Dat gaat in een professionele setting ook niet altijd goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 nieuwe ketting gemonteerd heeft
Natellen van schakeltjes om hetzelfde te krijgen als de oude ketting was nogal moeilijk. Hulplijn B ingeschakelddie kwam met de tip om de kettingen naast elkaar te leggen.
+1 voor de opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffie.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag wat voorbereiden voor de komende dagen, wat boodschappen en verder moet er niks.
Ik verloor mezelf in online veliingsites
Ja dat. Morgen klein beetje uitslapen maar wel 9 uur de deur uit en 9:15 de trein inquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:19 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag maar eens wat gaan inpakken, dan hoeft morgen alleen nog toiletspul en reiskleren.
Waarheen ga jij?quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat. Morgen klein beetje uitslapen maar wel 9 uur de deur uit en 9:15 de trein in![]()
Waar ga jij heen dan?
Morgen eerst naar Lille. Vrijdag door naar Lyon. Zondag weer naar huis.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarheen ga jij?
Ik ga morgen naar de Franse Pyreneeën. Naar een gehucht dat net groot genoeg is om een dorpshotel te hebben. Ik hoop een mooi hotel-de-charme.
Bijzonder iemand? Leuk?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Iemand (♀️) had wat tips gegeven voor in Boedapest. Gezegd dat ik het wel hoor als ik een drankje verschuldigd ben. Ze dacht meer aan een ticket naar de thermal spa.
Okayyyy dan
Leuk man, samen naar de spaquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Iemand (♀️) had wat tips gegeven voor in Boedapest. Gezegd dat ik het wel hoor als ik een drankje verschuldigd ben. Ze dacht meer aan een ticket naar de thermal spa.
Okayyyy dan
tnx! ik ga het in mijn achterhoofd houden. schaap ligt nu al onder de grond.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:19 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag maar eens wat gaan inpakken, dan hoeft morgen alleen nog toiletspul en reiskleren.
@:barreltje als je geen idee hebt van oorzaak zou ik de veearts er altijd bij halen. Het kan iets onschuldigs zijn als longontsteking, maar blauwtong is er ook, en hele nare wormen, en weetikwat nog meer.
nouja, in veel landen is de spa niet naakt, maar gewoon in zwemkleding..quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef derLudolf het volgende:
Okayyyy dan
Daar ging het me niet eens omquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja, in veel landen is de spa niet naakt, maar gewoon in zwemkleding..
Uhu, maar zoiets zal niet serieus bedoeld zijn want zoveel moeite is het nietquote:tevens, wie zegt dat je mee moet naar die spa dan, alleen een ticket voor haar naar de spa is ook een optie
(Vers 1)quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
I
Collega vroeg of ik (nog) Paasliedjes kende. Euh. Nee.
Iemand?
Zekerquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
In de Bieb gewerkt. Ook boeken met onderwerp Pasen uitgeleend. 🐥 🐣 🐓
Iemand?
Meds gehaald. Half april weer leverbaar. Het was ook een ‘homeopathische’ hoeveelheid, vond de dokter. De pilletjes moeten door de helft.
Tja. Hiermee is de bloeddruk van mn.X stabiel. En zonder 170+.
De voordeur èn de achterdeur staan open.
De kinderen voetballen lekker in het gras tussen de crocussen.
Hier ook niets te zien. Zal wel een storing zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:00 schreef Morgane89 het volgende:
Hmm dit is gek. Normaliter krijg ik als ik het zoekknopje aanklik in Facebook gelijk een lijst met allerlei suggesties te zien (eerder opgezochte pagina's). Nu staat er ineens niks meer. Hebben meer mensen dit?
Niks aan de hand. Voor jou speciaal gekeken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:00 schreef Morgane89 het volgende:
Hmm dit is gek. Normaliter krijg ik als ik het zoekknopje aanklik in Facebook gelijk een lijst met allerlei suggesties te zien (eerder opgezochte pagina's). Nu staat er ineens niks meer. Hebben meer mensen dit?
Nee, muziek schrijven kan ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef AnneX het volgende:
Wow @:Jan_Onderwater Uit je hoofd? Ook nog een melodie?
Op het bergje golgota, morgens in de vroegtequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef Lienekien het volgende:
“De heer is waarlijk opgestaan, halleluja.”
quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
In de Bieb gewerkt. Ook boeken met onderwerp Pasen uitgeleend. 🐥 🐣 🐓
Iemand?
bedankt maat, dit is echt veel beter dan de kscquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie nemen user @:vrijgevochten over hij kan bij ons zijn plaats niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |