nou dat we allemaal geen reet ervan weten en een tentje op rugzak zetten en door wildernis in.quote:
Ah okquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat we allemaal geen reet ervan weten en een tentje op rugzak zetten en door wilfrtnid in.
nee jij?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok
Misschien wil Mercedes mee?
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:10 schreef kree het volgende:
je weet happy in de jungle is het nog aardig koud ook, dus ok neem aan wij kunnen wel vuurtje maken, maar anders is het toch knuffelen?
owh jawel, hahaha als het 4echt moet zou je het doen, weet nu alquote:
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel, hahaha als het 4echt moet zou je het doen, weet nu al
dit is zo weer vrouwen ding enzo he... hoe zo dit niet gaat werken nl als er paniek is en wat nu. ehehehehequote:
Ik volg je echt nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:13 schreef kree het volgende:
[..]
dit is zo weer vrouwen ding enzo he... hoe zo dit niet gaat werken nl als er paniek is en wat nu. ehehehehe
nou doe maar simpel. wij zijn in de jungle met niks of iets, wie is de eerste die in paniek gaat rake?quote:
Wat een rare vraagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe maar simpel. wij zijn in de jungle met niks of iets, wie is de eerste die in paniek gaat rake?
nou het is maar relatief, maar stel dan wij zijn met zijn tweeën verdwaald. wat doe jij?quote:
Wat n vragen om 4 uur snachts kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is maar relatief, maar stel dan wij zijn met zijn tweeën verdwaald. wat doe jij?
tja wil wel weten dat ik met jou nog uit survival situatie kan komen hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n vragen om 4 uur snachts kree
Volgens mij ging jij er vanuit dat ik in paniek ging raken toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja wil wel weten dat ik met jou nog uit survival situatie kan komen he
enne verder heb je toch niks te doen
ja schat het zo in he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij er vanuit dat ik in paniek ging raken toch?
dat zei ik niet vroeg vind ij dat leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus waarom wil je dan met me survivallen
hahaha had het onwijs tegen jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klets jij gezellig met Mercedes over de jungle verder?
oja wel je weet dat je het wilt gewon, maar nog niet aan toe, we gaan in tentje ergens hoog Noorwegen Enozo.quote:
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
oja wel je weet dat je het wilt gewon, maar nog niet aan toe, we gaan in tentje ergens hoog Noorwegen Enozo.
We kunnen gewoon kletsenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
ok helaas over 4 jaar spreek ik the weer dan ;P
ZO vaak gedacht dat en er nu pech van ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We kunnen gewoon kletsen
We gaan alleen niet daten
Nu niet en over 4 jaar niet
???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
ZO vaak gedacht dat en er nu pech van ?
euhm das eerlijk verhaal hoor, zeg maar wat jij nu zegt. ik ook geen zin in toen, uiteubdekuhj gemiste kansenquote:
Ik volg je nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:37 schreef kree het volgende:
[..]
euhm das eerlijk verhaal hoor, zeg maar wat jij nu zegt. ik ook geen zin in toen, uiteubdekuhj gemiste kansen
na alleen als je me ff knuffel geeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 04:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg je niet
Ik ga slapen
Misschien jij.ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |