abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:49:01 #101
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214787566
Ohh wat een beauty! Veel plezier ermee. Wat wil je er allemaal mee gaan maken?
Helaas past zo'n ding écht niet in mijn keuken of voorraadkast :D
pi_214787793
Vooral brood eigenlijk! Daarom heb ik ook voor dit model gekozen (en omdat ik per se een roze wilde is het een 7 quart geworden :P ).
En binnenkort een verjaardag dus dan wil ik ook taart en wat andere dingen maken!

Onze keuken en voorraadkast zijn best ruim, maar dat zou anders wel een dingetje zijn ja, haha! Het is ook echt een zwaar ding!
pi_214851971
Enige tijd geleden kreeg ik dit fraaie martelapparaat kado:

Het is bedoeld om kokosnoten aan flarden te raspen. Ook leuk, maar ik vergeet steeds om kokosnoten te kopen. Nu wou ik een paar sinaasappels persen en het vruchtvlees ook hebben. Dat wil ook wel :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 september 2024 @ 18:25:04 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215138894
Nieuw speeltje:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:51:41 #105
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_215156050
Ik hoop dat dit een goede plek is voor een vraag over klopperhaken...een onderwerp hiervoor openen vind ik ook wat ver gaan.

Ik heb een simpele Hema klopper, en ben zo geniaal geweest de kloppers en haken kwijt te raken/zoek te bergen.Als ik op onderdelan ga zoeken zie ik kloppers etc voor de bekende merken, maar weet iemand wellicht wat in mijn Hema kloppertje past? Dat handkloppen is wel goed voor mn spierballen, maar ik wil weer eens wat dingen doen als eiwit opstijven, of een Saroma puddinkje maken. En dat zie ik met de hand minder zitten :P

Alvast bedankt!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 2 oktober 2024 @ 13:14:32 #106
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_215157318
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2024 18:25 schreef golfer het volgende:
Nieuw speeltje:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik wil niet je nieuwe speeltje afkraken maar het lijkt erop dat je in een marketingtruuk bent getrapt.

Heb ik ook weleens gehad, koffer messen van het merk "rosenbaum" gekocht, uiteraard veel teveel betaald voor wat ik kreeg.
Ik trap er sindsdien ook niet meer in.
pi_215165640
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 18:03 schreef sigme het volgende:
Enige tijd geleden kreeg ik dit fraaie martelapparaat kado:
[ afbeelding ]

Het is bedoeld om kokosnoten aan flarden te raspen. Ook leuk, maar ik vergeet steeds om kokosnoten te kopen. Nu wou ik een paar sinaasappels persen en het vruchtvlees ook hebben. Dat wil ook wel :D
[ afbeelding ]
Mooie voor het keldertje een paar deuren verderop....
?

Wat een ding!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215166194
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat dit een goede plek is voor een vraag over klopperhaken...een onderwerp hiervoor openen vind ik ook wat ver gaan.

Ik heb een simpele Hema klopper, en ben zo geniaal geweest de kloppers en haken kwijt te raken/zoek te bergen.Als ik op onderdelan ga zoeken zie ik kloppers etc voor de bekende merken, maar weet iemand wellicht wat in mijn Hema kloppertje past? Dat handkloppen is wel goed voor mn spierballen, maar ik wil weer eens wat dingen doen als eiwit opstijven, of een Saroma puddinkje maken. En dat zie ik met de hand minder zitten :P

Alvast bedankt!
Anders contact opnemen met Hema klantenservice?
  donderdag 3 oktober 2024 @ 13:35:20 #109
296595 foodlover
live and learn
pi_215166673
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Anders contact opnemen met Hema klantenservice?
Dit! Al ben ik bang dat je met reserve onderdelen bijna net zoveel kwijt bent als met een nieuwe of andere handmixer. Ik zag vroeger bij kringloop winkels nog wel eens die kloppers en haken liggen, misschien het proberen waard?
pi_215166789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:

Alvast bedankt!
Misschien kan je op Marktplaats iets vinden.
Spoilers!
  donderdag 3 oktober 2024 @ 13:51:14 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215166855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

Misschien kan je op Marktplaats iets vinden.
Inderdaad:
https://www.marktplaats.nl/q/hema+handmixer/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215214368
We hebben een nieuw tosti-apparaat :Y)
Van Tomado.

Meteen uitgeprobeerd met roomboter, mozzarella, pesto all arrabbiata (pikante saus uit Calabrie met chilipepers, zongedroogde tomaat en extra vergiene olijfolie) en casselerrib.
Goeie lekkere eerste :Y) :9
pi_215570518
Laatst mijn standmixer met (idioot) veel accessoires verkocht. Van dat geld een nieuw foodprocessor gekocht. Net alles uitgepakt en een plekje gegeven. Komende tijd maar eens de diverse functies uitproberen

We have far more in common than that which devides us..
pi_215570899
Jemig, Kaatje, ga je dit allemaal wel gebruiken dan? Wel mooi spul!
Is dat zo?
pi_215570955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 18:14 schreef Smallish het volgende:
Jemig, Kaatje, ga je dit allemaal wel gebruiken dan? Wel mooi spul!
Het meeste wel. De blender het minst want die is werkelijk loodzwaar, ligt nu in een lade en zal daar lang blijven denk ik :D
Ik had eerder echt idioot veel accessoires bij de standmixer waarvan ik de meesten na verloop van tijd niet meer gebruikte.
Mijn handen doen het niet zo lekker, dus met de hand snijden lukt niet erg. Mijn staafmixer is ook prima, maar niet zo krachtig en daarvan moet je de knop ingedrukt houden en dat lukt ook niet goed meer.
pi_215571040
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het meeste wel. De blender het minst want die is werkelijk loodzwaar, ligt nu in een lade en zal daar lang blijven denk ik :D
Ik had eerder echt idioot veel accessoires bij de standmixer waarvan ik de meesten na verloop van tijd niet meer gebruikte.
Mijn handen doen het niet zo lekker, dus met de hand snijden lukt niet erg. Mijn staafmixer is ook prima, maar niet zo krachtig en daarvan moet je de knop ingedrukt houden en dat lukt ook niet goed meer.
O, dat is wel echt waardeloos, dat van je handen. Hopelijk ga je nog veel plezier beleven van dit apparaat! ^O^
Is dat zo?
pi_215571213
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 18:26 schreef Smallish het volgende:

[..]
O, dat is wel echt waardeloos, dat van je handen. Hopelijk ga je nog veel plezier beleven van dit apparaat! ^O^
Oh vast. Deze heeft een plek op het aanrecht (de oude moest ik steeds optillen en verplaatsen) dus dat maakt het al dat ik m sneller kan gebruiken. Van de week maar eens cakedeeg maken en eiwit kloppen. En zien of ik goed blokjes tomaat en komkommer kan snojden
pi_215847771
Op de kerstmarkt op mijn werk voor een Electrische BBQ grill gekozen *G*

Vis een optie? zaterdag 14 december 2024 @ 18:33:48 #119
70532 loveli
N
pi_215868098
Ninja Creami, alles wat ik 10 jaar geleden al nodig had.
crap in = crap out
pi_215868225
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 18:33 schreef loveli het volgende:
Hoor daar heel veel goeds over. Maar flink apparaat weer. En eigenlijk ben ik op zoek naar een zelf vriezende ijsmaker
pi_215869017
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 18:33 schreef loveli het volgende:
Nooit van gehoord, wat een hendig ding!
  Vis een optie? zaterdag 14 december 2024 @ 22:13:52 #122
70532 loveli
N
pi_215870517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoor daar heel veel goeds over. Maar flink apparaat weer. En eigenlijk ben ik op zoek naar een zelf vriezende ijsmaker
Wilde ik 'vroeger' ook, maar ben heel blij met deze. Denk dat je zonder veel nadenken of voorbereiden een aardig product kunt maken.
Mijn ma heeft slikproblemen en het is niet altijd makkelijk voldoende van de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen. Een bak met gepureerde kaki, wat room en vloeibaar eigeel (wereldproduct) in de Creami en geen verschrikkelijke hoestbuien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, wat een hendig ding!
Eindejaarsuitkering! Nu ¤139 bij koelblauw.
/einde reclame
crap in = crap out
pi_215870639
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef loveli het volgende:

[..]
Wilde ik 'vroeger' ook, maar ben heel blij met deze. Denk dat je zonder veel nadenken of voorbereiden een aardig product kunt maken.
Mijn ma heeft slikproblemen en het is niet altijd makkelijk voldoende van de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen. Een bak met gepureerde kaki, wat room en vloeibaar eigeel (wereldproduct) in de Creami en geen verschrikkelijke hoestbuien.
[..]
Eindejaarsuitkering! Nu ¤139 bij koelblauw.
/einde reclame
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, mijn ijsmaak onderdeel van de kenwood heb ik net verkocht en die moest altijd de vriezer in en dat vergat ik nogal eens. Krijg je hier 2 invries bakjes bij of kan je bijkopen?

Voor jouw moeder is dat inderdaad heel fijn (ken het een beetje van mijn moeder lang geleden)
  Vis een optie? zondag 15 december 2024 @ 08:24:51 #124
70532 loveli
N
pi_215872612
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg je hier 2 invries bakjes bij of kan je bijkopen?
Er zitten 3 bakjes bij, net iets minder dan 500ml per bak. 4 bakken bijkopen is 25 euro.

De 'Deluxe' heeft grotere bakken en die gaan per 2, geloof ik. 1000 review op youtube/tiktok/overal. Die weten meer dan ik na nog geen week gebruik.
crap in = crap out
pi_216137895
Ik zat al zo lang over een rijstkoker te twijfelen en nu eindelijk besteld. Net rijst gestoomd en boontjes (tegelijkertijd) en de eerste poging was in ieder geval geslaagd *O*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')