Ofwel verkeerde coördinaten doorgekregen van Ash-fans.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:39 schreef Hoempah het volgende:
Denk nu wachten bij ijburg tot hij mag.
"Trekken,trekken,totdat ze pijn heeft."quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo.. die Karen kan ook wel dwingend zijn...
Ik denk dat BB de zelfde app heeft als dat mensen hier hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de Febo gewoon in contact staat met die piloot om onze TT waar te laten worden..
'Breakie, breakie, nog 4 rondjes...'
Ik vind het een raar ding zo in haar nek...quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:50 schreef Jockari het volgende:
Nog een week en die wordt door de andere bewoners 's morgens aangekleed.
[ afbeelding ]
Die doet het ook maar Glenn moet helpen vasthouden. Die cavia's willen ontsnappenquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Waarom doet Karen dit niet die is toch kapster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody give a damn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:55 schreef ledn81 het volgende:
Inmiddels heeft het Gooi en de halve Veluwe zitten kijken naar een vliegtuig met een vage Belgische tekst erachter "Den Glenn uw fans staan achter u"![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik denk dat er nog iets komt er hangt iets in de lucht heb ik het gevoel
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ik denk dat er nog iets komt er hangt iets in de lucht heb ik het gevoel
Missen alleen nog de pantermotiefjes en nep-bontrandjesquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Weer van frisse 33 jarige uitstraling naar een goedkope versie van blonde nel
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
2 streams op de badkamer..ik ga boodschappen doen... fuck dat vliegtuigje
Alleen maar grote richting Schiphol. Die kleine krijgt geen kans.quote:
En morgen voor Alice.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zaterdag blijkbaar ook vliegtuigje voor Ashley
De rest van weer aanhoren???quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]![]()
Als dat vliegtuigje echt nog.kom..Dan moeten we de rest van weer aanhoren dst hij voorspellende gave heeft.
Ah oh okay kon het ff niet volgenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De rest van de week.
(Klote telefoon)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
Zo geraakt ie zaterdag nooit door de draaideur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als het eenmaal kan, is de tank leeg en moet hij eerst tanken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Piloot is inmiddels duizelig van alle rondjes![]()
[ afbeelding ]
Tank raakt leger en leger......quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Piloot is inmiddels duizelig van alle rondjes![]()
[ afbeelding ]
Het is net een mens...quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals jimmy nu is vond ik hem gezellig. Maar de jimmy van de afgelopen dagen verafschuw ik
Straks is er misschien nog maar peut voor 1 rondje boven de hut.quote:
Hijs nog onderwegquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
en vliegtuig niet geweest wat ik lees, wind?
is Glenn gepromoveerd ?haha
Vliegt al een tijdje boven strandeiland vanwege de drukte in de luchtquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
Vliegtuigje is wachtende boven Strandeiland A'dam.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
oh of hij is de weg kwijt hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Vliegt al een tijdje boven strandeiland vanwege de drukte in de lucht
Kerosine volgens mij?quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh of hij is de weg kwijt haha
straks heeft die geen (benzine ) meer kom even niet op juiste woord
ja die jah hahaquote:
Ik ga het vliegtuigje missen want moet over een kwartier vertrekken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Vliegt al een tijdje boven strandeiland vanwege de drukte in de lucht
Ik moet om kwart over 5 de deur uit maar heb het idee dat ik um ook niet ga meemaken hoorquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga het vliegtuigje missen want moet over een kwartier vertrekken.
hij is er bijna,quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet om kwart over 5 de deur uit maar heb het idee dat ik um ook niet ga meemaken hoor
zit er wel naar uit hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
AirGlenn is onderweg naar het huis ! (denk ik)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef Ireth het volgende:
"Gkenn wil je ff de krultang pakken??"
"..."
"Glehenn!!"
"..."
"Danny, wil jij ff de krultang pakken"
"Nee"
"Pak nou ff, hij moet opwarmen!"
"..."
"Ja en nu ook ff in het stopcontact..."
Eigenlijk te zot voor woorden maar ze pikken het ook nogquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef Ireth het volgende:
"Gkenn wil je ff de krultang pakken??"
"..."
"Glehenn!!"
"..."
"Danny, wil jij ff de krultang pakken"
"Nee"
"Pak nou ff, hij moet opwarmen!"
"..."
"Ja en nu ook ff in het stopcontact..."
En Glenn en Danny doen exact wat ze vraagt eistquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:23 schreef marky het volgende:
Allemaal bezig met haar haar en ze vindt het heerlijk. Die aanacht allemaal voor haar.
Stoer!quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
Net voor de 8e keer op Ashley gestemd om te blijven![]()
![]()
Op de radar vliegt hij al zijn eerste rondje boven het huis,quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Boven het huis ... dus nog zo'n 6 minuten..
Streams lopen altijd zo'n 3-6 minuten achter.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Op de radar vliegt hij al zijn eerste rondje boven het huis,
Ja die is zo hyper als de netenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:26 schreef Joyce-43 het volgende:
danny houd je mond eens doe niet zo popie jopie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |