Zag het. Typisch een bank waar Trump en ook Kushner! zaken mee doen. Die kregen dan weer niet de behandeling waar de kleine lener op getrakteerd werd: intimidatie, bellen van familieleden en werk etc etc om belachelijk hoge rente te betalen op leningen. Afbetalen kon alleen op straffe van 30% boetequote:Op dinsdag 9 april 2024 10:31 schreef AnneX het volgende:
Zojuist fileerde Rachel Maddow vakkundig de billionaire, die de $ 175 million bond zou overmaken.
Niet alleen de onwettelijke actie.
Vooral de achtergrond en details van de al jaren durende financiering én oplichting van en door trump en familieleden met real estate en schulden.
Straks eens op zoek naar de yt clip. Nu moet ik weg.
Iemand anders misschien?
Voorbeeld:
120% rente op een car loan. Daar begon het mee. Met scamming en spoofing de ‘gewone Amerikaan’ en kleine bedrijven.
Met daarin ook een draadje van Lisa Rubin:quote:Axos refinanced Trump Tower in 2022 for $100 million. Meanwhile, the bank has financed real-estate transactions with Jared Kushner's Kushner Companies. Kushner is married to Trump's daughter Ivanka Trump and served as an adviser in Trump's administration.
The bank has been the subject of lawsuits. In 2015, Charles Matthew Erhart, a company whistleblower, filed a lawsuit against Axos alleging unlawful retaliation for being fired after he raised concerns about practices at the bank. In May 2022, he was awarded $1 million in damages for emotional distress or harm to his reputation and $500,000 for defamatory statements about him.
Ik begin er niet eens meer aanquote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met hem oneens. Sterker, eigenlijk vind ik iedereen boven de 65 jaar te oud om te stemmen.
Ik vind complotdenkers, religekkies en domvolk ook best vervelendquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deels grap/deels serieus.
Ik zou bejaarden nooit hun stemrecht ontnemen. Wel vind ik het een enorm vervelende kiezersgroep (uitzonderingen daargelaten). Zeker boomers - met hun eindeloze lijst verworvenheden - zijn als de dood voor verandering en willen dat alles hetzelfde blijft. Dat is alleen nogal ingewikkeld in deze wispelturige tijden. Maar daar hebben die bejaarden geen boodschap aan, want hun angst voor verandering maakt dat ze in het stemhokje kiezen voor eng-rechtse conservatieven zoals Trump en Wilders.
En de aanpak van infrastructuur. En gezondheidszorgverzekering toegankelijker maken. En student debt aanpakken. Dat moeten we toch niet willen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die waardeloze economie toch? En die paar miljoen banen?
Dit snap ik nou niet. Waarom bij de staten? Waarom juist daar en niet bij de federale overheid? Of de andere kant op, bij de gemeente? Of helemaal die kant op, bij de vrouw zelf?quote:Op maandag 8 april 2024 20:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Het ligt nu bij de staten en dat is ook precies waar het moet liggen. Een federale ban doet precies het tegenovergestelde van Roe vs Wade.
Andere mensenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Schaam je!
[..]
Ik vind complotdenkers, religekkies en domvolk ook best vervelend
Moeten we het nu serieus over de rol van de media hebben in de VS? Als je nu nog niet ziet dat de media daar behoorlijk partijdig is dan ga je het nooit zien. Objectieve verslaggeving is nagenoeg dood in de VS.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:04 schreef AnneX het volgende:
😂
Wat denk je, dat de reden is dat de media zó veel aandacht besteden aan de krankzinnige dementerende liegende former guy?
Nou nee. Boomers hebben een werkzaam leven achter zich en met elkaar miljarden belasting opgehoest en hebben niet zo'n zin in de 'progressieve' hobby's van een stel D66'ers. Die overigens ster zijn in historisch onbenul. Want wispelturige tijden hebben we al eens eerder gehad. En hoe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deels grap/deels serieus.
Ik zou bejaarden nooit hun stemrecht ontnemen. Wel vind ik het een enorm vervelende kiezersgroep (uitzonderingen daargelaten). Zeker boomers - met hun eindeloze lijst verworvenheden - zijn als de dood voor verandering en willen dat alles hetzelfde blijft. Dat is alleen nogal ingewikkeld in deze wispelturige tijden. Maar daar hebben die bejaarden geen boodschap aan, want hun angst voor verandering maakt dat ze in het stemhokje kiezen voor eng-rechtse conservatieven zoals Trump en Wilders.
Welke wispelturige tijden waren dat en wat was de schuld van D66 in die tijden ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die overigens ster zijn in historisch onbenul. Want wispelturige tijden hebben we al eens eerder gehad. En hoe.
Waar heb ik ooits iets gezegd over de fantastische godsdienst- of andere vrijheid in Rusland?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef Kijkertje het volgende:
Over historisch onbenul gesproken:
[ x ]
De Koude Oorlog was nogal een dingetje.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke wispelturige tijden waren dat en wat was de schuld van D66 in die tijden ?
Objectieve journalistiek bestaat niet. Je kan wel willen minder gepolariseerde verslaggeving, meer in het politieke midden schrijven, minder opgefokt. Maar ook dan .... het is altijd subjectief.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef Chivaz het volgende:
. Objectieve verslaggeving is nagenoeg dood in de VS.
Wat heeft D66 te maken met de Amerikaanse politiek?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar heb ik ooits iets gezegd over de fantastische godsdienst- of andere vrijheid in Rusland?
Vraag dat aan Koos en diens bizarre uitspraak over boomers.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat heeft D66 te maken met de Amerikaanse politiek?
En wat was de grote schuld van D66 in die koude oorlog ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Koude Oorlog was nogal een dingetje.
Niet zo heel lang geleden.
Niets.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En wat was de grote schuld van D66 in die koude oorlog ?
Hoezo willen D66'ers graag de koude oorlogsjaren vergeten?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets.
Het zijn vooral D66'ers die nogal graag vergeten dat die 'wispelturige tijden' er altijd zijn geweest.
Door posts als die van Koos, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo willen D66'ers graag de koude oorlogsjaren vergeten?
Hoe denk jij dat te zien ?
15 april begint de jury-selectie.... Hoe lang kan dat duren ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:20 schreef Kijkertje het volgende:
Het begint er toch echt op te lijken dat Trump de Manhattan-rechtszaak niet langer kan tegenhouden die voor 15 april! gepland is:
[ x ]
Daar zal toch zo'n 6 weken bij aanwezig moeten zijn![]()
Slecht voorbeeld wat je oplepelt.... In al zijn posts kan ik niet lezen dat hij gaarne de koude oorlog wil vergeten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door posts als die van Koos, bijvoorbeeld.
zucht...quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld wat je oplepelt.... In al zijn posts kan ik niet lezen dat hij gaarne de koude oorlog wil vergeten.
Waarom zou hij dat zo graag willen ?
Wie regeerden er eigenlijk die periode?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door posts als die van Koos, bijvoorbeeld.
Historisch gezien hebben we in Nederland sinds WO II wellicht één 'gouden decennium' gehad, en dat waren de jaren '90, vooral vanaf 1994. Daarvoor speelde er in elk decennium onzekerheid, crisis, oorlogsgevaar en maatschappelijke onrust.
Strookt niet helemaal met het idee dat bejaarden/boomers eigenlijk een luilekkerland van welvaart en genot en rijkdom en rust en vrede hebben gekend, maar daarom ook: historisch onbenul.
Paarsquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Wie regeerden er eigenlijk die periode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |