Oh , niet voor mij dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Volgens zijn er hier in Nederland ook wle wat die het zo vieren
Maar van vlees dragen heb ik nooit gehoord
Wel dat stille zaterdag een dag met even helemaal niers, het is een dag is om te overdenken wat er allemaal gebeurd is.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
'Hee, ga je mee naar de kerk?'
'Nee, kan niet, ik ben vegetariër'
![]()
![]()
![]()
je gaat waarschlinlik nie in de kerk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Welk beschaafd land heeft er vlees in de kerk
Sonnst de banoenkrabbeln is , ert nicgt so schtyjklquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
in de korb is niet nur vlees zondern ook
eieren , en reindling
Wat ik weet staat stille zaterdag voor een dag niets doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
eieren , en reindling
Maak er maar een mooie dag van Marioquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
eieren , en reindling
nee nur vanaf donderdag geen vlees meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik weet staat stille zaterdag voor een dag niets doen.
Een dag om te stil staan bij wanhoop, verdriet en eenzaamheid.
Heb jij ook 40 dagen gevast Mario?
nee nach de weihe werd thuisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak er maar een mooie dag van Mario
Die hadden pizza met kipquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:24 schreef mario390 het volgende:
wat ik gezien heb hebben de
bewohner in bb huis ook geen vlees
gegeten in nederland
Niet iedereen is katholiek hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:25 schreef mario390 het volgende:
kip mag ook niet, maar ja als
niemand wat zegt
Slaap lekker, ik ga nog even door tot ik nr 1 ben en @JustinK van zijn troon verstoten heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:27 schreef mario390 het volgende:
ik gaa naar bed nu, de paar punten
heb ik nu gekregd ben in de top 10
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
bolk dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga nog even door tot ik nr 1 ben en @:JustinK van zijn troon verstoten heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |