quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Wie moet er nu winnen volgens jullie?
Jimmy heeft nu juist mogen blijven omdat hij tegen Ashley was. Daarom stem ik al 2 weken op hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:33 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft gewoon door dat hij geen favoriet was omdat hij ashley negeerde. hij is zooo fake omg
Heeft Ash alleen nog Glenn om tot haar middel in de kont te kruipen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:02 schreef IkFok het volgende:
Zo lekker. Kan Ashly haar nog meer schuldig voelen de komende week
Mooi dat ze het uitsprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy wil niet dat ze het idee heeft dat ze niet bij hun mag zitten
Supernetjes dat hij het gesprek aangaat met Ashley en op zijn eigen gedrag reflecteert. Dat siert hem.quote:
denk het niet. hij was vorige week favorietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jimmy heeft nu juist mogen blijven omdat hij tegen Ashley was. Daarom stem ik al 2 weken op hem
Dat zegt ze toch, dat Karen haar een heleboel heeft verteld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe weet jij alice dat ze 360 graden is gedraaid, kon je der van te voren dan?
Denk ook omdat mensen ashley weg wilde hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk het niet. hij was vorige week favoriet
Belazerd door een vriendje. Dat is net zoiets als dat iemand een vrijstelling voor een spel koopt. Oude trauma's zijn opengereten door die zet van Ashley. Heel traumatisch maar ze kon altijd terecht bij Alice als ze erover wou praten want die vond het echt zoooo erg voor haarquote:
ik heb nooit familie gezien van dr.. hopelijk heeft ze die nog welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Met dominante en kleinerende mannen
Zijn twee hypocrieten jimmy en ashley. Allebei acteerlessen gevolgdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Ash laat die hypocriet en ga naar glenn en tom
Wie had zij ook alweer genomineerd? Oh wachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vind het heel sneu voor karen, dat ze letterlijk door haar vriendin eruit is nu
dat is een beetje hypocrietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vind het heel sneu voor karen, dat ze letterlijk door haar vriendin eruit is nu
Ja.en andersom ook gedaan. Maakt dat uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had zij ook alweer genomineerd? Oh wacht
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had zij ook alweer genomineerd? Oh wacht
Dat is ook niet helemaal waar, ze is er wel verdrietig van en vind het vooral heel vervelend dat ze het niet heeft uit kunnen pratenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley lijkt niet eens aangeslagen na het vertrek van Karin.
Tom zei al " heeft ze uberhaupt al wat emoties getoont dat Karen weg is"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
Dat is waar, maar in hoeverre hij het meent horen we straks wel als hij met Tyron en Alice praat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Supernetjes dat hij het gesprek aangaat met Ashley en op zijn eigen gedrag reflecteert. Dat siert hem.
RIP Karenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geloof haar manipulatie niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, ze is er wel verdrietig van en vind het vooral heel vervelend dat ze het niet heeft uit kunnen praten
Nope haar vrienden zijn in Schagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
ze jankt al de hele tijd om alles. maar geen traantje na het vertrek van karinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nope haar vrienden zijn in Schagen.
Ze speelt het spel door andere mensen te gebruiken en als je niet met haar bent maakt ze je kapot.
De enige opmerking direct erna was Randy staat heel hoogquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:37 schreef kiki2024 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kan niet tegen huilende mannen, dan moet ik zelf ook
zegt genoeg weerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Limbus het volgende:
[..]
De enige opmerking direct erna was Randy staat heel hoog
De beknopte versie zat woensdag in de uitzending.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het gesprek met BB zelf was best wel lang
wanneer zei hij dat ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom zei al " heeft ze uberhaupt al wat emoties getoont dat Karen weg is"
Ze mag niet alles zeggen zei zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het gesprek met BB zelf was best wel lang
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kan niet tegen huilende mannen, dan moet ik zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |