Dat ze gelijk heeft!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:05 schreef engine het volgende:
Karan heeft geen goesting meer in Tom. Niet meer babbelen.
[ afbeelding ]
Nu wil zij even niet praten en de dingen op een rij zetten. Dat mag ze toch ook aangeven?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
En dan gaat Tom toch weer naar Karen omdat Jimmy zegt dat hij dat moet doen en dan stuurt Karen Tom weg.
Ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2024 12:07 schreef Ireth het volgende:
Kijk, Tom gaat naar Kaar en wordt weer weggestuurd! Wijven, wat moet je er mee! Ze was niet eens aan het wenen! En straks weer klagen bij Ash natuurlijk
Dat is Ellie.quote:
Neeeeeeeeeee natuurlijk niet! Dat is nep, daar hoeft niemand rekening mee te houden. Karen is geen mens die ook gevoelens heeft en vol zit met onzekerheden.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu wil zij even niet praten en de dingen op een rij zetten. Dat mag ze toch ook aangeven?
je vergeet nog watquote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef cat123 het volgende:
Kijk dit is ook weer zo iets, ze wil praten,
Zijn ze aan het praten, loopt ze weg,
Hij wil het nog blijven uitpraten,
En zij wil niet meer, op den duur houd het ook gewoon op,
Dan maar langs mekaar heen leven nog even.
Elke leugen brengt een nieuwe leugen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef Thorelf het volgende:
Als karen nou eens stopt met liegen en de boel te verdraaien..is het een stuk makkelijker praten voor haar ..kan ze gewoon haar zegje zeggen..zonder zich in bochten te moeten wringen!
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ja Tom jij bent er ook nog![]()
goed voor jezelf opgekomen
Hij praat niks uit hij dringt gewoon zijn mening op net als een drammende dominee.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef cat123 het volgende:
Kijk dit is ook weer zo iets, ze wil praten,
Zijn ze aan het praten, loopt ze weg,
Hij wil het nog blijven uitpraten,
En zij wil niet meer, op den duur houd het ook gewoon op,
Dan maar langs mekaar heen leven nog even.
Jimmy moet juist niks zeggen tegen Karen. Hij is ook een enorme 2-zak.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef OmaJacky het volgende:
Misschien moet Jimmy eens tegen Karen zeggen dat Tom nu echt gekwetst is en dat heeft proberen uit te leggen en dat Karen alleen maar zeurt dat Tom haar negeert en dat Tom dit doet en dat Tom dat doet .
Straks kan Karen weer lekker Tom zwart maken bij Ashley en de andere belgen.
Hij kreeg door dat er iets niet klopte, omdat Ashley niet meer reageerde.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het jammer en trek geen partij, vind ze beide leuk. Maar Tom is ook erg koppig en ik zou er ook niet tegen kunnen als ik genegeerd wordt. Tom wist al dat ze het tegen Danny had verteld, toen Danny het haar vroeg: hebben jullie op mij gestemd, ze wilde niet liegen tegen Danny en heeft ja gezegd. Mssn dom, maar wel eerlijk.
Daarnaa heeft Tom haar nog gevraagd of ze zijn haar wilde doen, dat heeft ze gedaan en daarna ging hij haar negeren. Dat begrijp ik dan ook niet.
Het was ook niet zijn doel. Hij wilde alleen vertellen hoe zij hem gekwetst had en verder is het aan Karen wat ze daar mee doet. Hij wil haar niet negeren maar het wordt ook niet meer zoals het was.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:09 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hij praat niks uit hij dringt gewoon zijn mening op net als een drammende dominee.
Ik kan me Sonja amper meer herinneren eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 maart 2024 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan met Sonja als ze wil in Antwerpen eten of haar doen.
oke een drankje doen zei Jimmie
Daar tussen heeft ie heel wat gesprekken opgevangen van Ashley en Kaar over hem. Het negeren kwam niet zomaar ineens uit de lucht vallen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het jammer en trek geen partij, vind ze beide leuk. Maar Tom is ook erg koppig en ik zou er ook niet tegen kunnen als ik genegeerd wordt. Tom wist al dat ze het tegen Danny had verteld, toen Danny het haar vroeg: hebben jullie op mij gestemd, ze wilde niet liegen tegen Danny en heeft ja gezegd. Mssn dom, maar wel eerlijk.
Daarnaa heeft Tom haar nog gevraagd of ze zijn haar wilde doen, dat heeft ze gedaan en daarna ging hij haar negeren. Dat begrijp ik dan ook niet.
Heb je de kapsels van de mannen al eens goed bekeken?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom heeft net tot in den treuren uitgelegd dat dat negeren niets betekent. Het is geen: ik ontwijk jou nu want ik vind je niet meer leuk. << dat is hoe Karen het ervaart. Voor hem is het verwerken wat er gebeurd of is gebeurd. Het is voor hem een terug trek beweging en noodzakelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Same here.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me Sonja amper meer herinneren eerlijk gezegd
Ik weet alleen nog dat blond haar had. Verder staat me niks meer van haar bij.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me Sonja amper meer herinneren eerlijk gezegd
maar hij heeft gezegd dat ze niet meer aan zijn haar mag komen!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je de kapsels van de mannen al eens goed bekeken?
Nouchka ook blond,die weet ik nog wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat blond haar had. Verder staat me niks meer van haar bij.
Weinig indruk gemaakt. Blijf het wel apart vinden dat Tom / Jimmie het regelmatig nog over haar hebben.
vooral Tom dan
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:15 schreef Ireth het volgende:
Poppedijntje!!!!
* Ireth zoekt ff teiltje...
Dat hij Ronahi erbij haalt is om duidelijk te maken dat Ronahi ook Tom bevolen had niet over de stemming te praten , dat heeft Karen nu ook gedaan ( uit angst waarschijnlijk voor de reactie van Asley) .quote:Op zondag 17 maart 2024 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Karen is mssn fout geweest, maar Tom is ook geen makkelijke. Hij haalt er alles bij, over Ronahi, over dat hij vroeger gepest is, dat hij een laag zelfbeeld heeft. Dat iedereen zegt dat hij hoog in de polls staat, maar dat niet gelooft. Ook Karen heeft ook een verleden, heeft ze hem ook al eens verteld.
Hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat hij Ronahi erbij haalt is om duidelijk te maken dat Ronahi ook Tom bevolen had niet over de stemming te praten , dat heeft Karen nu ook gedaan ( uit angst waarschijnlijk voor de reactie van Asley) .
En Tom voelt heel goed aan dat de 2 dames heel veel over hem roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |