vorig jaar was het speciaal idd, nu is het bijna wekelijks gewordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef marky het volgende:
Het is inmiddels onderdeel van het spel geworden. "Fans" van de een die zo proberen andere deelnemers proberen te intimideren. Het vliegtuig voor Jason vorig jaar kwam echt op een moment dat hij er doorheen zat. Dat gaf hem echt steun.
Probleem is dat je weinig anders kan denk ik? Dingen die over de schutting gaan mogen ze niet pakken toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:24 schreef Hoylei het volgende:
De eerste keer vorig jaar was leuk. Ik vond het toen de tweede keer al na-apen en een stuk minder. Verzin dan wat orgineels...
Dat gaat dus dit jaar niet op ieder die er heen heeft gehad staat nog steeds sterk in de gamequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:06 schreef S_101 het volgende:
Helemaal mee eens, en ... vliegtuigje betekent in de regel: naar huis
LOL. Zaterdag vliegtuig voor Tyron? Misschien wel op de dag van zijn exit.quote:
Maakt niet uit hij heeft hem gehad....en trouwens hij zit niet op de bank......quote:Op maandag 11 maart 2024 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
LOL. Zaterdag vliegtuig voor Tyron? Misschien wel op de dag van zijn exit.
is dit serieus?quote:
jimmy ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
Bijna elke bewoner, behalve Dilano en Alice hebben een vliegtuig gehad, gaat nergens meer over
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:03 schreef -river- het volgende:
Alice haar vliegtuig is behaald binnen 24 uur dus zal deze week overvliegen.
Dat zou pas leuk zijn. Dan denken ze in het huis dat Delano nog niet naar huis is. Maak ze gek daar. LOLquote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef King_Merc het volgende:
Gewoon een vliegtuigje organiseren met bijvoorbeeld “Go Dilano Go !! “ even de bewoners gek laten maken… (zit ie in een so,o huis ofzo
En erachter eentje voor Sonja.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef King_Merc het volgende:
Gewoon een vliegtuigje organiseren met bijvoorbeeld “Go Dilano Go !! “ even de bewoners gek laten maken… (zit ie in een so,o huis ofzo
Gaat idd voor geen meterquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een bericht van @:rinardo in de CoS.
Het bedrag vliegt nog niet omhoog
https://www.gofundme.com/(...)d1ade9201ce31274d0fa
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:18 schreef rinardo het volgende:
vandaag vliegtuigje 10, morgen nummer 11
[ link | afbeelding ]
Morgen 14:00, las ik een half uurtje geleden ergens. Of dat helemaal klopt weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vliegtuigje gaat vandaag niet door ze gaan kijken of het morgen te plannen is maar is afhankelijk van het weer en de geplande vliegtuigjes morgen
Heyyy Paul. Lees nu weer dat die van Alice pas volgende week wordt. Is in een Telegram BB chat dus geen idee in hoeverre het klopt :’)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |