Hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:29 schreef Polleke1234 het volgende:
Je zou voor de gein eens alle post over Ashley weg moeten halen hier,denk dat er nog niet de helft van de posts over blijft.
Lijkt me dat je dan wel een van de dragende karakters van deze BB bent.
mag jij vinden hoorquote:
Dan zou een betere titel voor B.B, kunnen zijn "de grote Ashley Show".quote:Op zondag 17 maart 2024 10:29 schreef Polleke1234 het volgende:
Je zou voor de gein eens alle post over Ashley weg moeten halen hier,denk dat er nog niet de helft van de posts over blijft.
Lijkt me dat je dan wel een van de dragende karakters van deze BB bent.
Fijn .Dat vind ik ook , ik ben helemaal klaar met haarquote:Op zondag 17 maart 2024 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
mag jij vinden hoor
Ik blijf haar een leuke speler voor een RLS vinden, zorgt in ieder geval voor reuring.
Ze mag van mij nog steeds de finale halen, hoeft niet perse te winnen.
In principe doet ze helemaal niet zo veel. Alleen maar lullen en slapen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
mag jij vinden hoor
Ik blijf haar een leuke speler voor een RLS vinden, zorgt in ieder geval voor reuring.
Ze mag van mij nog steeds de finale halen, hoeft niet perse te winnen.
Wat me ook aan haar stoort dat ze altijd denkt de eerste moet zijn en er van gaat daar recht op te hebben.Ze verwijt anderen gedrag waar ze zelf ook debet aan is.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In principe doet ze helemaal niet zo veel. Alleen maar lullen en slapen.
De reuring wordt voornamelijk veroorzaakt door het fanatieke gedrag van fans wat uitlokt dat anderen daar tegenin gaan.
Het is een mediaoorlog...
Met BB spel heeft het weinig te maken.
Nooit verwacht dit te gaan zeggen: ik ben het volledig met je eens!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef marky het volgende:
Het is wel mooi om te zien dat ze in een paar dagen tijd van de bovenhand hebben in het spel nu dan toch onder druk komt te staan. Ze ziet het feit dat Danny terug kwam als een reden dat men haar spel waardeerd maar gaat volledig voorbij aan het feit dat Alice als eerste gered is. En als ze goed na zou denken had ze kunnen weten dat Ty al eerder van de bank is gehaald. Hoogmoed komt uiteindelijk voor de val.
Jerrel en Michel. En Jerrel was gewoon een vuile rat. Daarbij verbleekt Ashley...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:48 schreef Polleke1234 het volgende:
Vergeet nooit meer dat Tarrel op oorlogspad was tegen die soldaat,ik weet even zijn naam niet meer.
Was de leukste BB televisie die er was ,en wat doen de kijkers die stemmen Tarrel er uit omdat het dan zo leuk pais en vree is
Ik snap dat echt niet maar dat zal wel aan mij liggen dan.
99% van die streams zijn slaapverwekkend.
Iedereen mag zijn spel spelen van Ashley, mits ze dezelfde kant op gaan als zij. Zodra ze hun eigen spel gaan spelen wat niet strookt met haar ideeën ben je af.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:49 schreef OmaJacky het volgende:
Dus omdat Asley vindt dat Jimmy niet te vertrouwen is ( omdat hij zich in 2 groepen mengt ) wat ook zo is natuurlijk, en zo speelt hij zijn spel,vind ze het kinderachtig dat Tom Jimmy bij het gesprek heeft gevraagd zodat zijn woorden niet verkeerd overkomen en verkeerd begrepen worden.
Maar Asley mag wel haar spel zo spelen door zich alleen met Belgen te omringen zodat ze makkelijker als Nederlandse over kan blijven, ook dat is spel spelen en slim.
Dat maakt niet uit .zulke mensen maken de leuke televisie ,niet al die lieve ja kinkkers.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jerrel en Michel. En Jerrel was gewoon een vuile rat. Daarbij verbleekt Ashley...
Jouw televisie maken hoeft niet dat van een ander te zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 10:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit .zulke mensen maken de leuke televisie ,niet al die lieve ja kinkkers.
Hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jerrel en Michel. En Jerrel was gewoon een vuile rat. Daarbij verbleekt Ashley...
BB gaat altijd eindigen in harmonie. Dat gebeurd uiteindelijk ieder jaar. Ashley was hoe dan ook de oorzaak van het verdeel en heers en daar heeft ze dus de afgelopen dagen haar hand overspeelt. Ja ze zorgt voor reuring maar het heeft er regelmatig ook voor gezorgd dat ik de streams heb uitgezet. Het eeuwige gekonkel wordt echt vermoeiend.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:48 schreef Polleke1234 het volgende:
Vergeet nooit meer dat Tarrel op oorlogspad was tegen die soldaat,ik weet even zijn naam niet meer.
Was de leukste BB televisie die er was ,en wat doen de kijkers die stemmen Tarrel er uit omdat het dan zo leuk pais en vree is
Zulke mensen maken televisie, dat klopt. Maar "leuk" is erg relatiefquote:Op zondag 17 maart 2024 10:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit .zulke mensen maken de leuke televisie ,niet al die lieve ja kinkkers.
Dat denk u maar....quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef marky het volgende:
Het is wel mooi om te zien dat ze in een paar dagen tijd van de bovenhand hebben in het spel nu dan toch onder druk komt te staan. Ze ziet het feit dat Danny terug kwam als een reden dat men haar spel waardeerd maar gaat volledig voorbij aan het feit dat Alice als eerste gered is. En als ze goed na zou denken had ze kunnen weten dat Ty al eerder van de bank is gehaald. Hoogmoed komt uiteindelijk voor de val.
Dat is wat jij vindt.....ik vind dan kan ik beter een goede film kijken of zelfs het journaal.....waar mensen elkaar kwetsen en breken......quote:Op zondag 17 maart 2024 10:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Beton van 50cm dik hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
Glenn heeft ook echt een plaat voor zijn hoofd
Als mensen afhaken is het televisie maken gedaanquote:Op zondag 17 maart 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zulke mensen maken televisie, dat klopt. Maar "leuk" is erg relatief
Nou, volgens mij was de harmonie vorig jaar ver te zoeken met chiara, Charlotte en Jolien. Was een perfecte sfeer in de studio tijdens de finalequote:Op zondag 17 maart 2024 10:56 schreef marky het volgende:
[..]
BB gaat altijd eindigen in harmonie. Dat gebeurd uiteindelijk ieder jaar. Ashley was hoe dan ook de oorzaak van het verdeel en heers en daar heeft ze dus de afgelopen dagen haar hand overspeelt. Ja ze zorgt voor reuring maar het heeft er regelmatig ook voor gezorgd dat ik de streams heb uitgezet. Het eeuwige gekonkel wordt echt vermoeiend.
Mod Edit *** post maar gewoon over de bewonersquote:Op zondag 17 maart 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen afhaken is het televisie maken gedaan
En dat gebeurt bij Ash
Dus dat! Zo bedoelde ik het ook inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn spel spelen van Ashley, mits ze dezelfde kant op gaan als zij. Zodra ze hun eigen spel gaan spelen wat niet strookt met haar ideeën ben je af.
Klopt en dat kwam vooral door het zeggen dat charlotte het verdriet over het verlies van haar vader gebruikte daar.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was de harmonie vorig jaar ver te zoeken met chiara, Charlotte en Jolien. Was een perfecte sfeer in de studio tijdens de finale
Het scoort gewoon goed en dat komt denk ik mede door de deelnemers waaronder Ash. En misschien wel juist door Ash.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen afhaken is het televisie maken gedaan
En dat gebeurt bij Ash
Jou moest ik even hebben.Weet je nog dat Jessie een bos rozen kwam afleveren met een vliegtuigje?quote:
Ze is een geweldige figurant.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scoort gewoon goed en dat komt denk ik mede door de deelnemers waaronder Ash. En misschien wel juist door Ash.
Kan maar niet iedereen is daar fan van, ik persoonlijk vind dat ze te ver gaat en te dominant aanwezig isquote:Op zondag 17 maart 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scoort gewoon goed en dat komt denk ik mede door de deelnemers waaronder Ash. En misschien wel juist door Ash.
Daarom mag ik haar ook niet. Ik benoem dat soort mensen als "ruimte stelers". Ze nemen alle ruimte in ( letterlijk en figuurlijk), ze eisen die op.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat me ook aan haar stoort dat ze altijd denkt de eerste moet zijn en er van gaat daar recht op te hebben.Ze verwijt anderen gedrag waar ze zelf ook debet aan is.
Wx
Het is maar waarvoor je kijkt.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:48 schreef Polleke1234 het volgende:
Toen Danny weg was moesten ze naar de gameroom en werden ze met elkaar geconfronteerd. Daarna hebben ze nog enige tijd met elkaar aan tafel zitten praten waarbij alles werd gladgetrokken. Uiteindelijk is er altijd harmonie.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was de harmonie vorig jaar ver te zoeken met chiara, Charlotte en Jolien. Was een perfecte sfeer in de studio tijdens de finale
Jaquote:Op zondag 17 maart 2024 11:10 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Vinden jullie dat nu zo een mooi gesprek?
Dan heb jij dus de finale zelf niet gezienquote:Op zondag 17 maart 2024 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
Toen Danny weg was moesten ze naar de gameroom en werden ze met elkaar geconfronteerd. Daarna hebben ze nog enige tijd met elkaar aan tafel zitten praten waarbij alles werd gladgetrokken. Uiteindelijk is er altijd harmonie.
Succes en sterkte Rinardo!quote:Op zondag 17 maart 2024 11:08 schreef rinardo het volgende:
ik lig tot 16.oo zh en lees mee, maar is dit allemaal op stream?
Ook wordt ze even door B.B. op haar plaats gezet door te zeggen dat het helemaal niet haar huis is zelfs geen beetje....gisteravond.....quote:Op zondag 17 maart 2024 11:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan maar niet iedereen is daar fan van, ik persoonlijk vind dat ze te ver gaat en te dominant aanwezig is
Ik niet hoor, ik hou van de gesprekken die Tom voert met Jimmy (en met Alice)quote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou je moet er alleen niet bij op de bank gaan liggen kijken.
Binnen 3 minuten slaap je dan.
Dat was het ook. Was gewoon vijandig.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:04 schreef basicsaint het volgende:
Ashley is in de uitzending de afgelopen week niet zo goed neergezet. Het gebeuren met Danny ("hoe voel je je?") vonden ze hier thuis stuitend. Ik ben bang dat ze haar hand overspeeld heeft.
Heel raar was dat. Het ene moment zitten ze nog naar elkaar te kijken alsof er ieder moment bloed kan vloeien en de haat komt door je monitor naar buiten en het volgende moment lopen ze met zijn allen polonaise in de hottub terwijl hier in de COS een complete vendetta tegen Ashley en Karen wordt gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2024 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
Toen Danny weg was moesten ze naar de gameroom en werden ze met elkaar geconfronteerd. Daarna hebben ze nog enige tijd met elkaar aan tafel zitten praten waarbij alles werd gladgetrokken. Uiteindelijk is er altijd harmonie.
Ik vind dat ook mooi om te horen, liever dan dat eeuwige gekwek over nominaties en tactiekquote:Op zondag 17 maart 2024 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik hou van de gesprekken die Tom voert met Jimmy (en met Alice)
Dat was buiten het huis.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heb jij dus de finale zelf niet gezienGeeft niks
De Mastermind is gelukkig weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooi om te horen, liever dan dat eeuwige gekwek over nominaties en tactiek
Vond de uitzendingen mild in verhouding met wat ze op streams liet zien, Ashley heeft vooral zichzelf niet goed neergezet, maar dat is al een tijdje zo wat mij betreft..quote:Op zondag 17 maart 2024 11:04 schreef basicsaint het volgende:
Ashley is in de uitzending de afgelopen week niet zo goed neergezet. Het gebeuren met Danny ("hoe voel je je?") vonden ze hier thuis stuitend. Ik ben bang dat ze haar hand overspeeld heeft.
Das haar probleem, Tom is duidelijk en helder (voor zover mogelijk met dat Belgs onderling)quote:Op zondag 17 maart 2024 11:15 schreef mazaru het volgende:
Karen is knettergek dat ze zo het gesprek aangaat. De manier waarop Tom haar toespreekt zou ik nooit gepikt hebben.
Emotie.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
Tom is echt gekwetst
Merk je duidelijk
Ja, valt me ook op, kan hem gewoon volgen.....quote:Op zondag 17 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das haar probleem, Tom is duidelijk en helder (voor zover mogelijk met dat Belgs onderling)
Je kunt ook duidelijk en helder zijn zonder gelijk vijandig te zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das haar probleem, Tom is duidelijk en helder (voor zover mogelijk met dat Belgs onderling)
En terecht met gestrekt been, Karen heeft zich erg misselijk gedragenquote:Op zondag 17 maart 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Gestrekt been, prima! Ariana werd onder luid gejuich voor engerd uitgemaakt..
Dit komt zo tot nergens.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
Karen kan Tom totaal niet lezen
En legt het negeren bij Tom neer
Terwijl duidelijk was wat ka deed
Nee precies. Praat dan niet. Zo maak je het alleen maar ergerquote:
Ik vond hem totaal niet vijandig? Hij bleef bij hoe HIJ het had ervaren zonder haar direct aan te vallen.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
Moet je niet kwaad worden zegt die nog. Sla dan een normale toon aan, dan gaat het gesprek ook op een normale manier. Hij is degene die vijandig begint.
Dat was ook wel duidelijk dat met Ka geen gesprek te voeren valtquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ze praten. Tom en Karen. Al lijkt het meer een Karen die Tom beschuldigt. Wat ze zegt en haar toon.
Tom begon kalm defensief maar nu wordt hij een beetje pissig..
Ze kan zich hier niet uit lullen.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:19 schreef basicsaint het volgende:
Tom speaks truth. Karen liegt. Zo jammer dit.
Dat was niet kalm defensief. Dat was met een gestrekt been en puur aanvallend.quote:
Toch wel lief dat je #teamkaren bent in deze..quote:Op zondag 17 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
Hij loopt weg en dan is het haar schuld?
"Je kan me toch terughalen'
Is dat allesquote:Op zondag 17 maart 2024 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Dat steeds als een kleuter onderbreken met futiliteiten zou mij ook boos maken
Ik ben geen enkel team. Maar de manier waarop dit gesprek al begon was het al klaar geweest. Dat zou ik van niemand pikken. Het is sowieso al belachelijk dat Jimmy hierbij moet zitten.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toch wel lief dat je #teamkaren bent in deze..
Defensief communiceren is altijd wel wat fel maar zijn stem was kalm.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was niet kalm defensief. Dat was met een gestrekt been en puur aanvallend.
Mwah, die zit er letterlijk bij, soort decoratie. Die slaat de notulen op.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben geen enkel team. Maar de manier waarop dit gesprek al begon was het al klaar geweest. Dat zou ik van niemand pikken. Het is sowieso al belachelijk dat Jimmy hierbij moet zitten.
Maar waarom dan? Dat zou voor mij ook al een afknapper zijn. Je bent een volwassen kerel, je negeert al vier dagen. Doe je luier af en ga normaal een gesprek aan.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, die zit er letterlijk bij, soort decoratie. Die slaat de notulen op.
Komt niet binnen.quote:
Waarom zou ze daarop reageren?quote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Tom heeft nu al 3 x gezegd
Ik ben gekwetst door u
0 reactie
Ik geloof dat hij dat al vaker heeft gedaan dan de rest bij elkaar opgeteld in die bunker! Als er 1 rekening houdt met de gevoelens van anderen is hij het welquote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef mazaru het volgende:
Tom eist ook van iedereen begrip voor zijn karakter maar andersom zou hij het ook eens wat meer moeten proberen.
Dat hoor ik bij Tom ook constant.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Pfff karen kan zich echt niet in iemand inleven. Heeft het alleen maar over ik ik ik ik
ja maar dat ziet zij niet..quote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef Ireth het volgende:
Tom is boos/gekwetst omdat zijn vertrouwen is geschonden.
Karen is boos/gekwetst omdat ze genegeerd wordt door Tom omdat ze zijn vertrouwen heeft geschonden.
Eindconclusie: kaar moet excuses maken.
Door zijn ADHD loopt hij vaak op zijn tenen.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dat al vaker heeft gedaan dan de rest bij elkaar opgeteld in die bunker! Als er 1 rekening houdt met de gevoelens van anderen is hij het wel
Ja das lekker makkelijk gezegd, dan moet Kaar ook niet janken over het negeren. Daarover janken is dan ook een keuze...quote:Op zondag 17 maart 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou ze daarop reageren?
Gekwetst zijn is een persoonlijke keuze.
Team Ash scheidt het kaft van het koren...quote:Op zondag 17 maart 2024 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Team Ashley krijgt weer een tik, Tom wordt op deze manier niet terug binnen gehaald
Ja hij is er klaar mee. Toen ze in duo waren hield hij contant rekening met haar. Ook tijdens het nomineren. En dan nu dit. Op een geven moment is het klaar he. Elke keer het zelfde gezeik maar haar. Eerst met Basiri en nu met Tom. Karen is duidelijk geen tegenwoordig gewend thuis. Want dan is die persoon weer dominant enz.quote:
Idd en zij gaat met het kaf verderquote:Op zondag 17 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Team Ash scheidt het kaft van het koren...
Iets met kinderziektes?quote:Op zondag 17 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Team Ash scheidt het kaft van het koren...
Ja dat moest van Tom, maar daar moet Karen maar begrip voor hebben. Ashley mocht er niet bij hoor. Daar moet Karen maar begrip voor hebben.quote:
So? Daar kiest ze voor en dat doet ze ook. Dus die vergelijking gaat mank.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das lekker makkelijk gezegd, dan moet Kaar ook niet janken over het negeren. Daarover janken is dan ook een keuze...
Gaat tussen hen, maar Jimmy moet er wel bij zitten? Hmmmmquote:Op zondag 17 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
pfff karen weer over hoe zij zich voelt als hij afstand neemt..
tom geeft zo goed aan waarom hij dit nodig heeft (al vaker uitgelegd)
liever dit dan iemand die meteen ploft.. dat deed hij vroeger blijkbaar. (heeft hij het wel eens over gehad).
het is haar stuk dat ze er niet mee kan omgaan.
Ahh ze geeft toe dat ze fout is geweest.
maar ze heeft niks gezegd, alleen ik heb op u gestemd.
Karen: haal hem dan erbij.
tom : maar ik moet hem niet erbij halen
Gaat ook tussen hun..
quote:Op zondag 17 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ik verheug me nu al op het na-cocoonen met de queen ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat heeft Tom net letterlijk gedaan. Sorry dat ik u genegeerd heb. Tom moet zoiets laten bezinken. We zeggen toch ook nooit voor niks dat he eerst tot 10 moet tellen voor je een reactie geeft, oftewel, laat het even rusten. Goed dat hij zichzelf zo goed kentquote:Op zondag 17 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
Als ze nou allebei zouden beginnen om excuses aan te bieden voor de punten waarop ze fout zaten dan zouden vanaf dat punt wel normaal kunnen praten.
ja ze liegt nu ook weer...quote:Op zondag 17 maart 2024 11:35 schreef OmaJacky het volgende:
Nee Karen jij hebt gezegd dat Tom op Danny heeft gestemd en dat jij het niet hebt gedaan, je hebt Asley en Danny laten geloven dat Tom jouw gepusht hebt.
Hear hearquote:Op zondag 17 maart 2024 11:35 schreef OmaJacky het volgende:
Nee Karen jij hebt gezegd dat Tom op Danny heeft gestemd en dat jij het niet hebt gedaan, je hebt Asley en Danny laten geloven dat Tom jouw gepusht hebt.
Zo had hij moeten beginnen, niet direct met een aanval. Zij heeft ook excuses aangeboden en daar had zij mee moeten beginnen. Dit gesprek is alleen maar olie op het vuur.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dat heeft Tom net letterlijk gedaan. Sorry dat ik u genegeerd heb. Tom moet zoiets laten bezinken. We zeggen toch ook nooit voor niks dat he eerst tot 10 moet tellen voor je een reactie geeft, oftewel, laat het even rusten. Goed dat hij zichzelf zo goed kent
Eens, dit zal lastig zijn om weer goed te worden. Vertrouwen is weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo had hij moeten beginnen, niet direct met een aanval. Zij heeft ook excuses aangeboden en daar had zij mee moeten beginnen. Dit gesprek is alleen maar olie op het vuur.
Hij is niet begonnen met een aanval in mijn ogen. Hij is begonnen te vertellen hoe hij zich heeft gevoeld na wat er is gebeurt.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo had hij moeten beginnen, niet direct met een aanval. Zij heeft ook excuses aangeboden en daar had zij mee moeten beginnen. Dit gesprek is alleen maar olie op het vuur.
Hij heeft me aangevallen.quote:
Hij legt uit wat zijn ding is.Er komt niks bij haar binnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
Bij Tom vliegt de emotie over zijn gezicht
Open boek
Ka is alleen maar bezig schuld af te schuiven
Brunchtime! Ze zoeken het maar lekker uit.quote:
Ve ve verlieft tot over de orenquote:Op zondag 17 maart 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Maar wat is nou precies Karen haar probleem. En dan bedoel ik niet de leugens, maar gewoon achter al die opsmuk, haar probleem met Tom.
Hoor haar alleen in herhaling piepen over dat negeren, wat ze zelf veroorzaakt heeft.
Goed plan.Dit leidt nergens toe.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brunchtime! Ze zoeken het maar lekker uit.
[ afbeelding ]
De keren dat Tom aan het woord is probeert hij ZIJN gevoel uit te leggen, de keren dat kaar aan het woord is jankt ze alleen maar dat HIJ haar negeert...quote:Op zondag 17 maart 2024 11:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom wil een voorbeeld zijn voor Fil. Heel mooi, maar ik hoop dan voor Fil als hij een keer wat flikt, in zijn pubertijd, dat Tom hem dan een paar dagen negeert, dat is niet het goede voorbeeld.
IK vind het geen goed gesprek, Tom blijft praten, maar Karen krijgt niet veel het woord. Tom haalt er ook van alles bij over laag zelfbeeld. Daar kan Karen niets aan doen.
Jammer van hun leuke vriendschap. Vind ze beide niet sterk
quote:Op zondag 17 maart 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ve ve verlieft tot over de oren
Onderste boven
Dat het nog kan
Nee, dat zegt ie niet. Hij zegt dat ie zich soms even moet terugtrekken.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Tom zegt dat hij het makkelijk vindt om mensen te negeren, maar hij vindt het wel raar als anderen hem negeren.
Was ook lastig. Aan de ene kant heeft hij Danny meteen willen vertellen hoe het gegaan was, maar Karen wilde niet dat dat uit kwam. Hij is zijn duomaatje trouw gebleven. Andersom niet, dat steekt.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
Voor Tom ligt het gevoeliger door zijn verleden.
Hij heeft toen (vroeger) gelogen, fouten gemaakt zegt hij.
Maar nu niet meer.. en toch wordt hij daarvan beschuldigd nu.
Hij heeft zijn leven gebeterd.. goede normen en waarden.
Er wordt daar van hem gedacht dat hij dingen door vertelt maar dat is niet zo.
Om zijn eigen gevoel op een rijtje te krijgen. Vermoed dat hij vroeger nogal snel uit zijn slof schoot met een kort lontje en nu geleerd heeft eerst te kalmeren. Maar dan heeft ie daarvoor wel even wat ruimte nodig.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:45 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ie niet. Hij zegt dat ie zich soms even moet terugtrekken.
denk dat dat wel nodig is ze praten niet over het geen wat het nou isquote:
Ka kan niet luisterenquote:Op zondag 17 maart 2024 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kunnen beide niet echt praten het fijne komt niet aan het punt wat er precies speelt, en denk dat daarom jimmy beter kan uitleggen bij beide wat er nou werkelijk speelt
Ja en je ziet hem af en toe verbijten om goed na te denken voor hij wat zegtquote:Op zondag 17 maart 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
Vindt Tom erg sterk in dit gesprek
Laat zich niet overtroeven door ka
Die normaal alles overschreeuwt
ja daarom legt jim het nog eens uit want Ka weet alleen wat haar is aangelult door Ash en dat kan ze dus niet zo verwoorden want ze snapt de helft nietquote:Op zondag 17 maart 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ka kan niet luisteren
Tom heeft prima aan wat het bij hem is
Dat ene puntje ja maar wat hij allemaal gehoord heeft en goede oren heeft is wel iets wat voor hem met normen en waarde te maken heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Doorzeiken over iets waar allang sorry voor gezegd is.
dat dusquote:Op zondag 17 maart 2024 11:47 schreef Ireth het volgende:
Ka luistert wel, maar ze hoort niet wat ie zegt...
Ze is zo goed als niet te verstaanquote:
Dat is ook zo heeft hij ook al een paar keer gezegd, dat vind ik echt verstandig van hemquote:Op zondag 17 maart 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Om zijn eigen gevoel op een rijtje te krijgen. Vermoed dat hij vroeger nogal snel uit zijn slof schoot met een kort lontje en nu geleerd heeft eerst te kalmeren. Maar dan heeft ie daarvoor wel even wat ruimte nodig.
Nee je zal met Karen getrouwd zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Pfff.... Zo'n egocentrisch mannetje...
Je zou er maar mee getrouwd zijn...
Die is Wx nieuw.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Fairplay belangrijk
Afluisteren is 1000,- euro jackpot
En Ronahi.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
bewoners het in undercover week en een van de belangrijkste zaken hierin is het verzamelen van informatie
die is belangrijk voor de undercovers en bewoners
dat doen jullie een voor 1 in de gameroom
bb noemt de volgorde op
fair play is belangrijk in mijn huis
dus op afluisteren bij de gameroom staat een boete van 1000 euro uit de gamepot
ty: dan moet je het geluid wat zachter zetten van de gameroom als ik naar de wc moet of zo en er per ongeluk langs loop![]()
hebben we al gezien hoe per ongeluk ty dat doet
quote:
DIe Wx gaan we maar niet doen een keer is leuk maar dan is het in ieder geval in de COS wel klaarquote:
nee ben in slaap gevallen hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 11:53 schreef cat123 het volgende:
Al mensen die een idee hebben over de undercovers?
Okee.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe Wx gaan we maar niet doen een keer is leuk maar dan is het in ieder geval in de COS wel klaar
Hij denkt allequote:Op zondag 17 maart 2024 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Tom denkt te weten wie undercover is aan de hand van de volgorde wie naar de gameroom moet.
wat is wx haha al die afkortingenquote:
Bij haar bedoel je denk ik? Of snap ik het niet? Zijn gevoel komt bij hem namelijk wel over?quote:Op zondag 17 maart 2024 11:52 schreef cat123 het volgende:
Uiteindelijk komt het punt dat hij zich verraden voelt omdat ze zei dat ze niks over de nominaties zouden zeggen en het geheim gingen houden, en zij het wel vertelde, totaal niet over bij hem.
Oeps Ja sorry ben nog niet helemaal wakker, heb het aangepast.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij haar bedoel je denk ik? Of snap ik het niet? Zijn gevoel komt bij hem namelijk wel over?
Zijn logica is:quote:
Eerst moet Jimmy erbij natuurlijk.quote:
Ja Tom nu. We gaan weer door op "negeren".quote:
Eehhmm... waarom zeikstraal? dat was de bedoeling van beiden?? Daarom gingen ze weer naar buiten?quote:Op zondag 17 maart 2024 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus... Gaat-ie weer verder, die zeikstraal.
Snap ik ook wel. Ze doet het zelfquote:Op zondag 17 maart 2024 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja Tom nu. We gaan weer door op "negeren".
Tom wil duidelijk maken dat er alarmbellen gaan rinkelen. Hij wil niet blijven negeren. Vertrouwen is dus compleet foetsie.
Maar daar moet Karen zelf mee dealen. Dat kan Tom niet kwalijk genomen worden. Nu gaat ze ineens huilen als ze het niet voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het gaat nu hoofdzakelijk over hoe Tom zich voelt, goed dat hij dat probeert uit te leggen, maar Karen heeft ook gevoel.
Het heeft even geduurd, maar hij heeft uiteindelijk zijn zin.quote:
daar had hij voor hij aan BB begon mee moeten leren dealenquote:Op zondag 17 maart 2024 12:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar daar moet Karen zelf mee dealen. Dat kan Tom niet kwalijk genomen worden. Nu gaat ze ineens huilen als ze het niet voor elkaar krijgt.
Hij zegt niets verkeerds. Dus snap dat janken nietquote:
ik zie hier ook een aantal mensen blij zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
Knap gedaan Tom. Ik hoop dat je je fijn voelt nou
Vanaf het begin. Maar als Karen huilt dan is dat nep blijkbaar.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar hij heeft uiteindelijk zijn zin.
Dat heeft ie zich al 3 a 4 dagen niet gevoeld??quote:Op zondag 17 maart 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
Knap gedaan Tom. Ik hoop dat je je fijn voelt nou
Onmachtquote:Op zondag 17 maart 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt niets verkeerds. Dus snap dat janken niet
Volgens mij geniet hij er met volle teugen van.quote:
Nee dat mag niet kost 1500 euro.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
Die ballenbakken. Die staan wel heel dicht bij elkaar. Tegen elkaar aan zelfs. EEn rode en een blauwe.
In de ene moeten de bewoners hun verdiende ballen verzamelen en de andere is voor de undercovers.
Wellicht moeten de undercovers stiekem ballen uit de bewonerbak halen..
Nee das Ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 12:01 schreef Polleke1234 het volgende:
Die gozer is gewoon super dominant,duldt geen tegenspraak.
Anders boos en op bedje liggen mokken.
Alles moet op Tom zijn manier.
Maar dab zien ze toch wie de undercover zijn? Snap er niks van. Maandag na de uitzending hoop ik wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
Die ballenbakken. Die staan wel heel dicht bij elkaar. Tegen elkaar aan zelfs. EEn rode en een blauwe.
In de ene moeten de bewoners hun verdiende ballen verzamelen en de andere is voor de undercovers.
Wellicht moeten de undercovers stiekem ballen uit de bewonerbak halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |