SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
even opgezocht, maar wtf ik doe dat best vaak uit mijn zelf zonder te weten dat het een yoga techniek isquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even opgezocht, maar wtf ik doe dat best vaak uit mijn zelf zonder te weten dat het een yoga techniek is
Trust nobody![]()
ik ben helemaal he met wat ik denk is overtuiging, wat jullie eervan denken?Do what you love, love what you do!![]()
Huh waar gaat t over?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:25 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal he met wat ik denk is overtuiging, wat jullie eervan denken?Trust nobody![]()
wow, not donequote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:26 schreef HappyCharly het volgende:
Trouwens, als je wil weten hoe het met Ply gaat, dat kan @:jippie vast wel zeggen?![]()
dat het me geen reed uit boeit wat jullie allemaal denken, en dat ik gewoon mening evoceer heb.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Haha okquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
dat het me geen reed uit boeit wat jullie allemaal denken, en dat ik gewoon mening evoceer heb.![]()
Al weet ik niet wat evoceer betekent
Trust nobody![]()
aaaah ik zoek niet gelijkheid ofzo meer anderen, maar als je maar begrijpt wat ik zegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Al weet ik niet wat evoceer betekentDo what you love, love what you do!![]()
Okéquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah ik zoek niet gelijkheid ofzo meer anderen, maar als je maar begrijpt wat ik zegTrust nobody![]()
snap je het dan? want voor mij gaan we u9itkijken over verre velden enzo. en met maantje enzo.?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
snap je het dan? want voor mij gaan we u9itkijken over verre velden enzo. en met maantje enzo.?Trust nobody![]()
ga je kritische vragen stellen dan? heb jij goed geslapen ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb n beetje geslapen en ga zo verderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
ga je kritische vragen stellen dan? heb jij goed geslapen ?Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb n beetje geslapen en ga zo verdermmmmmmquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb n beetje geslapen en ga zo verderDo what you love, love what you do!![]()
nou ik heb toch ff helemaal klaar mee ermee na een week werken en jij dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
en verder mag de rest opzouten hoor met drama maken, ik mag happy wel beetje wel.Do what you love, love what you do!![]()
Waarmee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb toch ff helemaal klaar mee ermee na een week werken en jij dan?Trust nobody![]()
Ahja dat snap ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik het heeeeeel de week best druk heb met werk?Trust nobody![]()
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:41 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan geen fluit te doen hebben op werk tochTrust nobody![]()
Zag gisteren nog van die verkeersleiders, maar op n punt waar ze vrijwel niks hoefden te doen.. sta je daar uren je te vervelenTrust nobody![]()
tja mijn fluit staat wel klaar he. altijd. gehehe. maargoed over wat we nou allemaal dachten denk ik zijn we. beetje oké mee
Lekker spelen op je fluit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
YwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je mee brommers kiekenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Boer harmquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slapen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha lekker blijven klegsenl. wat anders?Trust nobody![]()
nou maar dacht we gaan ff spreken hoe wij samen zeg ,dat doeN?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe we wat doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou maar dacht we gaan ff spreken hoe wij samen zeg ,dat doeN?Trust nobody![]()
nou dat we allemaal geen reet ervan weten en een tentje op rugzak zetten en door wildernis in.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ah okquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat we allemaal geen reet ervan weten en een tentje op rugzak zetten en door wilfrtnid in.
Misschien wil Mercedes mee?Trust nobody![]()
nee jij?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok
Misschien wil Mercedes mee?Do what you love, love what you do!![]()
je weet happy in de jungle is het nog aardig koud ook, dus ok neem aan wij kunnen wel vuurtje maken, maar anders is het toch knuffelen?Do what you love, love what you do!![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:10 schreef kree het volgende:
je weet happy in de jungle is het nog aardig koud ook, dus ok neem aan wij kunnen wel vuurtje maken, maar anders is het toch knuffelen?
NeeTrust nobody![]()
owh jawel, hahaha als het 4echt moet zou je het doen, weet nu alquote:
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel, hahaha als het 4echt moet zou je het doen, weet nu alTrust nobody![]()
dit is zo weer vrouwen ding enzo he... hoe zo dit niet gaat werken nl als er paniek is en wat nu. ehehehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik volg je echt nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:13 schreef kree het volgende:
[..]
dit is zo weer vrouwen ding enzo he... hoe zo dit niet gaat werken nl als er paniek is en wat nu. ehehehehe
Trust nobody![]()
nou doe maar simpel. wij zijn in de jungle met niks of iets, wie is de eerste die in paniek gaat rake?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat een rare vraagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe maar simpel. wij zijn in de jungle met niks of iets, wie is de eerste die in paniek gaat rake?Trust nobody![]()
nou het is maar relatief, maar stel dan wij zijn met zijn tweeën verdwaald. wat doe jij?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat n vragen om 4 uur snachts kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is maar relatief, maar stel dan wij zijn met zijn tweeën verdwaald. wat doe jij?Trust nobody![]()
tja wil wel weten dat ik met jou nog uit survival situatie kan komen hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n vragen om 4 uur snachts kree
enne verder heb je toch niks te doen
Volgens mij ging jij er vanuit dat ik in paniek ging raken toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja wil wel weten dat ik met jou nog uit survival situatie kan komen he
enne verder heb je toch niks te doenTrust nobody![]()
ja schat het zo in he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij er vanuit dat ik in paniek ging raken toch?Do what you love, love what you do!![]()
dat zei ik niet vroeg vind ij dat leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus waarom wil je dan met me survivallenDo what you love, love what you do!![]()
hahaha had het onwijs tegen jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klets jij gezellig met Mercedes over de jungle verder?Do what you love, love what you do!![]()
oja wel je weet dat je het wilt gewon, maar nog niet aan toe, we gaan in tentje ergens hoog Noorwegen Enozo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
oja wel je weet dat je het wilt gewon, maar nog niet aan toe, we gaan in tentje ergens hoog Noorwegen Enozo.Trust nobody![]()
We kunnen gewoon kletsenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
ok helaas over 4 jaar spreek ik the weer dan ;P
We gaan alleen niet daten
Nu niet en over 4 jaar nietTrust nobody![]()
ZO vaak gedacht dat en er nu pech van ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We kunnen gewoon kletsen
We gaan alleen niet daten
Nu niet en over 4 jaar nietDo what you love, love what you do!![]()
???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
ZO vaak gedacht dat en er nu pech van ?Trust nobody![]()
euhm das eerlijk verhaal hoor, zeg maar wat jij nu zegt. ik ook geen zin in toen, uiteubdekuhj gemiste kansenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik volg je nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:37 schreef kree het volgende:
[..]
euhm das eerlijk verhaal hoor, zeg maar wat jij nu zegt. ik ook geen zin in toen, uiteubdekuhj gemiste kansen
Ik ga slapen
Misschien jij.ook?Trust nobody![]()
na alleen als je me ff knuffel geeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg je niet
Ik ga slapen
Misschien jij.ook?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Killem
Wieft
Dealer of freedom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel janken.
Weer klaarwakker na 4 uur slapen maar wel doodmoeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een draak is nooit te vroeg
Deze twee draakjes zijn altijd precies op tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ik wil slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je bent precies op tijdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 05:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan wel janken.
Weer klaarwakker na 4 uur slapen maar wel doodmoe
![]()
R.I.P DTS.![]()
2 draakjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 05:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Deze twee draakjes zijn altijd precies op tijd
Is er nog een draak
Ik ben ook een draakje.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zag dat niet aan je user naamquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee je kan het zien aan mijn afbeeldingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Môguh dotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die millimeter?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 05:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee je kan het zien aan mijn afbeeldingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh
olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Morguhquote:
vlees dragen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 06:57 schreef mario390 het volgende:
paar punten moet ik
moet bevor half 11 op
dat vlees tragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zegt mij zo niets, wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moon, goedemorgen.quote:
Ik zag dat de koffie bijna op is... schrik![]()
Straks gelijk even naar de winkel om nieuwe te halen...How can I make this topic about me?![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moon, goedemorgen.
Ik zag dat de koffie bijna op is... schrik![]()
Straks gelijk even naar de winkel om nieuwe te halen...![]()
Oh nee dit kan niet waar zijnwat moeten we nou zonder jou koffie
![]()
![]()
Paniek!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Oh nee dit kan niet waar zijnwat moeten we nou zonder jou koffie
How can I make this topic about me?![]()
elke jaar werd dat vlees in de kerkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zegt mij zo niets, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
geweiht hoor
wat zijn julie vor Land??
geen wonder bij deze politiker![]()
We hebben geen idee wat je daar zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:02 schreef mario390 het volgende:
sorry het is ostern
kann je nog domer vragen?How can I make this topic about me?![]()
Hier leeft dat allemaal niet zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
elke jaar werd dat vlees in de kerk
geweiht hoor
wat zijn julie vor Land??
geen wonder bij deze politiker
En dat heeft volgens mij niets met de politiek te maken
Bij jullie wordt veel meer gedaan met deze dingen
Maar waarschijnlijk ook maar een klein deel
Ik ben in het verleden veel naar de Kerk geweest maar ik ken dit ritueel nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zo zie je uit, wat viert hele europaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hebben geen idee wat je daar zegt.
dit weekend?![]()
pasenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zo zie je uit, wat viert hele europa
dit weekend?![]()
niet nur in oostenrijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier leeft dat allemaal niet zo.
En dat heeft volgens mij niets met de politiek te maken
Bij jullie wordt veel meer gedaan met deze dingen
Maar waarschijnlijk ook maar een klein deel
Ik ben in het verleden veel naar de Kerk geweest maar ik ken dit ritueel niet![]()
Wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en dat werd je wel weten dat het bij
onz ostern heet![]()
![]()
Weet alleen dat het Stille Zaterdag is vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en dat werd je wel weten dat het bij
onz ostern heetHow can I make this topic about me?![]()
Volgens zijn er hier in Nederland ook wle wat die het zo vieren
Maar van vlees dragen heb ik nooit gehoord
Wel dat stille zaterdag een dag met even helemaal niers, het is een dag is om te overdenken wat er allemaal gebeurd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh , niet voor mij dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Volgens zijn er hier in Nederland ook wle wat die het zo vieren
Maar van vlees dragen heb ik nooit gehoord
Wel dat stille zaterdag een dag met even helemaal niers, het is een dag is om te overdenken wat er allemaal gebeurd is.![]()
![]()
De hostie is het lichaam van Christus, misschien dat hij dat bedoeld als vlees dragen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
'Hee, ga je mee naar de kerk?'
'Nee, kan niet, ik ben vegetariër'
![]()
![]()
![]()
![]()
je gaat waarschlinlik nie in de kerk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Welk beschaafd land heeft er vlees in de kerk![]()
Sonnst de banoenkrabbeln is , ert nicgt so schtyjklquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
in de korb is niet nur vlees zondern ook
eieren , en reindlingF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat ik weet staat stille zaterdag voor een dag niets doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
eieren , en reindling
Een dag om te stil staan bij wanhoop, verdriet en eenzaamheid.
Heb jij ook 40 dagen gevast Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak er maar een mooie dag van Marioquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
eieren , en reindlingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee nur vanaf donderdag geen vlees meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik weet staat stille zaterdag voor een dag niets doen.
Een dag om te stil staan bij wanhoop, verdriet en eenzaamheid.
Heb jij ook 40 dagen gevast Mario?
zijn dann bij julie mandaag de dingen weer open?![]()
nee nach de weihe werd thuisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak er maar een mooie dag van Mario
dat ostereten gegeten![]()
Even op google gekeken wat de kerken doen op een stille zaterdag, maar kan niets vinden
Stille Zaterdag is een dag van stilte en bezinning; het is de dag van het besef dat Jezus werkelijk gestorven is. De kerklokken worden daarom niet geluid tot aan de Paaswake. Ook is Stille Zaterdag de laatste dag van de 40 dagen durende vastentijd van de Christenen, die op Aswoensdag begint.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die hadden pizza met kipquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:24 schreef mario390 het volgende:
wat ik gezien heb hebben de
bewohner in bb huis ook geen vlees
gegeten in nederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet iedereen is katholiek hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:25 schreef mario390 het volgende:
kip mag ook niet, maar ja als
niemand wat zegt
En ook niet alle katholieken doen er aan m ee
Hebben jullie ook aan die 40 dagen vasten meegedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker, ik ga nog even door tot ik nr 1 ben en @JustinK van zijn troon verstoten heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:27 schreef mario390 het volgende:
ik gaa naar bed nu, de paar punten
heb ik nu gekregd ben in de top 10
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5782 / +123 / +0 / 8184 / 9836
2. KillemWieft / 1784 / +91 / +13 / 595 / 1070
3. Speklap3000 / 1707 / +1 / +0 / 3582 / 4168
4. Mercedes. / 1292 / +5 / +10 / 736 / 1063
5. HappyCharly / 1146 / +90 / +7 / 3445 / 4158
6. SwJ / 953 / +2 / +1 / 113 / 148
7. MizzezAmy / 771 / +0 / +0 / 869 / 1268
8. devzero / 713 / +49 / +0 / 1060 / 1401
9. mario390 / 686 / +12 / +8 / 317 / 630
10. Mickytjuh / 686 / +15 / +3 / 1079 / 1385
11. ieniminimuis / 684 / +16 / +0 / 1148 / 1511
12. kree / 634 / +16 / +15 / 1052 / 1423
13. Dr.Mikey / 597 / +62 / +8 / 409 / 612
14. hemarookworst / 595 / +21 / +7 / 927 / 1240
15. Monsterkoekie / 536 / +58 / +0 / 1045 / 1307
16. DerRabbit / 452 / +1 / +3 / 720 / 905
17. gebrokenglas / 437 / +36 / +8 / 676 / 901
18. Rob / 423 / +0 / +0 / 152 / 229
19. KoningWouter / 418 / +24 / +12 / 728 / 926
20. FreshFruit / 404 / +39 / +23 / 593 / 834SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
bolk dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga nog even door tot ik nr 1 ben en @:JustinK van zijn troon verstoten heb.How can I make this topic about me?![]()
....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
,,,,,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: