Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vraag je 2 keer me geen lieverd te noemenquote:
Je doet het toch.
Das niet lief, das gewoon egocentrisch of n plaat voor je kop♡♡♡♡![]()
Oh ging het daarom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vraag je 2 keer me geen lieverd te noemen
Je doet het toch.
Das niet lief, das gewoon egocentrisch of n plaat voor je kopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah oke dan had ik het verkeerd begrepen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb verse pizza.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook een dilemma .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Okquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah oke dan had ik het verkeerd begrepen.♡♡♡♡![]()
Ik lig lekker op bed te chillen in Frankfurt a.M.
Dadelijk snert eten en dan wandelen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Have funquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig lekker op bed te chillen in Frankfurt a.M.
Dadelijk snert eten en dan wandelen!♡♡♡♡![]()
Nee over huizenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon beide nemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi lieverds.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan kiezen tussen drie huizen.quote:
Twee omgeving centrum en 1 in een buitenwijk die met buitenwijk heeft grootste woonoppervlak etc maar is ver van het ov en winkelcentrums supermarkt huisarts etc en ik zit nog met mijn knie waardoor ik niet teveel mag rijden en fietsen voornamelijk wandelen
En een in het centrum is in een ouderencomplex dus rustig wonen maar wel net aan een straat met twee coffeeshops ga je dan voor ruimte in een vrij rustige achtergelegen buurt of voor centrum met voorzieningen in een kleiner appartement.
En nog eentje rand centrum met een supermarkt bij de deur maar die is mogelijk maar 45m2.
Voorziening of woonoppervlak wat kies ik dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar zie je jezelf langer wonen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen drie huizen.
Twee omgeving centrum en 1 in een buitenwijk die met buitenwijk heeft grootste woonoppervlak etc maar is ver van het ov en winkelcentrums supermarkt huisarts etc en ik zit nog met mijn knie waardoor ik niet teveel mag rijden en fietsen voornamelijk wandelen
En een in het centrum is in een ouderencomplex dus rustig wonen maar wel net aan een straat met twee coffeeshops ga je dan voor ruimte in een vrij rustige achtergelegen buurt of voor centrum met voorzieningen in een kleiner appartement.
En nog eentje rand centrum met een supermarkt bij de deur maar die is mogelijk maar 45m2.
Voorziening of woonoppervlak wat kies ik dan.![]()
Thanks!quote:
Ik ben cht een beetje moeigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lastig weet ook niet goed in te schatten hoe erg die coffeshop overlast is politie bureau zit er ook wel gelijk om de hoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar zie je jezelf langer wonen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks. Na de pozza had ik nog steeds honger, dus gelijk een noedels kom soldaat gemaakt.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Na de pozza had ik nog steeds honger, dus gelijk een noedels kom soldaat gemaakt.♡♡♡♡![]()
Dat zeker.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik weet niet hoe oud je bent maar stel je wil straks kinderen of een huisdier (hond/kat) dat soort zaken. Ben je iemand die geen last heeft van drukte of ga je juist goed op rust?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lastig weet ook niet goed in te schatten hoe erg die coffeshop overlast is politie bureau zit er ook wel gelijk om de hoek.![]()
Godver @Rob had beenham in de oven gemaakt. Dik 600 gram, en die was in minder dan 10 minuten schoonop. En nu heb ik trek in meer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Er is iemand voor mij eten aan het opwarmen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een McRib?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is iemand voor mij eten aan het opwarmen.![]()
Wat raar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:40 schreef DJMO het volgende:
Godver @:rob had beenham in de oven gemaakt. Dik 600 gram, en die was in minder dan 10 minuten schoonop. En nu heb ik trek in meer
Nee die heb ik vanmiddag op xoals je weet.quote:
Nu erwtensoepOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo, halve liter open, goede voornemens voor vandaag (drie kwartier op de crosstrainer) de prullenbak in!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, halve liter open, goede voornemens voor vandaag (drie kwartier op de crosstrainer) de prullenbak in!![]()
![]()
Dacht ik ook.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmiddag op xoals je weet.
Nu erwtensoep![]()
mcRibs?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomen
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, halve liter open, goede voornemens voor vandaag (drie kwartier op de crosstrainer) de prullenbak in!![]()
![]()
Dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!
Ik praat het goed voor mezelf door me voor te houden dat ik morgen op de fiets naar de kroeg ga![]()
Ben nu al trots op jequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik praat het goed voor mezelf door me voor te houden dat ik morgen op de fiets naar de kroeg ga![]()
![]()
![]()
Jij weetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomen♡♡♡♡![]()
Ik ben vooral trots als ik morgenavond de weg terug zonder brokken af weet te leggen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!
♡♡♡♡![]()
Uiteindelijk leg je op de terugweg een dubbele afstand af. Dus veel beweging.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank.
![]()
Als ik zo eens naar de stand kijk denk ik dat de Bolkes (+
) zo langzamerhand wel aan de rijm schrijven mogen beginnen
Het is een half uur fietsen, doel is om de terugweg toch wel binnen 3 kwartier af te leggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk leg je op de terugweg een dubbele afstand af. Dus veel beweging.
Dat is een beetje mijn standaardtijd als ik 'm echt goed geraakt heb.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik zo eens naar de stand kijk denk ik dat de Bolkes (+
) zo langzamerhand wel aan de rijm schrijven mogen beginnen
♡♡♡♡![]()
Wordt wel pas op eerste paasdag gepost.quote:
Why?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt wel pas op eerste paasdag gepost.♡♡♡♡![]()
Ik ben 35, dan ga ik goed op rust.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar stel je wil straks kinderen of een huisdier (hond/kat) dat soort zaken. Ben je iemand die geen last heeft van drukte of ga je juist goed op rust?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da's de laatste dag van de maand.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ouwe!quote:
Ik wil je geen kant op duwen. Maar met 35 jaar in een ouderencomplex zou ik mezelf niet aan doen ouderen hebben echt heel heel heel veel vrije tijd. Te veel.quote:
Als je goed gaat op rust zou ik mijn blik op de toekomst gooien en voor die buitenwijk met meer ruimte gaan. Het is misschien nu even niet praktisch omdat je nu verder van alle voorzieningen afzit maar als je straks weer gewoon zelf kun fietsen of autorijden dan wen je wel aan de grotere afstand en loop je geen risico op overlast door die coffeeshop of terrorbejaarden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: