:pistolero
Valpartij in bocht 1 door wegafzetting heen, op de andere weg helft. Niemand die het bos in kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:31 schreef wimderon het volgende:
Met z'n allen met 65 per uur afstormen op zo'n hindernis, wat kan hier nou mis gaan?!
Lekker dwars door die hekken de vluchtheuvel over genot, hekken op de andere kant van de weg, alles geblokkerd, alles wegquote:Op woensdag 3 april 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt volslagen waanzin. Hoe gaan ze hier niet vallen dan?
Het is ook wel een beetje een loterij natuurijkquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef TAmaru het volgende:
Bizar die chicane. Kan alleen maar gigantisch mis gaan.
Grappig dat er telkens een andere winnaar was de afgelopen jaren. Philipsen is toch wel een van de grote favorieten denk ik. Ben ook benieuwd wat de mannen van UAE kunnen, want die zaten er goed bij afgelopen zondag. Tegelijkertijd zie ik niet hoe Mathieu níet bij de besten gaat zitten dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |