Ah je bent weer op vrije voetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was eigenlijk even aan het rekenen hoelang Soul en ik samen zijn.Bijna 12 jaar nu.
Puzzie.quote:
Netjes!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was eigenlijk even aan het rekenen hoelang Soul en ik samen zijn.Bijna 12 jaar nu.
Ik leer wel steeds bij.Ga niet elke discussie meer aan,op het eind ben ik de gene met vakantie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja !! Hopelijk blijft dat zo voor jou
Nou kijk eens aan!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leer wel steeds bij.Ga niet elke discussie meer aan,op het eind ben ik de gene met vakantie.
Onze grote vriend zal zo ook wel komen.quote:
@KillemWieft?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze grote vriend zal zo ook wel komen.
dat klinkt als een heel legerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Netjes!![]()
![]()
dat hebben mijn ex(en) en ik niet volgehouden met elkaar.
Ik kan het aantal echte relaties op 1 hand tellen.quote:
nou dit ging over half jaar en ff niks ertussen ook weer maandren. maar voor mij iig was het verliefd zijn en houden van. voor haar toch niet, en dat maakte het dus kut. hoe ik nog van dr hoor en geen kwaad over. maar het heeft me ff pijn gedaan wel dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar van de ander kan de verliefdheid wel over zijn.
Verliefd is het begin, dat kan overgaan naar Houden Van, maar hoeft niet.
@Sally is dik in de 70.quote:
quote:
Je bent zelf dikquote:
quote:
Jij boekt toch dubbele stoelen wanneer je gaat vliegen?quote:
quote:
Dubbel is voor amateurs! Ik ga voor de hele rijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij boekt toch dubbele stoelen wanneer je gaat vliegen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dubbel is voor amateurs! Ik ga voor de hele rij
Jabba is jaloers op mequote:
Jullie beiden in een vliegtuig past ook niet.quote:
Zoek eens op super guppy…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie beiden in een vliegtuig past ook niet.
Oh, daar mag ik dan niet meer bij zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dubbel is voor amateurs! Ik ga voor de hele rij
Jij mag op schootquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, daar mag ik dan niet meer bij zeker![]()
Bij Jabba?quote:
quote:
Lekker zachtquote:
quote:
Tegen je guppy?quote:
waar doe je het bij?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
wat is gember, lente-ui en koriander toch een lekkere combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |