nou doe maar simpel. wij zijn in de jungle met niks of iets, wie is de eerste die in paniek gaat rake?quote:
Wat een rare vraagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe maar simpel. wij zijn in de jungle met niks of iets, wie is de eerste die in paniek gaat rake?
nou het is maar relatief, maar stel dan wij zijn met zijn tweeën verdwaald. wat doe jij?quote:
Wat n vragen om 4 uur snachts kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is maar relatief, maar stel dan wij zijn met zijn tweeën verdwaald. wat doe jij?
tja wil wel weten dat ik met jou nog uit survival situatie kan komen hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n vragen om 4 uur snachts kree
Volgens mij ging jij er vanuit dat ik in paniek ging raken toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja wil wel weten dat ik met jou nog uit survival situatie kan komen he
enne verder heb je toch niks te doen
ja schat het zo in he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij er vanuit dat ik in paniek ging raken toch?
dat zei ik niet vroeg vind ij dat leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus waarom wil je dan met me survivallen
hahaha had het onwijs tegen jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klets jij gezellig met Mercedes over de jungle verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |