Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
repost: als het een goeie meid is, dan kijkt ze er gewoon doorheen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar het is wel iets wat komt doordat ik dus een fucked up verleden heb gemaakt voor mezelf, die niet Perce aantrekkelijk is.
litteken opzich. tja..... sowieso gaat het meer om klik te hebben hoor met elkaar. maargoed als in date eerste is dit natuurlijk stukje wat niet echt positief is voor mij om uit te leggen en waardoor.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Rechts heeft iemand het iets bijgewerkt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Smile, it's free therapy.![]()
De TT: " daten zonder verleden......"quote:
Lieverd. Dat is een illusie.
Echt.
Het komt toch altijd wel uit. En mijn motto: beter eerlijk en oprecht dan dat later blijkt dat het een luchtkasteel was.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Soms he.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje vage photoshop...?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Kree,hier kan je wat mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
De TT: " daten zonder verleden......"
Echt.
Het komt toch altijd wel uit. En mijn motto: beter eerlijk en oprecht dan dat later blijkt dat het een luchtkasteel was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk/ hoop maarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
repost: als het een goeie meid is, dan kijkt ze er gewoon doorheen hoorDo what you love, love what you do!![]()
eens he vandaar dus TTquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
De TT: " daten zonder verleden......"
Echt.
Het komt toch altijd wel uit. En mijn motto: beter eerlijk en oprecht dan dat later blijkt dat het een luchtkasteel was.Do what you love, love what you do!![]()
Weet niet meer wie deze gedaan heeft.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ehm, ik vat 'm dan anders op. Die TT dan hè, dat het even duidelijk isquote:
Met daten gaat dat wel maar in een relatie niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou weet niet of dat anders is?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik vat 'm dan anders op. Die TT dan hè, dat het even duidelijk isDo what you love, love what you do!![]()
ik heb moeite hoor dus om mijn verleden te vertellen? ben daar eerlijk over, maar kan mee nog goed voorstellen mss wie dat weet schrikt af?Do what you love, love what you do!![]()
Als iemand met daten gelijk haar verleden zou vertellen haak ik af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je verleden speelt altijd wel mee.quote:
Mss in een eerste date nog niet (vooruit, of een tweede ontmoeting), maar zodra je verder komt gaan ook andere dingen meespelen uit je verleden. Of je nu wil of niet, je hebt altijd wel opvattingen/ denkwijzen die om de hoek kijken of zo.
En dat kleurt je beeld. Hoe dan ook.
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verleden speelt altijd wel mee.
Mss in een eerste date nog niet (vooruit, of een tweede ontmoeting), maar zodra je verder komt gaan ook andere dingen meespelen uit je verleden. Of je nu wil of niet, je hebt altijd wel opvattingen/ denkwijzen die om de hoek kijken of zo.
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
wat je zegt dus zo snel mogelijk eerlijk met elkaar zijn...? `Ik denk ook dit is de manier hoor. maargoed voor ff snelle date ben ik sowieso niet. dus lijkt me de goeie optie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.Do what you love, love what you do!![]()
Hahahaquote:
Soul haar vader is pasgeleden overleden.Kom nu steeds meer over die man te weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.
Ik heb hem nooit ontmoet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, wat FF aanhaalt is mss ook wel een ding [zie onder] - maar waar ik op doel is het denken over wat je mee hebt gemaakt, bijv. in eerdere dates (of relaties). Daar moet je dan meestal aan denken, en je gaat het vergelijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
wat je zegt dus zo snel mogelijk eerlijk met elkaar zijn...? `Ik denk ook dit is de manier hoor. maargoed voor ff snelle date ben ik sowieso niet. dus lijkt me de goeie optie?
Tenminste, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Als iemand met daten gelijk haar verleden zou vertellen haak ik af.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
mjah dat is wel zo denk ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, wat FF aanhaalt is mss ook wel een ding [zie onder] - maar waar ik op doel is het denken over wat je mee hebt gemaakt, bijv. in eerdere dates (of relaties). Daar moet je dan meestal aan denken, en je gaat het vergelijken.
Tenminste, is mijn ervaring.
[..]Do what you love, love what you do!![]()
Is dat erg?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is pasgeleden overleden.Kom nu steeds meer over die man te weten.
Ik heb hem nooit ontmoet.
Of is er een reden dat ze niet veel erover vertelde?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zie dit als ‘ja’quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oh maar eh - lastig lastig.quote:
Noorwegen-Nederland?
Vriendin?
Hm.
Complicated...?
Is helemaal niet erg,juist ruimte om haar verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat erg?
Of is er een reden dat ze niet veel erover vertelde?
Hij heeft ze wel in de steek gelaten,maar niet vergeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bitte de videolink van dagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg,juist ruimte om haar verhaal te vertellen.
Hij heeft ze wel in de steek gelaten,maar niet vergeten.![]()
echt ik zou verdorven zijn over dit alles. Waarre het dus niet dat het ineens wel werkte onwijs onverwacht. en dan gaat het dus wek en hele liefde???? ging daarna uit helaas. maar ok snap de liefde wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ben in juni, juli en october in NLquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar eh - lastig lastig.
Noorwegen-Nederland?
Vriendin?
Hm.
Complicated...?
Maar een paar dagen??, hahaquote:
Is er nog niet.Zodra ik hem heb stuur ik je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt toch weer contact met je ex?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:12 schreef kree het volgende:
echt ik zou verdorven zijn over dit alles. Waarre het dus niet dat het ineens wel werkte onwijs onverwacht. en dan gaat het dus wek en hele liefde???? ging daarna uit helaas. maar ok snap de liefde wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totaal gezien ruim een maand.quote:I'm surrounded by morons!
Moeten jullie even private?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eigenlijk ik zou willen he, niet eens om met bedoelingen maar omdat ik van dr hield. maar heb nooit meer wat terug gehad. helaas en mis dr nog en hoop dat t goed met dr gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt toch weer contact met je ex?Do what you love, love what you do!![]()
Wat heb je niet af kunnen sluiten dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk ik zou willen he, niet eens om met bedoelingen maar omdat ik van dr hield. maar heb nooit meer wat terug gehad. helaas en mis dr nog en hoop dat t goed met dr gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou hoe dat uit ging. want voor mijn idee onwijs gezellig etc samen etc etc. en uit het niks kwam er ja wil toch niet met je door.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb je niet af kunnen sluiten dan?
OK Dan? ik kreeg herel nog briefje erover en uitgelegd min of meer met veel woorden die niks zeiden. maar ok. "het is het moment niet nu". daar kwam het op neer, ik kon er weinig mee en heb nog gevaagd maar beide verder gegaan erna
mis dr nog btw want was echt verliefd en dit deed me echt pijn dusDo what you love, love what you do!![]()
quote:
zwaar teleurstelling en neit omdat ik nog ff iemand wilde voor date, maar dit ging veel langer en denk voor mij iig verliefd. maar goed. .Do what you love, love what you do!![]()
Het klinkt niet echt als maar goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:26 schreef kree het volgende:
zwaar teleurstelling en neit omdat ik nog ff iemand wilde voor date, maar dit ging veel langer en denk voor mij iig verliefd. maar goed. .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn laatste ex ben ik een jaar lang kapot van geweest.
Nu zijn we weer de beste maatjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar van de ander kan de verliefdheid wel over zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:26 schreef kree het volgende:
zwaar teleurstelling en neit omdat ik nog ff iemand wilde voor date, maar dit ging veel langer en denk voor mij iig verliefd. maar goed. .
Verliefd is het begin, dat kan overgaan naar Houden Van, maar hoeft niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hier heeft het minstens 2-3 jaar geduurd voordat mn boosheid gezakt was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn laatste ex ben ik een jaar lang kapot van geweest.
Nu zijn we weer de beste maatjes.
Beste vrienden nu
Hoelang ben jij met je partner Sally?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar van de ander kan de verliefdheid wel over zijn.
Verliefd is het begin, dat kan overgaan naar Houden Van, maar hoeft niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat een smooth way om te vragen of ik iemand heb/single ben?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoelang ben jij met je partner Sally?
Nee totaal niet.Sorry,niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat een smooth way om te vragen of ik iemand heb/single ben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was eigenlijk even aan het rekenen hoelang Soul en ik samen zijn.Bijna 12 jaar nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah je bent weer op vrije voetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was eigenlijk even aan het rekenen hoelang Soul en ik samen zijn.Bijna 12 jaar nu.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puzzie.quote:![]()
Al een paar dagen.
Netjes!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was eigenlijk even aan het rekenen hoelang Soul en ik samen zijn.Bijna 12 jaar nu.![]()
![]()
dat hebben mijn ex(en) en ik niet volgehouden met elkaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik leer wel steeds bij.Ga niet elke discussie meer aan,op het eind ben ik de gene met vakantie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja !! Hopelijk blijft dat zo voor jou“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou kijk eens aan!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leer wel steeds bij.Ga niet elke discussie meer aan,op het eind ben ik de gene met vakantie.![]()
Houden zo![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Onze grote vriend zal zo ook wel komen.quote:
@KillemWieft?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze grote vriend zal zo ook wel komen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat klinkt als een heel legerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Netjes!![]()
![]()
dat hebben mijn ex(en) en ik niet volgehouden met elkaar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Puzzie
Ik kan het aantal echte relaties op 1 hand tellen.quote:
En de echt lange zelfs maar op 3 vingers....
(en dan nog haalden we de 7-year-itch niet eens)
nou dit ging over half jaar en ff niks ertussen ook weer maandren. maar voor mij iig was het verliefd zijn en houden van. voor haar toch niet, en dat maakte het dus kut. hoe ik nog van dr hoor en geen kwaad over. maar het heeft me ff pijn gedaan wel dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar van de ander kan de verliefdheid wel over zijn.
Verliefd is het begin, dat kan overgaan naar Houden Van, maar hoeft niet.Do what you love, love what you do!![]()
@Sally is dik in de 70.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Je bent zelf dikquote:
quote:
Jij boekt toch dubbele stoelen wanneer je gaat vliegen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
orgie verhaal hier altijd weer. Euhm wie zijn er er nog vrijgezellin hier?
Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dubbel is voor amateurs! Ik ga voor de hele rijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij boekt toch dubbele stoelen wanneer je gaat vliegen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dubbel is voor amateurs! Ik ga voor de hele rij
Jabba is jaloers op mequote:I'm surrounded by morons!
Jullie beiden in een vliegtuig past ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoek eens op super guppy…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie beiden in een vliegtuig past ook niet.I'm surrounded by morons!
Oh, daar mag ik dan niet meer bij zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dubbel is voor amateurs! Ik ga voor de hele rij![]()
Jij mag op schootquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, daar mag ik dan niet meer bij zeker![]()
![]()
![]()
Wat een ding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij Jabba?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Lekker zachtquote:I'm surrounded by morons!
quote:
wat is gember, lente-ui en koriander toch een lekkere combi
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tegen je guppy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waar doe je het bij?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
wat is gember, lente-ui en koriander toch een lekkere combiSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hier ook nog trek.
Ik ga een soepie pakken. Zonder noodles
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
die combinatie is ook lekker op rijst of witvis trouwens
Uw ADH vitamine Worst
Of met rookworstDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik overweeg gefermeteerde druivensoep. Maar denk dat ik maar beter kan gaan slapen.I'm surrounded by morons!
Lijkt me zuurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ehhhhhquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:16 schreef Fogel het volgende:
Ik overweeg gefermeteerde druivensoep. Maar denk dat ik maar beter kan gaan slapen.
apartSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wijn Koen… wijnquote:I'm surrounded by morons!
Rum
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb nog steeds die hele slechte goedkopequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Rum is ook lekkerI'm surrounded by morons!
ik zat net aan een standaard Bacardi darkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die hele slechte goedkopeSame shit, different day
SC hopper present![]()
En 1 van wat betere kwaliteit, die gaat wat harder
welke is dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:18 schreef drakin het volgende:
En 1 van wat betere kwaliteit, die gaat wat harderSame shit, different day
SC hopper present![]()
Maar heb het liefst Kraken rumDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dezelfde die jij hebt.quote:
Maar Ik hou dus meer van kraken, gaat alleen nog sneller dan
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben moe
Dacht even dat je HC was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja, ik dacht al - ik mis nog enkele mensen hierquote:
Ga nieuwe halen danquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:34 schreef Rob het volgende: [..] [..] Ik weet wel hoe een beenham lekker te maken.. btw.. als ik hem alleen had moeten opeten was het na 15 minuten al weg
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben niet hc, of wat voor regenboog letter, ik ben gewoon moequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Regenboogletter... wat is een Regenboogletter...?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet hc, of wat voor regenboog letter, ik ben gewoon moe
edit: dat LHBTIQA0+ afkootje?
Daar valt "HC" niet onder voor zover ik weet
Daar word je soms heel moe van die lettersquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Regenboogletter... wat is een Regenboogletter...?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
eentje met smarties eropquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Regenboogletter... wat is een Regenboogletter...?
edit: dat LHBTIQA0+ afkootje?
Daar valt "HC" niet onder voor zover ik weetUw ADH vitamine Worst
Zie mn edit... dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar word je soms heel moe van die lettersOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Ik denk niet dat Lidl het apprecieert als ik nu door de winkel ga lopen.quote:
Wel een voordeel als alle kassa's gesloten zijn![]()
![]()
Heerlijk slaapliedjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaaa - leuk om deze weer eens te horenquote:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lik mie de moaze is GroningsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja is 80s night en 80s dagquote:![]()
Ja mi jong.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga er een eind aan breien... Trusten![]()
Lekker koese - zouden de Friezen zeggen![]()
Hier gewoon Lekker slapen
thx ga zo wel in slaap vallenquote:Uw ADH vitamine Worst
Joh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De huid?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:57 schreef mario390 het volgende:
ik mag weer geen punten![]()
het is vor uit de huid rijden♡♡♡♡![]()
mn huis ruikt lekker door mijn koriander, knoflook, gember en bosui mixUw ADH vitamine Worst
Wat moet je nu met punten? Wil je Justin inhalen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:57 schreef mario390 het volgende:
ik mag weer geen punten![]()
het is vor uit de huid rijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
mn huis ruikt lekker door mijn koriander, knoflook, gember en bosui mix
Wat maak je?
♡♡♡♡![]()
Groetjes van Puzzie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grappige kerel is dat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de spiegel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent toch niet hier grapjas
Maar wel een abo.quote:
hahaha ik ga zo wel slapen wss mss LOL,???? hihihiquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik ben kree nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hahaha ik ga zo wel slapen wss mss LOL,???? hihihi♡♡♡♡![]()
Wat vinden jullie hihi?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hahaha ik ga zo wel slapen wss mss LOL,???? hihihi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahahaha ik wss mss ook niet LOL wat denken jullie?????quote:
Uw ADH vitamine Worst
Nee is ja denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hahahaha ik wss mss ook niet LOL wat denken jullie?????♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hahaha ik ga zo wel slapen wss mss LOL,???? hihihi
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Schriftje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind t wel knap hoe iedereen @:kree kan nadoen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon goed boekhouden eerderquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kan iedereen wel nadoen.quote:
pas op voor killiwilli @mario390quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
U spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
zo'n trillende willie is geen stille willieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oh zo;n zin in vakantie over paar weken, komt zo dichtbij![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik moet er nog op wachten tot augustusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
oh zo;n zin in vakantie over paar weken, komt zo dichtbij![]()
![]()
Maar veel pleizier!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5782 / +123 / +0 / 8184 / 9836
2. KillemWieft / 1772 / +91 / +1 / 591 / 1061
3. Speklap3000 / 1707 / +1 / +0 / 3582 / 4168
4. Mercedes. / 1282 / +5 / +0 / 648 / 969
5. HappyCharly / 1141 / +90 / +2 / 3333 / 4038
6. SwJ / 952 / +2 / +0 / 112 / 146
7. MizzezAmy / 771 / +0 / +0 / 869 / 1268
8. devzero / 713 / +49 / +0 / 1060 / 1401
9. ieniminimuis / 684 / +16 / +0 / 1148 / 1511
10. Mickytjuh / 683 / +15 / +0 / 1075 / 1378
11. mario390 / 679 / +12 / +1 / 296 / 601
12. kree / 627 / +16 / +8 / 1016 / 1384
13. hemarookworst / 589 / +21 / +1 / 919 / 1231
14. Dr.Mikey / 589 / +62 / +0 / 399 / 600
15. Monsterkoekie / 536 / +58 / +0 / 1045 / 1307
16. DerRabbit / 452 / +1 / +3 / 720 / 905
17. gebrokenglas / 429 / +36 / +0 / 671 / 891
18. Rob / 423 / +0 / +0 / 152 / 229
19. KoningWouter / 406 / +24 / +0 / 728 / 925
20. FreshFruit / 404 / +39 / +23 / 593 / 834SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beste conversaties.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja toch ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker gezellig kletsen met de buren of in een cafe gaan zitten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga jij dat doen nu?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker gezellig kletsen met de buren of in een cafe gaan zitten.
Ik lig in bed♡♡♡♡![]()
Spannend en nee maar als je zo graag wil kletsen is dat leuk toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga jij dat doen nu?
Ik lig in bedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja dat ook op n ander moment zeker leuk zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spannend en nee maar als je zo graag wil kletsen is dat leuk toch.♡♡♡♡![]()
Dat is hetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
tis tenslotte de nacht van vijrdag op zaterag♡♡♡♡![]()
Internet..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
shit man zit in een soort fuik van youtube shorts♡♡♡♡![]()
Rare redenatie ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:14 schreef Mercedes. het volgende:
Jij denkt enkel aan plaats 4 dus, lol.♡♡♡♡![]()
Yoga nidraquote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
even yoga doen en specifiek de corpse pose♡♡♡♡![]()
avec la pipe....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
even yoga doen en specifiek de corpse pose
Forum Opties Forumhop: Hop naar: