Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
repost: als het een goeie meid is, dan kijkt ze er gewoon doorheen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar het is wel iets wat komt doordat ik dus een fucked up verleden heb gemaakt voor mezelf, die niet Perce aantrekkelijk is.
litteken opzich. tja..... sowieso gaat het meer om klik te hebben hoor met elkaar. maargoed als in date eerste is dit natuurlijk stukje wat niet echt positief is voor mij om uit te leggen en waardoor.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Rechts heeft iemand het iets bijgewerkt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Smile, it's free therapy.![]()
De TT: " daten zonder verleden......"quote:
Lieverd. Dat is een illusie.
Echt.
Het komt toch altijd wel uit. En mijn motto: beter eerlijk en oprecht dan dat later blijkt dat het een luchtkasteel was.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Soms he.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje vage photoshop...?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Kree,hier kan je wat mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
De TT: " daten zonder verleden......"
Echt.
Het komt toch altijd wel uit. En mijn motto: beter eerlijk en oprecht dan dat later blijkt dat het een luchtkasteel was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk/ hoop maarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
repost: als het een goeie meid is, dan kijkt ze er gewoon doorheen hoorDo what you love, love what you do!![]()
eens he vandaar dus TTquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
De TT: " daten zonder verleden......"
Echt.
Het komt toch altijd wel uit. En mijn motto: beter eerlijk en oprecht dan dat later blijkt dat het een luchtkasteel was.Do what you love, love what you do!![]()
Weet niet meer wie deze gedaan heeft.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ehm, ik vat 'm dan anders op. Die TT dan hè, dat het even duidelijk isquote:
Met daten gaat dat wel maar in een relatie niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou weet niet of dat anders is?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik vat 'm dan anders op. Die TT dan hè, dat het even duidelijk isDo what you love, love what you do!![]()
ik heb moeite hoor dus om mijn verleden te vertellen? ben daar eerlijk over, maar kan mee nog goed voorstellen mss wie dat weet schrikt af?Do what you love, love what you do!![]()
Als iemand met daten gelijk haar verleden zou vertellen haak ik af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je verleden speelt altijd wel mee.quote:
Mss in een eerste date nog niet (vooruit, of een tweede ontmoeting), maar zodra je verder komt gaan ook andere dingen meespelen uit je verleden. Of je nu wil of niet, je hebt altijd wel opvattingen/ denkwijzen die om de hoek kijken of zo.
En dat kleurt je beeld. Hoe dan ook.
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verleden speelt altijd wel mee.
Mss in een eerste date nog niet (vooruit, of een tweede ontmoeting), maar zodra je verder komt gaan ook andere dingen meespelen uit je verleden. Of je nu wil of niet, je hebt altijd wel opvattingen/ denkwijzen die om de hoek kijken of zo.
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
wat je zegt dus zo snel mogelijk eerlijk met elkaar zijn...? `Ik denk ook dit is de manier hoor. maargoed voor ff snelle date ben ik sowieso niet. dus lijkt me de goeie optie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.Do what you love, love what you do!![]()
Hahahaquote:
Soul haar vader is pasgeleden overleden.Kom nu steeds meer over die man te weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Of... dat van de ander, dus van je 'date'.
Ik heb hem nooit ontmoet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, wat FF aanhaalt is mss ook wel een ding [zie onder] - maar waar ik op doel is het denken over wat je mee hebt gemaakt, bijv. in eerdere dates (of relaties). Daar moet je dan meestal aan denken, en je gaat het vergelijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
wat je zegt dus zo snel mogelijk eerlijk met elkaar zijn...? `Ik denk ook dit is de manier hoor. maargoed voor ff snelle date ben ik sowieso niet. dus lijkt me de goeie optie?
Tenminste, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Als iemand met daten gelijk haar verleden zou vertellen haak ik af.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
mjah dat is wel zo denk ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, wat FF aanhaalt is mss ook wel een ding [zie onder] - maar waar ik op doel is het denken over wat je mee hebt gemaakt, bijv. in eerdere dates (of relaties). Daar moet je dan meestal aan denken, en je gaat het vergelijken.
Tenminste, is mijn ervaring.
[..]Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: