ja echt heel veelquote:
Ach... dit was ook wel genoeg zo.quote:
Yep, zijn bijna 10 minuten binnen geweest.quote:
whahhaha ja en zooitje gegil van Alice hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, zijn bijna 10 minuten binnen geweest.
Scheelt dat ze het na de unfreeze ook ingekort hebben. Scheelde zo'n 50x "o-mij-kot!!!" van Ashley
niet te geloven, wat een hypocriete &$%^@#$G%$^#$@#quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
"Ik ben met Tom heel ver gekomen in dit spel..."
Ja joh goodwill kweken bij de stemmersquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet te geloven, wat een hypocriete &$%^@#$G%$^#$@#
Ik stem niet op hem,en vlak daarna van tot het nodig is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
"Ik ben met Tom heel ver gekomen in dit spel..."
Uiteindelijk moet je in eigen vlees snijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik stem niet op hem,en vlak daarna van tot het nodig is.
Dit dus. En ja dat doen er meer, maar dit is wel héél opzichtig nep.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh goodwill kweken bij de stemmers
Ja dat hoop ik ook nog eens....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:32 schreef Gert het volgende:
Oké. Mooie bank. Maar.. waarom mogen we niet een keer stemmen op degene die van jou EXIT moet.
Ik denk echt niet dat Ashley zo populair is.quote:
Zeker niet alle 3 nee. En indien tóch, dan doe ik morgenavond een Danny-tje. Van vreugde.quote:
Danny is goed de lul met deze bank. Hij gaat sowieso. Bij twee denk ik Jimmy of Ashley. Ik mag toch hopen dat Glenn populair is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker niet alle 3 nee. En indien tóch, dan doe ik morgenavond een Danny-tje. Van vreugde.
als er 2 uitmoeten is het danny en jimmy, ook mooi, maar dan zitten we nog een week met die feeksquote:
Ik denk dat Jimmy populairder is dan Ashley. Jij denkt duidelijk andersom.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
als er 2 uitmoeten is het danny en jimmy, ook mooi, maar dan zitten we nog een week met die feeks
doe ashley er maar bij danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Nou, dit wordt voor mij een makkelijke stem. Glenn is de enige die ik er echt in wil houden van deze 4
Als morgen een situatie ontstaat waarbij er nog op 2 bewoners gestemd kan worden, en Ashley is er daar eentje van, dan ben ik wel benieuwd wie er meer tactische stemmers scoort. Ashley heeft een fanatieke fanbase, maar ook heel veel kijkers vinden haar een naar mens.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
als er 2 uitmoeten is het danny en jimmy, ook mooi, maar dan zitten we nog een week met die feeks
Hoi Gert! Alles wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als morgen een situatie ontstaat waarbij er nog op 2 bewoners gestemd kan worden, en Ashley is er daar eentje van, dan ben ik wel benieuwd wie er meer tactische stemmers scoort. Ashley heeft een fanatieke fanbase, maar ook heel veel kijkers vinden haar een naar mens.
Ik bewaar in ieder geval mijn stem, om die aan de opponent van Ashley** te kunnen geven. (en ja ik heb maar één stem, i.t.t. de echt fanatieke kijkers/streamers/fans.)
is enkel op basis van de polls en historie van stemmen e.d., ik heb liever asslie en jimmie eruitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy populairder is dan Ashley. Jij denkt duidelijk andersom.
Hey sly.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Gert! Alles wel?
Haha dito hier, mbt ** , ik ga ook zekert even stemmen -op het laatst- als ik live kijk!
Was de aflevering op tv zojuist nog plezant (ivm terugkieken)?
Haha, gisteren in de uitzending was het indeed heel erg grappig met dat "ik ben ook een bewoner, jaaaa" en die plotse stilte van de juichende vier maakte het mooi af
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey sly.
Prima hier. Je vliegtuigbanner dat Ashley er wederom een ex bij heeft was leuk!![]()
Maar écht leuk kijkplezier wordt het als ook BB haar morgenavond op straat schopt.
D&A mogen er van mij wel uitquote:
ZO doe ik het ook ik stem eigenlijk nooit, maar als morgen als eerste een ander is vrijgesteld dan As ga ik ook op Jimmt stemmen om te blijvenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als morgen een situatie ontstaat waarbij er nog op 2 bewoners gestemd kan worden, en Ashley is er daar eentje van, dan ben ik wel benieuwd wie er meer tactische stemmers scoort. Ashley heeft een fanatieke fanbase, maar ook heel veel kijkers vinden haar een naar mens.
Ik bewaar in ieder geval mijn stem, om die aan de opponent van Ashley te kunnen geven. (en ja ik heb maar één stem, i.t.t. de echt fanatieke kijkers/streamers/fans.)
Ja goed hé!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:18 schreef freaky40 het volgende:
Tom is een backstabber, stemt gewoon op Ashley terwijl zij dat niet doet. Die is gezien volgende week!
Dat ik het fantastisch vindquote:
Ja heerlijk! Koekje van eigen deeg voor de generaal! Nu vanavond lekker vertrekken naar Schagenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het matennaaien van de hoogste plank!
Jammer voor jou misschien, maar gaat echt niet gebeuren....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Koekje van eigen deeg voor de generaal! Nu vanavond lekker vertrekken naar Schagen
Een mens houdt hoop. Is het niet vandaag, dan wel volgende week.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jammer voor jou misschien, maar gaat echt niet gebeuren....
Tja, de liveshows zijn meestal niet geweldig. Het gaat alleen om de stemming.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef Dotteke het volgende:
ALweer bijna op de helft van de liveshow
Het is al wel bekend wie er uit gaat straks, ook daar zit weinig spanning meer in.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de liveshows zijn meestal niet geweldig. Het gaat alleen om de stemming.
Ja, die volg ik niet. Maar ik ga er wel vanuit dat Danny eruit gaat. Wie er het populairst is vind ik dan nog wel interessant. En of er misschien 2 weg moeten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al wel bekend wie er uit gaat straks, ook daar zit weinig spanning meer in.
Tegenwoordig heb je al die polls
Ze hebben net in de live gezegd dat er 1 weggaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die volg ik niet. Maar ik ga er wel vanuit dat Danny eruit gaat. Wie er het populairst is vind ik dan nog wel interessant. En of er misschien 2 weg moeten.
Oh, ik heb het begin gemist.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben net in de live gezegd dat er 1 weggaat
Ja we hadden bijna allemaal verwacht dat er twee naar huis zouden gaan.quote:
Was afgelopen week een mindere week van hem, maar verder wel een leuke bewoner.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
Godsamme, waarom is Jimmy nog zo populair?
Ik vind hem echt helemaal niet meer leuk zelfs. Een tikje vals en kwaadaardig ook deze laatste weken. Alleen maar met zichzelf bezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Was afgelopen week een mindere week van hem, maar verder wel een leuke bewoner.
Laat Ashley maar lekker gaan...
Gert snel nog even gaan stemmenquote:
Nét te laat@!!!!quote:
Had ook geen zin als je de polls zag had ashley 17% meer stemmen dan Danny helaasquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook geen zin als je de polls zag had ashley 17% meer stemmen dan Danny helaas
Had ook geen zin als je de polls zag had ashley 17% meer stemmen dan Danny helaasquote:
Heel dat stemmen is een lachertje, er zijn mensen die wel meer dan 10 stemmen uitbrengen.quote:
Diep bedroefd. 😦quote:
quote:
quote:
Verklap!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]![]()
ALs je nu streams zou kijken zou je lachen
Mag hier niets verklappen wat op de streams isquote:
De hele meute daar ook. En Alice en Tom gingen onder het plegen van handtastelijkheden de douche in.quote:
ach om de tijd te doden, ik kan ook wel wat leukers bedenken, maar dat kan weer niet op de televisiequote:Op maandag 25 maart 2024 20:35 schreef PinkLow het volgende:
Ach je gaat toch niet kaarten.... raar dit.
De tijd doden en dan schijnheilig lopen glimlachen... ik vind daar wat van.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach om de tijd te doden, ik kan ook wel wat leukers bedenken, maar dat kan weer niet op de televisie
Ja fantastischquote:
BB stuurt het toch zo zoals zij willen...quote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
BB grijp in en zet Glenn, Karen en Ashley gewoon uit het huis.... Wat denken ze zelf.. dat het huis van hun is en de rest hun onderdanen.
Hij heeft anders gewoon gelijk...quote:
Nee een beetje gaan zitten kaarten terwijl De Koningin misschien wel nooit meer terugkomt! Da's lekker!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
BB grijp in en zet Glenn, Karen en Ashley gewoon uit het huis.... Wat denken ze zelf.. dat het huis van hun is en de rest hun onderdanen.
Hoe durven zequote:Op maandag 25 maart 2024 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee een beetje gaan zitten kaarten terwijl De Koningin misschien wel nooit meer terugkomt! Da's lekker!
Daar zit mijn probleem met Ashley, ze heeft het allemaal heel persoonlijk gemaakt...quote:
Juist. Schofterig en respectloos. Volkomen begrjpelijk dat De Generaal nóg valser boven haar luchtbedden uit loert dan ze normaal al doet.quote:
Doet me denken aan een Australische BB, waarbij een wat corpulente luie gozer een lange tijd steeds ontsnapte door tactische keuzes van anderen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
Randy zwijnt er in al zijn nietszeggendheid steeds door.
En alweer genomineerd... Dat kan echt niet..quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Schofterig en respectloos. Volkomen begrjpelijk dat De Generaal nóg valser boven haar luchtbedden uit loert dan ze normaal al doet.
Is toch ook niet aardig?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Straks een mega-rel dat de niet genomineerden niets hebben overgelaten voor de genomineerden :-)
Nee, daarom hebben ze dus nog wat laten staan..quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Straks een mega-rel dat de niet genomineerden niets hebben overgelaten voor de genomineerden :-)
Voorgevoelquote:
Dat zijn de beste meisjes.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
Gooi wat drank in Karen en ze is weer beste vrienden met iedereen.
Hahahahahaha en dat exacte beeld heb ik al weken over Randy en Tyron... dus pleur die er ook lekker uit danquote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Tom is ff de held van de hele groep, volgens mij scheet de rest (terecht) in zijn of haar broekquote:
Volgens mij is er nog nooit zoveel verdeeldheid onder de kijkers geweest als nu.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahahaha en dat exacte beeld heb ik al weken over Randy en Tyron... dus pleur die er ook lekker uit dan
Ik vind het dit jaar ook echt minder leuk. Niet echt leuke deelnemers. Geen leuke spelletjes.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit zoveel verdeeldheid onder de kijkers geweest als nu.
"Nou dan vertrouwen je jou dus niet"quote:
Ik zie het ons neppe moraalriddertje wel doen voor 2500 of 5000 eigenlijk...quote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef Gert het volgende:
Niemand gaat dit doen.... toch?
Werkt alleen maar in je nadeel.
Ik na het gedram van die twee ookquote:
wooooow die was echt groot!quote:
ja ben het hier ook met Ash eens maar zo speelt Alice makkelijk alles doorheen en omgekeerd mind gamequote:Op maandag 25 maart 2024 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
"Nou dan vertrouwen je jou dus niet"
![]()
Dat grietje moet nog zoveel volwassener worden...
dus ze verwacht al gelijk nee als antwoordquote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef Gert het volgende:
Niemand gaat dit doen.... toch?
Werkt alleen maar in je nadeel.
Ze zeggen toch ook altijd dat een spin nooit alleen is?quote:
Duh... Alice is groter.quote:
Tyron staat sterk, ja. Sterker dan Ashley. Ik zie Alice niet als onderdeel van een powerkoppel eigenlijk. Ik vind haar zo'n managertype. Strooien met algemeenheden en termen waarvan ze denkt dat het zo hoort zonder enig gevoel of betrokkenheid. Geef mij altijd maar een Ashley boven een Alice.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:32 schreef marky het volgende:
Goeie uitzending. Goed gemonteerd.
Er heeft duidelijk een machtswisseling plaats gevonden. Er is een nieuw powerkoppel opgestaan.
Al eerst de relaxte houding van Ty tijdens dat overleg tussen BB en de genomineerde. Glenn zit daar met een strak gespannen hoofd. Ashley strak en gespannen proberen relaxed te blijven. Ty gewoon zeggen wat zijn strategie is.
Vervolgens de ronde tafel waar Ashley gewoon wordt afgeserveerd. Eerst door Alice en vervolgens door Ty de duimschroeven aangedraaid krijgt. Als je zo stoer bent om het niet te zeggen dan ga maar met 15k dat hok in en doe je ding.
Nou, dan moet dat Tom zijn. We gaan kijken...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik zie nog wel iemand dat ticket pakken voor weinig.
En ook die heeft hem niet gepakt 🤣quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dan moet dat Tom zijn. We gaan kijken...
Dan was er nog meer gedoe in de COSquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Mag je ook als kijker geld inleggen en dat je dan iemand weg mag sturen?![]()
Nah, beter van niet. Dan was BB héél snel afgelopen, zonder finale.
Ik moest lachen toen ze het zei.quote:
ik hoop het niet , eruit ermeequote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
Wordt ashley nu toch wat waarheidsgetrouwer weergegeven ?
Nou, dat vond ik geen rare opmerking hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:06 schreef odie22 het volgende:
het is een algemeen overleg, waar ik even mijn mening door je strot douw
Daar lijkt het wel op, pissig op Alice nadat die het voortouw nam, blikken omdat Glenn zegt 'ja dat zien we dan wel weer Ashley'. Meteen de verdediging in als Jimmy zegt niks te gaan kopen..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
Nou!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god wat is die Jimmie een snake zeg
In ieder geval niet létterlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
Nou, ik vond het geen aflevering om over naar huis te schrijven....
Voor de bewoners welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
De Queen stal weer de show.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
Denk dat ze achter ook opgegeven is en steun om smaakmaker te zijn/blijven kwijt is. Kan toch ook niet anders met zo'n ziekelijk mens dat alleen negativiteit rondstrooit en zero relativeren kan..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
Wat een vermoeiend mokkel is die Ashley toch, boos over een glas wijn en dan als klap op de vuurpijl dat zij altijd alles voor een ander over heeft.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef PinkLow het volgende:
Es heeft wel gelijk!
Ka stelt voor te delen... wil ze niet.. wat wil je dan bereiken met deze opmerking?
Amenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ashley die zit te miepen dat ALice zo'n grote mond krijgt.
Ah, ze bedoelt dat ze eindelijk haar menign geeft en dat dit niet de jouwe is?
En dan dat "Toen ik 20 was....". Grote mond heeft niks met leeftijd te maken.
De mond van Ahsley is net zo groot als haar lippen, maar dat is dan blijkbaar "opkomen voor jezelf" en "je eigen manier van spel spelen". Maar als Alice t doet is t brutaal?
Ashley begint m gewoon te knijpen voor Alice.
Haar grip op mensen brokkelt weg.
quote:
Hadden ze snel gevondenquote:
Draaiend met de klep open.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Moet er niet aan denken, zonsondergang aan het strand en dan zit Karen tegenover je te eten als een draaiende wasmachine
"Samen lachen" zeiden ze ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Moet er niet aan denken, zonsondergang aan het strand en dan zit Karen tegenover je te eten als een draaiende wasmachine
Er waren er wel tussen die ik leuk vond. Lekker kleurig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
De stagiaires hebben met koningsdag een lampenhandeltje op de vrijmarkt
Nou, op naar Amsterdam met koningsdag!quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Er waren er wel tussen die ik leuk vond. Lekker kleurig.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, jij kijkt via videoland, deze hoorde ik nu pas
In theorie zijn het dankzij de streams voor mij geen spoilers, maar voor de alleen-tv-kijkers wel natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Had na die comment idd het idee dat ik wat voor liep.
Zal er beter op letten, nou valt dit denk ik wel mee, maar spoilers zijn niet tof
Maar in dit geval deed mama-ashley gewoon mee.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
Net kleine kinderen. Je ziet het fout gaan. Tegen je kinderen zeg je dan dat ze moeten stoppen voor het mis is.
Ja ik denk dan meer van: zozo, dié is weer lekker tv aan het maken!quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar in dit geval deed mama-ashley gewoon mee.
Jimmy klaagt alleen maar achter andermans rug.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:28 schreef Ireth het volgende:
En Jimmy zit er bij als Jan lul en trekt zijn muil niet open...
Ja, dat is voor de kijker ook leuker.quote:
Voor iemand die de zich mistress of puppets voelt, en die -trots op haar genen- vertelde dat haar moeder een übertreiteraar was, zal het hard aankomen dat ze het toch niet lijkt te gaan redden. Dus een manier om dat voor zichzelf te verklaren is dan: je 'concurrent' als geniepige valsspeler zien, of in ieder geval als zodanig portretteren, en hopen dat veel stemmende kijkers daar dan in mee gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:40 schreef Ireth het volgende:
Dus Ashley geeft hem letterlijk weg en dan is Alice de gebeten hond
Agressief, manipulatief, Narciste.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor iemand die de zich mistress of puppets voelt, en die -trots op haar genen- vertelde dat haar moeder een übertreiteraar was, zal het hard aankomen dat ze het toch niet lijkt te gaan redden. Dus een manier om dat voor zichzelf te verklaren is dan: je 'concurrent' als geniepige valsspeler zien, of in ieder geval als zodanig portretteren, en hopen dat veel stemmende kijkers daar dan in mee gaan.
Ik snap echt hélemaal niks hoe zowel kamp Ashley als Ashley zelf zich zo doodfixeert op Alice. Echt helemaal niks 😅quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:01 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreselijk kutblaag die Alice, doortrapt als een vuile rat, met haar z.g.n. deug/Zwitserland modus.
Ik snap hier echt helemaal niks van haha. Hoe kun je een normaal mens verschrikkelijk vinden en mensen die vieze negativiteit verspreiden, stoken, manipuleren, verdeeldheid zaaien en enkel in hun eigen wereldje leven etc, juist tof.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat een nonsense, zij is de enige die het spel netjes speelt zonder van karakter te veranderen binnen het spel. Ik heb nog nooit een speler als Alice mee gemaakt die zo aan blad aan een boom draait, geld trouwens ook voor een Tom. Ashley speelt het gewoon eerlijk maar hard. Ik vergelijk haar altijd met Jeffrey uit EJVJL die dat ook zo deed. Het is bovendien geen Kopen zonder Kijkers, het gaat om serieus geld hè.
Ashley is de sister from another mother van Jeff.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal niks van haha. Hoe kun je een normaal mens verschrikkelijk vinden en mensen die vieze negativiteit verspreiden, stoken, manipuleren, verdeeldheid zaaien en enkel in hun eigen wereldje leven etc, juist tof.
Jeffrey uit EJVJL was nóg erger trouwens, walgelijke vertoning en puur narcisme. Één van de grootste clowns ooit op de televisie. Snap niet dat sommige mensen daar van kunnen genieten. Ze lijken wel op elkaar, daar geef ik je gelijk in, al is Ashley dan de ‘light’-versie van Jeffrey.
En dan iemand als Alice verschrikkelijk vinden 😅
Kan en mag allemaal hoor, maar blijft me verbazen![]()
En altijd maar 1 broekje dragen, ze weet precies waar ze mee bezig is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:52 schreef superniger het volgende:
De arrogantie van Alice. Ze weet donders goed dat ze stemmen trekt met haar big ass. Met haar moral high ground act.
Hoezo draait Alice als een blad aan een boom?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat een nonsense, zij is de enige die het spel netjes speelt zonder van karakter te veranderen binnen het spel. Ik heb nog nooit een speler als Alice mee gemaakt die zo aan blad aan een boom draait, geld trouwens ook voor een Tom. Ashley speelt het gewoon eerlijk maar hard. Ik vergelijk haar altijd met Jeffrey uit EJVJL die dat ook zo deed. Het is bovendien geen Kopen zonder Kijkers, het gaat om serieus geld hè.
Meest stabiele karakter daar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 05:40 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hoezo draait Alice als een blad aan een boom?
Ja, een nieuwe generaal is opgestaan. Ik vind het een vervelende ontwikkeling. Alice heeft voor mij totaal niets toegevoegd in deze hele BB. En zoals ze zich nu ineens voordoet als de grote leider komt naar over bij mij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:10 schreef marky het volgende:
Iets mindere uitzending wel.
Alice heeft twee mannen om haar vinger gewonden die eerst in twee verschillende kampen zaten maar nu kamp Alice zijn. Aan de ene kant wordt daar Randy bij meegenomen aan de andere kant Jimmy. De generaal is inmiddels BD en kan alleen maar afwachten. Heel zwak dat ze het opgaf en aan Alice gunde en dan achteraf zeggen dat Alice zo gemeen is.
Ashley, een volwassen vrouw die gaat huilen omdat de 20-jarige nu eindelijk speelt zoals zij het al zegt te doen vanaf het begin. Lachwekkend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:58 schreef livelink het volgende:
Overigens wordt het inmiddels wel heel persoonlijk tussen Ashley en Alice. Ashley heeft echt een complex ten opzichte van jongere mensen die haar niet respectvol genoeg zouden behandelen![]()
Dat eisen van respect zonder zelf ook maar iets van respect op te brengen stoort me echt enorm. Nu ze van haar voetstuk aan het vallen is, komen alle lelijke trekjes meer naar boven.
Precies. Er is een reden dat ze "genegeerd" wordt: ze gunnen het haar niet. En dat heeft ze echt aan zichzelf te danken. Vooral omdat ze vanaf dag 1 zei dat ze er niet zat om vrienden te maken maar om het spel te winnen. En dan vind je t gek dat ze je niet kiezen voor een vrijstelling spel?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
Ashley is niet genegeerd. Als je je zin niet krijgt betekent dat niet dat je genegeerd bent.
Ah ja natuurlijk. Als Alice het spel hard speelt dan is het doortrapt en vuil.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:01 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreselijk kutblaag die Alice, doortrapt als een vuile rat, met haar z.g.n. deug/Zwitserland modus.
Eigenlijk was dat afgeven van het spelticket een powermove op voorwaarde dat ze er met geen woord meer over zou reppen. Als er nog een andere keer komt dan had ze dat kunnen inbrengen, de vorige keer heb ik het aan jou gegeven. Nu ook nog maar dan krijg je repliek van dat je er heel veel drama van hebt gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:10 schreef marky het volgende:
Iets mindere uitzending wel.
Alice heeft twee mannen om haar vinger gewonden die eerst in twee verschillende kampen zaten maar nu kamp Alice zijn. Aan de ene kant wordt daar Randy bij meegenomen aan de andere kant Jimmy. De generaal is inmiddels BD en kan alleen maar afwachten. Heel zwak dat ze het opgaf en aan Alice gunde en dan achteraf zeggen dat Alice zo gemeen is.
Het is op zich nog wel te doen, maar Ashley is echt een partypooper. Wel grappig om te zien dat de rest van de bewoners steeds meer gaan inzien. Breekpunt was ook echt wel Ty die zijn grens duidelijk liet blijken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
Wie vinden we nog wel leuk in BB dit jaar? Ik zelf ben het eens met veel van de kritiek op Ashley, maar Alice vind ik ook heel erg vervelend. Ze vindt zichzelf wel erg geweldig. Tom vind ik een onvoorspelbaar onprettig persoon, Jimmy is ook steeds meer een negatieve factor.
Dan hou je Randy, Karen, Glenn en Tyron over. Randy en Karen doen voor spek en bonen mee voor mijn gevoel. Leuke huisopvulling voor zolang het duurt, maar meer ook niet.
Dus dan ben ik er voor mezelf eigenlijk wel uit dat ik wil dat Tyron of Glenn wint. Wie van de twee weet ik dan nog niet.
En daarbij, Alice speelt niet eens hard. Ze speelt gewoon.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk. Als Alice het spel hard speelt dan is het doortrapt en vuil.
Maar als Ashley dat doet dan is ze een slimme generaal
Ik ben blij dat Alice eindelijk voor zochzelf opkomt. Ze moet alleen oppassen dat t niet doorslaat.
Maar hoe ze Ashley steeds meer buitenspel zet vind ik heerlijk om te zien. Koekje van eigen deeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |