Ik vond zijn reactie heel mooi. Die verbazing was echt gemeend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tyron verdient het meer imo, maar zou het van meerdere sowieso wel okee vinden als ze winnen. Maar Randy is echt een goede gast. Vind het leuk voor em dat ie favoriet was vanavond
Ga je toch op je gemak lezen. Het gaat nu wel wat langzamerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:46 schreef mario390 het volgende:
moet zo schnelll?
elke topic nach bijna
halfe ur voll![]()
en exit was all
Ze praten na over de live show en wachten op de bioscoop waar ze straks naar toe mogenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:46 schreef mario390 het volgende:
moet zo schnelll?
elke topic nach bijna
halfe ur voll![]()
en exit was all
Hoog tijd. Het leek de Gouden Kooi wel.quote:
had in week 2 a 3 ook al gekundquote:
Ty ziet het weer primaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:45 schreef kiki2024 het volgende:
Tom en glenn zitten ermee dat Karin niet genoeg tijd in de live heeft gekregen.
Ty; het was te verwachten. het is gewoon jammer want Karin was altijd positief in het huis en nu heeft ze zo moeten afsluiten. gewoon jammer
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
BB verwacht dat zich gedragen als waardige bewoners
Zei ik van de week al. Maar dat was een leugen. Grappig hoe al mijn zogenaamde leugens en onzin ineens de waarheid lijken te zijn.quote:
De grote speculaasdoos weer???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Strenge toespraak .. en ook een beetje rechtbreien wat BB zelf scheef gebreit heeft.
Hij heeft de adviezen in Fan Week ook wel ten harte genomen. Hij was idd koning Relax (en dat zal ie altijd blijven maar ik hou van relaxte mensen) maar toch wat meer gaan opleven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie heel mooi. Die verbazing was echt gemeend.
ze mogen zijn suikerklompje ash niet negeren. nu opeens zijn het zijn regels en zijn huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef FBtje het volgende:
Hoezo heeft BB het ineens over fatsoensnormen? Zo raar dit
Ja die wordt echt in bescherming genomen. Zouden er soms mailtjes binnen zijn gekomen over het "pesten" wat ashley noemde.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had in week 2 a 3 ook al gekund
maar arme ash
Neee joh ;pquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ik was vrijwillig opgestapt. laat je lieverdje ash maar winnen en adios
Heel raar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef FBtje het volgende:
Hoezo heeft BB het ineens over fatsoensnormen? Zo raar dit
oh directeurtjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wie roept BB zelf op het matje
En terecht! Het is de fucking Gouden Kooi niet!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Bewoners worden ernstig toegesproken door BB
zou me helemaal niks verbazenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die wordt echt in bescherming genomen. Zouden er soms mailtjes binnen zijn gekomen over het "pesten" wat ashley noemde.
Hoi doet het nu op de streamsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zei ik van de week al. Maar dat was een leugen. Grappig hoe al mijn zogenaamde leugens en onzin ineens de waarheid lijken te zijn.
Nou, het werkt ook de andere kant op voor Ashley zelf natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze mogen zijn suikerklompje ash niet negeren. nu opeens zijn het zijn regels en zijn huis.
al die tijd dat Ashley mensen vernederde was het niet zijn huis en zijn regels.
Kumbaya!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En terecht! Het is de fucking Gouden Kooi niet!
daar heeft hij al die weken niks over gezegd toen mensen kinderziektes genoemd werden. hypocriete mensen daarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nou, het werkt ook de andere kant op voor Ashley natuurlijk.
Dus dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Fatsoensnormen ...dus niet alleen op de slaapkamer lopen janken![]()
![]()
hoop dat ze het begrepen heeft
Dit precies. Tokkie zeikerds op media daar moet naar geluisterd worden en kijkcijfers gelul en advertentie inkomstenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze mogen zijn suikerklompje ash niet negeren. nu opeens zijn het zijn regels en zijn huis.
Nee hoor, het wordt gewoon omgedraaid. Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef Snoozey het volgende:
hoezo betrekken jullie dit nou op ashley. heb ik een zin gemist van BB
hoe fake kan dit seizoen zijn. lachwekkend. ze moet en zal winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dus het pestgedrag van Ash richting een Ronahi was allemaal prima, maar zodra mevrouw genegeerd wordt mag dit niet
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zonderde zich vanavond ook gelijk weer af van de groep en ging alleen buiten staan. Bb had al in moeten grijpen toen ashley zo tekeer ging tegen ariana. Dat was pas iemand aanvallenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nou, het werkt ook de andere kant op voor Ashley natuurlijk.
Nee, je 20 jarige medekandidaat tuig noemen is normaal..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:52 schreef Harry het volgende:
De gebruikelijke omgangsvormen.
Dat is voor Tyron je grootste concurrent zwartmaken en negeren.
Heel normaal!
Maar dat is Ashley... ze heeft totaal niet in de gaten wat haar gedrag voor impact heeft op mensen..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dus het pestgedrag van Ash richting een Ronahi was allemaal prima, maar zodra mevrouw genegeerd wordt mag dit niet
2 dagen niet praten tegen haar vriendin vanwege een glas wijn dat is zeker normaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe fake kan dit seizoen zijn. lachwekkend. ze moet en zal winnen
Eens ze hadden ze veel korter moeten houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had in week 2 a 3 ook al gekund
maar arme ash
Hadden ze niet al zo'n toespraak gehad.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Bewoners worden ernstig toegesproken door BB
Ja !! Goed punt!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
of iemand kinderziektes noemen. een meisje van 19 pesten en vernederen en ga zo maar door. was er toen een waarschuwing van bb???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
2 dagen niet praten tegen haar vriendin vanwege een glas wijn dat is zeker normaal.
Het is toch ook niet normaal dat mensen haar gaan lopen negeren. Ze mogen godnondeju blij zijn dat zij zich van die bank heeft afgekocht, anders was alle aandacht vanavond naar haar gegaan en dat is niet eerlijk... oh wachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:53 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar dat is Ashley... ze heeft totaal niet in de gaten wat haar gedrag voor impact heeft op mensen..
BB wordt zwakker en zwakkerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens ze hadden ze veel korter moeten houden
Of juist vooral een reminder aan Ashley, maar tuurlijk ook aan iedereen. Ik denk dat ze er 2 feestelijke eindweken van willen maken en hopen dat het niet eindigt in negativiteit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook echt tenenkrommend om naar te kijken... en dat geschreeuw richting Tyron... maar het was Tyron die uit zijn plaat ging... niet zijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die zonderde zich vanavond ook gelijk weer af van de groep en ging alleen buiten staan. Bb had al in moeten grijpen toen ashley zo tekeer ging tegen ariana. Dat was pas iemand aanvallen
Zo jammer van BB dat ze terug mocht komen nadat ze toch echt weg gestemd is..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:53 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar dat is Ashley... ze heeft totaal niet in de gaten wat haar gedrag voor impact heeft op mensen..
Van de week heeft ze zich slecht laten zien.. maar ze is zielig he. Wordt in bescherming genomen tijdens de live en helemaal een promotie uitzending van haar gemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:53 schreef FBtje het volgende:
[..]
Of iemand de maat nemen omdat hij haar niet meteen wakker kon maken omdat ze zelf al naar de Wall was gesprintquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
2 dagen niet praten tegen haar vriendin vanwege een glas wijn dat is zeker normaal.
Dat kan denk ik bijna niet met ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of juist vooral een reminder aan Ashley, maar tuurlijk ook aan iedereen. Ik denk dat ze er 2 feestelijke eindweken van willen maken en hopen dat het niet eindigt in negativiteit.
True. Dus niet verkeerd om te benadrukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan denk ik bijna niet met ashley
Ja, maar daar is B.B. wel degelijk schuldig aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of juist vooral een reminder aan Ashley, maar tuurlijk ook aan iedereen. Ik denk dat ze er 2 feestelijke eindweken van willen maken en hopen dat het niet eindigt in negativiteit.
ontlopen van elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:56 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn: over de waarschuwing ...dat het moet gedaan zijn met haar ontlopen. dat is wat ze bedoelen
Zn koninginnetje moet goed worden behandelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Had BB ook wel eens eerder mogen zeggen
beetje mosterd na de maaltijd dit
Hij reflecteert tenminste. De meeste daar doen dat nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:56 schreef mazaru het volgende:
Jimmy is nog steeds bezig met damagecontrol. Hij is blij dat zij haar verhaal heeft mogen doen en hij begrijpt het nu. En hij handelde uit emoties en dat doet hij normaal nooit zo. Zo is hij niet.
Dat was het aller aller leukstquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Typisch BBquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
Beetje raar ook. In de live wordt alles weer opgerakeld een uur lang en dan nu opeens een toespraakje over fatsoensnormen.
Omdat ashley niet naar zichzelf en haar eigen aandeel hier in gaat kijken.. dat zit.niet in haar karakterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB sprak tegen iedereen, dus waarom nu weer terugkijken en op Ashley afgeven. Zijn er wel meer af en toe de fout in gegaan, met rare uitspraken en elkaar negeren, niet alleen Ash.
Kom op mensen!
Dat was me ook een partij een slecht verhaal jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:56 schreef mazaru het volgende:
Jimmy is nog steeds bezig met damagecontrol. Hij is blij dat zij haar verhaal heeft mogen doen en hij begrijpt het nu. En hij handelde uit emoties en dat doet hij normaal nooit zo. Zo is hij niet.
Dat is waar. Maar in hoeverre meent hij het. Ik heb mijn twijfels. Hoe praat hij straks met Ty en Alice? Die laten het niet los. Dan ben ik benieuwd wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij reflecteert tenminste. De meeste daar doen dat niet
Ben ik het mee eens... Jimmy praat constant mensen naar de mond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar in hoeverre meent hij het. Ik heb mijn twijfels. Hoe praat hij straks met Ty en Alice? Die laten het niet los. Dan ben ik benieuwd wat hij zegt.
Ik moet nu heel hard nadenken...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB sprak tegen iedereen, dus waarom nu weer terugkijken en op Ashley afgeven. Zijn er wel meer af en toe de fout in gegaan, met rare uitspraken en elkaar negeren, niet alleen Ash.
Kom op mensen!
We gaan het zien. Voor hetzelfde geld meent hij het wel. Voor nu krijgt hij het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:59 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens... Jimmy praat constant mensen naar de mond.
Nou dat snotjong was respectloos wat dacht hij wel niet ....als zij een pan wil gebruiken voor de schoonmaak dan moest zij dat weten .En of er nu wasbakken voor de schoonmaak stonden dan nog maakte zij dat uit en moest hij maar wachten met warm water op zetten tot ze klaar was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:55 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook echt tenenkrommend om naar te kijken... en dat geschreeuw richting Tyron... maar het was Tyron die uit zijn plaat ging... niet zij
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kumbaya!![]()
De nieuwe tijd, net wat u zegt.
Maar het maakt me wat melancholiekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kumbaya!![]()
De nieuwe tijd, net wat u zegt.
Ze had wel wat harder aangepakt mogen worden ja. Maar goed, ze begon zo ook al te huilenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week heeft ze zich slecht laten zien.. maar ze is zielig he. Wordt in bescherming genomen tijdens de live en helemaal een promotie uitzending van haar gemaakt
Hij heeft er alles aan gedaan Karen verder op te stoken en niet geprobeerd om haar met Ash te laten praten. Hij is er mede schuldig aan dat Karen niet met Ash wilde praten en zo is weggegaan, Dat vind ik heel sneu voor Karenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Voor hetzelfde geld meent hij het wel. Voor nu krijgt hij het voordeel van de twijfel
Daar gaat het helemaal niet om... het ging erom dat zij DACHT dat hij tekeer ging tegen haar, terwijl zij het was die tekeer ging... zij duldt geen enkele tegenspraak... dat is altijd het punt bij haar...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dat snotjong was respectloos wat dacht hij wel niet ....als zij een pan wil gebruiken voor de schoonmaak dan moest zij dat weten .En of er nu wasbakken voor de schoonmaak stonden dan nog maakte zij dat uit en moest hij maar wachten met warm water op zetten tot ze klaar was.
Dat hele groepje heeft Karen op lopen stoken. Tyron, Alice en Jimmy met zijn drieën. Jimmy wel het meest geloof ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft er alles aan gedaan Karen verder op te stoken en niet geprobeerd om haar met Ash te laten praten. Hij is er mede schuldig aan dat Karen niet met Ash wilde praten en zo is weggegaan, Dat vind ik heel sneu voor Karen
Karen was er altijd zelf nog bij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft er alles aan gedaan Karen verder op te stoken en niet geprobeerd om haar met Ash te laten praten. Hij is er mede schuldig aan dat Karen niet met Ash wilde praten en zo is weggegaan, Dat vind ik heel sneu voor Karen
Ja SHE was leuk Silvia ook zo'n schat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:01 schreef wolffie het volgende:
[..]
Was echt pesten, ging te ver, maar toch heb ik het ook altijd gekeken.
Vooral SHE
plus dat ze echt wel doorhad dat Ash haar er vierkant uitlultquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Karen was er altijd zelf nog bij.
En ik denk dat Karen ook niet meer wilde praten.
Teveel triggers voor Karen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
lach maar, ook jij mag je gevoel uiten
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
lach maar, ook jij mag je gevoel uiten
Kan, maar ze werd ook behoorlijk opgestookt, waardoor ze gesterkt werd in haar mening het niet uit te pratenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Karen was er altijd zelf nog bij.
En ik denk dat Karen ook niet meer wilde praten.
Teveel triggers voor Karen
Waarop doel je precies?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar is B.B. wel degelijk schuldig aan.
That's the spirit💥quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:06 schreef Harry het volgende:
Alice : laat mij maar gewoon weer nomineren.
De simpelheid...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:06 schreef Harry het volgende:
Alice : laat mij maar gewoon weer nomineren.
Die twee hebben het opvallend leuk en goed met elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:06 schreef zodeju het volgende:
Ty treft een huilende Alice aan en loopt er niet bij weg en troost haar....zelfde wat zij bij hem doet.......
Nee we mogen meekijken verwacht ik. Het is geen spel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
kracht uithalen
maak jullie mooi
hier komt de SL
je hebt hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee we mogen meekijken verwacht ik. Het is geen spel.
Drank!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee we mogen meekijken verwacht ik. Het is geen spel.
een Streamlock?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:09 schreef humpty het volgende:
Dit zou Karen ook heel leuk hebben gevonden
Nee toch??quote:
Kan ze niet gewoon haar hele gezicht in een bak met die smurrie kunnen stoppen? Dat gaat toch veel snellerquote:
Nee, beide weten hoe of wat en als een van de twee ietsiepietsie te ver zou gaan is deze vriendschap over en daar is hij te mooi voor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Die twee hebben het opvallend leuk en goed met elkaar.
Ik zou daar als vriend of vriendin knap nerveus van worden.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee toch??
Geraldine roep op om vooral naar de Live Streams te gaan kijken. 24/7![]()
Je bedoelt het inpraten op Ashley? Idd. Ik denk dat de productie weet dat je zo’n type makkelijk kan aanzetten tot gekke dingen door in te spelen op emotie. Emotie is haar hele probleem, die heeft ze niet onder controle. Politici spelen ook vaak in op dit gevoel bij een bepaalde groep waar ik Ashley qua karakter ook wel onder schaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar is B.B. wel degelijk schuldig aan.
Ze luisterd alleen naar haar eigen gezeik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
Luistert Ash wel eens wat er gezegd wordt ? Altijd moet ze vragen wat er gezegd is ...
is checken of de anderen wel luisterenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
Luistert Ash wel eens wat er gezegd wordt ? Altijd moet ze vragen wat er gezegd is ...
op haar porseleinen troonquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ze luisterd alleen naar haar eigen gezeik.
Die heeft privileges en mag niet zonder make up op de streams. Wordt ook een beetje gemeden zonder make up.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
Beeld weer op Alice die nog steeds aan het poederen is....
geloof je hetzelf ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is checken of de anderen wel luisteren
nee hé sl op 1
quote:
Het was een bioscoop die we zagen. Met popcorn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:16 schreef kiki2024 het volgende:
ze zeiden een voorstelling. maar een voorstelling is toch geen filmpje>. voorstelling is live
klopt. ik denk dus dat het om filmpjes van thuis zal gaan of dat er iemand live zal zijn. we zullen het wel zien of nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was een bioscoop die we zagen. Met popcorn.
In het seizoen van Salar was dat ook.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
zou er zo popcorn door de deur komen
Ze wacht gewoon op de restquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley zoekt alvast de beste plek op![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:24 schreef kater1 het volgende:
Aaarch Alice met die rare jurk met dat rare gat op haar rug en die rare split in die jurk en die rare billen erin en die rare stem en die rare positivopraat en alles raar gewoon. Ok, het gaat nu wel weer met me.
Vind ze niet lekker denk ik want ze deelt haar popcornquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk en heeft haar popcorn zeker ook al op
ja ze hebben bijna niks gegetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
film moet nog beginnen en de popcorn is al op straks
Ze hadden die kar moeten meenemenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
film moet nog beginnen en de popcorn is al op straks
Linkmiegel die gast.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:28 schreef Harry het volgende:
Het is nu ook meer dan duidelijk, dat Tyron zijn vriend Randy heeft ingeruild voor Alice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |