Dat doet woke ook hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie voornamelijk de republikeinen op de woke train stappen, met een DeSantis als voorbeeld met z'n "where woke comes to die". En wat doen ze, boeken verbieden. Sex-ed verbieden. Geschiedenislessen aanpassen. Ik vind die kant echt vele, vele malen gevaarlijker.
Wat woke, DEI en CRT linkt, is dat het allemaal op pseudowetenschappelijke ideologie is gebaseerd en die zin net zo'n gedrocht als MAGA.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:13 schreef OMG het volgende:
Het is ook gewoon elke keer een ander woordje dat overgenomen om maar weer door te zeuren dat minderheden niet zo moeten zeuren. CRT was een ding, toen woke, nu DEI, maar het is elke keer hetzelfde geneuzel.
Opzich ben ik best ontvankelijk voor het idee dat een aanzienlijk deel van de politici, wetenschappers en bestuurders te ver zijn doorgeschoten in progressief/maatschappijkritisch beleid. Daar vervolgens allerlei willekeurige zaken zoals seksuele voorlichting aan verbinden is dan weer bespottelijk.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:55 schreef Montov het volgende:
Woke is de ideale stropop waar alles aan wordt gehangen waar je het niet mee eens bent.
Hoe minder waard, hoe meer Donnie moet verkopen om een bepaald bedrag te cashen. (Na 6 maanden mag dat geloof ik), Met als gevolg dat de koers helemaal in klapt.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:27 schreef Hyperdude het volgende:
DJT slingert nu rond $35.
Laagste punt laatste maand.
-6% tot nu toe vandaag.
https://www.marketwatch.com/investing/stock/djt?mod=search_symbol
Een acute aanval van bone spurs of zo ...quote:Op donderdag 11 april 2024 03:04 schreef AnneX het volgende:
Tien x is scheepsrecht.
Ben benieuwd of trump inderdaad in de rechtbank verschijnt.
Met een rollator kan natuurlijk niet.
Enige uitweg is het ontslaan van het team verdedigers of zich ziekmelden, begrijp ik.
Als een onschuldig man…
[ x ]
Moi aussi.quote:
Hoe komt het toch dat zoveel Trump volgelingen zo absoluut moreel verrot zijn? Rara politiepet.quote:
Heel banaal: soort zoekt (en vindt) soort" …quote:Op donderdag 11 april 2024 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat zoveel Trump volgelingen zo absoluut moreel verrot zijn? Rara politiepet.
Zwaar leven gehad waarbij een moraal kompas vooral nadelig zou hebben uitgepakt.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat zoveel Trump volgelingen zo absoluut moreel verrot zijn? Rara politiepet.
Dit had ik eerder van een groenlinkser of D66er verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zwaar leven gehad waarbij een moraal kompas vooral nadelig zou hebben uitgepakt.
Geen idee wat je met deze opmerking wil. Ik ben nu een dik jaar lid van de SP, maar heb afgelopen verkiezingen strategisch Timmermans gestemd.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:39 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Dit had ik eerder van een groenlinkser of D66er verwacht eigenlijk.
-edit-
Of ben je cynisch/sarcastisch?
Helemaal niks. Ik vond het een goed doordachte en genuanceerde reply.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen idee wat je met deze opmerking wil. Ik ben nu een dik jaar lid van de SP, maar heb afgelopen verkiezingen strategisch Timmermans gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |