Je kunt bij jou links wel goed zien dat jij veel van de Spaanse zon kunt genieten.quote:Op maandag 1 april 2024 00:40 schreef Strani het volgende:
Dit prentje hebben we laten maken van één van onze ontmoetingen vorig jaar:
[ afbeelding ]
In theorie misschien wel, maar Dubai lijkt me heel stomquote:Op maandag 1 april 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week gaan we een weekendje naar Dubai op kosten van de SC-subsidie. Kan je tijd vrijmaken?
Ah! Toch meer successen dan ik had gedachtquote:
Oei dan moeten we je met terugwerkende kracht ook salaris gaan geven voor de maanden sinds je eerste kampioensschapquote:Op maandag 1 april 2024 00:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Toch meer successen dan ik had gedacht
Nee. Dat had die binnen zes maanden na winst moeten aanvragen.quote:Op maandag 1 april 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dan moeten we je met terugwerkende kracht ook salaris gaan geven voor de maanden sinds je eerste kampioensschap
Oh gelukkig. Dat scheelt duizenden euro's!quote:Op maandag 1 april 2024 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dat had die binnen zes maanden na winst moeten aanvragen.
Daaromquote:Op maandag 1 april 2024 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat scheelt duizenden euro's!
Lijkt mij ook niks, stervensduur en bloedheet.quote:Op maandag 1 april 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
In theorie misschien wel, maar Dubai lijkt me heel stom
Ohh nee maar we gaan daar verder niks doen hoor, het wordt gewoon twee dagen in een luxe hotel met het beste eten.quote:Op maandag 1 april 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
In theorie misschien wel, maar Dubai lijkt me heel stom
Lijkt mij ook niks. Is meer een soort pretparkstad. Waarbij bijna elk pretpark leuker is dan dat.quote:Op maandag 1 april 2024 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks, stervensduur en bloedheet.
Als ik dan toch een pak geld moet uitgeven ga ik liever in een Finse iglo van glas naar het noorderlicht liggen kijken.
Vorige keer was ik net te laat. Daarom heb ik de reservering van toen doorgeschoven naar de volgende 'vergadering'.quote:Op maandag 1 april 2024 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh nee maar we gaan daar verder niks doen hoor, het wordt gewoon twee dagen in een luxe hotel met het beste eten.
En waarschijnlijk strippers, als @:Redefine die déze keer niet vergeet te regelen.
Oké! Gaat een topweekend worden danquote:Op maandag 1 april 2024 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorige keer was ik net te laat. Daarom heb ik de reservering van toen doorgeschoven naar de volgende 'vergadering'.
Ik heb net een pak geld uitgegeven aan een reis naar een best warm gebied. En ik ga veel liever nog een keer naar Florida dan voor het eerst naar Dubaiquote:Op maandag 1 april 2024 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks, stervensduur en bloedheet.
Als ik dan toch een pak geld moet uitgeven ga ik liever in een Finse iglo van glas naar het noorderlicht liggen kijken.
Toen hij nog probeerde de situatie te redden door het zelf te gaan doen, maar per ongeluk "Bright Eyes" als achtergrondmuziek opzette.quote:Op maandag 1 april 2024 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh nee maar we gaan daar verder niks doen hoor, het wordt gewoon twee dagen in een luxe hotel met het beste eten.
En waarschijnlijk strippers, als @:Redefine die déze keer niet vergeet te regelen.
'Eyes burning like fire' was toen wel heel toepasselijkquote:Op maandag 1 april 2024 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen hij nog probeerde de situatie te redden door het zelf te gaan doen, maar per ongeluk "Bright Eyes" als achtergrondmuziek opzette.
Dat was vorige keer niet zo'n succes nee.quote:Op maandag 1 april 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
Ik wil wel even een nieuwe regel invoeren:
We gaan de strippers niet vragen of ze Magic: The Gathering willen spelen. En daarbij kijk ik even naar @:Luctor.et.Emergo
Vroeger wilde ik best graag eens naar Amerika, dat is al best een aantal jaar over eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 april 2024 00:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net een pak geld uitgegeven aan een reis naar een best warm gebied. En ik ga veel liever nog een keer naar Florida dan voor het eerst naar Dubai
Nee. Dankzij die grap van 'm is Samantha zelfs gestopt met haar werk en gaat nu alleen nog maar Magic-events af over de hele wereld. Zonde, die vrouw had zo veel talentquote:Op maandag 1 april 2024 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was vorige keer niet zo'n succes nee.
Ik wil nog steeds graag. De politieke situatie neem ik een beetje voor lief. Of sterker nog, die gekte hoort ook wel weer een beetje bij het land.quote:Op maandag 1 april 2024 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik best graag eens naar Amerika, dat is al best een aantal jaar over eerlijk gezegd.
Dat hij daarna in paniek maar de radio aanzette en Jan Smit met zijn 'lieve oma' gedraaid werd.quote:Op maandag 1 april 2024 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
'Eyes burning like fire' was toen wel heel toepasselijk
quote:Op maandag 1 april 2024 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hij daarna in paniek maar de radio aanzette en Jan Smit met zijn 'lieve oma' gedraaid werd.![]()
Heb jij die filmpjes daarvan nog?
Dat maakt mij ook niet zoveel uit nee. Ik wil ook nog steeds een keer gaan. Maar om een beetje fatsoenlijke reis te maken ben je wat meer geld kwijt en kun je beter wat langer gaan. Daarom vooralsnog de voorkeur voor Europa. Al denk ik dat over een paar jaar wel eens die kant op ga.quote:Op maandag 1 april 2024 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds graag. De politieke situatie neem ik een beetje voor lief. Of sterker nog, die gekte hoort ook wel weer een beetje bij het land.
Gaan we gezellig samenquote:Op maandag 1 april 2024 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt mij ook niet zoveel uit nee. Ik wil ook nog steeds een keer gaan. Maar om een beetje fatsoenlijke reis te maken ben je wat meer geld kwijt en kun je beter wat langer gaan. Daarom vooralsnog de voorkeur voor Europa. Al denk ik dat over een paar jaar wel eens die kant op ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |