quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Wie moet er nu winnen volgens jullie?
Jimmy heeft nu juist mogen blijven omdat hij tegen Ashley was. Daarom stem ik al 2 weken op hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:33 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft gewoon door dat hij geen favoriet was omdat hij ashley negeerde. hij is zooo fake omg
Heeft Ash alleen nog Glenn om tot haar middel in de kont te kruipen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:02 schreef IkFok het volgende:
Zo lekker. Kan Ashly haar nog meer schuldig voelen de komende week
Mooi dat ze het uitsprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy wil niet dat ze het idee heeft dat ze niet bij hun mag zitten
Supernetjes dat hij het gesprek aangaat met Ashley en op zijn eigen gedrag reflecteert. Dat siert hem.quote:
denk het niet. hij was vorige week favorietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jimmy heeft nu juist mogen blijven omdat hij tegen Ashley was. Daarom stem ik al 2 weken op hem
Dat zegt ze toch, dat Karen haar een heleboel heeft verteld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe weet jij alice dat ze 360 graden is gedraaid, kon je der van te voren dan?
Denk ook omdat mensen ashley weg wilde hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk het niet. hij was vorige week favoriet
Belazerd door een vriendje. Dat is net zoiets als dat iemand een vrijstelling voor een spel koopt. Oude trauma's zijn opengereten door die zet van Ashley. Heel traumatisch maar ze kon altijd terecht bij Alice als ze erover wou praten want die vond het echt zoooo erg voor haarquote:
ik heb nooit familie gezien van dr.. hopelijk heeft ze die nog welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Met dominante en kleinerende mannen
Zijn twee hypocrieten jimmy en ashley. Allebei acteerlessen gevolgdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Ash laat die hypocriet en ga naar glenn en tom
Wie had zij ook alweer genomineerd? Oh wachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vind het heel sneu voor karen, dat ze letterlijk door haar vriendin eruit is nu
dat is een beetje hypocrietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vind het heel sneu voor karen, dat ze letterlijk door haar vriendin eruit is nu
Ja.en andersom ook gedaan. Maakt dat uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had zij ook alweer genomineerd? Oh wacht
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, ze is er wel verdrietig van en vind het vooral heel vervelend dat ze het niet heeft uit kunnen pratenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley lijkt niet eens aangeslagen na het vertrek van Karin.
Tom zei al " heeft ze uberhaupt al wat emoties getoont dat Karen weg is"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
Dat is waar, maar in hoeverre hij het meent horen we straks wel als hij met Tyron en Alice praat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Supernetjes dat hij het gesprek aangaat met Ashley en op zijn eigen gedrag reflecteert. Dat siert hem.
RIP Karenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geloof haar manipulatie niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, ze is er wel verdrietig van en vind het vooral heel vervelend dat ze het niet heeft uit kunnen praten
Nope haar vrienden zijn in Schagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
ze jankt al de hele tijd om alles. maar geen traantje na het vertrek van karinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nope haar vrienden zijn in Schagen.
Ze speelt het spel door andere mensen te gebruiken en als je niet met haar bent maakt ze je kapot.
De enige opmerking direct erna was Randy staat heel hoogquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kan niet tegen huilende mannen, dan moet ik zelf ook
zegt genoeg weerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Limbus het volgende:
[..]
De enige opmerking direct erna was Randy staat heel hoog
De beknopte versie zat woensdag in de uitzending.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het gesprek met BB zelf was best wel lang
wanneer zei hij dat ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom zei al " heeft ze uberhaupt al wat emoties getoont dat Karen weg is"
Ze mag niet alles zeggen zei zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het gesprek met BB zelf was best wel lang
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kan niet tegen huilende mannen, dan moet ik zelf ook
Dan ben je er denk ik nog altijd zelf bij of je doet waar ze je naar toe sturenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag niet alles zeggen zei ze
Eerder zei Jimmy al we worden gestuurd en dat weten we allemaal er worden op allerlei knoppen gedrukt
Sorry je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Het moet hier rechtsom of linksom ook altijd negatief of hatelijk zijn tegen een bewoner
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:41 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zei het toch : videos van familie thuis
Ze gaan nog met een burn out of overspannen het huis uitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
O jee BB gaat het ze nog moeilijker maken
Filmpjes van elkaar of zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Bb gaat de deur naar de buitenwereld op een kier zetten, maar ook genadeloos weer dichtgooien
Dat dus. Er moest sowieso nog +/- 20k uit de pot en de kans is groot dat ze dit onder druk van de productie moest doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag niet alles zeggen zei ze
Eerder zei Jimmy al we worden gestuurd en dat weten we allemaal er worden op allerlei knoppen gedrukt
Mooi!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:41 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zei het toch : videos van familie thuis
Tom is verdrietig. Zijn maatje is weg. Dan knalt hij dichtquote:
Glenn en Ash zijn nadat Karen weg is gegaan wel even samen geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
weet je wat het hier is, ik wil wat zeggen maar ga dan een bak over me heen krijgen van zie je we blah blah enzo kan niet eens eerlijk posten meer maar hier komt het
ik vind dat Ash best even naar Glenn en Tom had mogen gaan zeker na hoe hun haar hebben opgevangen
Zij begrijpt het niet dat de jongens ook verdriet hebben om Karen want zij is diegene die haar vriendin kwijt is....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
weet je wat het hier is, ik wil wat zeggen maar ga dan een bak over me heen krijgen van zie je we blah blah enzo kan niet eens eerlijk posten meer maar hier komt het
ik vind dat Ash best even naar Glenn en Tom had mogen gaan zeker na hoe hun haar hebben opgevangen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:43 schreef tassie127 het volgende:
Zouden ze net als vorig jaar vergeten datde zomertijd vannacht in gaat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik vind je al jaren een topper Dotteke maar ik vind wel dat sinds je Moderator bent je erg als" strenge schooljuf" ons toespreekt. Dat kan óók op een andere manier vind ik. En sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer hebben over een bewoner?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Het moet hier rechtsom of linksom ook altijd negatief of hatelijk zijn tegen een bewoner
Haha ja wat een domme gans is dat he,ze hebben alle vier Karen genomineerd,en nog Ashley de schuld geven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
nou stond Jimmy er ook op te houden he met zijn hypocrietequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij begrijpt het niet dat de jongens ook verdriet hebben om Karen want zij is diegene die haar vriendin kwijt is....
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
Tom is weer bang dat ie eruit gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:45 schreef Snoozey het volgende:
wat is met tom ziijn mond?! hopelijk maar tijdelijk
nee idd maar tom is ze niet even geweest maar nu stond jimmy net ook weer hele tijd met haar te kletsen en lulkoek op te hangen en niet eerlijk te wezenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glenn en Ash zijn nadat Karen weg is gegaan wel even samen geweest.
Bij Tom heb ik haar ook niet gezien
Zo komt het wel erg dichtbijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
Een van onze dochters gelijk jarig met een zoon van ashley.
Haha ja wat een domme gans is dat he,ze hebben alle vier Karen genomineerd,en nog Ashley de schuld geven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou het grootste lachertje van alles zijn.quote:
nee hij is echt boos nuquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom is verdrietig. Zijn maatje is weg. Dan knalt hij dicht
Dat denk ik ook. Maar Ash zal wel de schuld krijgen. Dat roepen ze al dagen en zijn ze zelf gaan gelovenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Die is boos omdat Karen weg is denk ik
hij staat alweer recht. hij hing zo scheef dat ik dacht ojee...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom is weer bang dat ie eruit gaat
Had ie de afgelopen dagen maar niet zo moeten slijmen bij Ashley. Daar irriteerde ik me al enorm aan.Niet nu opeens weer huili huiliequote:
Tom moet het even verwerken. Mist zijn zoontje heel erg. Had zich ingesteld op nog 1 week.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:45 schreef Snoozey het volgende:
wat is met tom ziijn mond?! hopelijk maar tijdelijk
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:48 schreef Roxiebb het volgende:
Hahaha ze moeten nog nominaties overleven. Halve finale ticket was eigenlijk niet zoveel waard. Ash nijpt ze ook al.
Ik weet het niet. Tom kan heel raar reageren. Waarom zouden ze in hemelsnaam Ash de schuld geven dat Karen eruit is.quote:
het is nog een geluk bij een ongeluk geweest dat Ash niet zelf heeft hoeven nominerenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar Ash zal wel de schuld krijgen. Dat roepen ze al dagen en zijn ze zelf gaan geloven
Was daarvoor al bozig omdat ashley niet huildequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom moet het even verwerken. Mist zijn zoontje heel erg. Had zich ingesteld op nog 1 week.
De volgende vrijstelling is 30.000quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:48 schreef Roxiebb het volgende:
Hahaha ze moeten nog nominaties overleven. Halve finale ticket was eigenlijk niet zoveel waard. Ash nijpt ze ook al.
Zweeft ergens in het middenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Welke groep zit hij?
Ik volg weinig ☺️
langer dan vorig jaar of niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
93 dagen op de kop af gaat het feestje duren
Huh? Finale was toch sowieso nog geen sprake van?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef kiki2024 het volgende:
dat hoofd van Ashley realiserende dat ze nog niet in de finale zit. mooi
Ja Jimmy liet weten dat Ashley en Karen na het programma nog weleens een drankje drinken op een terras en erom kunnen lachen... Ik denk dat hij daar 100% naast zit. Karen is genaaid en zit dankzij haar nepvriendin nu thuis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen zal nog wel een moment krijgen, dat ze beseft dat het niet iets tegen haar persoonlijk is geweest.
nou ik vind dat Dotteke nog mild is af en toe hoor ze doet echt der best om alles zo goed mogelijk in banen te leidenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vind je al jaren een topper Dotteke maar ik vind wel dat sinds je Moderator bent je erg als" strenge schooljuf" ons toespreekt. Dat kan óók op een andere manier vind ik. En sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer hebben over een bewoner?
Nou hadden Ashley Randy en Alice vanmiddag al berekend hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:42 schreef kater1 het volgende:
Hahahaha ze snappen eindelijk dat er nog een week komt
Heeft haar broek al volgescheten tegen de volgende nominaties. Want zij zit dan gegarandeerd op de bankquote:
Omdat Ashley er namelijk nu uit was geweest. Zij zat ook op de bank. Maar Ash save'de zichzelfquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Tom kan heel raar reageren. Waarom zouden ze in hemelsnaam Ash de schuld geven dat Karen eruit is.
Tyron zei dat hij 1 april moest werken en iemand zei dat is maandag..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:45 schreef Harry het volgende:
Jimmy finale op 13 april.
Randy: 15 april gewoon werken!
ze dachten allemaal dat volgende week de finale en laatste week zou zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef FBtje het volgende:
[..]
Huh? Finale was toch sowieso nog geen sprake van?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Inderdaad en hij was zo vrolijk vandaag. Stevige domper.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Lastig voor Tom dit. Zit in zijn hoofd dat het zaterdag over is. Moeilijk schakelen dit.
En het vertrek van karin, hakt er ook even in.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom moet het even verwerken. Mist zijn zoontje heel erg. Had zich ingesteld op nog 1 week.
Ty zei net dat ze er al 93 dagen zatenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
93 dagen op de kop af gaat het feestje duren
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft haar broek al volgescheten tegen de volgende nominaties. Want zij zit dan gegarandeerd op de bank
waarom ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Jimmy liet weten dat Ashley en Karen na het programma nog weleens een drankje drinken op een terras en erom kunnen lachen... Ik denk dat hij daar 100% naast zit. Karen is genaaid en is dankzij haar nepvriendin nu thuis.
Hij is de hele tijd zo blij... toen Randy favoriet bleek rende hij de bank af zo naar de wall en weer terug zo blij was hijquote:
Wat een onzin, Karen was sowieso gegaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Jimmy liet weten dat Ashley en Karen na het programma nog weleens een drankje drinken op een terras en erom kunnen lachen... Ik denk dat hij daar 100% naast zit. Karen is genaaid en zit dankzij haar nepvriendin nu thuis.
Kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn ook een week later begonnen op 15 jan.
dan is het maar goed dat ze zich vrij heeft gekochtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Omdat Ashley er namelijk nu uit was geweest. Zij zat ook op de bank. Maar Ash save'de zichzelf
Precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Lastig voor Tom dit. Zit in zijn hoofd dat het zaterdag over is. Moeilijk schakelen dit.
een echte vriendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is de hele tijd zo blij... toen Randy favoriet bleek rende hij de bank af zo naar de wall en weer terug zo blij was hij
Ze begint te smeltenquote:
Zijn attitude liep langs...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef Harry het volgende:
Tyron loopt langs de woonkamer, met sip kijkende mensen: een dooie avond weer!
Precies mijn gedachte. Karin vond het ook naar dat Glenn en Tom ( haar mensen zoals ze dat noemde) niet naar haar kwamen maar wel naar Ashley.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Had ie de afgelopen dagen maar niet zo moeten slijmen bij Ashley. Daar irriteerde ik me al enorm aan.Niet nu opeens weer huili huilie
Als Ashley ook op de bank had gezeten, had Karen helemaal geen kans gehad.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ?
ash heeft haar niet op de bank gezet, dat zijn echt de anderen geweest.
het enige wat is gebeurd is dat de kans om naar huis te moeten veranderde in 1 op 3 in plaats van 1 op 4.
Ja, maar volgende week weer nomineren.....en dan ????quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ze zich vrij heeft gekocht
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
nou geef die tyron een knop en 10k voor die safari met zijn moeder.
joejoe
Als die manipulatieve narcist zichzelf niet had laten vrijstellen zou zij er nu uit zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ?
het enige wat is gebeurd is dat de kans om naar huis te moeten veranderde in 1 op 3 in plaats van 1 op 4.
Op twee ratelt Alicequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Roxiebb het volgende:
Heel stil nu, veel,zuchten en verdwaasde blikkEn.
En ik denk als Ka niet zo gereageerd had tegen Ash dat ze zeker niet naar huis had gehoeven. Ash fans hadden dan op Ka gestemd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ?
En dacht je dat hij die pakte......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
nou geef die tyron een knop en 10k voor die safari met zijn moeder.
joejoe
jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens wikipedia is randy wetenschapper
Eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind dat Dotteke nog mild is af en toe hoor ze doet echt der best om alles zo goed mogelijk in banen te leiden
Wetenschappers neem ik nooit serieus....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
heeft onderzoek gedaan hoe je liggend je leven door kanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Precies. Randy stond altijd onderaan in de polls en komt er nu als winnaar uitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En ik denk als Ka niet zo gereageerd had tegen Ash dat ze zeker niet naar huis had gehoeven. Ash fans hadden dan op Ka gestemd.
JA dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100
hij is stagebegeleider op school
hij was ervoor al boosquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dank je......volg ik veel liever.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty en Alice gezellig op bed kletsen en in de woonkamer hangt een grafstemming
Zit je niet bij de Mac?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:54 schreef odie22 het volgende:
hopelijk een goeie film zo, kong x godzilla ofzo![]()
er is iemand op wiki vanaf het begin al fan van Randyquote:
Zonder te bewegenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies. Randy stond altijd onderaan in de polls en komt er nu als winnaar uit
maar dat zegt niets over volgende week. Zo snel als de stemming in dat huis omslaat zo snel slaat het stemmen omquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies. Randy stond altijd onderaan in de polls en komt er nu als winnaar uit
ze melken nog even de emoties uit van de bewonersquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:55 schreef Adat231 het volgende:
nou kom op met die film, of mogen we niet meekijken in de gameroom?
'Ze zeiden' in de uitzending van wel...maar ja...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:55 schreef Adat231 het volgende:
nou kom op met die film, of mogen we niet meekijken in de gameroom?
denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Tom kan heel raar reageren. Waarom zouden ze in hemelsnaam Ash de schuld geven dat Karen eruit is.
Ash had er echt niet uitgeweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Omdat Ashley er namelijk nu uit was geweest. Zij zat ook op de bank. Maar Ash save'de zichzelf
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
alice en tyron komen beiden uit de kaartenbak toch?
Slimmer als je denkt....vandaar op zijn gemakkie zover gebracht....relaxtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Meisje blijft altijd nuchterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
Alice weet het weer
de hond heet Wolf
tis net een mensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft het elke zaterdag moeilijk. Moeite met afscheid. Met verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |