Dat ze gelijk heeft!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:05 schreef engine het volgende:
Karan heeft geen goesting meer in Tom. Niet meer babbelen.
[ afbeelding ]
Nu wil zij even niet praten en de dingen op een rij zetten. Dat mag ze toch ook aangeven?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
En dan gaat Tom toch weer naar Karen omdat Jimmy zegt dat hij dat moet doen en dan stuurt Karen Tom weg.
Ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2024 12:07 schreef Ireth het volgende:
Kijk, Tom gaat naar Kaar en wordt weer weggestuurd! Wijven, wat moet je er mee! Ze was niet eens aan het wenen! En straks weer klagen bij Ash natuurlijk
Dat is Ellie.quote:
Neeeeeeeeeee natuurlijk niet! Dat is nep, daar hoeft niemand rekening mee te houden. Karen is geen mens die ook gevoelens heeft en vol zit met onzekerheden.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu wil zij even niet praten en de dingen op een rij zetten. Dat mag ze toch ook aangeven?
je vergeet nog watquote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef cat123 het volgende:
Kijk dit is ook weer zo iets, ze wil praten,
Zijn ze aan het praten, loopt ze weg,
Hij wil het nog blijven uitpraten,
En zij wil niet meer, op den duur houd het ook gewoon op,
Dan maar langs mekaar heen leven nog even.
Elke leugen brengt een nieuwe leugen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef Thorelf het volgende:
Als karen nou eens stopt met liegen en de boel te verdraaien..is het een stuk makkelijker praten voor haar ..kan ze gewoon haar zegje zeggen..zonder zich in bochten te moeten wringen!
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ja Tom jij bent er ook nog![]()
goed voor jezelf opgekomen
Hij praat niks uit hij dringt gewoon zijn mening op net als een drammende dominee.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef cat123 het volgende:
Kijk dit is ook weer zo iets, ze wil praten,
Zijn ze aan het praten, loopt ze weg,
Hij wil het nog blijven uitpraten,
En zij wil niet meer, op den duur houd het ook gewoon op,
Dan maar langs mekaar heen leven nog even.
Jimmy moet juist niks zeggen tegen Karen. Hij is ook een enorme 2-zak.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef OmaJacky het volgende:
Misschien moet Jimmy eens tegen Karen zeggen dat Tom nu echt gekwetst is en dat heeft proberen uit te leggen en dat Karen alleen maar zeurt dat Tom haar negeert en dat Tom dit doet en dat Tom dat doet .
Straks kan Karen weer lekker Tom zwart maken bij Ashley en de andere belgen.
Hij kreeg door dat er iets niet klopte, omdat Ashley niet meer reageerde.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het jammer en trek geen partij, vind ze beide leuk. Maar Tom is ook erg koppig en ik zou er ook niet tegen kunnen als ik genegeerd wordt. Tom wist al dat ze het tegen Danny had verteld, toen Danny het haar vroeg: hebben jullie op mij gestemd, ze wilde niet liegen tegen Danny en heeft ja gezegd. Mssn dom, maar wel eerlijk.
Daarnaa heeft Tom haar nog gevraagd of ze zijn haar wilde doen, dat heeft ze gedaan en daarna ging hij haar negeren. Dat begrijp ik dan ook niet.
Het was ook niet zijn doel. Hij wilde alleen vertellen hoe zij hem gekwetst had en verder is het aan Karen wat ze daar mee doet. Hij wil haar niet negeren maar het wordt ook niet meer zoals het was.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:09 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hij praat niks uit hij dringt gewoon zijn mening op net als een drammende dominee.
Ik kan me Sonja amper meer herinneren eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 maart 2024 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan met Sonja als ze wil in Antwerpen eten of haar doen.
oke een drankje doen zei Jimmie
Daar tussen heeft ie heel wat gesprekken opgevangen van Ashley en Kaar over hem. Het negeren kwam niet zomaar ineens uit de lucht vallen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het jammer en trek geen partij, vind ze beide leuk. Maar Tom is ook erg koppig en ik zou er ook niet tegen kunnen als ik genegeerd wordt. Tom wist al dat ze het tegen Danny had verteld, toen Danny het haar vroeg: hebben jullie op mij gestemd, ze wilde niet liegen tegen Danny en heeft ja gezegd. Mssn dom, maar wel eerlijk.
Daarnaa heeft Tom haar nog gevraagd of ze zijn haar wilde doen, dat heeft ze gedaan en daarna ging hij haar negeren. Dat begrijp ik dan ook niet.
Heb je de kapsels van de mannen al eens goed bekeken?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom heeft net tot in den treuren uitgelegd dat dat negeren niets betekent. Het is geen: ik ontwijk jou nu want ik vind je niet meer leuk. << dat is hoe Karen het ervaart. Voor hem is het verwerken wat er gebeurd of is gebeurd. Het is voor hem een terug trek beweging en noodzakelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Same here.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me Sonja amper meer herinneren eerlijk gezegd
Ik weet alleen nog dat blond haar had. Verder staat me niks meer van haar bij.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me Sonja amper meer herinneren eerlijk gezegd
maar hij heeft gezegd dat ze niet meer aan zijn haar mag komen!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je de kapsels van de mannen al eens goed bekeken?
Nouchka ook blond,die weet ik nog wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat blond haar had. Verder staat me niks meer van haar bij.
Weinig indruk gemaakt. Blijf het wel apart vinden dat Tom / Jimmie het regelmatig nog over haar hebben.
vooral Tom dan
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:15 schreef Ireth het volgende:
Poppedijntje!!!!
* Ireth zoekt ff teiltje...
Dat hij Ronahi erbij haalt is om duidelijk te maken dat Ronahi ook Tom bevolen had niet over de stemming te praten , dat heeft Karen nu ook gedaan ( uit angst waarschijnlijk voor de reactie van Asley) .quote:Op zondag 17 maart 2024 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Karen is mssn fout geweest, maar Tom is ook geen makkelijke. Hij haalt er alles bij, over Ronahi, over dat hij vroeger gepest is, dat hij een laag zelfbeeld heeft. Dat iedereen zegt dat hij hoog in de polls staat, maar dat niet gelooft. Ook Karen heeft ook een verleden, heeft ze hem ook al eens verteld.
Hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat hij Ronahi erbij haalt is om duidelijk te maken dat Ronahi ook Tom bevolen had niet over de stemming te praten , dat heeft Karen nu ook gedaan ( uit angst waarschijnlijk voor de reactie van Asley) .
En Tom voelt heel goed aan dat de 2 dames heel veel over hem roddelen.
Heeft Tom Ronahi ook aangesproken en genegeerd en ruzie mee gemaakt of komt het voor Tom er nu bij?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat hij Ronahi erbij haalt is om duidelijk te maken dat Ronahi ook Tom bevolen had niet over de stemming te praten , dat heeft Karen nu ook gedaan ( uit angst waarschijnlijk voor de reactie van Asley) .
En Tom voelt heel goed aan dat de 2 dames heel veel over hem roddelen.
Daar staat nu een sanctie op.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:22 schreef Snoozey het volgende:
hij voelt dat goed aan? hij heeft af zitten luisteren.
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom heeft er toch ook met anderen, zoals Jimmy over gepraat? Dus zij moet het maar in haar eentje verwerken?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ze wil er niet meer over praten, maar wel zo nog met Ashley
Inderdaad, Tom zit heel de dag af te luisteren.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:22 schreef Snoozey het volgende:
zij zegt ik wil er NIET meer over praten niet is niet dus ook niet tegen Ash hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tom heeft er toch ook met anderen, zoals Jimmy over gepraat? Dus zij moet het maar in haar eentje verwerken?
Ik vraag me af of ze nou echt zo dom is want ze begrijpt nog steeds wat zijn punt is en wat hij haar probeert uit te leggen..quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef OmaJacky het volgende:
Misschien moet Jimmy eens tegen Karen zeggen dat Tom nu echt gekwetst is en dat heeft proberen uit te leggen en dat Karen alleen maar zeurt dat Tom haar negeert en dat Tom dit doet en dat Tom dat doet .
Onzin. Hij is begonnen te praten nadat zij in de tuin (na haren doen) zei dat ze het had verteld(Danny nomineren),quote:Op zondag 17 maart 2024 12:26 schreef mazaru het volgende:
Tom verwijt Karen dat ze er met Ashley over praat maar hij praat er ook met iedereen over
Zijn bed grenst aan de cocoon.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:22 schreef Snoozey het volgende:
merk ik vaak met gesprekken met Ash en andere ook op dat ze het vaak niet kan volgen enzo en het idd niet begrijptquote:Op zondag 17 maart 2024 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nou echt zo dom is want ze begrijpt nog steeds wat zijn punt is en wat hij haar probeert uit te leggen..
Zij ze laatst niet dat ze nog nooit een heel lange relatie heeft gehadnou ik kan me er wel iets bij voorstellen
Dus dat !quote:Op zondag 17 maart 2024 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen weet hardstikke goed dat ze fout zat. Doordat zij haar mond niet hield, begon de hele kettingreactie. Tom is voor alles en nog wat uitgemaakt. Matennaaier, onbetrouwbaar en noem maar op. Vanalles werd er bijgehaald.
Hij weet precies hoe het werkt in het legertje. Hij heeft er immers weken bij gezeten.
Ze neemt gewoon geen verantwoordelijkheid voor haar aandeel.
Verschuilt zich bij Ashley.
Tom mag gekwetst zijn. Ze waren heel close en hadden veel plezier.
Samen goed gepresteerd. Van te voren goed besproken hoe ze het zouden aanpakken.
Hij was niet eens echt boos toen ze het had verteld. Dat kwam pas nadat hij merkte dat Ash hem negeerde en ze over hem begonnen te praten.
Toen begon hij te vermoeden dat Karen niet helemaal eerlijk is geweest.
Dar heeft u weer gelijk aan.....maar heeft hij daarna pas dingen gehoord uit de groene kamer want niet fraai was....want wat hij haar vertelde wat hij gehoord had klopte precies......quote:Op zondag 17 maart 2024 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh dan had ze glashard tegen Danny moeten liegen ,dat was niet zo erg natuurlijk want die ziet er toch niet zo glad uit als Tom.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen weet hardstikke goed dat ze fout zat. Doordat zij haar mond niet hield, begon de hele kettingreactie. Tom is voor alles en nog wat uitgemaakt. Matennaaier, onbetrouwbaar en noem maar op. Vanalles werd er bijgehaald.
Hij weet precies hoe het werkt in het legertje. Hij heeft er immers weken bij gezeten.
Ze neemt gewoon geen verantwoordelijkheid voor haar aandeel.
Verschuilt zich bij Ashley.
Tom mag gekwetst zijn. Ze waren heel close en hadden veel plezier.
Samen goed gepresteerd. Van te voren goed besproken hoe ze het zouden aanpakken.
Hij was niet eens echt boos toen ze het had verteld. Dat kwam pas nadat hij merkte dat Ash hem negeerde en ze over hem begonnen te praten.
Toen begon hij te vermoeden dat Karen niet helemaal eerlijk is geweest.
Hij probeert haar duidelijk te maken dat het bij hem in zijn hoofd anders werkt en dat hij tijd moet nemen om over iets na te denken omdat hij anders verkeerd kan reageren maar omdat zij zelf niet veel in haar hoofd heeft onder die dakpan van haar snapt ze dat niet.. of ze heeft een plaat voor haar hoofd, dat kan ook nog. Hij heeft tig keer gezegd dat het alleen om dat stukje ging dat ZIJ aan hem vroeg om het niet te bespreken met anderen en dan vervolgens de kamer inloopt en het meteen bespreekt met Ashley en daarna met Danny. Dat is waar Tom over valt. Maar goed dat kan hij nu nog tig keer uitleggen maar dat snapt ze gewoon nietquote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom heeft net tot in den treuren uitgelegd dat dat negeren niets betekent. Het is geen: ik ontwijk jou nu want ik vind je niet meer leuk. << dat is hoe Karen het ervaart. Voor hem is het verwerken wat er gebeurd of is gebeurd. Het is voor hem een terug trek beweging en noodzakelijk.
Nee hequote:Op zondag 17 maart 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Breaking.
https://nl.nieuws-247.be/(...)D2XzjTliZtFSVuAUiK1M
[ afbeelding ]
het hele punt is het gelul en negeren erna over tom door karen en ashley is er wel heel wat geluld in cocoon he en Tom heeft wel wat opgevangen daarvan dat is het punt waar hij het meeste mee zitquote:Op zondag 17 maart 2024 12:36 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh dan had ze glashard tegen Danny moeten liegen ,dat was niet zo erg natuurlijk want die ziet er toch niet zo glad uit als Tom.
Het kan misschien zo zijn dat Tom vindt dat negeren niets betekent en dat hij dat nodig heeft om iets te verwerken.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom heeft net tot in den treuren uitgelegd dat dat negeren niets betekent. Het is geen: ik ontwijk jou nu want ik vind je niet meer leuk. << dat is hoe Karen het ervaart. Voor hem is het verwerken wat er gebeurd of is gebeurd. Het is voor hem een terug trek beweging en noodzakelijk.
Het is geen licht iigquote:Op zondag 17 maart 2024 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
merk ik vaak met gesprekken met Ash en andere ook op dat ze het vaak niet kan volgen enzo en het idd niet begrijpt
Een knuffel had volstaan.Hij gooide zijn gevoel op tafel.Zij denkt hem te moeten pareren.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij probeert haar duidelijk te maken dat het bij hem in zijn hoofd anders werkt en dat hij tijd moet nemen om over iets na te denken omdat hij anders verkeerd kan reageren maar omdat zij zelf niet veel in haar hoofd heeft onder die dakpan van haar snapt ze dat niet.. of ze heeft een plaat voor haar hoofd, dat kan ook nog. Hij heeft tig keer gezegd dat het alleen om dat stukje ging dat ZIJ aan hem vroeg om het niet te bespreken met anderen en dan vervolgens de kamer inloopt en het meteen bespreekt met Ashley en daarna met Danny. Dat is waar Tom over valt. Maar goed dat kan hij nu nog tig keer uitleggen maar dat snapt ze gewoon niet
En dat deden hun niet? met hun glaasjes aan t oor tegen de wand, toe. Dilano en Jimmy gesprek voerden in de kamer? Dat is bewust afluisteren. En ze zitten wel vaker met hun hoofden tegen de muur naar de rode kamer geplakt om te luisteren.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:22 schreef Snoozey het volgende:
Nee ze zaten in de woonkamer op de bank,Glenn en Danny waren er ook bij en ze waren de stemmen aan het berekenen,maar dat klopte niet omdat Danny een stem te veel had volgens de uitslag.us toen moest ze schoorvoetend toegeven dat zij op Danny gestemd hadden.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij probeert haar duidelijk te maken dat het bij hem in zijn hoofd anders werkt en dat hij tijd moet nemen om over iets na te denken omdat hij anders verkeerd kan reageren maar omdat zij zelf niet veel in haar hoofd heeft onder die dakpan van haar snapt ze dat niet.. of ze heeft een plaat voor haar hoofd, dat kan ook nog. Hij heeft tig keer gezegd dat het alleen om dat stukje ging dat ZIJ aan hem vroeg om het niet te bespreken met anderen en dan vervolgens de kamer inloopt en het meteen bespreekt met Ashley en daarna met Danny. Dat is waar Tom over valt. Maar goed dat kan hij nu nog tig keer uitleggen maar dat snapt ze gewoon niet
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Breaking.
[ afbeelding ]
Breaking.
[ afbeelding ]
Don't blame me.quote:
ojaaa, en alice die om de hoek stond af te luisteren!!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:39 schreef cat123 het volgende:
[..]
En dat deden hun niet? met hun glaasjes aan t oor tegen de wand, toe. Dilano en Jimmy gesprek voerden in de kamer? Dat is bewust afluisteren. En ze zitten wel vaker met hun hoofden tegen de muur naar de rode kamer geplakt om te luisteren.
Iets met een pot en een ketel.
En vorige keer Danny, met z’n hoofd om de hoek bijna, dat zag er zo raar uit! Dat Karin en Ashley over hem bezig waren.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ojaaa, en alice die om de hoek stond af te luisteren!!
Hij laat het bezinken, zodat ie niet vol van emotie uitbarst. Lijkt me persoonlijk geen slechte eigenschap. Veel te veel mensen handelen en reageren op emoties zonder er eerst over na te denken.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:40 schreef Snoozey het volgende:
hhij had ze daar gelijk op aan kunnen spreken. maar nee, gaat het opkroppen en wil dagen later een gesprek met ondersteuning van jim
dat zegt ook wel weer genoeg.
en nee, dat is niet om jim hem te kunnen laten corrigeren.
Ze hadden dit gesprek al op een heel andere manier moeten beginnen. Begin met aangeven dat je weet waar je zelf fout bent geweest en ga daarvandaan verder met het gesprek zonder al die verwijten en die aanvallende toon.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:40 schreef Snoozey het volgende:
hhij had ze daar gelijk op aan kunnen spreken. maar nee, gaat het opkroppen en wil dagen later een gesprek met ondersteuning van jim
Breaking.
[ afbeelding ]
En Tyron stond ook af te luisteren. Ze verwijten elkaar allemaal dingen die ze zelf ook doen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ojaaa, en alice die om de hoek stond af te luisteren!!
En uiteraard had zij er niks tegen in te brengen. Dat ze als een kleuter ging zitten zwijgen en het Tom liet opknappen "vergat" ze voor het gemak maar ff...quote:Op zondag 17 maart 2024 12:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee ze zaten in de woonkamer op de bank,Glenn en Danny waren er ook bij en ze waren de stemmen aan het berekenen,maar dat klopte niet omdat Danny een stem te veel had volgens de uitslag.us toen moest ze schoorvoetend toegeven dat zij op Danny gestemd hadden.
Overigens tegen de zin van Karen .
Karen wilde een gesprek hoor en daar heeft hij mee ingestemd onder voorwaarde dat Jimmy erbij zou zitten . Voor hem zodat hij rustig kon blijven en voor haar zodat ze zijn woorden niet kon verdraaien.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:40 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee ze zaten in de woonkamer op de bank,Glenn en Danny waren er ook bij en ze waren de stemmen aan het berekenen,maar dat klopte niet omdat Danny een stem te veel had volgens de uitslag.us toen moest ze schoorvoetend toegeven dat zij op Danny gestemd hadden.
Ashley en Danny zaten op de bank en ze zaten de stemmen te tellen en ze gingen na hoe het kon dat Danny was genomineerd en toen vroeg Danny of Ashley op hem had gestemd en die ontkende en toen vroeg hij het aan Karen en die bevestigde het. Ik snap dat je dan niet wil liegen maar ze had zelf geeist dat Tom er niet over mocht praten. Ze had op dat moment moeten zeggen dat ze met Tom had afgesproken om niet over de stemming te praten. Dan had Danny ook genoeg geweten. Het ging er Tom ook niet om dat zie het niet wilden zeggen maar hij wilde er dan graag bij zijn om zijn keuze te onderbouwen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Karen heeft alleen het papier/steen/schaar verhaal niet erbij verteld, En dat is waar de hele heisa volgens mij over is ontstaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vroeg rechtstreeks aan Karen of zij op hem hadden gestemd. Daar gaf zij eerlijk antwoord op. Had ze daarover gelogen dan was het ook niet goed geweest.
Nee, ash zat haar draaiboek op te sommen en zei tegen Kaar "wij hebben niet op Danny gestemd en jullie ook niet..."quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vroeg rechtstreeks aan Karen of zij op hem hadden gestemd. Daar gaf zij eerlijk antwoord op. Had ze daarover gelogen dan was het ook niet goed geweest.
En dat heeft hij Karen ee4der al eens uitgelegd maar het blijkt niet te vatten bij haarquote:Op zondag 17 maart 2024 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij laat het bezinken, zodat ie niet vol van emotie uitbarst. Lijkt me persoonlijk geen slechte eigenschap. Veel te veel mensen handelen en reageren op emoties zonder er eerst over na te denken.
En ze heeft het ook zo laten overkomen dat Tom de beslissing had doorgedrukt.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Karen heeft alleen het papier/steen/schaar verhaal niet erbij verteld, En dat is waar de hele heisa volgens mij over is ontstaan.
En dat was heel verstandig van hemquote:Op zondag 17 maart 2024 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Karen wilde een gesprek hoor en daar heeft hij mee ingestemd onder voorwaarde dat Jimmy erbij zou zitten . Voor hem zodat hij rustig kon blijven en voor haar zodat ze zijn woorden niet kon verdraaien.
Maar moet dat bezinken een paar dagen duren? Wel een beetje langquote:Op zondag 17 maart 2024 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij laat het bezinken, zodat ie niet vol van emotie uitbarst. Lijkt me persoonlijk geen slechte eigenschap. Veel te veel mensen handelen en reageren op emoties zonder er eerst over na te denken.
Maar we weten ook niet of dat echt waar was. In de uitzending was daar niets over te zienquote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Karen heeft alleen het papier/steen/schaar verhaal niet erbij verteld, En dat is waar de hele heisa volgens mij over is ontstaan.
Dat is wel waar. Ze schoof alles in Tom zijn schoenen en dat was niet netjes.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ze heeft het ook zo laten overkomen dat Tom de beslissing had doorgedrukt.
Ja logisch doos, als jij gaat zitten zwijgen ("ik zeg niks meer he...") dan moet de ander wel. Of wou je er blijven zitten tot de finale
Er is vaak wel meer niet in de uitzendingen op tv te zien.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar we weten ook niet of dat echt waar was. In de uitzending was daar niets over te zien
Mjah, kwam door wat ie allemaal hoorde aan geroddel steeds meer bij. Ik zou dan persoonlijk ook zoiets hebben van "sterf dan maar een potjequote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar moet dat bezinken een paar dagen duren? Wel een beetje lang
Dat ze dat zo heeft laten overkomen is gewoon heel gemeen. Daardoor wordt ook Ash op het verkeerde been gezet en die gaat er dan nog even over verder.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ze heeft het ook zo laten overkomen dat Tom de beslissing had doorgedrukt.
Ja logisch doos, als jij gaat zitten zwijgen ("ik zeg niks meer he...") dan moet de ander wel. Of wou je er blijven zitten tot de finale
En omdat het niet in de uitzending was is het ook niet gebeurd want BB manipuleert niets en is over alles heel transparantquote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar we weten ook niet of dat echt waar was. In de uitzending was daar niets over te zien
Zodat de kijker gemanipuleerd wordt tot dit soort discussies.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:55 schreef cat123 het volgende:
[..]
Er is vaak wel meer niet in de uitzendingen op tv te zien.
Ik was er zelf even niet bij, maar begreep hier uit de cos dat dit spel in de gang voor de dbk was gespeeld.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met draaiende ogen, het onschuldige meisje.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat gemist. Dat heb ik in ieder geval niet gezienquote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik was er zelf even niet bij, maar begreep hier uit de cos dat dit spel in de gang voor de dbk was gespeeld.
Die heeft volgens mij ook zoiets als "bakkelijen jullie maar door, schuif ik richting finale!"quote:Op zondag 17 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
De enige die er trouwens rustig onder bleef was Danny en die was het echte slachtoffer in dit verhaal.
En verdientquote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook zoiets als "bakkelijen jullie maar door, schuif ik richting finale!"
Ik begreep tussen de verwijten door dat ze dat tussen de dubbele deuren van de dbk gedaan moeten hebben. Kwam heel kort en rap ter sprake.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik was er zelf even niet bij, maar begreep hier uit de cos dat dit spel in de gang voor de dbk was gespeeld.
Ze knipt wel strak en netjes, alleen de modellen vind ik wat outbollig dat kan 3 dingen betekenenquote:Op zondag 17 maart 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar wel dat het haar keus niet was......je maakt de keus met zijn tweeén hebben ze allemaal moeten doen en niemand probeerde daar onderuit tekomen......quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ene zin inderdaad, Tom dan hé,niet ik is letterlijk wat ze zei.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, ash zat haar draaiboek op te sommen en zei tegen Kaar "wij hebben niet op Danny gestemd en jullie ook niet..."
Waarop Kaar zei "Maar jawel?? Tom dan hé, niet ik!!"
(Zal niet zo letterlijk zijn misschien, exact weet ik het niet meer, maar wel deze strekking)
Nou niet echt zeg, de woorden mes in je rug en matennaaier heeft hij een aantal keer gezegd in de cocoon.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
De enige die er trouwens rustig onder bleef was Danny en die was het echte slachtoffer in dit verhaal.
En Tom is dan verliefd op Alice? En Jimmy op Dilano?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:08 schreef b_engeltje het volgende:
Karen is naar mijn mening verliefd op Tom
Ik merk een verschil aan gegiebel als ze s avonds alleen met tom aan het kaarten was of ze zich afzonderde met tom
Of als ze giebeld of lacht in de groep of met andere
Dan snap ik haar tranen wel , ze is en fout geweest, en degene die je eigenlijk zo leuk vind is "gemeen" tegen je
Ook het feit dat ze af en toe botsen die 2 doet me juist aan verliefdheid denken.. aantrekken-afstokten ..past ook het negeren weer in...
Maar goed dat is mijn idee
Hij sliep ook. Ze hebben hem wakker moeten maken om de boel te versieren voor Alice.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:27 schreef Snoozey het volgende:
lag zelfs in bed te luisteren (hij was zgn verdrietig en huilde) 'lag te slapen', toen jim en dilano het uit aan het praten waren
Preciesquote:Op zondag 17 maart 2024 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij sliep ook. Ze hebben hem wakker moeten maken om de boel te versieren voor Alice.
Ik denk ook dat ze verliefd op hem is. Maar hij niet op haar. Hij zei daarnet in het gesprek dat zij voor hem als een klein zusje is.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:08 schreef b_engeltje het volgende:
Karen is naar mijn mening verliefd op Tom
Ik merk een verschil aan gegiebel als ze s avonds alleen met tom aan het kaarten was of ze zich afzonderde met tom
Of als ze giebeld of lacht in de groep of met andere
Dan snap ik haar tranen wel , ze is en fout geweest, en degene die je eigenlijk zo leuk vind is "gemeen" tegen je
Ook het feit dat ze af en toe botsen die 2 doet me juist aan verliefdheid denken.. aantrekken-afstokten ..past ook het negeren weer in...
Maar goed dat is mijn idee
Geweldig...quote:Op zondag 17 maart 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Breaking.
[ afbeelding ]
Nou lijkt me eerder dat ze bang is voor Tom en juist tegen hem niet durft in te gaan door zijn korte lontje.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou niet echt zeg, de woorden mes in je rug en matennaaier heeft hij een aantal keer gezegd in de cocoon.
Karen zat daar ook bij en verdedigde Tom niet eens . Die is zo bang voor Ashley.
Als Ashley iets zegt wat niet waar is dan reageert ze alleen met mm maar durft er niet tegen in te gaan.
Nee.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Tom is dan verliefd op Alice? En Jimmy op Dilano?
Dan ben je alleen maar blij dat hij je negeert als je bang bent.....en blijf je niet de hele nacht op met zo een.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:16 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou lijkt me eerder dat ze bang is voor Tom en juist tegen hem niet durft in te gaan door zijn korte lontje.
Leek me duidelijk in de dagboekkamer met Karen en Tom.
Ik geloof het ook niet hoor. Beetje kinderachtig als twee mensen elkaar leuk vinden en graag met elkaar omgaan dan zijn ze nog niet gelijk 'verliefd' op elkaar.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee.
Alhoewel Jimmy Dilano echt wel leuk vond ( hij leek op een exvriendje van hem)
Zal die niet naar Ashley gaan denk je......quote:Op zondag 17 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Tom gaat nu even napraten over Karen met Tom. Stoken of mag alleen Tom zijn verhaal doen en Karen straks niet?
die kan kiezen uit : neutraal gesprekje 1 t/m 11quote:Op zondag 17 maart 2024 13:18 schreef Ireth het volgende:
Tom nu ff ventileren bij Alice. Die zal wel wat wijze neutrale woorden hebben voor hem.
Ja dat is natuurlijk geen enkel probleem als de heilige Tom het hele verhaal bij iedereen dumpt.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Tom gaat nu even napraten over Karen met Tom. Stoken of mag alleen Tom zijn verhaal doen en Karen straks niet?
Tom verteld hoe het was...Karen verdraait en zegt het vaak niet eerlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat heeft ze buiten aan Tom verteld. Lagen op die zitzakken. Dat vond Tom jammer maar was toen niet boos. Dat kwam pas toen Ash hem negeerde en begon te praten over hem. Toen besefte hij dat ze het anders had verteld.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar ga ik wel van uit. Dat werd net hier ook al gezegd dat ze meten naar Ashley zou rennen, wat ik nog niet heb zien gebeuren. Tom nu wel met Alice, dat is wat ik er mee wil zeggen. Tom had ook al heel veel met Jimmy erover geepraat.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal die niet naar Ashley gaan denk je......
Ik begrijp het niet , heb niet gehoord dat Tom haar gevraagd heeft om het voor haar te houden.....is helemaal niet aan de orde....dat wordt er weer bij verzonnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:20 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk geen enkel probleem als de heilige Tom het hele verhaal bij iedereen dumpt.
Nadat hij had geroepen matennaaier en ik weet wel wie ik er op zet.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Stoer doen tegenover Ashley, normaal zegt ie ook niks.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nadat hij had geroepen matennaaier en ik weet wel wie ik er op zet.
en daarom wilde tom er dus bij zijn want op deze manier heeft ze tom onder de bus gegooidquote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, ash zat haar draaiboek op te sommen en zei tegen Kaar "wij hebben niet op Danny gestemd en jullie ook niet..."
Waarop Kaar zei "Maar jawel?? Tom dan hé, niet ik!!"
(Zal niet zo letterlijk zijn misschien, exact weet ik het niet meer, maar wel deze strekking)
ff naar de cocoon is gewoon ff lekker liggen. En nu de ondervraging en door zijkenquote:
Nou Karen zegt er anders heel weinig over. Ze zei, het is mijn schuld. het is klaar nu.quote:
Maar dat is niet wat ze bedoelt , uiteindelijk ligt het altijd aan Tomquote:Op zondag 17 maart 2024 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Karen zegt er anders heel weinig over. Ze zei, het is mijn schuld. het is klaar nu.
Als iemand niet wil dan moet je toch het respect hebben om niet door te vragen vooral als je weet de de camera op je gericht staat......Echt hoor wat een ego vrouw en dan doen alsof ze het beste met haar voor heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ff naar de cocoon is gewoon ff lekker liggen. En nu de ondervraging en door zijken
Yep, dat worden 40 stokslagen vermoed ik...quote:Op zondag 17 maart 2024 13:43 schreef schizolientje het volgende:
Karin gewoon weg gelopen bij t baasje??
quote:Op zondag 17 maart 2024 13:42 schreef Ireth het volgende:
Ah de nabespreking van kaar en Ash.
"Wil je er nog iets over kwijt??" Vraagt Ash.
Inwendig schudt ze Kaar door elkaar "VERTEL ME ALLE DETAILS!!!"
Ow kaar gaat weer janken. Die spoelt haar traanbuizen vaker door dan de RRS daar de riolering doet
Yup naar de wc, volkomen begrijpelijk als iemand zo kwark eet tegenover je, brrrquote:Op zondag 17 maart 2024 13:43 schreef schizolientje het volgende:
Karin gewoon weg gelopen bij t baasje??
Hoe weten wij/ jij wat ze bedoeld?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat ze bedoelt , uiteindelijk ligt het altijd aan Tom
Dat heeft ze ookquote:Op zondag 17 maart 2024 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als iemand niet wil dan moet je toch het respect hebben om niet door te vragen vooral als je weet de de camera op je gericht staat......Echt hoor wat een ego vrouw en dan doen alsof ze het beste met haar voor heeft.
Jimmy moet eerst eens aan zijn eigen werken inplaats om advies te geven. De gehele week overal klagen over Dylano vervolgens samen met Ali op hem stemmen. En dan vervolgens boos zijn omdat Ash op hem gestemd heeft. Ga eens eerst vragen en praten hoe/of waarom Ash dit heeft gedaan terwijl hij niet eens op de bank kwam.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:08 schreef OmaJacky het volgende:
Als ik dat zou vinden zou ik dat wel gezecht hebbenquote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Tom is dan verliefd op Alice? En Jimmy op Dilano?
Volkomen begrijpelijk ook met zulke lippen waar het eerst tegenaan gaat voordat ze het in haar hoofd krijgtquote:Op zondag 17 maart 2024 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup naar de wc, volkomen begrijpelijk als iemand zo kwark eet tegenover je, brrr
Ze schept ook wel een berg kwark op die lepel, ergens nog knap dat de oren schoon blijvenquote:Op zondag 17 maart 2024 13:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk ook met zulke lippen waar het eerst tegenaan gaat voordat ze het in haar hoofd krijgt
Ze kan natuurlijk nu niet meer gaan vertellen over het papier/schaar steen gebeuren tegen Ashley.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Karen zegt er anders heel weinig over. Ze zei, het is mijn schuld. het is klaar nu.
Dat duurt nog te lang het is nu al........quote:Op zondag 17 maart 2024 13:47 schreef Ireth het volgende:
Kaar wil er niet over praten...
Voor het avondeten is Ashley wel volledig op de hoogte gok ik..
Ja echt ... Hou er eens over op ... Waar gaat het eigenlijk over ? Nominaties? boeien tochquote:Op zondag 17 maart 2024 13:50 schreef cat123 het volgende:
Ashley weet er wel weer hoe ze Karin recht moet praten, terwijl ze niet bij het gesprek was.
Maar Ka is er zelf ook bij en Ka is gewoon een slap mens , overal achter verschuilen , , dus ook achter Ash.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:49 schreef zodeju het volgende:
Weet je wat het is??........madam geeft weer advies........
Dit is de Fanclub van Tom.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik merk wel dat alleen Tom gevoelens mag hebben en zich gekwetst voelen. Karen heeft al gezegd dat ze fout zat en voelt zich ook rot. Maar dat schijnt hier niet te mogen.
Tom zielig, want, Ronahi, ADHD en Karen is een dom wicht dat alleen kan giechelen.![]()
Karin wil eigenlijk niets zeggen omdat ze er (zoals te verwachten was) geen drol van begrepen heeft, "hij vertrouwd mij niet meer" is het enige wat ze zegt. Ashley maakt daar weer een eigen verhaal vanquote:Op zondag 17 maart 2024 13:49 schreef zodeju het volgende:
Weet je wat het is??........madam geeft weer advies........
Hoe kan ze het verdraaien hequote:Op zondag 17 maart 2024 13:53 schreef cat123 het volgende:
Hij is niet te vertrouwen hij heeft een stunt uitgehaald?
Nee hij heeft niet gedaan wat jij wil.
En dat is nog héél aardig bedoelt hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Alice moet nu de jas van Ashley gebruiken als dekentje buiten, omdat Ashley binnen een deken heeft
echt heel lullig dit.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:53 schreef cat123 het volgende:
Hij is niet te vertrouwen hij heeft een stunt uitgehaald?
Nee hij heeft niet gedaan wat jij wil.
goed van der dat ze volhoud hequote:Op zondag 17 maart 2024 13:55 schreef Ireth het volgende:
Maar wel goed dat Karen er niet over wil praten.
Ze is zichzelf weer zo aan het spiegelen.......quote:Op zondag 17 maart 2024 13:57 schreef Ireth het volgende:
Ashley "ik heb nu ook zoiets van wat er gebeurt, gebeurt er..."
Ja zolang jij het maar kan sturen
Ze maakt gewoon TV.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap echt niet dat Ashley nog ergens plezier in kan hebben. Van vroeg tot laat gekonkel en commentaar op iedereen in plaats van wat gezelligs doen met de rest. Sfeerverpester van de allerhoogste klasse.
Gelukig is Ashley puur natuur in alle opzichtenquote:Op zondag 17 maart 2024 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Alles wordt afgeschoven op Tom die alleen maar bezig is met de buiten wereld
Alles is nep aan hem
Moet jij eens opletten, it ain't over when the fat lady sings!quote:Op zondag 17 maart 2024 13:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley heeft heel goed door, dat niemand gaat anders gaat winnen dan Tom .....![]()
Ze hoopt hem op deze manier eruit te werken, maar gaat haar niet lukken ...
Tom overleeft op dit moment iedere bank .....quote:Op zondag 17 maart 2024 13:59 schreef freaky40 het volgende:
Moet jij eens opletten, it ain't over when the fat lady sings!
Nog wel, maar remember Jason last year?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tom overleeft op dit moment iedere bank .....![]()
Wat had ik hier in vredesnaam fout gezegd dat het een mod edit moet worden?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
echt heel lullig dit.
Als Karen gewoon eerlijk zou vertellen dat zij dat spel hebben gespeeld en dat daarom Tom mocht beslissen, dan was alles duidelijk
maar dat doet ze niet, dus Ash denkt nu nog steeds dat Tom Karen gedwongen heeft, wat weer tot de nodige conclusies zorgt. Ashley was ervan uitgegaan dat Karen zich aan de afspraak zou houden.
Karen is echt de kwaaie in dit geheel, dat Ashley erover doorgaat, is typisch Ashley, maar die zou dit niet zo doen als Karen eerlijk had verteld hoe het was gegaan.
Ik ben bang dat Glenn dit jaar gaat winnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog wel, maar remember Jason last year?
De meest zouteloze gast die er bij zit.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Glenn dit jaar gaat winnen.
Zou ik geen moeite mee hebben, hoor hem nauwelijks roddelen of gemeen zien spelen ...quote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef basicsaint het volgende:
moet ik 112 bellen?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ashley "Maar Glenn moet zich ook niet met elk wissewasje bemoeien hoor!!!"
En toen verslikte ik me...
Dat jaquote:Op zondag 17 maart 2024 14:03 schreef Ireth het volgende:
Ja Ash, dat heeft de buitenwereld gezien![]()
Maar nog veel meer hebben we gezien
Heb al een Heimlich gedaan.quote:
oh ok gelukkigquote:
niet gehoordquote:Op zondag 17 maart 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig vindt ze Tom wel leuk zei ze net![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ashley "Maar Glenn moet zich ook niet met elk wissewasje bemoeien hoor!!!"
En toen verslikte ik me...
Sorry foutje van mijn kantquote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat had ik hier in vredesnaam fout gezegd dat het een mod edit moet worden?
Heeft ook wel iets.Wacht maar tot ze moet bevallen.quote:
Ja een beetje erg overdreven hoe zij doetquote:Op zondag 17 maart 2024 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft ook wel iets.Wacht maar tot ze moet bevallen.
Ik zeg niks.quote:
Echt welquote:Op zondag 17 maart 2024 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind haar heel volwassen voor haar leeftijd, maar soms is ze ook een meisje van 12 ....
Ik heb hier ook ff geen zin in eerlijk gezegd. Ga maar eens de fantastische huisvrouw uithangen denk ik...quote:
Kan toch nietquote:Op zondag 17 maart 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb hier ook ff geen zin in eerlijk gezegd. Ga maar eens de fantastische huisvrouw uithangen denk ik...
Daar zijn toch au pairs voor?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb hier ook ff geen zin in eerlijk gezegd. Ga maar eens de fantastische huisvrouw uithangen denk ik...
Het is gewoon een politiek correcte blaag.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind haar heel volwassen voor haar leeftijd, maar soms is ze ook een meisje van 12 ....
Ja ik heb ook niks met dat positieve gebazel.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een politiek correcte blaag.
En toch is ze leuker dan Ronahi of Doriana.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een politiek correcte blaag.
Het plaatje is leuker maar verder niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch is ze leuker dan Ronahi of Doriana.
Wat een klink klare onzin. Als je met beiden moet stemmen. en je bent het niet eens metquote:Op zondag 17 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
"Hij kan niet eisen dat je niet op jimmy én niet op Alice... enz.."
Nee maar wel doen wat Ashley heeft bedacht, eisen dat ze wel daarop moesten...![]()
Er was een fout in de telling, BB heeft een andere uitslag dan dat de qeeun wou
Wat een klink klare onzin. Als je met beiden moet stemmen. en je bent het niet eens metquote:Op zondag 17 maart 2024 14:00 schreef Ireth het volgende:
"Hij kan niet eisen dat je niet op jimmy én niet op Alice... enz.."
Nee maar wel doen wat Ashley heeft bedacht, eisen dat ze wel daarop moesten...![]()
Er was een fout in de telling, BB heeft een andere uitslag dan dat de qeeun wou
Dat heeft Karin zelf van de week tegen Ash en ook tegen Danny gezegd.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:01 schreef OmaJacky het volgende:
Tom heeft niks geëist, nu zegt Ashley weer dat Tom het door haar strot heeft geduwd.
Wat een kwal van een vrouw is dat zeg , Tom doet alles voor de buitenwereld zegt Ashley.
Alles gaat maar zoals hij het hebben wil in de stemming zegt Ashley.
ook goed!quote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |