ja echt heel veelquote:
Ach... dit was ook wel genoeg zo.quote:
Yep, zijn bijna 10 minuten binnen geweest.quote:
whahhaha ja en zooitje gegil van Alice hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, zijn bijna 10 minuten binnen geweest.
Scheelt dat ze het na de unfreeze ook ingekort hebben. Scheelde zo'n 50x "o-mij-kot!!!" van Ashley
niet te geloven, wat een hypocriete &$%^@#$G%$^#$@#quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
"Ik ben met Tom heel ver gekomen in dit spel..."
Ja joh goodwill kweken bij de stemmersquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet te geloven, wat een hypocriete &$%^@#$G%$^#$@#
Ik stem niet op hem,en vlak daarna van tot het nodig is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
"Ik ben met Tom heel ver gekomen in dit spel..."
Uiteindelijk moet je in eigen vlees snijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik stem niet op hem,en vlak daarna van tot het nodig is.
Dit dus. En ja dat doen er meer, maar dit is wel héél opzichtig nep.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh goodwill kweken bij de stemmers
Ja dat hoop ik ook nog eens....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:32 schreef Gert het volgende:
Oké. Mooie bank. Maar.. waarom mogen we niet een keer stemmen op degene die van jou EXIT moet.
Ik denk echt niet dat Ashley zo populair is.quote:
Zeker niet alle 3 nee. En indien tóch, dan doe ik morgenavond een Danny-tje. Van vreugde.quote:
Danny is goed de lul met deze bank. Hij gaat sowieso. Bij twee denk ik Jimmy of Ashley. Ik mag toch hopen dat Glenn populair is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker niet alle 3 nee. En indien tóch, dan doe ik morgenavond een Danny-tje. Van vreugde.
als er 2 uitmoeten is het danny en jimmy, ook mooi, maar dan zitten we nog een week met die feeksquote:
Ik denk dat Jimmy populairder is dan Ashley. Jij denkt duidelijk andersom.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
als er 2 uitmoeten is het danny en jimmy, ook mooi, maar dan zitten we nog een week met die feeks
doe ashley er maar bij danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Nou, dit wordt voor mij een makkelijke stem. Glenn is de enige die ik er echt in wil houden van deze 4
Als morgen een situatie ontstaat waarbij er nog op 2 bewoners gestemd kan worden, en Ashley is er daar eentje van, dan ben ik wel benieuwd wie er meer tactische stemmers scoort. Ashley heeft een fanatieke fanbase, maar ook heel veel kijkers vinden haar een naar mens.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
als er 2 uitmoeten is het danny en jimmy, ook mooi, maar dan zitten we nog een week met die feeks
Hoi Gert! Alles wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als morgen een situatie ontstaat waarbij er nog op 2 bewoners gestemd kan worden, en Ashley is er daar eentje van, dan ben ik wel benieuwd wie er meer tactische stemmers scoort. Ashley heeft een fanatieke fanbase, maar ook heel veel kijkers vinden haar een naar mens.
Ik bewaar in ieder geval mijn stem, om die aan de opponent van Ashley** te kunnen geven. (en ja ik heb maar één stem, i.t.t. de echt fanatieke kijkers/streamers/fans.)
is enkel op basis van de polls en historie van stemmen e.d., ik heb liever asslie en jimmie eruitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy populairder is dan Ashley. Jij denkt duidelijk andersom.
Hey sly.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Gert! Alles wel?
Haha dito hier, mbt ** , ik ga ook zekert even stemmen -op het laatst- als ik live kijk!
Was de aflevering op tv zojuist nog plezant (ivm terugkieken)?
Haha, gisteren in de uitzending was het indeed heel erg grappig met dat "ik ben ook een bewoner, jaaaa" en die plotse stilte van de juichende vier maakte het mooi af
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey sly.
Prima hier. Je vliegtuigbanner dat Ashley er wederom een ex bij heeft was leuk!![]()
Maar écht leuk kijkplezier wordt het als ook BB haar morgenavond op straat schopt.
D&A mogen er van mij wel uitquote:
ZO doe ik het ook ik stem eigenlijk nooit, maar als morgen als eerste een ander is vrijgesteld dan As ga ik ook op Jimmt stemmen om te blijvenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als morgen een situatie ontstaat waarbij er nog op 2 bewoners gestemd kan worden, en Ashley is er daar eentje van, dan ben ik wel benieuwd wie er meer tactische stemmers scoort. Ashley heeft een fanatieke fanbase, maar ook heel veel kijkers vinden haar een naar mens.
Ik bewaar in ieder geval mijn stem, om die aan de opponent van Ashley te kunnen geven. (en ja ik heb maar één stem, i.t.t. de echt fanatieke kijkers/streamers/fans.)
Ja goed hé!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:18 schreef freaky40 het volgende:
Tom is een backstabber, stemt gewoon op Ashley terwijl zij dat niet doet. Die is gezien volgende week!
Dat ik het fantastisch vindquote:
Ja heerlijk! Koekje van eigen deeg voor de generaal! Nu vanavond lekker vertrekken naar Schagenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het matennaaien van de hoogste plank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |