Dat gaat in een professionele setting ook niet altijd goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 nieuwe ketting gemonteerd heeft
Natellen van schakeltjes om hetzelfde te krijgen als de oude ketting was nogal moeilijk. Hulplijn B ingeschakelddie kwam met de tip om de kettingen naast elkaar te leggen.
+1 voor de opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffie.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag wat voorbereiden voor de komende dagen, wat boodschappen en verder moet er niks.
Ik verloor mezelf in online veliingsites
Ja dat. Morgen klein beetje uitslapen maar wel 9 uur de deur uit en 9:15 de trein inquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:19 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag maar eens wat gaan inpakken, dan hoeft morgen alleen nog toiletspul en reiskleren.
Waarheen ga jij?quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat. Morgen klein beetje uitslapen maar wel 9 uur de deur uit en 9:15 de trein in![]()
Waar ga jij heen dan?
Morgen eerst naar Lille. Vrijdag door naar Lyon. Zondag weer naar huis.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarheen ga jij?
Ik ga morgen naar de Franse Pyreneeën. Naar een gehucht dat net groot genoeg is om een dorpshotel te hebben. Ik hoop een mooi hotel-de-charme.
Bijzonder iemand? Leuk?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Iemand (♀️) had wat tips gegeven voor in Boedapest. Gezegd dat ik het wel hoor als ik een drankje verschuldigd ben. Ze dacht meer aan een ticket naar de thermal spa.
Okayyyy dan
Leuk man, samen naar de spaquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Iemand (♀️) had wat tips gegeven voor in Boedapest. Gezegd dat ik het wel hoor als ik een drankje verschuldigd ben. Ze dacht meer aan een ticket naar de thermal spa.
Okayyyy dan
tnx! ik ga het in mijn achterhoofd houden. schaap ligt nu al onder de grond.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:19 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag maar eens wat gaan inpakken, dan hoeft morgen alleen nog toiletspul en reiskleren.
@:barreltje als je geen idee hebt van oorzaak zou ik de veearts er altijd bij halen. Het kan iets onschuldigs zijn als longontsteking, maar blauwtong is er ook, en hele nare wormen, en weetikwat nog meer.
nouja, in veel landen is de spa niet naakt, maar gewoon in zwemkleding..quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Okayyyy dan
Daar ging het me niet eens omquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja, in veel landen is de spa niet naakt, maar gewoon in zwemkleding..
Uhu, maar zoiets zal niet serieus bedoeld zijn want zoveel moeite is het nietquote:tevens, wie zegt dat je mee moet naar die spa dan, alleen een ticket voor haar naar de spa is ook een optie
(Vers 1)quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
I
Collega vroeg of ik (nog) Paasliedjes kende. Euh. Nee.
Iemand?
Zekerquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
In de Bieb gewerkt. Ook boeken met onderwerp Pasen uitgeleend. 🐥 🐣 🐓
Iemand?
Meds gehaald. Half april weer leverbaar. Het was ook een ‘homeopathische’ hoeveelheid, vond de dokter. De pilletjes moeten door de helft.
Tja. Hiermee is de bloeddruk van mn.X stabiel. En zonder 170+.
De voordeur èn de achterdeur staan open.
De kinderen voetballen lekker in het gras tussen de crocussen.
Hier ook niets te zien. Zal wel een storing zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:00 schreef Morgane89 het volgende:
Hmm dit is gek. Normaliter krijg ik als ik het zoekknopje aanklik in Facebook gelijk een lijst met allerlei suggesties te zien (eerder opgezochte pagina's). Nu staat er ineens niks meer. Hebben meer mensen dit?
Niks aan de hand. Voor jou speciaal gekeken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:00 schreef Morgane89 het volgende:
Hmm dit is gek. Normaliter krijg ik als ik het zoekknopje aanklik in Facebook gelijk een lijst met allerlei suggesties te zien (eerder opgezochte pagina's). Nu staat er ineens niks meer. Hebben meer mensen dit?
Nee, muziek schrijven kan ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef AnneX het volgende:
Wow @:Jan_Onderwater Uit je hoofd? Ook nog een melodie?
Op het bergje golgota, morgens in de vroegtequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef Lienekien het volgende:
“De heer is waarlijk opgestaan, halleluja.”
quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
In de Bieb gewerkt. Ook boeken met onderwerp Pasen uitgeleend. 🐥 🐣 🐓
Iemand?
bedankt maat, dit is echt veel beter dan de kscquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie nemen user @:vrijgevochten over hij kan bij ons zijn plaats niet vinden.
Meid wa bende toch druk met van allesquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn kantoordag:
Liedje voor feestelijke collega bijgewerkt (want schrijvende collega had een goede basis maar waswelergscheutigmetdelettergrepen)
Geconcludeerd met genoemde collega dat het nummer passend is (stukje geschiedenis), maar de coupletten voor de gemiddelde mensch NIET TE DOEN. Dus nu doet iedereen refrein en collega, ikzelf en willekeurige collega die binnenliep en door mij in het nekvel gegrepen werd doen de coupletten. Kan de feesteling nog wat verstaan![]()
Ik heboefenbandje
opgenomen en al.
Slechts 1 user hequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hier gaat het vast beter met jullie twee.
Waar liggen je eieren?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
bedankt maat, dit is echt veel beter dan de ksc
wel veel blauw en ene Jan maar daar werk ik mijzelf wel doorheen
Das waarquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slechts 1 user he
Valt wel mee het is geen overname of zo
Denk dat het wel goed komt nuquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das waarZo vaak ben ik hier ook niet hoor
![]()
Zo zelden zelfs dat ik het niet aan mij vind om jullie welkom te hetenMaar tal van lieve dames hier die heel goed kunnen koken
Wie weet komt het goed
En het meest briljante.. in de baas zijn tijdquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid wa bende toch druk met van alles
Doe nou eens aardig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
denk het niet
die vanile is mij veel te direct
Niet matten hae?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dichtbij drFlash
En jouw eitjes?
Fonetisch. Zijn hele opleidingen voorquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weet je wel hoe KUT het is om dialect (spreektaal) leesbaar en verstaanbaar op papier te zetten?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dichtbij drFlash
En jouw eitjes?
Ik zal mijn best doen om genoeg aandacht te krijgen van prachtige lieve vrouwen zoals jij, zodat ik mij niet hoef te misdragenquote:
Misschien nog even je default PI fiksen. Maar denk het ook wel jaquote:
Oh dit wordt lachenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om genoeg aandacht te krijgen van prachtige lieve vrouwen zoals jij, zodat ik mij niet hoef te misdragen
Lamaar zitten voor die twee liedjes per jaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fonetisch. Zijn hele opleidingen voor![]()
Maar je hebt er wat creativiteit bij nodig jaMaar jij kunt dat
De vrijgevochtene kent me nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit wordt lachenHier moe'k bij weze
![]()
Best prima eigenlijkquote:
Nooit in de koeling.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dichtbij drFlash
En jouw eitjes?
Goede dag, goede vooruitzichtenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best prima eigenlijk![]()
Had eerst een akkefietje waarbij mijn manager wekenlang had zitten drammen dat we eoa dingetje maar gewoon door moesten voeren (licenties intrekken) zonder dat er beleid of proces voor was. En ik wilde alles grondig regelen, en dat kon ook, zeker omdat we een afdsdeling Procesinrichting hebben die precies hiervoor is. Maar nee dat duurde allemaal te lang ditdat gezeikmoeilijk.
Toch mijn zin doorgedreven, nu is het GOED geregeld. En nu komt zelfde manager overal oreren hoe ver Procesinrichting er al mee is en hoe geweldg ditdat. Alsof hij het zelf bedacht heeft![]()
Die veren heb ik heel snel uit zijn reet getrokken en in de mijne geplant, dat snap je.
Oh en morgen gaan we met de treinenboys (en girl) naar Frankrijk
Lyon eh?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehm. Ik denk het nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef sigme het volgende:
Ga je nog naar dat hypermoderne museum in Lyon? Dat ding dat eruit ziet als een glazen gymschoen van Assepoester?
In de kelderquote:
Niks om je voor te schamen hoor Fles. Jouw plan klinkt beter dan die rare gymschoen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Ik denk het niet![]()
wij zijn treinmongolen he, geen illusies. We gaan de funiculaires naar Fourvière doen en de enige tandradmetro ter wereld. En zo. En een poppentheater en een boottochtje over de Saône en nog wat dingen denk ik. Iets wat jij beschrijft komt niet voor in de excursiegids
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor Fles. Jouw plan klinkt beter dan die rare gymschoen.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Ik denk het niet![]()
wij zijn treinmongolen he, geen illusies. We gaan de funiculaires naar Fourvière doen en de enige tandradmetro ter wereld. En zo. En een poppentheater en een boottochtje over de Saône en nog wat dingen denk ik. Iets wat jij beschrijft komt niet voor in de excursiegids
Niks dubbelzinnig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dubbelzinnig antwoord
Ghihihi jaquote:
Al je zaad?quote:
Hier in de bijkeukenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niks dubbelzinnig.
Mijn zaad ligt in de kelder. Beter als het op constante temp is. Huis wordt maar warm en koud.
Daar is het wel blotebillenweer ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:52 schreef sigme het volgende:
Geen blotebillenweer hier vandaag, dus we pakken op. Morgen de sneeuw in.
Je had het niet mee naar de sauna om het kiemen wat te stimuleren ?quote:
Had ik best kunnen doen. De pepers willen niet echt nog.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had het niet mee naar de sauna om het kiemen wat te stimuleren ?
Dan had je geluk met het weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Had ik best kunnen doen. De pepers willen niet echt nog.
Het was hier gisteren ook blotebillenweer. Mijn eerste ooit
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best prima eigenlijk![]()
Had eerst een akkefietje waarbij mijn manager wekenlang had zitten drammen dat we eoa dingetje maar gewoon door moesten voeren (licenties intrekken) zonder dat er beleid of proces voor was. En ik wilde alles grondig regelen, en dat kon ook, zeker omdat we een afdeling Procesinrichting hebben die precies hiervoor is. Maar nee dat duurde allemaal te lang ditdat gezeikmoeilijk.
Toch mijn zin doorgedreven, nu is het GOED geregeld. En nu komt zelfde manager overal oreren hoe ver Procesinrichting er al mee is en hoe geweldig ditdat. Alsof hij het zelf bedacht heeft![]()
Die veren heb ik heel snel uit zijn reet getrokken en in de mijne geplant, dat snap je.
Zeker voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan had je geluk met het weerWas het voor herhaling vatbaar ?
Bij mij willen alleen de raapstelen en de radijsjes nog maar, in de kas.. en de bieslook heeeeeeel ienemienerig
Hier is 3 weken terug 1 raam uit het dak van de kas omlaag gegleden wat ik pas een paar dagen later ontdekte; veel van mijn voorgezaaid spul is toen te nat geworden.. dat begint nu pas te kiemen...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker voor herhaling vatbaar![]()
Hier gaat het best aardig. Spitskool, rucola, peulen, kapucijners, erwten, pluksla, prei, tomaten, wat pepers. Dat is allemaal opgekomen. Andere dingen weer niet natuurlijk maar dat probeer ik gewoon nog een paar keer.
Ai, verre van ideaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is 3 weken terug 1 raam uit het dak van de kas omlaag gegleden wat ik pas een paar dagen later ontdekte; veel van mijn voorgezaaid spul is toen te nat geworden.. dat begint nu pas te kiemen...
Nog geen materiaal kunnen vinden waarmee je flink meters kunt maken tegen een bescheiden kostprijs? Of meer het bouwen zelf ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ai, verre van ideaal![]()
Hier zijn er struggles met het bouwen van de nieuwe moestuinbakken dus ik kan mijn gezaaide dingen helemaal niet kwijt. Ook handig.
We hebben betonblokken gekocht. Maar het maken van de funderingen valt J enorm tegen. Het is natuurlijk aflopend terrein dus het is erg moeilijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog geen materiaal kunnen vinden waarmee je flink meters kunt maken tegen een bescheiden kostprijs? Of meer het bouwen zelf ?
Zet ie een bekisting en dan wat beton met betonijzer ofzo ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben betonblokken gekocht. Maar het maken van de funderingen valt J enorm tegen. Het is natuurlijk aflopend terrein dus het is erg moeilijk.
Nee, betonbandjes in zandbed. Maar nog steeds lastig. Het zit steeds tegen dus er is inmiddels best wat vertraging. En chagrijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zet ie een bekisting en dan wat beton met betonijzer ofzo ?
Als ie tegen dingen aanloopt kan ie best een gil geven toch? Hij heeft mn nummer enzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, betonbandjes in zandbed. Maar nog steeds lastig. Het zit steeds tegen dus er is inmiddels best wat vertraging. En chagrijn
Ja, maar dat doet hij niet op het moment dat het niet lukt. Eigenwijs. En nijdig dat zoiets simpels niet gewoon lukt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ie tegen dingen aanloopt kan ie best een gil geven toch? Hij heeft mn nummer enzo![]()
(En ik kan na 4 weken hinken weer normaal lopen inmiddels)
Door enkel gaan door lompe aktie, daarna 3 dagen heel druk dus er op "moeten doorlopen", daarna ehm, was het dus goed mis.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet hij niet op het moment dat het niet lukt. Eigenwijs. En nijdig dat zoiets simpels niet gewoon lukt.
Wat mankeerde je? 4 Weken is best lang.
Ah, domme actie icm slechte timing. Altijd fijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Door enkel gaan door lompe aktie, daarna 3 dagen heel druk dus er op "moeten doorlopen", daarna ehm, was het dus goed mis.
Foto's, the works, druk-kous en zo veel mogelijk blijven bewegen ermee enzo. En tijd.
Auw, dat klinkt heel pijnlijk en onhandigquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Door enkel gaan door lompe aktie, daarna 3 dagen heel druk dus er op "moeten doorlopen", daarna ehm, was het dus goed mis.
Foto's, the works, druk-kous en zo veel mogelijk blijven bewegen ermee enzo. En tijd.
Ja en uk haar verjaardag was de motivator om toch even "door te lopen" want die dag hele extended familie over de vloer...quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, domme actie icm slechte timing. Altijd fijn
Uhuquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Auw, dat klinkt heel pijnlijk en onhandig
Thnx; morgen ook weer motorrijdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:15 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie OEPS![]()
![]()
Fijn om te horen dat je inmiddels weer op de been bent dan.
1.72m.....quote:
Jupsquote:
Hij werkt weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook niets te zien. Zal wel een storing zijn
Klopt, heb 25% van mijn team in D ziek thuis met soortgelijke klachtenquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:13 schreef Morgane89 het volgende:
Vervelend @:Tele6, maar vast niks zorgelijks. Hoest- en longklachten heersen enorm op het moment.
Groetjes van 3 hoesters in huize Morgane89
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom deze film zo geweldig gevonden wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zit Oppenheimer te kijken, Geweldig om Tom Conti als Einstein te zien. IMHO de meest onderschatte acteur.
Noscapine werkt erg goed tegen kriebelhoest, kinkhoest of nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben al 2 weken aan het hoesten en heb me een paar keer afgevraagd of ik me zorgen moest maken over een lichte (want gevaccineerde) variant van kinkhoest omdat dat schijnt te heersen... inmiddels heeft m'n collega het ook dus hoesten we in stereo. Maar het gaat beter, want ik ben de afgelopen 2 nachten niet meer wakker geworden van eindeloze hoestbuien.
Inmiddels ben ik wel nagenoeg vloeibaar, zo veel water dat ik drink tegen de hoestkriebel
Welke films zijn volgens jou wel geweldig?quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom deze film zo geweldig gevonden wordt.
- Nauwelijks tot geen aandacht voor de techniek en de natuurkunde er achter
- Heeeel veel aandacht voor hoe Oppenheimer na de oorlog kapot gemaakt wordt, Christus te paard, dat had in 15-20 minuten gepast.
Geen slechte film verder, mooie beelden, camerawerk, acteurs, maar geweldig was ie zeker niet.
Net als Barbie, begon aardig, maar werd al snel moraalpreek.
Hij heeft weleens geroepen The Rocky Horror Picture Show van bijna 50 jaar geledenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke films zijn volgens jou wel geweldig?
Wel een geniale filmquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft weleens geroepen The Rocky Horror Picture Show van bijna 50 jaar geleden
Toevallig net een tshirt van gekocht voor herkenbaarheid en weer eens wat anders aan op festivals
Zonder volgorde of sortering, en verre van compleet, gewoon een stel films die ik duidelijk veel beter vond dan die tweequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke films zijn volgens jou wel geweldig?
Die mag ook niet ontbrekenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft weleens geroepen The Rocky Horror Picture Show van bijna 50 jaar geleden
Toevallig net een tshirt van gekocht voor herkenbaarheid en weer eens wat anders aan op festivals
wat vond je niet goed aan Green Book?quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Nee....niet Green Book. Dat is wel de meest onterechte Oscarwinnaar van de afgelopen tijd.
Verder een mooie en uiteenlopende lijst.
En zoals alles blijft het natuurlijk een kwestie van smaak
Tijdens het Underworld concert onlangs verkochten ze T-shirts met deze opdruk. Die kon ik niet laten liggen (en zal ik volgende week dragen tijdens mijn optreden):quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof!quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Tijdens het Underworld concert onlangs verkochten ze T-shirts met deze opdruk. Die kon ik niet laten liggen (en zal ik volgende week dragen tijdens mijn optreden):
[ afbeelding ]
Komt op de foto niet over, maar de tekst is in fluor geel...
Ik vond de hele film tenenkrommend, het script was gewoon niet heel goed geschreven. Er klopte ook weinig van het echte verhaal maar goed daar hebben wel meer films last van.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
wat vond je niet goed aan Green Book?
Ik was helaas te laat om in de bios te gaan, geprojecteerd van 70mmquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom deze film zo geweldig gevonden wordt.
- Nauwelijks tot geen aandacht voor de techniek en de natuurkunde er achter
- Heeeel veel aandacht voor hoe Oppenheimer na de oorlog kapot gemaakt wordt, Christus te paard, dat had in 15-20 minuten gepast.
Geen slechte film verder, mooie beelden, camerawerk, acteurs, maar geweldig was ie zeker niet.
Net als Barbie, begon aardig, maar werd al snel moraalpreek.
Dat klinkt heerlijk! Playa Lagun? Ik vond de leguanen op een paar meter afstand daar fantastisch.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag vroeg op pad voor (hopelijk) een dagje duiken.
Het strand waar we naar toe gaan is relatief klein en daar worden nog geen busladingen vol met passagiers van de mega cruiseschepen gedropt.
Maar om een redelijk plekje met schaduw van een palapa (rieten parasol) te hebben moet je niet te laat zijn.
Het zonnetje brandt alweer volop (het is nu 30 graden) met windkracht 3, dus het is geen straf om het water op te zoeken...
Zo hallo. Rollercoaster much?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Blues het volgende:
Na een nacht waarin g viel in de slaapkamer en rib(ben) heeft gekneusd, ik weer on top van mijn adrenaline zat gister en me daardoor zo overspannen voelde met hartkloppingen en huilerig (op vakantie ook een keer) dat ik gisteren niet heb gewerkt ihk van zelfzorg, een goede nacht, afname van de stress, g weer redelijk met pijnstillers rondloopt, we samen boodschappen hebben gedaan, ben ik weer zen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
https://www.vakervrolijk.(...)asta-met-geitenkaas/quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:10 schreef AnneX het volgende:
Jasses @:Blues 😘 en @:golfer 😘 op de ribbenkast. Wat een schrik in de nacht.
Voor de komende vier dagen ga ik zelf een menu bedenken😉
Heb al een (Ierse?) bietentatin van Yvette Verboven. Uit VK.
Alhoewel: deze is iets simpeler https://uitpaulineskeuken.nl/recept/plaattaart-met-bietjes
Dan staat er nóg een plaattaart in de planning: want spruitjes:
https://www.ah.nl/allerha(...)fo=visual-beter_eten
Recept met pasta en champignons ga ik nu zoeken. Want mnX vindt dat lekker.
Wie heeft anders een link?
Wat schrikkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Blues het volgende:
Na een nacht waarin g viel in de slaapkamer en rib(ben) heeft gekneusd, ik weer on top van mijn adrenaline zat gister en me daardoor zo overspannen voelde met hartkloppingen en huilerig (op vakantie ook een keer) dat ik gisteren niet heb gewerkt ihk van zelfzorg, een goede nacht, afname van de stress, g weer redelijk met pijnstillers rondloopt, we samen boodschappen hebben gedaan, ben ik weer zen.
![]()
Aha…die staat op de lijst.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:18 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
https://www.vakervrolijk.(...)asta-met-geitenkaas/
Wanneer dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pfff, zie net dat ik meer dan 20.000 aan luisterboeken en hoorspelen heb. Moet nog veel luisteren
Heerlijk is dat he, boze mensen sarren door rustig te blijvenquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Tsss iemand werd boos op mij bij de Aldi. Er werd een kassa geopend en de jongeman stuurde iemand naar achteren want ik was de eerstvolgende(kreeg al een vuile blik) ik begon met boodschappen op de band te leggen, maar die “dame” ook, terwijl de band liep, dus kwamen haar boodschappen tussen die van mij, en ik legde ze vervolgens (op m’n irritante gemakkie
) iets naar achteren zodat ik verder kon. Ik was een “k..w..f” en nog veel meer van dat. Jongen van de kassa moest ook lachen, dus we namen uitgebreid de tijd om een vriendelijk praatje te houden. Dame kookte
Yep. Ben daar ook best goed in, al kan ik ook prima ontploffenquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he, boze mensen sarren door rustig te blijven
Ik heb het hier in D regelmatigquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Tsss iemand werd boos op mij bij de Aldi. Er werd een kassa geopend en de jongeman stuurde iemand naar achteren want ik was de eerstvolgende(kreeg al een vuile blik) ik begon met boodschappen op de band te leggen, maar die “dame” ook, terwijl de band liep, dus kwamen haar boodschappen tussen die van mij, en ik legde ze vervolgens (op m’n irritante gemakkie
) iets naar achteren zodat ik verder kon. Ik was een “k..w..f” en nog veel meer van dat. Jongen van de kassa moest ook lachen, dus we namen uitgebreid de tijd om een vriendelijk praatje te houden. Dame kookte
Ik stond gewoon op m’n gemakje en toen die dame wilde voordringen dacht meid doe maar als dat zo belangrijk is, maar de caissière was het daar niet mee eens en wie ben ik om m tegen te spreken. Dat zijn dingen die ik ook zo grappig vind aan supermarkten, veel mensen worden enorm agressief. T is ook niet mijn hobby maar darom hoef je niet boos of onbeschoft te wordenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb het hier in D regelmatig
1 kassa open, lange rij, ik loop langs de rij en ga naar de kassiere, vraag vriendelijk of er een kassa open kan. Dan gaat er een lampje branden en de omroep gaat dat kassa X open gaat, waar ik al sta te stapelen. Heerlijk wat een vuile blikken ik krijg.
Denk dan, waarom vragen ze zelf niet ff.
Dat jij het vraagt, geeft jou het recht om het eerste aan de nieuwe kassa aan te sluitenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb het hier in D regelmatig
1 kassa open, lange rij, ik loop langs de rij en ga naar de kassiere, vraag vriendelijk of er een kassa open kan. Dan gaat er een lampje branden en de omroep gaat dat kassa X open gaat, waar ik al sta te stapelen. Heerlijk wat een vuile blikken ik krijg.
Denk dan, waarom vragen ze zelf niet ff.
Was de film leuk?quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Vanmiddag naar Dune part two geweestwe waren wel blij mee de relax fauteuils in de bioscoop, want je zit toch 3 uur aaneen.
Neven van Peter Middendorp al geluisterd?quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pfff, zie net dat ik meer dan 20.000 aan luisterboeken en hoorspelen heb. Moet nog veel luisteren
Die is bij deze aldi nog niet. Bij een ander wel maar dan sjouw ik me een ongeluk naar de fiets, wagen kan niet handig meequote:Op donderdag 21 maart 2024 17:31 schreef Blues het volgende:
Daarom zijn zelfscan kassa's zo heerlijk
Ja, Ius primis quaerendumquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat jij het vraagt, geeft jou het recht om het eerste aan de nieuwe kassa aan te sluiten
Ah ja jammer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Die is bij deze aldi nog niet. Bij een ander wel maar dan sjouw ik me een ongeluk naar de fiets, wagen kan niet handig mee
Ja, dit. Ik vind dat eerder vergelijkbaar met de voordringdame uit @Kaatje1 haar verhaal dan met @Kaatje1quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat jij het vraagt, geeft jou het recht om het eerste aan de nieuwe kassa aan te sluiten
Ik las nog een 1-ster review van een Engels schrijvend persoon die boos en geshoqueerd was dat het een NAKED sauna was. Want dat stond nergens op de website. De woorden decency (gebrek aan) en exhibitionism vielen ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had ik best kunnen doen. De pepers willen niet echt nog.
Het was hier gisteren ook blotebillenweer. Mijn eerste ooit
Schoenpoetshontquote:
Die hadden ook om een extra kassa kunnen vragen. Als ik dat niet gedaan had stonden ze daar sowieso langer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik vind dat eerder vergelijkbaar met de voordringdame uit @:Kaatje1 haar verhaal dan met @:Kaatje1die andere mensen staan toch al langer te wachten?
Dat jij het vroeg en niet zij, verandert toch niks aan de volgorde van de rij?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die hadden ook om een extra kassa kunnen vragen. Als ik dat niet gedaan had stonden ze daar sowieso langer.
Wat een leuke random opmerkingquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
r/boomersbeingfools is ook een lollige subreddit
quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las nog een 1-ster review van een Engels schrijvend persoon die boos en geshoqueerd was dat het een NAKED sauna was. Want dat stond nergens op de website. De woorden decency (gebrek aan) en exhibitionism vielen ook
*joined*quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
r/boomersbeingfools is ook een lollige subreddit
Issit...?quote:Opdonderdag 21 maart 2024 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een leuke random opmerking![]()
Ik zit al op r/theLword me te frustreren over het einde enJenny
in het algemeen.
LOLquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las nog een 1-ster review van een Engels schrijvend persoon die boos en geshoqueerd was dat het een NAKED sauna was. Want dat stond nergens op de website. De woorden decency (gebrek aan) en exhibitionism vielen ook
Jennykotsboksquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Issit...?Jenny
Ik had van de week ineens een jumpscare toenMax
ineens in beeld kwam bij een oude SVU
Doet me hieraan denkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit soort dingen lijken me toch gewoon verzonnen door de clickbait afdeling van die website?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
https://inspiration.trave(...)chten-van-reizigers/
Ik herinner me nog van lang geleden De Vakantieman. Vroeg hij mensen op vakantie om op een wereldbol aan te wijzen waar ze waren. Oh. My. God. Dat leverde wel mooie tv op, maar ook een beeld van Nederlanders die niet nooit hadden opgelet bij aardrijkskunde, maar ook niet eens voor ze vertrokken hadden gekeken waar ze nou eigenlijk naar toe gingen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Doet me hieraan denken
Heb jij werkelijk kinkhoest gehad? Wat naar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Noscapine werkt erg goed tegen kriebelhoest, kinkhoest of niet
Gr gr een net herstelde kinkhoestlijer
Kinkhoest komt best vaak voor, en gewoon onder mensen die ooit in een ver verleden gevaccineerd zijn tegen kinkhoest.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:43 schreef AnneX het volgende:
Heb jij werkelijk kinkhoest gehad? Wat naar.![]()
Ondanks DKTP vaccinatie?
Op de MMS had ik rode hond. De hele klas kwam op ziekenbezoek.
Gister had Ton het over hoe verbaasd de Duitsers keken naar Rotterdam, dat zo opgeknapt was stond hun vorige bezoek.quote:
Of als film ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef derLudolf het volgende:
Misschien moet ik maar even klagen dat er veel te veel gezongen wordt in soldaat van oranjeIk had namelijk theater verwacht, het stukje musical had ik gemist.
Had het overigens ook echt liever als toneelstuk gezien
Ow 😳quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kinkhoest komt best vaak voor, en gewoon onder mensen die ooit in een ver verleden gevaccineerd zijn tegen kinkhoest.
Zou je denken. Maar ik keek van de week naar een programma waar een familie met groot geziin al meer dan een half jaar in Luxemburg woont en verduitst Nederlands sprekenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit soort dingen lijken me toch gewoon verzonnen door de clickbait afdeling van die website?
Tijdens een rondreis door Egypte werd een van de medereizigers steeds slechter gehumeurd. Op de vraag wat er was kwam de reactie “ik hou niet van geschiedenis, ik hou van natuur “. Ik was er stil vanquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef derLudolf het volgende:
Misschien moet ik maar even klagen dat er veel te veel gezongen wordt in soldaat van oranjeIk had namelijk theater verwacht, het stukje musical had ik gemist.
Had het overigens ook echt liever als toneelstuk gezien
Oostenrijk aan zeequote:Op donderdag 21 maart 2024 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me nog van lang geleden De Vakantieman. Vroeg hij mensen op vakantie om op een wereldbol aan te wijzen waar ze waren. Oh. My. God. Dat leverde wel mooie tv op, maar ook een beeld van Nederlanders die niet nooit hadden opgelet bij aardrijkskunde, maar ook niet eens voor ze vertrokken hadden gekeken waar ze nou eigenlijk naar toe gingen.
De kraantjes?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je denken. Maar ik keek van de week naar een programma waar een familie met groot geziin al meer dan een half jaar in Luxemburg woont en verduitst Nederlands spreken
Hotel is dus niet bedoelt om onder de draad door te vreten?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:49 schreef sigme het volgende:
Ik heb ons een kamer geboekt in dit dorpshotel:
[ afbeelding ]
Pyrenees berggehucht, reuze pittoresque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hapje gegeten in het hotel (confit de canard) en tot onze verbazing zat het (kleine) eetzaaltje op een gegeven moment gewoon vol. 9 tafels, 16 personen.
Zelfs ík dacht, wat daar gebeurt kan ik beterquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kraantjes?
Moet je die van 2 weken terug even kijken, dan begint er een nieuwe kok.
Misschien ben ik te bescheiden, maar ondanks dat ik vaak genoeg voor 70 man heb gekookt en ook wat uitgebreider voor 10 personen niet echt moeilijk vind zou ik mezelf niet in een professionele setting als kok willen uitgeven. Maar ik dacht wel, wat daar gebeurt kan ik beter
Ik ken er ook een paarquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kinkhoest komt best vaak voor, en gewoon onder mensen die ooit in een ver verleden gevaccineerd zijn tegen kinkhoest.
Worden die vaccins niet aangepast dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Los daarvan is ook de bacterie inmiddels wat veranderd, waardoor de vaccins minder goed werken dan eerder.
Je hebt complicaties van rode hont dan waardoor je af en toe bij een arts beland? Of je altijd medicijnen slikt?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar*blafblaf*
Wel doorgaan met vaccineren he! Als dat een paar decennia eerder al was geregeld (de R in de BMR) ging ik nu niet elk jaar door mijn Eigen Risico heen
Van wat ik begreep zijn ze in elk geval nu (nog) niet aangepast. Ik weet niet of ze dat wel nog gaan doen, of dat de bescherming niet zodanig verlaagd wordt dat aanpassing nodig is. Dat vertelden ze er niet bij (volgens mij was het op de radio dat ik t hoorde, of misschien las ik het ergens).quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Worden die vaccins niet aangepast dan?
Iets uitgebreider😎 dan van Isa en duidelijk. Dank.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
De DKTP geeft ook geen levenslange bescherming tegen kinkhoest; een jaar of 4-6 voor de acellaire vaccins. Iets langer voor de wholecell vaccins (worden nu minder gebruikt). Maar gezien ieders leeftijd hier, zullen de meesten van ons geen bescherming voor kinkhoest meer hebben vanuit de vaccinaties (tenzij daarna nog een keer de dktp gehad uiteraard). Van wat ik op het rivm las eerder deze week heeft een groot deel van de volwassenen na de vaccinaties al een keer (al dan niet ongemerkt of met lichte klachten) kinkhoest gehad. Ook doorgemaakte kinkhoest biedt geen levenslange immuniteit.
Los daarvan is ook de bacterie inmiddels wat veranderd, waardoor de vaccins minder goed werken dan eerder.
Alles is de schuld van mijn moederquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt complicaties van rode hont dan waardoor je af en toe bij een arts beland? Of je altijd medicijnen slikt?
In de zorg wordt toch best vaak ER voor je gedekt toch?
Amenquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
EN LEIDT ONS NIET IN VERZEKERING
Vraag aan de stewardess waarom de vlucht (Naar Isla Margarita) zo lang duurde, ze waren eerder in Spanje geweest, duurde nooit zo lang.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
Die snitzelsquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kraantjes?
Moet je die van 2 weken terug even kijken, dan begint er een nieuwe kok.
Misschien ben ik te bescheiden, maar ondanks dat ik vaak genoeg voor 70 man heb gekookt en ook wat uitgebreider voor 10 personen niet echt moeilijk vind zou ik mezelf niet in een professionele setting als kok willen uitgeven. Maar ik dacht wel, wat daar gebeurt kan ik beter
Ik heb geen idee welke vaccinaties ik heb gehad. Ik denk alles maar mijn moeder wilde het niet zeggen toen ik er eens naar vroeg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de week even gekeken, al baby gevaccineerd tegen oa kinkhoest, maar toen ik voor verre reizen gevaccineerd moest worden was het de dtp zonder k
Ja joh, wat moet je kind dan ook met haar eigen medisch dossierquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke vaccinaties ik heb gehad. Ik denk alles maar mijn moeder wilde het niet zeggen toen ik er eens naar vroeg.
En zo heerlijk versch uit de vriezer en plakten aan elkaar en werden lekker gecremeerd in de oliequote:Op donderdag 21 maart 2024 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
1 zo’n snitzel is een week vlees toch
Ach ja. Niets nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja joh, wat moet je kind dan ook met haar eigen medisch dossierJe moeder
Volgens mij kan je het opvragen bij de ggd. Volgens mij vanaf geboortejaar 1970quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke vaccinaties ik heb gehad. Ik denk alles maar mijn moeder wilde het niet zeggen toen ik er eens naar vroeg.
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja joh, wat moet je kind dan ook met haar eigen medisch dossierJe moeder
Dank je. Kan hier blijkbaar: https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinatiebewijsquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het opvragen bij de ggd. Volgens mij vanaf geboortejaar 1970
Voor die van mij ook niet. Ik heb m’n oranje boekje nog wel maar kan de handschriften niet goed lezen. Ga er vanuit dat ik alles wat mogelijk was gehad heb. Heb ook mazelen gehad en rode hond en roodvonk, maar niet de bofquote:
Ik zal ook eens op zoek gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor die van mij ook niet. Ik heb m’n oranje boekje nog wel maar kan de handschriften niet goed lezen. Ga er vanuit dat ik alles wat mogelijk was gehad heb. Heb ook mazelen gehad en rode hond en roodvonk, maar niet de bof
Mijn vader was ambtenaar in hart en nieren en bewaarde alles. En wij kregen het mee toen we uit huis gingen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zal ook eens op zoek gaan.
Mijn ouders hebben nooit iets bijgehouden voor mij (ik was nakomertje nooit meer op gerekend zo'n Blues, druk met eigen zaak) maar mijn oudste zus was soort 2e moeder (14 jr ouder) en heeft veel van dit soort dingen op zich genomen.
Wat fijn!quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn vader was ambtenaar in hart en nieren en bewaarde alles. En wij kregen het mee toen we uit huis gingen.
Je kunt het opvragen!quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie is die vragendokter?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je kunt het opvragen!
Mocht je dat willen. En mits niet te oud![]()
Ik volg de vragendokter op insta, en die deelde daar laatst een linkje van.
Ik heb mijn vaccinatieboekje wel, maar die is wat.. atypisch haha. Ik heb tot 3.5 jaar in Jakarta gewoond. Wat ik kon teruglezen heb ik wel volgens mij alles gehad wat je in NL zou krijgen (toen), maar niet helemaal volgens hetzelfde schema als (nu) hier. Mazelen bv bij 9 en 18 maanden, en daarna in NL bij 9 jaar weer, waar je die hier nu bij 14 maanden krijgt en dan bij de bmr bij 9 jaar weer. Ook DTP + K op andere leeftijden dan nu hier; en op 4j in NL geen DKTP maar alleen DTP, terwijl nu wel DKTP gegeven wordt bij 4. Maar ach, ook als K er wel bij had gezeten op 4 had ik daar nu toch al niks meer aan gehad
Edit: ik was zo lang aan het typen dat je het linkje zelf ook al gevonden had![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Edit: ik was zo lang aan het typen dat je het linkje zelf ook al gevonden had![]()
![]()
Haar account heet devragendokter, zijzelf heet Jojanneke Kant. Deelt veel info en maakt ook podcasts met als doel betrouwbare medische informatie verspreiden en daarbij ook fabels/influenceronzin te ontkrachten/tegen te spreken. Ze is huisarts en kaderarts in spoedzorg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Wie is die vragendokter?
Oh en ik hoop echt dat je morgen wat hoort van je sollicitatie 🤞🤞🤞
Toen we het huis moesten opruimen vonden we de blokjes van de postgiro overschrijfkaarten, vanag 1997. Op volgordequote:
Jep. Mn ouders woonden toen daar ivm werk vader. Broertje ook daar geboren (of nou ja, in Singapore waar ze heen waren gevlogen voor bevalling want stuk betere medische zorg..) en toen ik 3.5 en broertje 2 was teruggekomen. Ik sprak vloeiend Indonesisch.. vind het nog steeds zo zonde dat ik daar echt niks meer van weet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ben je ook in Jakarta geboren?
Ik volg haar ook, heel leerzaamquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haar account heet devragendokter, zijzelf heet Jojanneke Kant. Deelt veel info en maakt ook podcasts met als doel betrouwbare medische informatie verspreiden en daarbij ook fabels/influenceronzin te ontkrachten/tegen te spreken. Ze is huisarts en kaderarts in spoedzorg.
En thanks!!
Heb je ook een dubbele nationaliteit? Ik weet niet welk recht Indonesië hanteert.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jep. Mn ouders woonden toen daar ivm werk vader. Broertje ook daar geboren (of nou ja, in Singapore waar ze heen waren gevlogen voor bevalling want stuk betere medische zorg..) en toen ik 3.5 en broertje 2 was teruggekomen.
Nee, alleen Nederlandse nationaliteit. Geen idee of dat standaard is of niet eigenlijk, nog nooit over nagedachtquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je ook een dubbele nationaliteit? Ik weet niet welk recht Indonesië hanteert.
Nee, vandaag waren we naar Playa Porto Marie.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk! Playa Lagun? Ik vond de leguanen op een paar meter afstand daar fantastisch.
Wat ik nog van internationaal recht weet is dat een land het beginsel ius sanguinus of ius solis kan hanteren. Sanguinus staat voor bloed, solis voor grond.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, alleen Nederlandse nationaliteit. Geen idee of dat standaard is of niet eigenlijk, nog nooit over nagedacht
Rustig aan, heel veel sterkte weer met al het gedoe.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Blues het volgende:
![]()
Oh wat handig voor je mobiel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandaag waren we naar Playa Porto Marie.
Tijdens het snorkelen vandaag wat geëxperimenteerd met de onderwater behuizing waarmee je je telefoon omtovert tot een onderwatercamera:
[ afbeelding ]
Beetje wennen nog, het resultaat volgt. De behuizing is nu aan het spoelen in kraanwater en mag daarna pas van druk af en dan open.
Aangezien de begeleide duiken een flinke bak geld kosten, heb ik vandaag besloten om de advanced duiktraining te gaan doen. Zo maak ik de duiken die ik wil en krijg ik (als ik slaag) er 2 duikbrevetten bij.
De examenonderdelen zijn: onderwaternavigatie, duiken op diepte > 18 meter, wrakduiken, nitrox duiken en lionfish (koraalduivel) jagen.
De lionfish is een mooie vis, maar heeft geen natuurlijke vijanden en is dus een gevaar voor de overige vissen. Daarom wordt actief jagen vanuit de overheid aangemoedigd.
[ afbeelding ]
Yep, vlak na mijn dochter. Laatste keer vaccinatie tegen kinkhoest was tijdens zwangerschap 8 jaar terug omdat er toen een uitbraak was in het ziekenhuis waar ik werkte.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb jij werkelijk kinkhoest gehad? Wat naar.![]()
Ondanks DKTP vaccinatie?
Op de MMS had ik rode hond. De hele klas kwam op ziekenbezoek.
De camera kan/mag mee tijdens de lesduiken, dus ook daar kan ik er dan mee experimenteren.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat handig voor je mobiel!
En ik volg graag je duikervaringen
Leuk verjaardagscadeautjequote:Op donderdag 21 maart 2024 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De camera kan/mag mee tijdens de lesduiken, dus ook daar kan ik er dan mee experimenteren.
Vraag me wel af of je op 30 meter diepte, waar het wrak ligt, nog licht genoeg hebt om fatsoenlijke foto's te maken. Ik heb nog geen lichtset, die je op de behuizing kan bevestigen, in mijn bezit.
Dan wordt het pas echt leuk:
[ afbeelding ]
Wij zaten 5 dagen op een boot in Turkije met een groep duikers.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De camera kan/mag mee tijdens de lesduiken, dus ook daar kan ik er dan mee experimenteren.
Vraag me wel af of je op 30 meter diepte, waar het wrak ligt, nog licht genoeg hebt om fatsoenlijke foto's te maken. Ik heb nog geen lichtset, die je op de behuizing kan bevestigen, in mijn bezit.
Dan wordt het pas echt leuk:
[ afbeelding ]
Dat van die 24 uur niet duiken voorafgaande aan een vliegreis had mnX moeten leren/weten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij zaten 5 dagen op een boot in Turkije met een groep duikers.
En kwam het er alsnog van, dat mnX voor een eerste duikbrevet ging.
Geslaagd![]()
Pas later ontdekte ik, dat het niet verstandig is om binnen 24 uur én te duiken én te vliegen.![]()
Hendig zeg, zo’n waterdicht apparaat voor je phone. Veel plezier ermee!
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die 24 uur niet duiken voorafgaande aan een vliegreis had mnX moeten leren/weten.
Dat is een verplichte vraag tijdens het examen, je kan er dan inderdaad flink last van krijgen wegens achtergebleven stikstofdeeltjes in je lichaam die vervelend kunnen gaan doen…
Je klinkt een beetje als een verwende boomer of een Amerikaan die nog nooit van z´n leven in een trein heeft gezeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:31 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanaf Budapest Kelenfold. Ik wacht op m'n trein naar Ljubljana. 7u in een trein met alleen tweede klas en geen restauratierijtuig. Maar ja, of dat of ik had om 4u vannacht moeten opstaan om eerst naar Wenen te gaan.
Ik weet het van de kinderziektes omdat mijn moeder het jaren later nog had over 3 opeenvolgende kerstvakanties waarbij wij alle drie na elkaar ziek werden, ze had steeds 6 weken achtereen een ziek kindquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vaccinatiebewijs is aangevraagd. Dat gaat lekker simpel zeg.
Ik weet overigens natuurlijk ook niet welke kinderziektes ik heb gehad. Kinkhoest sowieso niet, de bof denk ik ook niet. Wel een of twee keer iets met jeukende vlekken.
Het maakt ook eigenlijk niet echt iets uit. Maar het is ook een beetje een principekwestie.
Wat een uitputtingsslagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet het van de kinderziektes omdat mijn moeder het jaren later nog had over 3 opeenvolgende kerstvakanties waarbij wij alle drie na elkaar ziek werden, ze had steeds 6 weken achtereen een ziek kind
Duurde best lang voordat ze de kerstperiode weer een beetje leuk vondquote:
En dan ben je op vakantie! 😎quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Bon dia!
Gisteravond het lesboek voor de vandaag te maken duiken geopend en daarna bijna 5 uur gelezen/geleerd en toetsen gemaakt. En zo werd het 1.00 uur voordat ik in de koffer lag...
[ afbeelding ]
Koffervisje uit eigen werk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sooo….hoe ken dat😇quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, mazzeltje binnen. Kreeg de nieuwe offerte binnen voor inboedel en aansprakelijkheidsverzekering. ruim 100 euro per jaar goedkoper en voor dezelfde voorwaarden.
Er is een nieuwe combi. Ik had in een ver verleden deze afgesloten en af en toe wat aangepast en verder geloofde ik het wel. Maar de maatschappij is meerdere keren overgenomen (kreeg ik netjes bericht van) en ook de combi is toen uit elkaar gehaald dus ook 2 verschillende verzekeraars.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:45 schreef AnneX het volgende:
En het topic bijna dicht.
Dan ook een foto van kleine AnneX met de mazelen en ‘dubbele’ middenooronsteking. Dat vond moeders altijd nodig om erbij te vermelden.
Blijkbaar ben ik weken niet buiten geweest.Wat een schatje was je toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Gezien zijn eerste brevet. En hobby duiken. Zal de "pressure group" waarin hij viel na de laatste duik wel mee vallen. Als je dan ruim 12 uur op de kant staat zit je weer rond de 0.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die 24 uur niet duiken voorafgaande aan een vliegreis had mnX moeten leren/weten.
Dat is een verplichte vraag tijdens het examen, je kan er dan inderdaad flink last van krijgen wegens achtergebleven stikstofdeeltjes in je lichaam die vervelend kunnen gaan doen…
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Slordig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met die mensen moet je / wil je samenwerken!?
Ik deed belastingaangifte en bleek >1000 teveel te hebben betaald dit jaar, vond ik ook leukquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, mazzeltje binnen. Kreeg de nieuwe offerte binnen voor inboedel en aansprakelijkheidsverzekering. ruim 100 euro per jaar goedkoper en voor dezelfde voorwaarden.
Ik zit hier qua onderwijs heel fijn op mn plek, heb grotendeels superfijne collega's en het onderzoek dat ik zou kunnen gaan doen past ook goed bij mij. Management-technisch zou er een hoop een stuk beter geregeld kunnen worden, maar ervaring leert mij dat dat op andere uni's niet per se beter is (vooral anders-slecht). En de collega waar ik het meest nauw mee samenwerk, zowel nu in onderwijs als straks ook het meest op het onderzoek als ik het word, is echt fantastisch. Dus over het algemeen, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slordig zeg!
En met die mensen moet je / wil je samenwerken!?
Oeh da's inderdaad heel fijn. Ik heb woensdag een afspraak om de belastingen te doenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deed belastingaangifte en bleek >1000 teveel te hebben betaald dit jaar, vond ik ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk krijg ik wat terug. En wanneer deze akkoord is volgens de belastingdienst dan ergens in juni nog de middeling (als dat de goede naam is) invullen vanwege de transitievergoeding.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zit hier qua onderwijs heel fijn op mn plek, heb grotendeels superfijne collega's en het onderzoek dat ik zou kunnen gaan doen past ook goed bij mij. Management-technisch zou er een hoop een stuk beter geregeld kunnen worden, maar ervaring leert mij dat dat op andere uni's niet per se beter is (vooral anders-slecht). En de collega waar ik het meest nauw mee samenwerk, zowel nu in onderwijs als straks ook het meest op het onderzoek als ik het word, is echt fantastisch. Dus over het algemeen, ja.
Het alternatief is hier weg gaan, en dat wil ik al helemaal niet. Dus ik heb het er maar mee te doen..Inderdaad. Het is overal wat ( te vinden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik voor jou, dat het snel bekend is.
Myrababy???quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef Syrena het volgende:
Ik duim nog even door Vlindertje!
Intussen is er overigens weer een cul-sc baby![]()
Dank je voor de mededelingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef Syrena het volgende:
Ik duim nog even door Vlindertje!
Intussen is er overigens weer een cul-sc baby![]()
Dat is ook echt wel slordig omgaan met je kandidaten...quote:
Yesyesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |