Er is alleen niet veel te zeggen over de streamsquote:
Nou je hebt weer goed gezorgdquote:Op zondag 24 maart 2024 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, eindelijk uitgewerkt, gesprek Tom en Karen van vannacht staat online, plus rondje
tuin Tyron en Randy, Jimmy gaat shoppen, discussie nadien en alles tot 1600 staat online ...
Ik denk eerder dat dit het 4e jaar van de nieuwe reeks is en het huis staat op de MediArena nr 2.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
7+2=9
Dus nog 1 eruit en dan komen er 2 oudbewoners terug voor opvulling?
[ afbeelding ]
Als ze privé willen moeten ze thuis blijven. Je hebt geen privé als je in een rls zit tochquote:Op zondag 24 maart 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
Brieven voorlezen?
lekker privé dan weer.
Zou kunnen, binnen nu en 2 weken zullen ze dat wel weer gaan doorvoeren.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
7+2=9
Dus nog 1 eruit en dan komen er 2 oudbewoners terug voor opvulling?
[ afbeelding ]
Aan fantasie geen gebrekquote:Op zondag 24 maart 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit het 4e jaar van de nieuwe reeks is en het huis staat op de MediArena nr 2.
Dat maakt samen 6.
9 - 6 = 3
Er zitten nu nog 3 vrouwen in.
Er gaat dus een vrouw winnen.
eindelijk eens een normale berekeningquote:Op zondag 24 maart 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit het 4e jaar van de nieuwe reeks is en het huis staat op de MediArena nr 2.
Dat maakt samen 6.
9 - 6 = 3
Er zitten nu nog 3 vrouwen in.
Er gaat dus een vrouw winnen.
13 april is finale.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
7 april is zondag + 2 is dinsdag (de finaledag)
Sonja sowieso niet. Basiri kan. Ik zat zelf meer te denken an Nouska. Heeft er maar een week ingezeten.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:15 schreef freaky40 het volgende:
Al zou ik zo van dit seizoen niet zo gauw weten wie ze terug zouden moeten halen, want ik heb eigenlijk niets met de vertrokken deelnemers tot zover. Misschien dat Basiri en Sonja dan nog het meest in de buurt komen.
Mwah, nee. Zou wel leuk zijn dat ze oud deelnemers van de vorige seizoenen uitnodigen, Salar, Michel, Kitty en zulks.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Sonja sowieso niet. Basiri kan. Ik zat zelf meer te denken an Nouska. Heeft er maar een week ingezeten.
ja geweldig he, en ook geen schaamtegevoel , ik moet er elke x zo om lachenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:22 schreef lojanda het volgende:
Die Engelse uitspraak ook van Danny als hij zingt![]()
Lenie en Sabeau.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:18 schreef mazaru het volgende:
Welke 2 zouden de meeste onrust in het huis brengen?
en Alice moet ook nog. Die eer heeft ze dus vooralsnog niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:28 schreef rinardo het volgende:
Ashley moet als laatste, helemaal verontwaardigd
Ruim 3 uurquote:Op zondag 24 maart 2024 20:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoeveel uur is die al bezig met die brief
Het is wel heerlijk rustig zoquote:Op zondag 24 maart 2024 20:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoeveel uur is die al bezig met die brief
ariana en Leni?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:18 schreef mazaru het volgende:
Welke 2 zouden de meeste onrust in het huis brengen?
In je oorlel wel maar niet op de plek waar Karen haar oorbel draagt. Dat moet door kraakbeen..quote:Op zondag 24 maart 2024 20:38 schreef rinardo het volgende:
ze denkt dat het gaatje dicht is, never nooit, mijn vrouw heeft wel eens een jaar geen oorbel erin, doet ze gewoon doorheen drukken
ziet er aardig rood uitquote:Op zondag 24 maart 2024 20:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
In je oorlel wel maar niet op de plek waar Karen haar oorbel draagt. Dat moet door kraakbeen..
welke?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef rinardo het volgende:
is dat dit spel waarmee danny zn hand beschadigd had?
Ariana die voor onrust zorgt? Die ging bij de eerste confrontatie met de Generaal al janken.quote:
was spel in de streamlock eerst kruipen door een touw uit de knoop komen en daarna een touw doorzagenquote:
oh die nee geloof niet dat het daar gebeurd wasquote:Op zondag 24 maart 2024 20:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
was spel in de streamlock eerst kruipen door een touw uit de knoop komen en daarna een touw doorzagen
Hij probeert het een beetje in te dammen, hoop dat het lukt.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Generaal weer bevelen geven, Glenn denkt bekijk het maar ...
ja netquote:Op zondag 24 maart 2024 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben Glenn en karen het over Danny en ashley
Danny?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:56 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn en Danny praten samen positief over Tom.
Nou niet bij zijn vertrek filmpje. Danny is de enige inwoner die bij vertrek gesprek een ander onderuit haalt. Nog even natrappen als je er al uit bent.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:56 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn en Danny praten samen positief over Tom.
Ja ze zei het wel goed Karen dat zij en Ash ook al vanaf kasten kiezen samen zijn dus eigenlijk wel eerder als Danny, vind ook dat ze dit echt niet verdiendquote:Op zondag 24 maart 2024 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn verdedigt ashley ook echt altijd he.
heb zijn filmpje nog niet gezienquote:Op zondag 24 maart 2024 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou niet bij zijn vertrek filmpje. Danny is de enige inwoner die bij vertrek gesprek een ander onderuit haalt. Nog even natrappen als je er al uit bent.
Danny heeft volgens mij vanaf het begin een antipathie tegen Tom gehadquote:Op zondag 24 maart 2024 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou niet bij zijn vertrek filmpje. Danny is de enige inwoner die bij vertrek gesprek een ander onderuit haalt. Nog even natrappen als je er al uit bent.
Mysteryland Spaarnwoude, bij zuidwesten wind hoor ik hier de bassenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu over Mysteryland, in Haarlem volgens Tyron, nou echt niet vriend ....
Ik hoor het wel met oosten wind, maar het is echt niet hier ....![]()
Hoofddorpquote:Op zondag 24 maart 2024 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu over Mysteryland, in Haarlem volgens Tyron, nou echt niet vriend ....
Ik hoor het wel met oosten wind, maar het is echt niet hier ....![]()
ik zie niks meerquote:Op zondag 24 maart 2024 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie Tom en Karen toch nog steeds flirten ....
wie brood wilde nam brood wie een pannenkoek wilde bakte een pannenkoekquote:Op zondag 24 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze ieder voorzich gekookt eigenlijk??
die komt net uit de dbk en heeft 3 uur aan een brief geschrevenquote:
Ze is vast bang dat ze krassen in haar make up krijgt als ze brood uit het vuistje gaat eten.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:34 schreef rinardo het volgende:
Alice is de enige die brood met mes en vork eet he
Ik ben degene die quasi ook alles met vork (frinket voor de antwerpenaars hier ) en mes eet. Zelfs kippeboutjes.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:34 schreef rinardo het volgende:
Alice is de enige die brood met mes en vork eet he
Jammer, stream is er al weer af ....quote:Op zondag 24 maart 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de generaal en haar adjudant lopen rondjes
eerlijk gezegd vind ik het niet zo leuk omdat te kopen....die moet je winnen. Ik vind het ook nooit zo leuk als iemand een geld bedrag kiest en eruit gaat. Die keuze moeten ze niet krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk en hoop echt dat mensen een vrijstelling gaan kopen van de pot deze week ....![]()
De vraag gaat zijn, wie gunnen ze een bezoekje aan de winkel van sinkel BB ...![]()
Ben benieuwd hoe Ashley het vindt dat Karen haar toch niet zo nodig heeft als ze ooit dacht....quote:Op zondag 24 maart 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de generaal en haar adjudant lopen rondjes
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
ze doucht altijd met Ka en nu in enen met Glenn, zou der even mooi staan als ze zou gaan praten met Ka zoals ze had gezegd dit heeft ze echt niet verdiend
neeeeeeeeeeeeeeee dat is echt schande!! kip met bestek etenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben degene die quasi ook alles met vork (frinket voor de antwerpenaars hier ) en mes eet. Zelfs kippeboutjes.
Ik eet mijn kipbouten ook met mes en vork, ik kluif alleen iets wat 'n hartslag heeftquote:Op zondag 24 maart 2024 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeee dat is echt schande!! kip met bestek eten
Oeps, was voor de SC bedoeld.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeee dat is echt schande!! kip met bestek eten
en haar nu wel weer wat vragen of ze Alice wil laten weten dat haar pan heet is,quote:Op zondag 24 maart 2024 21:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Ashley het vindt dat Karen haar toch niet zo nodig heeft als ze ooit dacht....
Dus gewoon pluimen in je gat, maar het heel kieken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik eet mijn kipbouten ook met mes en vork, ik kluif alleen iets wat 'n hartslag heeft
Ka had net wel glenn verteld dat ze hadden gewacht op hun, weet niet of hij het verteld heeft maar denk het niet eigenlijk, maar ze zou vanmiddag al gaan spreken met KA maar nog niet gedaanquote:Op zondag 24 maart 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
En dit allemaal omdat Ashley geen 2 glazen bubbels kreeg ?
[..]
uhh en kip heeft dat niet, kip hoor je te kluifen hoor echt!quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik eet mijn kipbouten ook met mes en vork, ik kluif alleen iets wat 'n hartslag heeft
Maar dat is eigenlijk ook al die avond gezegd aan Ashley en dat ze van B.B. moesten gaan eten....quote:Op zondag 24 maart 2024 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ka had net wel glenn verteld dat ze hadden gewacht op hun, weet niet of hij het verteld heeft maar denk het niet eigenlijk, maar ze zou vanmiddag al gaan spreken met KA maar nog niet gedaan
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhh en kip heeft dat niet, kip hoor je te kluifen hoor echt!
Absoluut.....quote:Op zondag 24 maart 2024 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhh en kip heeft dat niet, kip hoor je te kluifen hoor echt!
oh ok ja dat weet ik niet heb niet echt alles terug gelezenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk ook al die avond gezegd aan Ashley en dat ze van B.B. moesten gaan eten....
Ik moet heel eerlijk bekennen als ik geen prosecco had gekregen ik ook niet zo blij zou zijn 🙈 is mijn favoriete drankje.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
En dit allemaal omdat Ashley geen 2 glazen bubbels kreeg ?
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen als ik geen prosecco had gekregen ik ook niet zo blij zou zijn 🙈 is mijn favoriete drankje.
Ik heb dat sinds hij Tyron en Randy plus Alice had gezegd dat hij niet op hun ging terwijl hij al gestemd had.....zo'n vieze streek iemand bewust blij maakt met een dooie mus....quote:Op zondag 24 maart 2024 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen mooie woordjes van den Danny. Stelt mij hier wel echt teleur.
En dat hij Ashley op de bank ging zetten.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds hij Tyron en Randy plus Alice had gezegd dat hij niet op hun ging terwijl hij al gestemd had.....zo'n vieze streek iemand bewust blij maakt met een dooie mus....
Niet blij zijn of er drama van maken en diegene negeren die alles en echt alles voor je wilde doen....????quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen als ik geen prosecco had gekregen ik ook niet zo blij zou zijn 🙈 is mijn favoriete drankje.
Ja dat heb ik ook al regelmatig gedacht. Dan ook nog lopen op die slippertjes met een pan heet water.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:54 schreef rinardo het volgende:
Dat er nog nooit iets is is gegaan met die here pannen water he
[ link | afbeelding ]
Dat is toch rustgevend om te zien en ik drink echt een heerlijke en de bubbel in je mond is ook een sensatie op zich 🥰quote:
En zonder pannenlappen !quote:Op zondag 24 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al regelmatig gedacht. Dan ook nog lopen op die slippertjes met een pan heet water.
Je brengt het wel heel mooi.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat is toch rustgevend om te zien en ik drink echt een heerlijke en de bubbel in je mond is ook een sensatie op zich 🥰
010quote:
vind het helemaal niet te zuipenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jepquote:
Vorig jaar ook al 2 en het jaar daarvoor was er dat badquote:Op zondag 24 maart 2024 22:06 schreef zodeju het volgende:
Ik bedenk me in ene dat ze maar 2 douches hebben het waren er tot elke keer drie. Want staat me bij dat die lange van verleden keer altijd zorgde dat hij de buitenste had.....met in het midden niemand.
Ja ging over Chayron, Randy had het daar over.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waar komt dit nu vandaan 😂 is dat op de andere stream ?
Echt, waar haal ik dat dan vandaan....dat bad wist ik dat hij weg was maar staat me zo bij dat het er drie waren.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al 2 en het jaar daarvoor was er dat bad
1e jaar waren het 3quote:Op zondag 24 maart 2024 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, waar haal ik dat dan vandaan....dat bad wist ik dat hij weg was maar staat me zo bij dat het er drie waren.
alleen de 1ste had 3 douches erna steeds maar 2 alquote:Op zondag 24 maart 2024 22:06 schreef zodeju het volgende:
Ik bedenk me in ene dat ze maar 2 douches hebben het waren er tot elke keer drie. Want staat me bij dat die lange van verleden keer altijd zorgde dat hij de buitenste had.....met in het midden niemand.
Jimmy zijn nichtje Veraquote:Op zondag 24 maart 2024 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ging over Chayron, Randy had het daar over.
Dus Randy kent Chayron,
Tom kent die Vlaamse vrouw met die tattoos van vorig jaar, die beetje rare die er snel uitlag...
Er waren er meer die oud bewoners kende toch?
Vera is nichtje van Jimmyquote:Op zondag 24 maart 2024 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ging over Chayron, Randy had het daar over.
Dus Randy kent Chayron,
Tom kent die Vlaamse vrouw met die tattoos van vorig jaar, die beetje rare die er snel uitlag...
Er waren er meer die oud bewoners kende toch?
Echt hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij kijken we echt naar een we hebben je gevraagd om mee te doen editie
Ja denk het ook ..prima kerel verder maar is niet tegen haar opgewassenquote:Op zondag 24 maart 2024 22:17 schreef Thorelf het volgende:
Denk dat Glenn stemmen verliest ! omdat hij toch teveel het slaafje van ash is.....ondanks dat hij een beetje probeert tegen te sputteren.
Je gaat je goddelijke gang maar, dan neem ik ondertussen wel een broodje warm vlees.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan toch wel zonder mes en vork mag ik hopen?quote:Op zondag 24 maart 2024 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je gaat je goddelijke gang maar, dan neem ik ondertussen wel een broodje warm vlees.
ja omdat ze karen 'ontloopt'quote:Op zondag 24 maart 2024 22:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja denk het ook ..prima kerel verder maar is niet tegen haar opgewassen
en ze liep de hele dag achter hem aan
Wat is er mis mee als dat wel zo was en waarom dacht die vriendin dat??quote:Op zondag 24 maart 2024 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Vriendin van Ashley dacht dat Bart broodjes belegde bij een bakker![]()
Bakker Bart?quote:Op zondag 24 maart 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als dat wel zo was en waarom dacht die vriendin dat??
heb wel vaker gemerkt dat Tom zeker niet dom is...men praat vaak slecht over hem, maar hij ziet het vaak heel duidelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:23 schreef Joyce-43 het volgende:
wel vreemd Randy en Glenn zijn moeilijk alles aan het lezen voor het brood, terwijl Tom dit bijna iedere avond klaar zette voor Danny en het allemaal uit zijn hoofd weet de aantallen
Er is ook niks mee, maar Ashley vertelde haar vriendin dat Bart belegdequote:Op zondag 24 maart 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap hem nu......quote:Op zondag 24 maart 2024 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er is ook niks mee, maar Ashley vertelde haar vriendin dat Bart belegde
en weer net op tijdquote:Op zondag 24 maart 2024 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen: heb jij al een keer brood gemaakt ty?
Ty 1x gekneed
Ty: jij?
Karen: 1x dat was nog met ariana zelf
Karen wil een grote peer
Joepie gaan we weer naar dat gekluif aan een peer kijken
en luisterenquote:Op zondag 24 maart 2024 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen: heb jij al een keer brood gemaakt ty?
Ty 1x gekneed
Ty: jij?
Karen: 1x dat was nog met ariana zelf
Karen wil een grote peer
Joepie gaan we weer naar dat gekluif aan een peer kijken
nou zo mag ze ook wel aan mijn kipkluifje knagen hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen knaagt weer eens aan een peer alsof het een kipkluif is
ash is een vriendin ..als je doet wat zij zegt en haar bediend.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:30 schreef odie22 het volgende:
lekkere vriendin zeg, die je laat vallen voor 1 glas wijn
kluiven?quote:Op zondag 24 maart 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
oh my got als ik er nu zo over nadenk 3 maanden is lang
Die is inmiddels het huis uit en op kamersquote:Op zondag 24 maart 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is benieuwd hoe james er nu uitziet
Voor kinderen helemaal.....kunnen ze het nog zo goed hebben en verwent worden maar zonder mama ......vindt het toch wat.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
oh my got als ik er nu zo over nadenk 3 maanden is lang
ze komen tot rustquote:Op zondag 24 maart 2024 22:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor kinderen helemaal.....kunnen ze het nog zo goed hebben en verwent worden maar zonder mama ......vindt het toch wat.
Ik hoop het niet voor Jimmy, die griet maakt zijn bekendheid stuk en eist alle aandachtquote:Op zondag 24 maart 2024 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ash gaat Jimmy veel opzoeken.
Ze komt vaak in Amsterdam
Ik kan haar een foto sturenquote:Op zondag 24 maart 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is benieuwd hoe james er nu uitziet
Bart is een belegger en die vriendin dacht dus broodbeleggerquote:Op zondag 24 maart 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het.....quote:Op zondag 24 maart 2024 22:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bart is een belegger en die vriendin dacht dus broodbelegger
Wat. 1. Onzin...quote:Op zondag 24 maart 2024 22:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De oude Karen is weer terug. De oude Tom ook.
Conclusie. Het was dus echt wel Ashley die de oorzaak was.
that's my girlquote:Op zondag 24 maart 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
Tom is verlegen bij leuke meiden
Karen niet; als ze iemand ziet die ze leuk vindt gaat ze erop af
dat geloof ik...tom denkt meer naquote:Op zondag 24 maart 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
Dan hoop ik dat als ze mij ooit ziet, dat ze mij niet leuk vindt.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
Karen gaat na 3 dates met iemand naar bed
quote:Op zondag 24 maart 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
Dat wordt dan rennen.....quote:Op zondag 24 maart 2024 22:53 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat als ze mij ooit ziet, dat ze mij niet leuk vindt.
quote:Op zondag 24 maart 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn heeft voor zijn 18de een opblaasbare pop gekregen
Karen: konde ge uw piemel daarin steken dan?
quote:Op zondag 24 maart 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn heeft voor zijn 18de een opblaasbare pop gekregen
Karen: konde ge uw piemel daarin steken dan?
jaaquote:Op zondag 24 maart 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
dit is leuker dan de zure slaapkamerstream![]()
Alleen ben ik bang dat ze na een paar wijntjes niet meer zo goed kan tellen.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2024 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat ze na een paar wijntjes niet meer zo goed kan tellen.
Ze heeft nu een leuk gesprek met Jimmy.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:58 schreef Thorelf het volgende:
ze zijn leuk deze vier.. snap niet dat ze zeggen zonder ash is er niets aan! ze zeurt en ligt vroeg op bed.
De derde glas wijn telt als derde datequote:Op zondag 24 maart 2024 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat ze na een paar wijntjes niet meer zo goed kan tellen.
Dronken en blinddoek voorgehouden?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
Karen is bang dat de mannen niet leuk zijn om lang bij te zijn.
ze heeft blind dates waar ze niet veel van weet
Glenn zegt: je weet toch hoe ze zijn , wat ze leuk vinden of zo?
Karen vindt het allemaal niks , actieve dingen
Ja is een leuk gesprek. Jimmy heeft het nu over Dilanoquote:Op zondag 24 maart 2024 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft nu een leuk gesprek met Jimmy.
quote:Op zondag 24 maart 2024 23:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dronken en blinddoek voorgehouden?
Hij was gewoon stinkend jaloers op Sabeau.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy vertrouwde sabeau niet met dat gedoe met Dilano
Wilde Dilano beschermen
denk dat het meer was ..dat hij dacht dat zij hem gebruikte en dat hij dat niet zag.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij was gewoon stinkend jaloers op Sabeau.
Niet eens in een golfkar?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Dacht we gaan even een rondje lopen, krijg ik nu een blauw oog
Jimmyquote:Op zondag 24 maart 2024 23:05 schreef Harry het volgende:
Jimmy zegt dat Dilano niet goed in beeld is gebracht door de productie.
Dat is nogal een suggestie !!
Direct een SW als gevolg......
Zelfs op het schaamluis dat Dilano had was hij jaloersquote:Op zondag 24 maart 2024 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij was gewoon stinkend jaloers op Sabeau.
slaapkamerdeur op slot en op naar de finalequote:Op zondag 24 maart 2024 23:12 schreef Thorelf het volgende:
vind het leuk dat het nu meer een groep is...en zonder ash het veel relaxter is!
Ty maakte ook nog een grapje dat ze met Tom kon datenquote:
Nou, nou, zo kan ie wel weer!@quote:Op zondag 24 maart 2024 23:17 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor Alice er niet bovenuit tetteren. Wat een rust zo. Veel beter zonder dat viswijf haar getetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |