quote:The problem for Trump is that many of these same women fully realize that we only have this mess in the first place because of Trump. Trump was pro-choice his entire life, as he acknowledged in a 1999 interview on Meet the Press. But he changed that position when he announced for president in 2016, and promised to appoint Justices to the Supreme Court who would overturn Roe. He also said that women who get abortions "should be punished in some way." It is highly unlikely pro-choice moderates are going to forget these things, and the Biden campaign will make that a certainty.
Ja en dan ZIJN die kinderen er, en dan zeggen diezelfde holy rollers: "zoek 't uit, daar ga ik geen belasting voor betalen".quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:41 schreef Kijkertje het volgende:
Voorspelbaar: Trump's abortusverklaring is niet echt in goede aarde gevallen bij de evangelisten.
[ x ]
Dat is niet volgens woke, dat is volgens mensen die bewust woke verkeerd interpreteren. Ik weiger misleiding als leidraad te nemen, net zoals ik weiger om fringe politics als leidraad te nemen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee.
Volgens Woke is ook de blanke afstammeling van een arme mijnbouwer in West-Virginia behept met privilege en schuld, zo ook de blanke keuterboer in Tennessee en de blanke fabriekswerker in Mississippi.
Deze mensen behoren nu eenmaal tot een 'gepriviligeerde klasse' (het zijn nauwelijks nog individuen) en dragen de last van eeuwenlange slavernij en Jim Crow, ook al waren ze er zelf niet bij.
Deze mensen moeten hun privilege erkennen en als het even kan schuld belijden voor het simpele feit dat ze een wit velletje hebben. Pas dan krijgen we in de VS 'raciale progressie' of zo. Wellicht nog wat reparatiebetalingen ook.
En dan gek opkijken wanneer deze lieden 'nee dank u' zeggen?
Echt: je hebt geen idee hoe ver dat woke gaat in de VS.
Interpreteert Di'Angelo het verkeerd?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet volgens woke, dat is volgens mensen die bewust woke verkeerd interpreteren. Ik weiger misleiding als leidraad te nemen, net zoals ik weiger om fringe politics als leidraad te nemen.
Ik denk dat we hierin van elkaar verschillen.
Imho, ja. Zoals je al zei; je kunt geen racisme bestrijden met racisme. Daar ben ik het volledig mee eens. Maar ik zie dit soort meningen zich nergens vertalen in hard beleid. Naar mijn mening wordt de soep niet zo heet gegeten als dat hij opgediend wordt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Interpreteert Di'Angelo het verkeerd?
Ik ontken dat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dat woke in de VS helemaal een gezwel is, kan natuurlijk niemand ontkennen.
quote:Arizona state supreme court rules a pre-Roe law with an exception only to protect the life of the mother can take effect in two weeks.
Former Arizona GOP governor Doug Ducey, who signed the state's 15-week limit into law, calls on Arizona elected officials to "heed the will of the people and address this issue with a policy that is workable and reflective of our electorate." https://twitter.com/DougDucey/status/1777748184305197170
State senate is 16R-14D; state house is 31R-27D (with 2 vacancies). Governor Katie Hobbs is a Democrat.
Arizona's November abortion referenda would effectively legalize abortion throughout all nine months of pregnancy.
Zeker niet oneens met de rest van je verhaal, alleen zijn dit soort mensen wel bovengemiddeld vaak racistisch.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens Woke is ook de blanke afstammeling van een arme mijnbouwer in West-Virginia behept met privilege en schuld, zo ook de blanke keuterboer in Tennessee en de blanke fabriekswerker in Mississippi.
quote:
Omdat de Republikeinen daar een (krappe) meerderheid hebben in het Congres.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:38 schreef VoMy het volgende:
Waarom nemen ze in Arizona niet een pro-abortuswet aan? Probleem opgelost lijkt me.
Met een beetje geluk heeft de GOP nu Arizona weggegeven aan Biden.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat de Republikeinen daar een (krappe) meerderheid hebben in het Congres.
[ afbeelding ]
En die hadden die ban op abortus kunnen tegenhouden maar dat hebben ze niet gedaan.
[ x ]
In november kan dat veranderen natuurlijk als de kiezer dat beslist![]()
[ x ]
Kari Lake (R) die de gouverneursverkiezing verloor en nu voor een senaatszetel gaat heeft al laten weten dat ze het het niet eens is met het besluit terwijl ze daar eerder heel enthousiast over was. Die voelt nattigheid.
[ x ]
Haar tegenstander in november:
Was 4 jaar geleden natuurlijk ook al voor Biden (zeer nipt), maar ben benieuwd hoe dat nu zal zijn. De demografie van Arizona is natuurlijk voortdurend in beweging ten faveure van de Democraten (vermoed ik).quote:Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft de GOP nu Arizona weggegeven aan Biden.
Zelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ontken dat.
Trumpisme is veel erger....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |