abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213151073
Kunnen we weer ontopic of dat is te woke voor sommigen hier?
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:47:12 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151172
quote:
82s.gif Op maandag 8 april 2024 20:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Religekkies denken daar anders over en Trump is hun messias.

[ x ]
[ x ]

Het hoort ook helemaal niet bij de staten te liggen, het hoort bij de vrouw te liggen :{w
De GOP ligt al sinds Reagan op zeer onfrisse manier in bed met de Evangelical Vote.

Barry Goldwater waarschuwde daar al voor. "Kiss the party goodbye". Dat zei hij in de jaren '80.

Wrang is ook dat alles waar het evangelie tégen is, de GOP voor is:

- rebelleren tegen de wettige overheid (January 6?)
- zeiken over belastingen
- wapperen met vlaggen
- doodstraf
- accumulatie van materiele welvaart
- vrij wapenbezit

En ga zo maar door.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213151252
Nu ja, ik neem aan dat Koos het heeft over amerikaanse boomers, niet nederlandse. En die leunen wel degelijk meer naar de republikeinen.

En niet dat er iets mis is met conservatisme. Het probleem is dat die maga cult ondertussen zowat de hele partij heeft overgenomen. Wat heeft die prairietaliban tegenwoordig nog te maken met conservatisme?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:52:38 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:51 schreef Barbusse het volgende:
Nu ja, ik neem aan dat Koos het heeft over amerikaanse boomers, niet nederlandse. En die leunen wel degelijk meer naar de republikeinen.

En niet dat er iets mis is met conservatisme. Het probleem is dat die maga cult ondertussen zowat de hele partij heeft overgenomen. Wat heeft die prairietaliban tegenwoordig nog te maken met conservatisme?
Niets; zie Barry Goldwater.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 9 april 2024 @ 19:55:27 #205
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213151332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:51 schreef Barbusse het volgende:

"Conservatisme" is slechts een marketingwoordje om de niet al te hard nadenkende (conservatieve) stemmer aan zich te binden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213151341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niets; zie Barry Goldwater.
Precies. En toch blijven massa's mensen op ze stemmen. Terwijl het overduidelijk is dat hun belangen niet behartigd gaan worden. Colour me flabbergasted.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:56:23 #207
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Precies. En toch blijven massa's mensen op ze stemmen. Terwijl het overduidelijk is dat hun belangen niet behartigd gaan worden. Colour me flabbergasted.
Waarom denk jij dat de Democraten ze niet (meer) aanspreken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213151370
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
"Conservatisme" is slechts een marketingwoordje om de niet al te hard nadenkende (conservatieve) stemmer aan zich te binden.
Net zoals woke slechts een triggerwoordje is om mensen maar republikeins te laten stemmen.
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:58:21 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Net zoals woke slechts een triggerwoordje is om mensen maar republikeins te laten stemmen.
En zo moeilijk is het niet. Veel Nederlanders beseffen niet hoe ontzettend christelijk veel delen van de VS nog zijn. Dat wist Reagan ook: spreek het volk vooral aan met de Bijbel in den hand, en je staat al 10-0 voor.

En dat woke in de VS helemaal een gezwel is, kan natuurlijk niemand ontkennen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:58:49 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151398
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, niet conservatisme. De Bijbel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:59:26 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En 'racism' om mensen maar democratisch te laten stemmen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213151443
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat zie je over de hele wereld. Alleen in de VS overdrijven ze het zoals gewoonlijk weer.

Een man als Trump als boegbeeld van de Family Values, Good business en party of God opvoeren en bejubelen....als het een satire was zou iedereen het ridicuul overtrokken noemen.
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:02:09 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151465
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat zie je over de hele wereld. Alleen in de VS overdrijven ze het zoals gewoonlijk weer.

Een man als Trump als boegbeeld van de Family Values, Good business en party of God opvoeren en bejubelen....als het een satire was zou iedereen het ridicuul overtrokken noemen.
Dat doet er sinds Reagan al niet meer toe.

Het gaat om het idee, het principe, de 'moraal'. De partij die paradeert met het evangelie wint sowieso massa's stemmen, wie ze ook naar voren schuiven.

Dat was precies Goldwater's bezwaar: het ging niet meer over politiek en ratio, maar geloof en emotie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:05:24 #214
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151527

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 april 2024 @ 20:08:00 #215
862 Arcee
Look closer
pi_213151591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het gaat om het idee, het principe, de 'moraal'. De partij die paradeert met het evangelie wint sowieso massa's stemmen, wie ze ook naar voren schuiven.

Dat was precies Goldwater's bezwaar: het ging niet meer over politiek en ratio, maar geloof en emotie.
Ja, en voor emotie halen ze ook abortus uit de kast.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213151635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat de Democraten ze niet (meer) aanspreken?
Oh, ontelbare redenen, al dan niet terecht. Terechte punten imho zijn
• teveel focus op urbaan Amerika, de rurale staten hebben gewoon pech gehad (zowel onder rep als dem beleid btw)
• niet in staat zijn om de middle class voldoende aan te spreken en naar hun wensen te luisteren
• de mond vol hebben over eerlijkere verdeling van kansen maar tegelijkertijd vol op de kapitalismetrein springer

Onterechte punten imho
• de banale haat tegen woke. Wie heeft er iets tegen gelijke rechten en kansen voor iedereen? Men haalt fringe voorbeelden aan als de norm
• democraten willen alleen maar geld uitgeven. Zal wel moeten als je fatsoenlijk onderwijs en betaalbare gezondheidszorg wilt. Daarnaast is de staatsschuld vaker gestegen onder republikeinen dan democraten vziw
• het hele idee dat democraten "anti amerikaans" zouden zijn. Wat is dit voor quatsch?
• al die stupide complot pizza shit pedofiel weet ik wat bullshit. Men moet echt complete bullshit verzinnen om een partij als slecht weg te zetten. Ongelooflijk

En ik mis er ongetwijfeld wat punten bij. But these are just my 2 cents.
pi_213151638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En bij geloof denk jij aan Trump die de antithese is van een goed Christen? Amerikaanse christenen blijkbaar wel maar die hebben, geloof ik, een hele andere Bijbel dan de rest van de wereld.
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:12:49 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151707
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En bij geloof denk jij aan Trump die de antithese is van een goed Christen? Amerikaanse christenen blijkbaar wel maar die hebben, geloof ik, een hele andere Bijbel dan de rest van de wereld.
Nee, juist niet. Net nog even uiteengezet waarom het evangelie nogal botst met de huidige GOP.

En ik geloof niet eens dat de meeste MAGA-stemmers dat werkelijk denken. Zolang er maar over de bijbel en moraal en geloof wordt gesproken, maakt het niet uit wat iemand heeft uitgevreten. Dat is de crux. En dat is de GOP-strategie sinds Reagan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213151753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En 'racism' om mensen maar democratisch te laten stemmen?
Ik zie voornamelijk republikeinen die term gebruiken onder het mom van "je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!" Helaas is institutioneel racisme nog steeds aanwezig daar, en zolang dat is, zal woke blijven bestaan.
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:15:02 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Oh, ontelbare redenen, al dan niet terecht. Terechte punten imho zijn
• teveel focus op urbaan Amerika, de rurale staten hebben gewoon pech gehad (zowel onder rep als dem beleid btw)
• niet in staat zijn om de middle class voldoende aan te spreken en naar hun wensen te luisteren
• de mond vol hebben over eerlijkere verdeling van kansen maar tegelijkertijd vol op de kapitalismetrein springer

Onterechte punten imho
• de banale haat tegen woke. Wie heeft er iets tegen gelijke rechten en kansen voor iedereen? Men haalt fringe voorbeelden aan als de norm
• democraten willen alleen maar geld uitgeven. Zal wel moeten als je fatsoenlijk onderwijs en betaalbare gezondheidszorg wilt. Daarnaast is de staatsschuld vaker gestegen onder republikeinen dan democraten vziw
• het hele idee dat democraten "anti amerikaans" zouden zijn. Wat is dit voor quatsch?
• al die stupide complot pizza shit pedofiel weet ik wat bullshit. Men moet echt complete bullshit verzinnen om een partij als slecht weg te zetten. Ongelooflijk

En ik mis er ongetwijfeld wat punten bij. But these are just my 2 cents.
Ja, dat is dus niet wat woke is, en al helemaal niet in de VS. Vraag het Aziatische scholieren, bijvoorbeeld.

Dat idee dat het allemaal rozengeur en manenschijn en kumbaya en vrede voor alle mensen op aarde is, dat woke, is aantonen dat je geen idee hebt wat voor toxische ideologie daaronder schuilgaat.

Edoch is het kennelijk onmogelijk om dat te constateren en alsnog een afkeer te hebben van MAGA.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:16:12 #221
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213151786
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zie voornamelijk republikeinen die term gebruiken onder het mom van "je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!" Helaas is institutioneel racisme nog steeds aanwezig daar, en zolang dat is, zal woke blijven bestaan.
Je gaat het niet bestrijden door precies datgene te doen wat racisten doen: mensen beoordelen op hun huidskleur/geslacht/seksuele geaardheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213151927
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dat is dus niet wat woke is, en al helemaal niet in de VS. Vraag het Aziatische scholieren, bijvoorbeeld.

Dat idee dat het allemaal rozengeur en manenschijn en kumbaya en vrede voor alle mensen op aarde is, dat woke, is aantonen dat je geen idee hebt wat voor toxische ideologie daaronder schuilgaat.

Edoch is het kennelijk onmogelijk om dat te constateren en alsnog een afkeer te hebben van MAGA.
Raar dat je niet op de rest ingaat. Maar ok.

Ik ga wel uit van de definitie van Oxford Dictionary, niet wat een stel rabiate lefties of magawappies denken te weten wat woke is.

The original meaning of woke is to awaken after sleep but the word now has other social connotations. "By the mid-20th century," says the Oxford English Dictionary (OED), "woke had been extended figuratively to refer to being 'aware' or 'well informed' in a political or cultural sense."
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:32:40 #223
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213152005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Raar dat je niet op de rest ingaat. Maar ok.

Ik ga wel uit van de definitie van Oxford Dictionary, niet wat een stel rabiate lefties of magawappies denken te weten wat woke is.

The original meaning of woke is to awaken after sleep but the word now has other social connotations. "By the mid-20th century," says the Oxford English Dictionary (OED), "woke had been extended figuratively to refer to being 'aware' or 'well informed' in a political or cultural sense."
Omdat ik de rest best wel kan onderschrijven.

En in de VS hanteert men al lang niet meer de definitie die OED geeft; eerder van die van types als Robin d'Angelo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213152074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat ik de rest best wel kan onderschrijven.

En in de VS hanteert men al lang niet meer de definitie die OED geeft; eerder van die van types als Robin d'Angelo.
Ik dat vooral gebeuren onder republikeinen. Bietje angstbeeld creeeren en zo. Zijn ze goed in.
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:40:30 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213152145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik dat vooral gebeuren onder republikeinen. Bietje angstbeeld creeeren en zo. Zijn ze goed in.
Nou nee.

Volgens Woke is ook de blanke afstammeling van een arme mijnbouwer in West-Virginia behept met privilege en schuld, zo ook de blanke keuterboer in Tennessee en de blanke fabriekswerker in Mississippi.

Deze mensen behoren nu eenmaal tot een 'gepriviligeerde klasse' (het zijn nauwelijks nog individuen) en dragen de last van eeuwenlange slavernij en Jim Crow, ook al waren ze er zelf niet bij.

Deze mensen moeten hun privilege erkennen en als het even kan schuld belijden voor het simpele feit dat ze een wit velletje hebben. Pas dan krijgen we in de VS 'raciale progressie' of zo. Wellicht nog wat reparatiebetalingen ook.

En dan gek opkijken wanneer deze lieden 'nee dank u' zeggen?

Echt: je hebt geen idee hoe ver dat woke gaat in de VS.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:41:35 #226
323401 Kijkertje
met filter
pi_213152165
Voorspelbaar: Trump's abortusverklaring is niet echt in goede aarde gevallen bij de evangelisten.

twitter

quote:
The problem for Trump is that many of these same women fully realize that we only have this mess in the first place because of Trump. Trump was pro-choice his entire life, as he acknowledged in a 1999 interview on Meet the Press. But he changed that position when he announced for president in 2016, and promised to appoint Justices to the Supreme Court who would overturn Roe. He also said that women who get abortions "should be punished in some way." It is highly unlikely pro-choice moderates are going to forget these things, and the Biden campaign will make that a certainty.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:42:39 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213152183
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:41 schreef Kijkertje het volgende:
Voorspelbaar: Trump's abortusverklaring is niet echt in goede aarde gevallen bij de evangelisten.

[ x ]
Ja en dan ZIJN die kinderen er, en dan zeggen diezelfde holy rollers: "zoek 't uit, daar ga ik geen belasting voor betalen".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213152282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou nee.

Volgens Woke is ook de blanke afstammeling van een arme mijnbouwer in West-Virginia behept met privilege en schuld, zo ook de blanke keuterboer in Tennessee en de blanke fabriekswerker in Mississippi.

Deze mensen behoren nu eenmaal tot een 'gepriviligeerde klasse' (het zijn nauwelijks nog individuen) en dragen de last van eeuwenlange slavernij en Jim Crow, ook al waren ze er zelf niet bij.

Deze mensen moeten hun privilege erkennen en als het even kan schuld belijden voor het simpele feit dat ze een wit velletje hebben. Pas dan krijgen we in de VS 'raciale progressie' of zo. Wellicht nog wat reparatiebetalingen ook.

En dan gek opkijken wanneer deze lieden 'nee dank u' zeggen?

Echt: je hebt geen idee hoe ver dat woke gaat in de VS.
Dat is niet volgens woke, dat is volgens mensen die bewust woke verkeerd interpreteren. Ik weiger misleiding als leidraad te nemen, net zoals ik weiger om fringe politics als leidraad te nemen.

Ik denk dat we hierin van elkaar verschillen.
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:50:38 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213152305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat is niet volgens woke, dat is volgens mensen die bewust woke verkeerd interpreteren. Ik weiger misleiding als leidraad te nemen, net zoals ik weiger om fringe politics als leidraad te nemen.

Ik denk dat we hierin van elkaar verschillen.
Interpreteert Di'Angelo het verkeerd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213152430
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Interpreteert Di'Angelo het verkeerd?
Imho, ja. Zoals je al zei; je kunt geen racisme bestrijden met racisme. Daar ben ik het volledig mee eens. Maar ik zie dit soort meningen zich nergens vertalen in hard beleid. Naar mijn mening wordt de soep niet zo heet gegeten als dat hij opgediend wordt.
pi_213152481
Ik zie voornamelijk de republikeinen op de woke train stappen, met een DeSantis als voorbeeld met z'n "where woke comes to die". En wat doen ze, boeken verbieden. Sex-ed verbieden. Geschiedenislessen aanpassen. Ik vind die kant echt vele, vele malen gevaarlijker.
pi_213152670
Het is ook gewoon elke keer een ander woordje dat overgenomen om maar weer door te zeuren dat minderheden niet zo moeten zeuren. CRT was een ding, toen woke, nu DEI, maar het is elke keer hetzelfde geneuzel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:45:28 #233
323401 Kijkertje
met filter
pi_213153266
Dit dus:

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 09-04-2024 22:40:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213153587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

En dat woke in de VS helemaal een gezwel is, kan natuurlijk niemand ontkennen.
Ik ontken dat.
Trumpisme is veel erger....
  dinsdag 9 april 2024 @ 22:36:28 #235
323401 Kijkertje
met filter
pi_213153912
twitter

:Y
  dinsdag 9 april 2024 @ 22:44:13 #236
323401 Kijkertje
met filter
pi_213154014
twitter

quote:
Arizona state supreme court rules a pre-Roe law with an exception only to protect the life of the mother can take effect in two weeks.

Former Arizona GOP governor Doug Ducey, who signed the state's 15-week limit into law, calls on Arizona elected officials to "heed the will of the people and address this issue with a policy that is workable and reflective of our electorate." https://twitter.com/DougDucey/status/1777748184305197170

State senate is 16R-14D; state house is 31R-27D (with 2 vacancies). Governor Katie Hobbs is a Democrat.

Arizona's November abortion referenda would effectively legalize abortion throughout all nine months of pregnancy.
twitter
  dinsdag 9 april 2024 @ 23:02:38 #237
323401 Kijkertje
met filter
pi_213154203
Update Trump's immuniteitsclaim.

Draadje:

twitter

twitter

Blijkbaar kan Jack Smith aantonen dat de 'creatie' van de fake electors terug te voeren is naar Trump!

Reactie Eliason:

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 09-04-2024 23:44:38 ]
pi_213154325
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zeker niet oneens met de rest van je verhaal, alleen zijn dit soort mensen wel bovengemiddeld vaak racistisch.
Incelfrikandel
pi_213154682
Hoeveel moties nog te gaan voor maandag? Trump in panic-mode!

twitter
pi_213154746
twitter
pi_213154855
Zoals verwacht ziet de Senaat af van een proces tegen Mayorkas na zijn impeachment in het Huis:

twitter
pi_213154927
twitter

Wat een viespeuk. Getzverdemme.
pi_213155010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 02:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Wat een viespeuk. Getzverdemme.
twitter
pi_213155034
twitter

twitter

Eric Lipton bij Nicolle Wallace:

But what about Hunter?!

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 10-04-2024 05:54:46 ]
  woensdag 10 april 2024 @ 06:38:01 #245
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213155114
Waarom nemen ze in Arizona niet een pro-abortuswet aan? Probleem opgelost lijkt me.
Antifa
pi_213155147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 06:38 schreef VoMy het volgende:
Waarom nemen ze in Arizona niet een pro-abortuswet aan? Probleem opgelost lijkt me.
Omdat de Republikeinen daar een (krappe) meerderheid hebben in het Congres.

En die hadden die ban op abortus kunnen tegenhouden maar dat hebben ze niet gedaan.

twitter

In november kan dat veranderen natuurlijk als de kiezer dat beslist :P

twitter

Kari Lake (R) die de gouverneursverkiezing verloor en nu voor een senaatszetel gaat heeft al laten weten dat ze het het niet eens is met het besluit terwijl ze daar eerder heel enthousiast over was. Die voelt nattigheid.

twitter

Haar tegenstander in november:

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 10-04-2024 07:30:50 ]
pi_213155426
twitter
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 10:12:26 #248
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213156359
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 06:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Omdat de Republikeinen daar een (krappe) meerderheid hebben in het Congres.

[ afbeelding ]

En die hadden die ban op abortus kunnen tegenhouden maar dat hebben ze niet gedaan.

[ x ]
In november kan dat veranderen natuurlijk als de kiezer dat beslist :P

[ x ]
Kari Lake (R) die de gouverneursverkiezing verloor en nu voor een senaatszetel gaat heeft al laten weten dat ze het het niet eens is met het besluit terwijl ze daar eerder heel enthousiast over was. Die voelt nattigheid.

[ x ]
Haar tegenstander in november:

Met een beetje geluk heeft de GOP nu Arizona weggegeven aan Biden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213156421
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Met een beetje geluk heeft de GOP nu Arizona weggegeven aan Biden.
Was 4 jaar geleden natuurlijk ook al voor Biden (zeer nipt), maar ben benieuwd hoe dat nu zal zijn. De demografie van Arizona is natuurlijk voortdurend in beweging ten faveure van de Democraten (vermoed ik).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 10 april 2024 @ 10:36:28 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213156579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 22:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik ontken dat.
Trumpisme is veel erger....
Zelfde laken een pak.
Omnibus in omnibus.