quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Wie moet er nu winnen volgens jullie?
Jimmy heeft nu juist mogen blijven omdat hij tegen Ashley was. Daarom stem ik al 2 weken op hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:33 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft gewoon door dat hij geen favoriet was omdat hij ashley negeerde. hij is zooo fake omg
Heeft Ash alleen nog Glenn om tot haar middel in de kont te kruipen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:02 schreef IkFok het volgende:
Zo lekker. Kan Ashly haar nog meer schuldig voelen de komende week
Mooi dat ze het uitsprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy wil niet dat ze het idee heeft dat ze niet bij hun mag zitten
Supernetjes dat hij het gesprek aangaat met Ashley en op zijn eigen gedrag reflecteert. Dat siert hem.quote:
denk het niet. hij was vorige week favorietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jimmy heeft nu juist mogen blijven omdat hij tegen Ashley was. Daarom stem ik al 2 weken op hem
Dat zegt ze toch, dat Karen haar een heleboel heeft verteld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe weet jij alice dat ze 360 graden is gedraaid, kon je der van te voren dan?
Denk ook omdat mensen ashley weg wilde hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk het niet. hij was vorige week favoriet
Belazerd door een vriendje. Dat is net zoiets als dat iemand een vrijstelling voor een spel koopt. Oude trauma's zijn opengereten door die zet van Ashley. Heel traumatisch maar ze kon altijd terecht bij Alice als ze erover wou praten want die vond het echt zoooo erg voor haarquote:
ik heb nooit familie gezien van dr.. hopelijk heeft ze die nog welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Met dominante en kleinerende mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |