Ofwel verkeerde coördinaten doorgekregen van Ash-fans.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:39 schreef Hoempah het volgende:
Denk nu wachten bij ijburg tot hij mag.
"Trekken,trekken,totdat ze pijn heeft."quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo.. die Karen kan ook wel dwingend zijn...
Ik denk dat BB de zelfde app heeft als dat mensen hier hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de Febo gewoon in contact staat met die piloot om onze TT waar te laten worden..
'Breakie, breakie, nog 4 rondjes...'
Ik vind het een raar ding zo in haar nek...quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:50 schreef Jockari het volgende:
Nog een week en die wordt door de andere bewoners 's morgens aangekleed.
[ afbeelding ]
Die doet het ook maar Glenn moet helpen vasthouden. Die cavia's willen ontsnappenquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Waarom doet Karen dit niet die is toch kapster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody give a damn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:55 schreef ledn81 het volgende:
Inmiddels heeft het Gooi en de halve Veluwe zitten kijken naar een vliegtuig met een vage Belgische tekst erachter "Den Glenn uw fans staan achter u"![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik denk dat er nog iets komt er hangt iets in de lucht heb ik het gevoel
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik denk dat er nog iets komt er hangt iets in de lucht heb ik het gevoel
Missen alleen nog de pantermotiefjes en nep-bontrandjesquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Weer van frisse 33 jarige uitstraling naar een goedkope versie van blonde nel
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
2 streams op de badkamer..ik ga boodschappen doen... fuck dat vliegtuigje
Alleen maar grote richting Schiphol. Die kleine krijgt geen kans.quote:
En morgen voor Alice.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zaterdag blijkbaar ook vliegtuigje voor Ashley
De rest van weer aanhoren???quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]![]()
Als dat vliegtuigje echt nog.kom..Dan moeten we de rest van weer aanhoren dst hij voorspellende gave heeft.
Ah oh okay kon het ff niet volgenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De rest van de week.
(Klote telefoon)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
Zo geraakt ie zaterdag nooit door de draaideur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als het eenmaal kan, is de tank leeg en moet hij eerst tanken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Piloot is inmiddels duizelig van alle rondjes![]()
[ afbeelding ]
Tank raakt leger en leger......quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Piloot is inmiddels duizelig van alle rondjes![]()
[ afbeelding ]
Het is net een mens...quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals jimmy nu is vond ik hem gezellig. Maar de jimmy van de afgelopen dagen verafschuw ik
Straks is er misschien nog maar peut voor 1 rondje boven de hut.quote:
Hijs nog onderwegquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
en vliegtuig niet geweest wat ik lees, wind?
is Glenn gepromoveerd ?haha
Vliegt al een tijdje boven strandeiland vanwege de drukte in de luchtquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
Vliegtuigje is wachtende boven Strandeiland A'dam.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
oh of hij is de weg kwijt hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Vliegt al een tijdje boven strandeiland vanwege de drukte in de lucht
Kerosine volgens mij?quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh of hij is de weg kwijt haha
straks heeft die geen (benzine ) meer kom even niet op juiste woord
ja die jah hahaquote:
Ik ga het vliegtuigje missen want moet over een kwartier vertrekken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Vliegt al een tijdje boven strandeiland vanwege de drukte in de lucht
Ik moet om kwart over 5 de deur uit maar heb het idee dat ik um ook niet ga meemaken hoorquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga het vliegtuigje missen want moet over een kwartier vertrekken.
hij is er bijna,quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet om kwart over 5 de deur uit maar heb het idee dat ik um ook niet ga meemaken hoor
zit er wel naar uit hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
AirGlenn is onderweg naar het huis ! (denk ik)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef Ireth het volgende:
"Gkenn wil je ff de krultang pakken??"
"..."
"Glehenn!!"
"..."
"Danny, wil jij ff de krultang pakken"
"Nee"
"Pak nou ff, hij moet opwarmen!"
"..."
"Ja en nu ook ff in het stopcontact..."
Eigenlijk te zot voor woorden maar ze pikken het ook nogquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef Ireth het volgende:
"Gkenn wil je ff de krultang pakken??"
"..."
"Glehenn!!"
"..."
"Danny, wil jij ff de krultang pakken"
"Nee"
"Pak nou ff, hij moet opwarmen!"
"..."
"Ja en nu ook ff in het stopcontact..."
En Glenn en Danny doen exact wat ze vraagt eistquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef marky het volgende:
Allemaal bezig met haar haar en ze vindt het heerlijk. Die aanacht allemaal voor haar.
Stoer!quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
Net voor de 8e keer op Ashley gestemd om te blijven![]()
![]()
Op de radar vliegt hij al zijn eerste rondje boven het huis,quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Boven het huis ... dus nog zo'n 6 minuten..
Streams lopen altijd zo'n 3-6 minuten achter.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Op de radar vliegt hij al zijn eerste rondje boven het huis,
Ja die is zo hyper als de netenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:26 schreef Joyce-43 het volgende:
danny houd je mond eens doe niet zo popie jopie
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wel leuk voor Glenn.
En dan zaterdag favoriet samen met Jimmy
9quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is dit nu nr 10? Of wordt dat die van Alice?
ja hij doet al tijdje zo hoor ook zo met TY en Randy ook pfffquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die is zo hyper als de neten
Ik vind het erg nep overkomen
Was geloof ik ook een inzameling voor Jimmyquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:30 schreef humpty het volgende:
Alice en ik moeten nog zegt Jimmy (vliegtuigje)
Dit is nummer 9quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gegil, Alice heeft wel een schelle stem
dit is 9quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaat niet meer op tijd komen als hij er zaterdag uitgaatquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was geloof ik ook een inzameling voor Jimmy
Een echte Ashley fan , dat geeft vast een goed gevoel. ga ervoorquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:33 schreef Was-beer het volgende:
Ashley: hij komt heel laag nu
Ja brandstof op
Ja brandstof op
Ja brandstof op
Nee hoor. Ik ben geen fan. Ten eerste ben ik boven de 12, dus dat 'fan' ben ik al heel lang ontgroeid. Dit is gewoon om de koppen van al die haters te zien als ze weer blijftquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een echte Ashley fan , dat geeft vast een goed gevoel. ga ervoor
Ja je zal eens blij zijn voor een ander, maar commentaar hebben op een ander als ze te snel naar binnen gaanquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:33 schreef mazaru het volgende:
Triest drietal zit nou binnen te mokken
Maar als ie ‘z’n mond houdt’ is het zeker weer een saaie ‘dooie’ 😅quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij doet al tijdje zo hoor ook zo met TY en Randy ook pfff
Lastig kiezen. Ik ga denk spreiden tussen Glenn en Jimmy en dan hopen dat er 2 uitgaan. Danny is sowieso ossoquote:
Hij had het over Ashley geloof ik. Hij zei iets over een 'valse lach' tegen Tom en daarna trok hij een rare bek en 'huhu' Meneer zal zich wel weer achtergesteld voelen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:43 schreef Luna68 het volgende:
Spelletje doen is natuurlijk ook veel belangrijker, daar heb je ook weinig tijd voor
Nee dat hoeft niet, maar als de anderen naar binnen lopen is er gelijk commentaar. De objectiviteit is gewoon ver te zoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan moet je ook echt al die 10 rondjes dat vliegtuig blijven naturen......
Tom zei het van de valse lach.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had het over Ashley geloof ik. Hij zei iets over een 'valse lach' tegen Tom en daarna trok hij een rare bek en 'huhu' Meneer zal zich wel weer achtergesteld voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had het over Ashley geloof ik. Hij zei iets over een 'valse lach' tegen Tom en daarna trok hij een rare bek en 'huhu' Meneer zal zich wel weer achtergesteld voelen.
Ik bedoelde Glenn ... hij kan moeilijk weglopen, maar na 2 rondjes zou ik het wel gezien hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar als de anderen naar binnen lopen is er gelijk commentaar. De objectiviteit is gewoon ver te zoeken.
Turen hoeft niet, maar met voortijdig weglopen laat je je toch leren kennen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan moet je ook echt al die 10 rondjes dat vliegtuig blijven naturen......
op twitterquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:47 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die polls van hem???? Ik vind die nooit
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar als de anderen naar binnen lopen is er gelijk commentaar. De objectiviteit is gewoon ver te zoeken.
Nu toch ook precies hetzelfde.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
De druiven zijn zuur bij de herenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom zei het van de valse lach.
Jimmy vond veel dingen gewoon nep die 'iemand' doet. En ik hoorde Danny en Ashley op de achtergrond. Dus zal over 1 van hen gaan denk.,
Feiten...quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jimmy vond veel dingen gewoon nep die 'iemand' doet. En ik hoorde Danny en Ashley op de achtergrond. Dus zal over 1 van hen gaan denk.,
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben geen fan. Ten eerste ben ik boven de 12, dus dat 'fan' ben ik al heel lang ontgroeid. Dit is gewoon om de koppen van al die haters te zien als ze weer blijft
Maar het zit je een beetje dwars geloof ik?
Wel goed dat jij het gecapt hebt! Niemand die er wat over schrijft hier.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eens, zonde dat ze ook niet luistert om iig de onderste pieken af te laten knippen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ze krijgt met dat haar echt gelijk een ordinaire uitstraling. Snap haar echt niet dat ze zelf niet ziet dat ze er veel en veel leuker uitziet met haar eigen haar
Ze hebben er bijgestaan. Het wordt een beetje gewoon.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:43 schreef Luna68 het volgende:
Spelletje doen is natuurlijk ook veel belangrijker, daar heb je ook weinig tijd voor
Ze is genomineerd he ... moet nu weer even 'feel good' beelden maken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:51 schreef cat123 het volgende:
ashley over jimmy ja die kan je niet helpen die blijft achter hem aan lopen,
en dan ineens weer dat ze tyron en randy leuk vind die blijven zo lekker zichzelf,
worden ze nu ineens interessant?
ja dat is waar ook, dacht even wat heeft zij ineens, maar inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is genomineerd he ... moet nu weer even 'feel good' beelden maken.
Snap ik en ben ik met je eens, maar wilde in mijn comment ook iets duidelijk makenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik bedoelde Glenn ... hij kan moeilijk weglopen, maar na 2 rondjes zou ik het wel gezien hebben.
Complicatie geweest gelukkig nu alles goed, en hoop dat ze morgen weer thuis is. dank je wel voor het vragen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, zonde dat ze ook niet luistert om iig de onderste pieken af te laten knippen.
Nog een x ps: is de operatie goed gegaan?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Audio is hard in het filmpje dus pas op met koptelefoonDe 4 kaasjes zagen het weken geleden al en werden er voor afgebrand. Soms hebben dingen tijd nodig. We wachten nog op het scoren van TV momentjes vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is geen helder licht.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Glenn denkt dat het weer van zijn vrouw afkomt, stond toch duidelijk FANS pannenkoek
Sorry voor het OT, maar fijn dat het nu goed gaat en heel veel sterkte met het herstel, altijd fijner als je weer thuis bent 😀quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Complicatie geweest gelukkig nu alles goed, en hoop dat ze morgen weer thuis is. dank je wel voor het vragen.
ja allemaal niet Danny dacht het ook alquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Randy een vliegtuig gehad eigenlijk?
Ja, iets met 'lobi' eropquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja Basiri de 1e en Randy de 2equote:Op donderdag 21 maart 2024 16:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was basiri toch? Met zijn verjaardag?
Yep.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Morgen die voor Alice!!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy nog geen vliegtuigje.
Die groningers zijn droogkloters die gaan dat niet doen he...te overdreven..en haar fans meisjes van 12
En Jimmy.. tja..zijn huisgenoten en vader misschien niet genoeg centjes en zijn fans zijn te gemêleerd, die vinden elkaar niet op x en FB en Insta
Ja, echt een MOd Edit, geen geaardheid aanvallenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals jimmy nu is vond ik hem gezellig. Maar de jimmy van de afgelopen dagen verafschuw ik
Jimmy gaf net al aan, dat het eigenlijk alleen vliegtuigen voor Belgen geweest zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy nog geen vliegtuigje.
Die groningers zijn droogkloters die gaan dat niet doen he...te overdreven..en haar fans meisjes van 12
En Jimmy.. tja..zijn huisgenoten en vader misschien niet genoeg centjes en zijn fans zijn te gemêleerd, die vinden elkaar niet op x en FB en Insta
Is er dan niet iemand die een vliegtuigje kan vouwen en dat over de muur laten zeilen?quote:
Jeetje ...quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:11 schreef jooba het volgende:
[..]
Ja, echt een valse nicht. Zijne kop stond mij van in het begin als hij binnen kwam niet aan.
Fan is niet het woord. Dat is voor kleutertjes.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een echte Ashley fan , dat geeft vast een goed gevoel. ga ervoor
Precies. Je kijkt toch niet naar een RLS om kaartende en slapende mensen te bekijken? Of een of andere dikbil die aan het squatten is?quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:22 schreef jooba het volgende:
[..]
Fan is niet het woord. Dat is voor kleutertjes.
Ik mag Ashley ook wel. Ze is een tokkie maar i like it.
Is die van Ashley zaterdag al bevestigd dan? Ik dacht dat dat alleen nog een idee was?quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jimmy gaf net al aan, dat het eigenlijk alleen vliegtuigen voor Belgen geweest zijn.
In België leeft het ook meer dat hele BB volgens mij.
Alleen Randy in NL dus idd, maar dat was vooral door familie geloof ik.
en Ashley had een gedeeld vliegtuig samen met Tom
Maar morgen dus wel Alice en zaterdag Ashley
Geld is binnen, en volgens de GoFundMe pagina gaat ie zaterdagochtend vliegen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is die van Ashley zaterdag al bevestigd dan? Ik dacht dat dat alleen nog een idee was?
zaterdag een vliegtuig om Ashley naar huis te vliegenquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jimmy gaf net al aan, dat het eigenlijk alleen vliegtuigen voor Belgen geweest zijn.
Tyron heeft ook een vliegtuigje gehad. Alice morgen. Ashley zaterdag, dus alleen Jimmy niet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
IQ van kamertemperatuur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dat wordt aardig wat grillworst kaas inslaan Fresh, kon nog wel eens heul spannend gaan worden in de live...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:29 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want het is wel heel normaal om de hele dag streams te zitten kijken naar mensen die niks doen...![]()
Ga iets nuttigs doen.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
No mercy for animal abusers
Er zit helemaal geen H in Esliequote:Op donderdag 21 maart 2024 16:37 schreef humpty het volgende:
OMG Ashley moet haar naam schrijven en vergeet de H
quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:37 schreef Clasientjuh het volgende:
Doet Ashley expres. Jaloerse trut.
Gaat dit tot het einde zo zijn ? Alleen kaartende mensen?quote:
Nou wat raar dat ze dat zo ineens denkt....quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:39 schreef humpty het volgende:
A gossie ze denkt dat het de uitzending wel gaat halen
omdat die vals is hahaquote:
Ach ze kan volgende week donderdag op de markt in Schagen weer een nieuw shirt kopen voor Tyquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley weet niet meer hoe ze haar naam moet schrijven
Doet ze anders nooitquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou wat raar dat ze dat zo ineens denkt....
Zijn er hier toevallig nog mensen die vanuit Frankrijk BB volgen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
heb dat niet gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:39 schreef humpty het volgende:
A gossie ze denkt dat het de uitzending wel gaat halen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hopelijk ook een muziekje erbij morgen.![]()
Ze vindt alles zo normaal. Karin heeft haar echt een paar honderd euro's bespaard als het er geen drie zijn.quote:
zal bart wel hot vindenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ze krijgt met dat haar echt gelijk een ordinaire uitstraling. Snap haar echt niet dat ze zelf niet ziet dat ze er veel en veel leuker uitziet met haar eigen haar
Hoe kom je daar nu bij.....Tyron heeft er eentje gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja zei iemand anders later ook al. Vergeten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij.....Tyron heeft er eentje gehad.
Leek Tyron leuk om te hebben voor thuisquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:49 schreef Luna68 het volgende:
Waarom een t-shirt met alle namen, is dat bekend?
Oh.. oké, thanksquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Leek Tyron leuk om te hebben voor thuis
the last farewellquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geld is binnen, en volgens de GoFundMe pagina gaat ie zaterdagochtend vliegen.
Li0nHeart in BB / Teveel vliegtuigjes dit jaar
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
ze heet ook gewoon Elsquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Waar is je H? Je hebt toch ook een H in je naam? Schrijft gewoon d'r eigen naam verkeerd....
[ afbeelding ]
Oké een aanname dus.quote:
misschien had ik er misschien achter moeten zettenquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Oké een aanname dus.
Ze heeft een tijd terug in het huis verteld dat Bart niet van die toeters en bellen houdt
kon beter Aso staanquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Waar is je H? Je hebt toch ook een H in je naam? Schrijft gewoon d'r eigen naam verkeerd....
[ afbeelding ]
Misschien,Mod Edit, niet vertellen wat iemand wel of niet moet doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien had ik er misschien achter moeten zetten
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch zo populair....hoe dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:11 schreef Frummelie het volgende:
Mevrouw is weer moe... ze zou zich rot moeten schamen, zit heel de dag op d'r zuignap... Karen uren met haar haar bezig geweest ..karen is klaar en ze loopt zonder blikken of blozen weg om haar tanden te poetsen.. nog geen bedankje of een knuffel... wat een vreselijk ondankbaar stuk.... nou vul maar in....
Stuk vretenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:11 schreef Frummelie het volgende:
Mevrouw is weer moe... ze zou zich rot moeten schamen, zit heel de dag op d'r zuignap... Karen uren met haar haar bezig geweest ..karen is klaar en ze loopt zonder blikken of blozen weg om haar tanden te poetsen.. nog geen bedankje of een knuffel... wat een vreselijk ondankbaar stuk.... nou vul maar in....
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:11 schreef Frummelie het volgende:
Ja die zit gewoon de hele dag met d'r vingers te knippen... wat een verschrikking...quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
En gister waarschijnlijk al dat stro gewassen dus twee dagen mee bezig geweest.....
En ook bepaald zij het tijdstip wanneer ze zin heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |