Ik wil niet je nieuwe speeltje afkraken maar het lijkt erop dat je in een marketingtruuk bent getrapt.quote:Op maandag 30 september 2024 18:25 schreef golfer het volgende:
Nieuw speeltje:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie voor het keldertje een paar deuren verderop....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:03 schreef sigme het volgende:
Enige tijd geleden kreeg ik dit fraaie martelapparaat kado:
[ afbeelding ]
Het is bedoeld om kokosnoten aan flarden te raspen. Ook leuk, maar ik vergeet steeds om kokosnoten te kopen. Nu wou ik een paar sinaasappels persen en het vruchtvlees ook hebben. Dat wil ook wel
[ afbeelding ]
Anders contact opnemen met Hema klantenservice?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat dit een goede plek is voor een vraag over klopperhaken...een onderwerp hiervoor openen vind ik ook wat ver gaan.
Ik heb een simpele Hema klopper, en ben zo geniaal geweest de kloppers en haken kwijt te raken/zoek te bergen.Als ik op onderdelan ga zoeken zie ik kloppers etc voor de bekende merken, maar weet iemand wellicht wat in mijn Hema kloppertje past? Dat handkloppen is wel goed voor mn spierballen, maar ik wil weer eens wat dingen doen als eiwit opstijven, of een Saroma puddinkje maken. En dat zie ik met de hand minder zitten![]()
Alvast bedankt!
Dit! Al ben ik bang dat je met reserve onderdelen bijna net zoveel kwijt bent als met een nieuwe of andere handmixer. Ik zag vroeger bij kringloop winkels nog wel eens die kloppers en haken liggen, misschien het proberen waard?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:46 schreef Yinny het volgende:
[..]
Anders contact opnemen met Hema klantenservice?
Misschien kan je op Marktplaats iets vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat dit een goede plek is voor een vraag over klopperhaken...een onderwerp hiervoor openen vind ik ook wat ver gaan.
Ik heb een simpele Hema klopper, en ben zo geniaal geweest de kloppers en haken kwijt te raken/zoek te bergen.Als ik op onderdelan ga zoeken zie ik kloppers etc voor de bekende merken, maar weet iemand wellicht wat in mijn Hema kloppertje past? Dat handkloppen is wel goed voor mn spierballen, maar ik wil weer eens wat dingen doen als eiwit opstijven, of een Saroma puddinkje maken. En dat zie ik met de hand minder zitten![]()
Alvast bedankt!
Inderdaad:quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien kan je op Marktplaats iets vinden.
Het meeste wel. De blender het minst want die is werkelijk loodzwaar, ligt nu in een lade en zal daar lang blijven denk ikquote:Op woensdag 13 november 2024 18:14 schreef Smallish het volgende:
Jemig, Kaatje, ga je dit allemaal wel gebruiken dan? Wel mooi spul!
O, dat is wel echt waardeloos, dat van je handen. Hopelijk ga je nog veel plezier beleven van dit apparaat!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het meeste wel. De blender het minst want die is werkelijk loodzwaar, ligt nu in een lade en zal daar lang blijven denk ik![]()
Ik had eerder echt idioot veel accessoires bij de standmixer waarvan ik de meesten na verloop van tijd niet meer gebruikte.
Mijn handen doen het niet zo lekker, dus met de hand snijden lukt niet erg. Mijn staafmixer is ook prima, maar niet zo krachtig en daarvan moet je de knop ingedrukt houden en dat lukt ook niet goed meer.
Oh vast. Deze heeft een plek op het aanrecht (de oude moest ik steeds optillen en verplaatsen) dus dat maakt het al dat ik m sneller kan gebruiken. Van de week maar eens cakedeeg maken en eiwit kloppen. En zien of ik goed blokjes tomaat en komkommer kan snojdenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:26 schreef Smallish het volgende:
[..]
O, dat is wel echt waardeloos, dat van je handen. Hopelijk ga je nog veel plezier beleven van dit apparaat!
Hoor daar heel veel goeds over. Maar flink apparaat weer. En eigenlijk ben ik op zoek naar een zelf vriezende ijsmakerquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:33 schreef loveli het volgende:
Ninja Creami, alles wat ik 10 jaar geleden al nodig had.
Nooit van gehoord, wat een hendig ding!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:33 schreef loveli het volgende:
Ninja Creami, alles wat ik 10 jaar geleden al nodig had.
Wilde ik 'vroeger' ook, maar ben heel blij met deze. Denk dat je zonder veel nadenken of voorbereiden een aardig product kunt maken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoor daar heel veel goeds over. Maar flink apparaat weer. En eigenlijk ben ik op zoek naar een zelf vriezende ijsmaker
Eindejaarsuitkering! Nu 139 bij koelblauw.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat een hendig ding!
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, mijn ijsmaak onderdeel van de kenwood heb ik net verkocht en die moest altijd de vriezer in en dat vergat ik nogal eens. Krijg je hier 2 invries bakjes bij of kan je bijkopen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Wilde ik 'vroeger' ook, maar ben heel blij met deze. Denk dat je zonder veel nadenken of voorbereiden een aardig product kunt maken.
Mijn ma heeft slikproblemen en het is niet altijd makkelijk voldoende van de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen. Een bak met gepureerde kaki, wat room en vloeibaar eigeel (wereldproduct) in de Creami en geen verschrikkelijke hoestbuien.
[..]
Eindejaarsuitkering! Nu 139 bij koelblauw.
/einde reclame
Er zitten 3 bakjes bij, net iets minder dan 500ml per bak. 4 bakken bijkopen is 25 euro.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg je hier 2 invries bakjes bij of kan je bijkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Gewoon wachten tot ze er eentje hebben bij de Aldi of de Lidl voor weinig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef foodlover het volgende:
Ik heb al een hartjes wafelijzer maar wil graag eens Luikse wafels maken of van die harde wafels. Eens kijken of ik eerdaags zo'n ding mag kopen van mezelf. Kan daar echt een aantal maanden over dubben...
Vooral een ding kopen waar je meer mee kunt dan alleen wafels bakken. Ik zou gek worden van teveel losse keukenapparaten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef foodlover het volgende:
Ik heb al een hartjes wafelijzer maar wil graag eens Luikse wafels maken of van die harde wafels. Eens kijken of ik eerdaags zo'n ding mag kopen van mezelf. Kan daar echt een aantal maanden over dubben...
Zoiets heb ik ook, erg handig, losse platenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral een ding kopen waar je meer mee kunt dan alleen wafels bakken. Ik zou gek worden van teveel losse keukenapparaten.
Ik heb deze: https://www.coolblue.nl/e(...)igrill-7-cg7044.html. Vanochtend nog bananenwafels voor het ontbijt gebakken.
Klaarblijkelijk wilde niemand het hebben, vanwege te zwaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:20 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is nog eens een goede vondst.
Snap ik ergens ook wel. Ik heb een dutch oven die vrij zwaar is, maar ik vind het een geweldig ding en gebruik ‘m veel. Wilde er eentje cadeau doen aan mijn moeder maar zij wil er dus geen want te zwaarquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk wilde niemand het hebben, vanwege te zwaar.
Wij hebben ook zo'n loeizware Bonapi grillpan.(weegt ca. 3 kg)quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren een loeizware gietijzeren Grillpan gevonden voor 2 Euro bij een kringloop. Ongebruikt in Doos. Gisterenavond dan daar Kalfsribeye op gegrild. Eindelijk een grillpan die echt werkt, Moet hem wel eerst 5-10 minuten warmstoken voor ie echt goed heet is.
Merkloosquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n loeizware Bonapi grillpan.(weegt ca. 3 kg)
Welk merk is die van jou?
Welke is het geworden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:42 schreef Tuindier het volgende:
Ik zat al zo lang over een rijstkoker te twijfelen en nu eindelijk besteld. Net rijst gestoomd en boontjes (tegelijkertijd) en de eerste poging was in ieder geval geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: toch wel een tip/advies vraag aan jullie.
Dacht voor de rvs versie te gaan: volgens de review raspt die ook het metaal
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 10-04-2025 11:41:54 ]
Ik kook mijn rijst tegenwoordig in de multicooker. Misschien is dat een idee?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
Ik moet ook weer een nieuwe, want hij is kapot. Maar ik heb nu dus al twee keer een goedkopere gehad en die gingen beide niet heel lang mee. Dus ik hoop nu een wat betere te kopen en ben dus op zoek naar advies.
Op zich is dat een optie. Hoewel ik niet weet hoe vaak ik het andere deel van het rijstkoken ga gebruiken. Rijst kook ik minstens n keer per week.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kook mijn rijst tegenwoordig in de multicooker. Misschien is dat een idee?
Ik kocht het ding eigenlijk als snelkookpan. Maar gebruik de slowcook functie tegenwoordig ook regelmatig, rijst koken deed ik eigenlijk nooit maar nu wel, maar ook risotto zonder te hoeven roeren werkt als een tierelier.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich is dat een optie. Hoewel ik niet weet hoe vaak ik het andere deel van het rijstkoken ga gebruiken. Rijst kook ik minstens n keer per week.
Welke heb je?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kocht het ding eigenlijk als snelkookpan. Maar gebruik de slowcook functie tegenwoordig ook regelmatig, rijst koken deed ik eigenlijk nooit maar nu wel, maar ook risotto zonder te hoeven roeren werkt als een tierelier.
Ik heb een Instant Pot Duo Evo (of Evo Duoquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 11:27 schreef AnneX het volgende:
Aha, hier moet ik dus zijn.
De historische kaas maler is toch echt wel op z’n end. Zie foto.
Klein en fijn. Geen snoer en stekker. Past in keukenla.
Wie heeft de tip voor een vergelijkbaar dingetje
Ha ha gewoon nog te koop!
Bij ons braken de plastic versies iedere keer. Dus toen maar voor het echte gemak gegaan en dit ding besteld https://www.coolblue.nl/p(...)iEAQYCCABEgL0OvD_BwE. Past inderdaad niet in de keukenla, maar ik gebruik ‘m echt zo vaak voor meer dan alleen kaas malen dat hij gewoon op het aanrecht woont. Bij de kringloop onlangs een reserve-exemplaar gevonden dat nu op zolder wordt bewaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: toch wel een tip/advies vraag aan jullie.
Dacht voor de rvs versie te gaan: volgens de review raspt die ook het metaal![]()
Als kaasrasp voor een beetje pecorino over de pasta heb ik dit, die bewaar ik in het doosje met het stukje kaas in de koelkast https://www.boska.com/products/easy-grater.
Maar als je echt een vervanger voor in de keukenla zoekt zou ik voor deze gaan https://www.boska.com/pro(...)EPteVDJvWWahhQ&gQT=1
Wij kochten eergisteren een soortgelijke met verschillende bakplaten bij de Lidl:quote:Op donderdag 10 april 2025 11:27 schreef AnneX het volgende:
Aha, hier moet ik dus zijn.
Een nieuw tosti ijzer gekocht. Na 20 jaar of zo was de ander op.
Wij gebruiken het ding in periodes niet of vaak.
https://www.coolblue.nl/product/946420/philips-hd2350-80.html
Met wel drie verschillende bakplaten.
Oeh, dank voor de tip, ik denk dat ik die ook ga bestellenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kochten eergisteren een soortgelijke met verschillende bakplaten bij de Lidl:
https://www.lidl.nl/p/sil(...)st=reco_pdp_products
Ik heb precies dezelfde, doet het goedquote:Op donderdag 10 april 2025 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeh, dank voor de tip, ik denk dat ik die ook ga bestellen
Zo'n kaasrasp hebben wij ook in de keukenla. Voor grote blokken kaas wel handig. Maar hetgeen wij het meeste gebruiken is de kaasschaaf vorm. Makkelijk in gebruik en neemt weinig ruimte in in de keukenla en de vaatwasser.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:22 schreef AnneX het volgende:
@:Doedezemaar dan laat ik de coolblue link nog even openstaan.
Het heeft een snoer n weinig ruimte op het aanrecht om te wonen…
Zo’n kaasschaafding met 2 soorten + opvangbakje heb ik als kleintje 10 x 8.
Handig voor kleine hoeveelheden kaas en de nootmuskaat bolletjes en oppassen voor de vingertoppen.![]()
In de vorm van een kaasschaaf lijkt mij niet handig.
Opeens bedenk ik mij zo’n 4-zijdige vierkante blokschaaf, dat het binnenin valt.
Die zijn 2 x prijziger dan de door jou genoemde moulinex.
Die past wel weer in de nieuwe hoge keukenla.
Food for thoughts.
Ik heb een Instant Pot Pro aangeschaft. Zojuist asperges erin gekookt, dat is het eerste at ik heb gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een Instant Pot Duo Evo (of Evo Duo) Geloof niet dat die nog in productie is. Maar ben zelf erg blij met het merk en de verkoper (kenners.nl) heeft een prima klantenservice. En voor erbij zijn er een paar leuke kookboeken van Flying Foodie.
Is dat niet zo’n ding waar kinderen hun behoefte op doen?quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een Instant Pot Pro aangeschaft. Zojuist asperges erin gekookt, dat is het eerste at ik heb gedaan.
Is er al een topic voor recepten voor zover je weet?
Volgens mij is dat deze:quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een Instant Pot Pro aangeschaft. Zojuist asperges erin gekookt, dat is het eerste at ik heb gedaan.
Wat denk je zelf? En bedenk dan even dat je in CUL zit en niet in ONZ.quote:Op maandag 21 april 2025 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat niet zo’n ding waar kinderen hun behoefte op doen?
Dank! Had ik niet gevonden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deze:
CUL / Slow- & pressure cookers #2
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:28 schreef dimmak het volgende:
Ik ben sinds dit weekend trotse eigenaar van een Le Creuset.Om de uitgave te verantwoorden wilde mijn vrouw graag de kleur uitkiezen. Het zij zo.
https://www.lecreuset.nl/(...)I1177_size=24cm-l4-2
Op yt staan ook veel recepten.quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb deze, waarmee je natuurlijk ook prima ei kunt snijden: https://kookenbakgerei.nl/product/champignon-snijder/quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede eiersnijder, die van de IKEA, Blokker en Xenos hebben me allemaal in de steek gelaten... Het snijdraad breekt of wordt te flexibel, waardoor het meer een eierpers dan eiersnijder wordt.
Deze Westmark ziet er natuurlijk fantastisch uit met de mogelijkheid om plakjes of kwartjes te snijden (of te combineren voor eikruimels), maar tegelijkertijd denk ik 'hoe eenvoudiger, hoe beter'.
[ afbeelding ]
En kunststof vind ik in de praktijk dan ook weer wat licht in gebruik, het mag best een solide object zijn als dat tot een prettigere snijbeleving leidt.
Heeft iemand tips uit eigen ervaring?
Die eerste heb ik ook, gebruik m het meest voor champignons. Ding is wel loeischerp, ik pulk er nooit meer met de hand stukjes uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb deze, waarmee je natuurlijk ook prima ei kunt snijden: https://kookenbakgerei.nl/product/champignon-snijder/
Gebruik hem heel vaak en gaat niet kapot, klapt lekker makkelijk, geen gedoe. Ik had er eerst eentje van de Lidl, maar die ging na 2x kapot...
Er zijn ook kwart ei-snijders die (vermoed ik) van dezelfde kwaliteit zijn: https://kookenbakgerei.nl/product/eier-snijder-columbus/
Deze is eigenlijk voor de horeca bedoeld, maar als particulier kun je daar ook gewoon kopen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb deze, waarmee je natuurlijk ook prima ei kunt snijden: https://kookenbakgerei.nl/product/champignon-snijder/
Gebruik hem heel vaak en gaat niet kapot, klapt lekker makkelijk, geen gedoe. Ik had er eerst eentje van de Lidl, maar die ging na 2x kapot...
Er zijn ook kwart ei-snijders die (vermoed ik) van dezelfde kwaliteit zijn: https://kookenbakgerei.nl/product/eier-snijder-columbus/
Deze is eigenlijk voor de horeca bedoeld, maar als particulier kun je daar ook gewoon kopen.
Dank voor de tips!quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook, gebruik m het meest voor champignons. Ding is wel loeischerp, ik pulk er nooit meer met de hand stukjes uit
Ik snij er dus altijd champignons mee en die zijn (denk ik zo..) nog wat stugger dan ei...quote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de tips!
Werkt die eerste net zo prettig als met een draadje? Ik zou verwachten dat ei aan de mesjes blijft plakken?
Omdat champignons stugger zijn, kan ik me voorstellen dat mesjes daar juist beter voor werken dan bij een (zachter) ei. Nagenoeg alle eiersnijders werken met draad, dus dat zal een reden hebben… Ik wil alleen niet dat het draad het wr na <10x eisnijden opgeeft.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snij er dus altijd champignons mee en die zijn (denk ik zo..) nog wat stugger dan ei...
Maar het oppervlakte is idd wat groter, en er blijft wel wat resten aan plakken. Ik klap hem meestal snel dicht, dus dan valt het dan wel mee (ei schrikt zich rot enzo). Vind het lastig om voor jou in te schatten of het genoeg is...
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad:
https://www.marktplaats.nl/q/hema+handmixer/
Ah nice, deze is van AH huismerk?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:27 schreef golfer het volgende:
Tafelmodel Komado is gearriveerd.
Eerst 2x inbranden op max. 200 graden en dan dit komende weekend er wat voedsel mee bereiden.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt, is inderdaad van AH. Daarnaast heb ik ook al jarenlang een Weber.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ah nice, deze is van AH huismerk?
Kom vooral eens in het BBQ topic buurten.CUL / BBQ Topic #13 Grilling all year long
Oh die is schattigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:27 schreef golfer het volgende:
Eerst 2x inbranden op max. 200 graden en dan dit komende weekend er wat voedsel mee bereiden.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Herinnert mij er wel aan dat ik even roosters in de vaatwasser moet gooien gelijk maar even doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:27 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILER: Spoiler want groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:34 schreef Divje het volgende:
Vandaag was de dat dat m'n bejaarde Senseo en seniele Dolce Gusto apparaten de deur uit gingen en dit machtige apparaatje er voor terug in de plaats kwamEen enorme verbetering in Koffiekwaliteit. Als je niet veel koffie drinkt, ideaal. Als je veel koffie drinkt, ietwat prijzig, maar aan de koffie zelf is helemaal niets uit te zetten.SPOILER: Spoiler want groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan ik na het eerste kopje zelfs al wel onderstrepenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een enorme verbetering in Koffiekwaliteit. Als je niet veel koffie drinkt, ideaal. Als je veel koffie drinkt, ietwat prijzig, maar aan de koffie zelf is helemaal niets uit te zetten.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit kan ik na het eerste kopje zelfs al wel onderstrepenen valt goed samen m'n voornemen minder koffie te drinken en mr te genieten van het koffiemomentje.
Nog even wachten op het grote proefpakket en dan eens wat favorieten uitzoeken
Nu lekker doorsparen voor een moccamaster.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit kan ik na het eerste kopje zelfs al wel onderstrepenen valt goed samen m'n voornemen minder koffie te drinken en mr te genieten van het koffiemomentje.
Nog even wachten op het grote proefpakket en dan eens wat favorieten uitzoeken
Wat een lelijke pruttelpottenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:11 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Nu lekker doorsparen voor een moccamaster.
Zie het maar zo, je bent op de helft, als je echt een koffieliefhebber bent
Dat laatste zelfstandig naamwoord verklaart je reactie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een lelijke pruttelpotten. Dan maar geen echte koffieliefhebber
Die zijn retro-chique. Model is nauwelijks veranderd sinds de jaren ‘60. Maar als het op filterkoffie aankomt: nog altijd de beste.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een lelijke pruttelpotten. Dan maar geen echte koffieliefhebber
Ja.. Geen fan van traditionele filterkoffiequote:Op donderdag 26 juni 2025 22:26 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Dat laatste zelfstandig naamwoord verklaart je reactie.
Het is uiteindelijk ook gewoon een kwestie van smaak natuurlijk, gatekeepers vind je overal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja.. Geen fan van traditionele filterkoffieen vind het oprecht geen mooie apparaten.. sue me
![]()
Geloof je hoor dat het beter kan zijn maar nee, niet in mijn keukentje..
Broken link....quote:Op zondag 13 juli 2025 01:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik niet maar lijkt me ook niet iets wat we hier vaak zouden gebruiken.
[ afbeelding ]
Kon ‘m niet laten liggen voor 7 ekkies.
Een l fhn of verfstripper doet dat ook primaquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:30 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
I.p.v. aanmaakblokjes vol chemicalin of aanmaak 'wokkels' mijzelf getrakteerd op deze BBQ-lighter die in no time tot 600 graden hitte komt en de houtskool snel aansteekt.
Worden die ook 600 graden warm?quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een l fhn of verfstripper doet dat ook prima
Die heb ik niet, maar als het dus ooit nodig is kan ik deze bbq-lighter dus blijkbaar ook als verfafbrander gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
geen idee, vermoed van niet, maar mijn verfafbraender deed het altijd prima.
Vrees echter dat moderne oplosmiddelvrije verf niet meer af te branden is. (acrylaat- of watergedragen verf)quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar als het dus ooit nodig is kan ik deze bbq-lighter dus blijkbaar ook als verfafbrander gebruiken.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:30 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
I.p.v. aanmaakblokjes vol chemicalin of aanmaak 'wokkels' mijzelf getrakteerd op deze BBQ-lighter die in no time tot 600 graden hitte komt en de houtskool snel aansteekt.
Ja, was heerlijk en er is genoeg nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |