Ik vond zijn reactie heel mooi. Die verbazing was echt gemeend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tyron verdient het meer imo, maar zou het van meerdere sowieso wel okee vinden als ze winnen. Maar Randy is echt een goede gast. Vind het leuk voor em dat ie favoriet was vanavond
Ga je toch op je gemak lezen. Het gaat nu wel wat langzamerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:46 schreef mario390 het volgende:
moet zo schnelll?
elke topic nach bijna
halfe ur voll![]()
en exit was all
Ze praten na over de live show en wachten op de bioscoop waar ze straks naar toe mogenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:46 schreef mario390 het volgende:
moet zo schnelll?
elke topic nach bijna
halfe ur voll![]()
en exit was all
Hoog tijd. Het leek de Gouden Kooi wel.quote:
had in week 2 a 3 ook al gekundquote:
Ty ziet het weer primaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:45 schreef kiki2024 het volgende:
Tom en glenn zitten ermee dat Karin niet genoeg tijd in de live heeft gekregen.
Ty; het was te verwachten. het is gewoon jammer want Karin was altijd positief in het huis en nu heeft ze zo moeten afsluiten. gewoon jammer
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
BB verwacht dat zich gedragen als waardige bewoners
Zei ik van de week al. Maar dat was een leugen. Grappig hoe al mijn zogenaamde leugens en onzin ineens de waarheid lijken te zijn.quote:
De grote speculaasdoos weer???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Strenge toespraak .. en ook een beetje rechtbreien wat BB zelf scheef gebreit heeft.
Hij heeft de adviezen in Fan Week ook wel ten harte genomen. Hij was idd koning Relax (en dat zal ie altijd blijven maar ik hou van relaxte mensen) maar toch wat meer gaan opleven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie heel mooi. Die verbazing was echt gemeend.
ze mogen zijn suikerklompje ash niet negeren. nu opeens zijn het zijn regels en zijn huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef FBtje het volgende:
Hoezo heeft BB het ineens over fatsoensnormen? Zo raar dit
Ja die wordt echt in bescherming genomen. Zouden er soms mailtjes binnen zijn gekomen over het "pesten" wat ashley noemde.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had in week 2 a 3 ook al gekund
maar arme ash
Neee joh ;pquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ik was vrijwillig opgestapt. laat je lieverdje ash maar winnen en adios
Heel raar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef FBtje het volgende:
Hoezo heeft BB het ineens over fatsoensnormen? Zo raar dit
oh directeurtjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wie roept BB zelf op het matje
En terecht! Het is de fucking Gouden Kooi niet!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Bewoners worden ernstig toegesproken door BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |