Ofwel verkeerde coördinaten doorgekregen van Ash-fans.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:39 schreef Hoempah het volgende:
Denk nu wachten bij ijburg tot hij mag.
"Trekken,trekken,totdat ze pijn heeft."quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo.. die Karen kan ook wel dwingend zijn...
Ik denk dat BB de zelfde app heeft als dat mensen hier hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de Febo gewoon in contact staat met die piloot om onze TT waar te laten worden..
'Breakie, breakie, nog 4 rondjes...'
Ik vind het een raar ding zo in haar nek...quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:50 schreef Jockari het volgende:
Nog een week en die wordt door de andere bewoners 's morgens aangekleed.
[ afbeelding ]
Die doet het ook maar Glenn moet helpen vasthouden. Die cavia's willen ontsnappenquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Waarom doet Karen dit niet die is toch kapster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody give a damn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:55 schreef ledn81 het volgende:
Inmiddels heeft het Gooi en de halve Veluwe zitten kijken naar een vliegtuig met een vage Belgische tekst erachter "Den Glenn uw fans staan achter u"![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik denk dat er nog iets komt er hangt iets in de lucht heb ik het gevoel
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik denk dat er nog iets komt er hangt iets in de lucht heb ik het gevoel
Missen alleen nog de pantermotiefjes en nep-bontrandjesquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Weer van frisse 33 jarige uitstraling naar een goedkope versie van blonde nel
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
2 streams op de badkamer..ik ga boodschappen doen... fuck dat vliegtuigje
Alleen maar grote richting Schiphol. Die kleine krijgt geen kans.quote:
En morgen voor Alice.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zaterdag blijkbaar ook vliegtuigje voor Ashley
De rest van weer aanhoren???quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]![]()
Als dat vliegtuigje echt nog.kom..Dan moeten we de rest van weer aanhoren dst hij voorspellende gave heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |