Is dat erg?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is pasgeleden overleden.Kom nu steeds meer over die man te weten.
Ik heb hem nooit ontmoet.
Ik zie dit als ‘ja’quote:
Oh maar eh - lastig lastig.quote:
Is helemaal niet erg,juist ruimte om haar verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat erg?
Of is er een reden dat ze niet veel erover vertelde?
bitte de videolink van dagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg,juist ruimte om haar verhaal te vertellen.
Hij heeft ze wel in de steek gelaten,maar niet vergeten.
Ben in juni, juli en october in NLquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar eh - lastig lastig.
Noorwegen-Nederland?
Vriendin?
Hm.
Complicated...?
Maar een paar dagen??, hahaquote:
Is er nog niet.Zodra ik hem heb stuur ik je.quote:
Je hebt toch weer contact met je ex?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:12 schreef kree het volgende:
echt ik zou verdorven zijn over dit alles. Waarre het dus niet dat het ineens wel werkte onwijs onverwacht. en dan gaat het dus wek en hele liefde???? ging daarna uit helaas. maar ok snap de liefde wel.
Totaal gezien ruim een maand.quote:
eigenlijk ik zou willen he, niet eens om met bedoelingen maar omdat ik van dr hield. maar heb nooit meer wat terug gehad. helaas en mis dr nog en hoop dat t goed met dr gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt toch weer contact met je ex?
Wat heb je niet af kunnen sluiten dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk ik zou willen he, niet eens om met bedoelingen maar omdat ik van dr hield. maar heb nooit meer wat terug gehad. helaas en mis dr nog en hoop dat t goed met dr gaat.
nou hoe dat uit ging. want voor mijn idee onwijs gezellig etc samen etc etc. en uit het niks kwam er ja wil toch niet met je door.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb je niet af kunnen sluiten dan?
quote:
Het klinkt niet echt als maar goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:26 schreef kree het volgende:
zwaar teleurstelling en neit omdat ik nog ff iemand wilde voor date, maar dit ging veel langer en denk voor mij iig verliefd. maar goed. .
Maar van de ander kan de verliefdheid wel over zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:26 schreef kree het volgende:
zwaar teleurstelling en neit omdat ik nog ff iemand wilde voor date, maar dit ging veel langer en denk voor mij iig verliefd. maar goed. .
Hier heeft het minstens 2-3 jaar geduurd voordat mn boosheid gezakt was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn laatste ex ben ik een jaar lang kapot van geweest.
Nu zijn we weer de beste maatjes.
Hoelang ben jij met je partner Sally?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar van de ander kan de verliefdheid wel over zijn.
Verliefd is het begin, dat kan overgaan naar Houden Van, maar hoeft niet.
Is dat een smooth way om te vragen of ik iemand heb/single ben?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoelang ben jij met je partner Sally?
Nee totaal niet.Sorry,niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat een smooth way om te vragen of ik iemand heb/single ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |