als ze dat zegt, dan heb je kans als de kinderen naar de middelbare school gaan dat ze 't al aftrapt.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
Maar heeft aangegeven dat dat alleen voor de kinderen is en zodra ze uit huis zijn ze haar eigen weg gaat.
In essentie is je relatie over en uit.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Het is Masberum volgen of GTST kijkenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker dan. 10 jaar lang dit soort topics.
Al de zoveelste op dit forum die onder één dak wonen verwart met een sexuele relatiequote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Je hebt iig nog 10 jaar zekerheid op een sex daar kunnen veel mannen alleen van dromen
Ze blijft onder één dak wonen met hem, maar heeft de relatie beëindigd. Die gaat nu niet meer met TS neuken. Tzt ongetwijfeld met andere mannen. Op SL staan er zat klaar om even langs te komen als hij op zijn werk is en de kids op school.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Je hebt iig nog 10 jaar zekerheid op een sex daar kunnen veel mannen alleen van dromen
Hij was de kostwinner, dus dacht hij dat ze geen keuze had dan bij hem te blijven.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het vooral allemaal niet serieus nemen , dat heb je met niets van je vriendin gedaan.
Je zou je kapot moeten schamen.
Vergeet het maar. Ze wonen nog wel samen, maar sex komt daar niet meer bij. Ik ken ook iemand waar het huwelijk over is, en hij wil haar niet uit zijn huis trappen, want dan heeft ze weinig opties. Ze wonen toch in een heel groot huis, dus ze kunnen elkaar ontlopen, en hebben wat afspraken over huishoudelijke taken.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Onder een steen geleefd of zo? Met deze woningnood kun je er gerust nog twintig jaar bij op tellen. Maar bij mij persoonlijk zou de deur nu al open staan. Ik zou het echt niet op kunnen brengen om jaren lang naast iemand wakker te moeten worden en aan moeten kijken die mij niet moet. Gegarandeerd dat ze in die jaren ook verder gaat kijken en scharrelen onder het mom "Ik heb je toch al een hele tijd geleden duidelijk gemaakt dat er eigenlijk niks meer tussen ons is?"quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende: We praten over nog 10 jaar dus ja, voor mij is de lol er ook wel vanaf
Maar wie gaat er voor hem zorgen dan? TS is alcoholist. Ik snap wat je zegt hoor, maar hij heeft wellicht gewoon behoefte aan iemand die zorgt dat het huishouden blijft draaien…quote:Op zondag 17 maart 2024 12:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd of zo? Met deze woningnood kun je er gerust nog twintig jaar bij op tellen. Maar bij mij persoonlijk zou de deur nu al open staan. Ik zou het echt niet op kunnen brengen om jaren lang naast iemand wakker te moeten worden en aan moeten kijken die mij niet moet. Gegarandeerd dat ze in die jaren ook verder gaat kijken en scharrelen onder het mom "Ik heb je toch al een hele tijd geleden duidelijk gemaakt dat er eigenlijk niks meer tussen ons is?"
Dan liever nu uit elkaar en een goede omgangsregeling.
Denk je dat je kinderen hier gelukkig van worden? Die pikken dat vroeg of laat heus wel op hoor.
Ze gooit een tikkende tijdbom in huis. Hoe kun je nu zo nog 10 jaar doorgaan? Ik zou de eer aan mezelf houden. Als ze nu al weet dat ze over 10 jaar het aftrapt, dan kan ze het nu meteen aftrappen.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
Maar heeft aangegeven dat dat alleen voor de kinderen is en zodra ze uit huis zijn ze haar eigen weg gaat. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ben van de ene kant wat emotieloos, ik zit nu al wel te denken aan die periode erna. Ik weet ook niet zeker of ze het echt meent of maar gewoon zei omdat ze probeert om me te veranderen. We praten over nog 10 jaar dus ja, voor mij is de lol er ook wel vanaf. Maar wat ze zei zorgt er wel voor dat ik 2 dagen niet goed kan slapen, dat weet ik nu al wel. Dat klinkt niet echt emotieloos denk ik
Dan moet hij oprotten.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er voor hem zorgen dan? TS is alcoholist. Ik snap wat je zegt hoor, maar hij heeft wellicht gewoon behoefte aan iemand die zorgt dat het huishouden blijft draaien…
Ik ben voor!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien kan je haar overhalen hier ook een account te maken als soort van therapie?
sex --> seksquote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Correctie: Hij heeft zelf een tikkende tijdbom in huis gegooid en die is nu afgegaan. Weliswaar een kleine plof tot zover.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze gooit een tikkende tijdbom in huis. Hoe kun je nu zo nog 10 jaar doorgaan? Ik zou de eer aan mezelf houden. Als ze nu al weet dat ze over 10 jaar het aftrapt, dan kan ze het nu meteen aftrappen.
Dat.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Correctie: Hij heeft zelf een tikkende tijdbom in huis gegooid en die is nu afgegaan. Weliswaar een kleine plof tot zover.
Dat laatste hoop ik voor zijn gezin en TS zelf.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan moet hij oprotten.
Of de fles laten oprotten en proberen er nog wat van te maken.
Waarschijnlijk loopt zijn vrouw wel tegen een kerel aan en vertrekt ze alsnog. Kinderen mee en aangezien hij een alcoholist is kan ik mij zo voorstellen dat hij zijn kinderen weinig gaat zien.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:21 schreef Marsenal het volgende:
10 jaar, ga je er dan gemakshalve van uit dat ze uit huis gaan als ze gaan studeren? Want de kinderen van nu, gaan niet zoals hun ouders uit huis zodra ze een kamertje in de binnenstad voor 500 euro vinden. Die bestaan er niet meer.
Meh, TS reageerde ook schouderophalend op alle vorige signalen.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of dit wordt eindelijk een wake up call voor hem.
Toen had hij zichzelf wijsgemaakt dat zijn vrouw geen kant op kon.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Meh, TS reageerde ook schouderophalend op alle vorige signalen.
Yup, hoewel iedereen nog kan veranderen, zuiplappen kunnen het licht zien op de meest onwaarschijnlijke momenten, ik ken er eentje die was 60 ofzo en allang opgegeven, en opeens was ie het zelf zat. Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Meh, TS reageerde ook schouderophalend op alle vorige signalen.
Goh, wat origineel…quote:Op zondag 17 maart 2024 16:39 schreef Metalfrost het volgende:
Kan een mod TS' naam aanpassen met 'tur' tussen 'Mas' en 'berum', omdat hij het voorlopig, gezien dit topic, hiermee moet doen.
Ga TS' pohi eens na en kom tot de ontdekking dat dit niet mogelijk is.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou als het waar is wat ze zegt en ze blijft bij je voorlopig voor de kinderen, dan heb je ook de kans om haar liefde voor je weer op te wekken toch? Ga je best doen om haar weer terug te winnen en dat ze weer liefde voor je voelt zodat ze bij je blijft als de kinderen uit huis zijn.
Ik en mijn ex zaten ook in die situatie maar de seks was het enige wat bleef.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Al de zoveelste op dit forum die onder één dak wonen verwart met een sexuele relatie
als je zo over iemand zijn gevoelens en emoties bent heen gewalst, en het vertrouwen is stuk, dan moet je eerst naar jezelf kijken, jezelf repareren. De focus moet niet op de ander of op het terug winnen wat je bij de ander vakkundig hebt gesloopt.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou als het waar is wat ze zegt en ze blijft bij je voorlopig voor de kinderen, dan heb je ook de kans om haar liefde voor je weer op te wekken toch? Ga je best doen om haar weer terug te winnen en dat ze weer liefde voor je voelt zodat ze bij je blijft als de kinderen uit huis zijn.
ben ik het wel mee eens...quote:Op maandag 18 maart 2024 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn sowieso niet okay.
*zucht* het verdient geen schoonheidsprijsquote:Op maandag 18 maart 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eronder óók zeer zéker niet.
Duidelijke shitquote:
Ik ben blij om te horen, dat je er wat mee kuntquote:Op maandag 18 maart 2024 19:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Duidelijke shit
*zucht* het verdient geen schoonheidsprijs
maar het is toch wel beetje duidelijk waarom??
deze kerel moet je bij zijn ballen grijpen
en het in zijn oren schreeuwen
want hij wilt maar niet naar goed advies luisteren
ik zeg daarbij niet dat mijn advies goed is
maar zie echt hele duidelijk shit
echt doet ie dr geen flikker mee!
Met jouw teksten kun je echt alle kanten opPoetry ftw
Als je nog even samen wil blijven dan raad ik je aan deze zin niet uit te spreken..quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn.
Ik snap wat je zegt, maar hoe kijk jij er zelf tegenaan? Heeft je vrouw je een signaal gegeven waar je iets mee moet doen, of was het gewoon vals alarm? Ik ben wel benieuwd hoe jij daar zelf naar kijkt. Want je zegt dit nu, maar ik lees ook in de OP dat je er een tijdje slecht van hebt geslapen. Wat betekent dat, dat je er slecht van slaapt? Je hebt er dan toch een soort gevoel bij, wat voor soort gevoel is dat?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja we negeren elkaar de laatste dagen behoorlijk en dat is wel goed als afkoelingsperiode, vooral voor haar. Reageren nog wel normaal (en lachen) als de kinderen erbij zijn. Maar ja we zullen het zien, sommige mensen doen nu net alsof ze wel het lef heeft gevonden om me tegen te spreken maar ze is gewoon emotioneel geweest denk ik. Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn. Eerder op de dag hadden we het er nog over namelijk en toen was er niks aan de hand. En dan 's avonds is het plotseling allemaal mis zogenaamd.
Wowquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja we negeren elkaar de laatste dagen behoorlijk en dat is wel goed als afkoelingsperiode, vooral voor haar. Reageren nog wel normaal (en lachen) als de kinderen erbij zijn. Maar ja we zullen het zien, sommige mensen doen nu net alsof ze wel het lef heeft gevonden om me tegen te spreken maar ze is gewoon emotioneel geweest denk ik. Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn. Eerder op de dag hadden we het er nog over namelijk en toen was er niks aan de hand. En dan 's avonds is het plotseling allemaal mis zogenaamd.
Lief dagboek, het ligt allemaal niet aan mij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
het lef heeft gevonden om me tegen te spreken
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow![]()
Duidelijk géén idee hoe je jezelf voor gek zet (i.p.v. je vrouw, wat jij schijnt te denken)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lief dagboek, het ligt allemaal niet aan mij.
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Echt, het totale gebrek aan zelfreflectie![]()
Je hebt geluk dat ik niet jouw zwager ben.
Als jouw vriendin mijn zus zou zijn geweest had ik je al lang opgezocht.
Been there, done that.
Verdiep je eens in zijn pohi...quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?
Als je aandacht zoekt, kan je aandacht verwachten ook.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij ermee wilde bereiken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verdiep je eens in zijn pohi...
Dit is R&P een forum waar men kan ventileren over problemen en advies kan vragen. Ik zie geen vraag om aandacht, ik zie iemand met een probleem die wil ventileren.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je aandacht zoekt, kan je aandacht verwachten ook.
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij ermee wilde bereiken?
[..]
Dit is R&P een forum waar men kan ventileren over problemen en advies kan vragen. Ik zie geen vraag om aandacht, ik zie iemand met een probleem die wil ventileren.
Wat je zegt, is legitiem, alleen denk ik dat het niet echt werkt door iemand te zeggen: 'Foei, jij bent verkeerd bezig.' Kan je net zo goed tegen de wind in pissen. Dus daarom ook mijn vraag wat je wilde bereiken. Maar als ik het goed heb, ben je boos op de manier waarop TS omgaat met zijn vrouw en kinderen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.
Momenteel lijkt R&P niet op een forum maar op een standup podium waar 2 users de hoofdrol opeisen.
Prima, maar dit is geen kusjekroel forum.
Nee maar het is ook geen forum waarin iedere user maar zijn eigen frustratie kan uiten omdat hem of haar iets niet zint. Wees wat professioneel in plaats van jullie zelf telkens zo klein te makenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.
Momenteel lijkt R&P niet op een forum maar op een standup podium waar 2 users de hoofdrol opeisen.
Prima, maar dit is geen kusjekroel forum.
Ben niet boos, vind het alleen sneu voor die vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat je zegt, is legitiem, alleen denk ik dat het niet echt werkt door iemand te zeggen: 'Foei, jij bent verkeerd bezig.' Kan je net zo goed tegen de wind in pissen. Dus daarom ook mijn vraag wat je wilde bereiken. Maar als ik het goed heb, ben je boos op de manier waarop TS omgaat met zijn vrouw en kinderen?
Juist, dus je reactie komt een beetje uit onmacht? Je zou willen dat TS zijn gedrag aanpakt zodat vrouw en kind misschien weer gelukkig worden?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben niet boos, vind het alleen sneu voor die vrouw en kinderen.
Goede adviezen heeft ie genoeg gekregen van users hier.
Je praat geen onzin gozert.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Juist, dus je reactie komt een beetje uit onmacht? Je zou willen dat TS zijn gedrag aanpakt zodat vrouw en kind misschien weer gelukkig worden?
Het probleem met adviezen is, dat ze niet werken. Advies zou alleen moeten worden gebruikt bij tips in het het huishouden of zo, praktische dingen. Binnen relaties, en het persoonlijke leven bestaat er geen goed advies. Kijk als iemand zijn gedrag moet veranderen moet die persoon dat zelf inzien. Je kan niet zomaar zeggen doe X of Z, want dat is wat jij of een ander zou doen, maar iedereen is anders.
Neem bijvoorbeeld verdriet, iedereen gaat daar anders mee om, het is onmogelijk om daar een gouden standaard te hebben of een advies dat altijd werkt.
Bedankt kerel, ik wil jou ook niet aanvallen. Ik was oprecht benieuwd wat het met jou deed, dat je zo reageerde. Nieuwsgierigheid van mijn kant uit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je praat geen onzin gozert.
Er zit een redelijke kern van waarheid in.
Dit forum heeft gewoon meer strijders nodig i.p.v. mensen die maandenlang roepen dat alles kut is en er niets aan willen doen.
Voor nu wens ik je fijne avond
Jij weet dat ik zelf vroeger ook verslaafd ben geweest?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt kerel, ik wil jou ook niet aanvallen. Ik was oprecht benieuwd wat het met jou deed, dat je zo reageerde. Nieuwsgierigheid van mijn kant uit.
Qua adviezen meen ik dat echt. Neem bijvoorbeeld rouw, iedereen gaat daar echt heel anders mee om. Ik weet niet of je zelf ooit een gesprek hebt gehad waar iemand naar je luisterde en je hielp om je eigen gedrag in te zien dat je denk 'aha.' Dat is echt veel beter dan links en rechts wat adviezen.
Insgelijks fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
Ik had daar helemaal geen weet van, heftig, maar fijn dat je het in de verleden tijd kan zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij weet dat ik zelf vroeger ook verslaafd ben geweest?
Het is net of ik mijn oude ik lees in sommige users.
Dat zal ook een onderdeel zijn
Ja je bent vast heel sterk etc. Aapjes zijn er genoeg. Geen noodzaak om mij zo te bedreigen zeker aangezien je me niet kent, maar mooi dat alles anoniem is hé en je alles kan zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Echt, het totale gebrek aan zelfreflectie![]()
Je hebt geluk dat ik niet jouw zwager ben.
Als jouw vriendin mijn zus zou zijn geweest had ik je al lang opgezocht.
Been there, done that.
Hoe voel jij je op dit moment? Maak je je zorgen om wat je vriendin zei?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja je bent vast heel sterk etc. Aapjes zijn er genoeg. Geen noodzaak om mij zo te bedreigen zeker aangezien je me niet kent, maar mooi dat alles anoniem is hé en je alles kan zeggen
Ik maak me er zorgen om dat ik de 22:22:22 misquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe voel jij je op dit moment? Maak je je zorgen om wat je vriendin zei?
De 22:22:22 missen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik maak me er zorgen om dat ik de 22:22:22 mis
Je kunt ze in de zomer in Utrecht in levende lijven ontmoeten dus wacht niet langer, schrijf je nú in en profiteer direct van 30% korting.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je maakt je daar meer druk om, dan wat je vriendin zei?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #63
Gemist ook door al het geneuzel hier
Ja maar dat duurt nog wel 10 jaar voor ze weg is dus.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je maakt je daar meer druk om, dan wat je vriendin zei?
Je weet tenminste wat de juiste prioriteiten zijn in het levenquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat jij haar levert is niet echt waar het om draait. Leuk dat jij een inkomen hebt en een eigen woning (niets bijzonders verder, maar goed…), maar wat jouw gezin echt nodig heeft, dat kun jij door jouw verslaving absoluut niet bieden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Het houdt een keer op natuurlijk . Oorzaak -gevolgquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo dan, gaat het allemaal wel lekker? Hoe komt het dat jij zo naar tegen je vrouw doet?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Oh en dan verwacht jij dat mensen nog moeite gaan nemen je serieus te nemenquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn vrouw helemaal niet weg zetten als een gek. Ze heeft gewoon dingen die niet zo prettig zijn en die benoem ik. Jij maakt er weer een overtreffende trap vanquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow![]()
Duidelijk géén idee hoe je jezelf voor gek zet (i.p.v. je vrouw, wat jij schijnt te denken)
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij elkaar blijven voor de kinderen altijd een goed idee
Ja leuk, en waar moet zij dan heen? Ik heb voor het huis betaald. Jullie denken daar zo gemakkelijk over terwijl ze eigenlijk nergens terecht zou kunnen op dit moment, zoals ik al vaker aangaf. Is geen machtsmiddel maar gewoon een feit waar jullie graag overheen lezen zo lijkt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat voor voorwaarden zijn jullie getrouwd dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk, en waar moet zij dan heen? Ik heb voor het huis betaald. Jullie denken daar zo gemakkelijk over terwijl ze eigenlijk nergens terecht zou kunnen op dit moment, zoals ik al vaker aangaf. Is geen machtsmiddel maar gewoon een feit waar jullie graag overheen lezen zo lijkt het
Tot de dood scheidtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:40 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Op wat voor voorwaarden zijn jullie getrouwd dan?
Denk je nu echt dat ze nergens heen kan? We zitten niet meer in 1930 he?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk, en waar moet zij dan heen? Ik heb voor het huis betaald. Jullie denken daar zo gemakkelijk over terwijl ze eigenlijk nergens terecht zou kunnen op dit moment, zoals ik al vaker aangaf. Is geen machtsmiddel maar gewoon een feit waar jullie graag overheen lezen zo lijkt het
We zijn niet getrouwd, daarom zeg ik ook altijd mijn vriendin en niet mijn vrouw.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:40 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Op wat voor voorwaarden zijn jullie getrouwd dan?
Klopt we leven niet meer in het jaar 1930. En ja ik denk dat ze niet echt ergens heen kan zonder dat ze de kwaliteit van haar huidige woonsituatie drastisch verminderd ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze nergens heen kan? We zitten niet meer in 1930 he?
En daar je het zo vaak aanhaalt lijkt het voor jou echt wel een garantie te zijn (en stiekem toch wel macht) want ja, haha, ze kan toch niet weg.
Daar kan je je nog eens heel vies in vergissen.
Kwaliteit van leven vs kwaliteit van wonen... hmmmm..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt we leven niet meer in het jaar 1930. En ja ik denk dat ze niet echt ergens heen kan zonder dat ze de kwaliteit van haar huidige woonsituatie drastisch verminderd ja.
En ik ben de laatste persoon die zoiets als macht zou aanhalen. Daarom ben ik ook zo eerlijk over alles. Maar feiten zijn nou eenmaal feiten, die ik wel benoem.
En ja kan ik me heel vies in vergissen. Of niet. Ik denk dat je wat te optimistisch bent over haar kans om een woning te krijgen
Tuurlijk wel, maar dan buiten de deur.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:51 schreef hoechst het volgende:
Dus de komende 10 jaar gaat jij in ieder geval niet meer neuken?
Als een buitenstaander is het altijd gemakkelijk te oordelen. Zij blijft bij mij, maakt haar dat dan dom omdat ze niet voor 'kwaliteit van leven' kiest? Ik hoor het graag hoor, iedereen hier denkt zo simpelquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kwaliteit van leven vs kwaliteit van wonen... hmmmm..
In plaats van zo om je heen te slaan zou je ook een aan je gezin kunnen gaan denken en het probleem (jij dus) aanpakken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als een buitenstaander is het altijd gemakkelijk te oordelen. Zij blijft bij mij, maakt haar dat dan dom omdat ze niet voor 'kwaliteit van leven' kiest? Ik hoor het graag hoor, iedereen hier denkt zo simpel
Jij levert alles voor jouw vriendin en kinderen. Wanneer je vriendin dan ongelukkig is in de relatie, is dat haar gevoel? Jij kan daar niks aan doen, want als zij een gevoel heeft is dat haar gevoel, gevoelens zijn niet rationeel? Begrijp ik je zo goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als een buitenstaander is het altijd gemakkelijk te oordelen. Zij blijft bij mij, maakt haar dat dan dom omdat ze niet voor 'kwaliteit van leven' kiest? Ik hoor het graag hoor, iedereen hier denkt zo simpel
Helemaal prima natuurlijk. Als ik dingen die mijn vrouw doet niet prettig vind benoem ik dat ook. Net als zij dat bij mij doet. Is het natuurlijk wel zaak om met die feedback iets te doen, om de relatie leuk en gezond te houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn vrouw helemaal niet weg zetten als een gek. Ze heeft gewoon dingen die niet zo prettig zijn en die benoem ik. Jij maakt er weer een overtreffende trap van
Je benoemt het op een moderne manier dan toch wel op de app met je partner, dat staat het tenminste zwart op wit en kun er geen verwijten gemaakt worden over dingen die niet zo gezegd zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Overigens benoemen we die dingen bij elkaar en niet op een forum. Dat werkt niet zo goed denk ik.
Bij echt precaire zaken huur ik een reclamevliegtuigje om zoveel mogelijk getuigen te hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je benoemt het op een moderne manier dan toch wel op de app met je partner, dat staat het tenminste zwart op wit en kun er geen verwijten gemaakt worden over dingen die niet zo gezegd zijn.
TS vindt het voldoende om haar geld, huis, kinderen te geven. Verder moet ze maar accepteren dat haar man niets doet in het huis en zich elke avond klem zuipt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jij levert alles voor jouw vriendin en kinderen. Wanneer je vriendin dan ongelukkig is in de relatie, is dat haar gevoel? Jij kan daar niks aan doen, want als zij een gevoel heeft is dat haar gevoel, gevoelens zijn niet rationeel? Begrijp ik je zo goed?
Nee zij blijft bij jou omdat de huizenmarkt voor sociale huur op dit moment niet toereikend is om direct uit huis te gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
een zeker goede mogelijkheid...quote:Op zondag 24 maart 2024 02:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee zij blijft bij jou omdat de huizenmarkt voor sociale huur op dit moment niet toereikend is om direct uit huis te gaan.
Nou, veel langer hoeven ze niet bij ons te blijven als het aan mij ligt. Een studentenkamer is altijd nog wel te vinden, desnoods betaal ik zelf extra ervoor elke maand dat vind ik niet erg, maar mijn kinderen moeten echt niet tot hun 25e thuis blijven, ook voor henzelf juist, ze moeten wat op eigen benen leren te staan danquote:Op zondag 17 maart 2024 15:21 schreef Marsenal het volgende:
10 jaar, ga je er dan gemakshalve van uit dat ze uit huis gaan als ze gaan studeren? Want de kinderen van nu, gaan niet zoals hun ouders uit huis zodra ze een kamertje in de binnenstad voor 500 euro vinden. Die bestaan er niet meer.
Misschien moet jij dat laatste eens leren.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, veel langer hoeven ze niet bij ons te blijven als het aan mij ligt. Een studentenkamer is altijd nog wel te vinden, desnoods betaal ik zelf extra ervoor elke maand dat vind ik niet erg, maar mijn kinderen moeten echt niet tot hun 25e thuis blijven, ook voor henzelf juist, ze moeten wat op eigen benen leren te staan dan
Slechter zal het er niet van worden denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vraag mij sterk af of stoppen met de alcohol het probleem wel oplost...
Hoezo? Ik red mezelf juist heel goed.. Waarom een onterechte sneer maken?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat laatste eens leren.
Nou, als je iemand van zijn laatste pleziertje berooft dan wordt het er meestal juist niet beter vanquote:Op zondag 24 maart 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Slechter zal het er niet van worden denk ik.
Is alcohol het enige waar je plezier van kan hebben?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, als je iemand van zijn laatste pleziertje berooft dan wordt het er meestal juist niet beter van
Nou nee dat dan ook weer niet. Gamen is leuk. Muziek luisteren is soms leuk. En met de kinderen naar het park gaan etc. is ook wel leuk. Overdag doe ik gewoon wat nodig is. 'S avonds ben ik liever alleen en is het gewoon mijn tijd. Maar ja als je een gezin hebt dan is er altijd wel wat. Of gepiep aan je oren omdat een kind weer huilt of brult. Of je vriendin heeft je weer nodig omdat ze niet weet hoe ze een e-mail adres kan zien bij een mailto: zoals vandaag. Iedereen is gewoon zo afhankelijk van mij en elk moment dat ik me even wil terugtrekken wordt ook gewoon verstoord. Kan ik die kinderen niet kwalijk nemen maar maakt het leven er niet leuker opquote:Op zondag 24 maart 2024 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Is alcohol het enige waar je plezier van kan hebben?
Voor de omgeving wel, geloof me. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, als je iemand van zijn laatste pleziertje berooft dan wordt het er meestal juist niet beter van
Mogelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Slechter zal het er niet van worden denk ik.
Alsof elke ervaring hetzelfde is.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor de omgeving wel, geloof me. Ik spreek uit ervaring.
Misschien moet je je eens afvragen of het gezinsleven wel iets voor je is. Misschien zit je nu in de tropenjaren, dat kan en dan zijn zulke reflexen wel begrijpelijk als je geen andere uitlaatklep hebt. Maar dan nog, het flesje is niet het enige waar klein geluk in schuilt natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee dat dan ook weer niet. Gamen is leuk. Muziek luisteren is soms leuk. En met de kinderen naar het park gaan etc. is ook wel leuk. Overdag doe ik gewoon wat nodig is. 'S avonds ben ik liever alleen en is het gewoon mijn tijd. Maar ja als je een gezin hebt dan is er altijd wel wat. Of gepiep aan je oren omdat een kind weer huilt of brult. Of je vriendin heeft je weer nodig omdat ze niet weet hoe ze een e-mail adres kan zien bij een mailto: zoals vandaag. Iedereen is gewoon zo afhankelijk van mij en elk moment dat ik me even wil terugtrekken wordt ook gewoon verstoord. Kan ik die kinderen niet kwalijk nemen maar maakt het leven er niet leuker op
Ik vraag me het volgende af.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen of het gezinsleven wel iets voor je is. Misschien zit je nu in de tropenjaren, dat kan en dan zijn zulke reflexen wel begrijpelijk als je geen andere uitlaatklep hebt. Maar dan nog, het flesje is niet het enige waar klein geluk in schuilt natuurlijk.
Nou ja dit is natuurlijk niet waar. Maar iedereen negeert die reactie. Waarom? Omdat jullie het fijn vinden om advies te kunnen geven. Of om jullie te kunnen ventileren van jullie frustraties. Of om welk ander simpel dingetje dat in jullie hoofd opkomt.quote:
Dank voor deze post. Door mijn persoonlijke ervaringen raakt dit soort problematiek me nogal. Maar verder op je reageren is denk ik zinloos, naast je gefakete kanker zal dit ook wel weer nep zijn. Veel geluk verder.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vraag me het volgende af.
Iemand zei eerder:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet waar. Maar iedereen negeert die reactie. Waarom? Omdat jullie het fijn vinden om advies te kunnen geven. Of om jullie te kunnen ventileren van jullie frustraties. Of om welk ander simpel dingetje dat in jullie hoofd opkomt.
Waarom doen jullie zo weinig tot niks aan waarheidsbevinding? Ik begrijp het, het is fijn om gewoon zonder na te denken te reageren, niet voor mij maar ik kan het begrijpen. Maar waarom zijn jullie allemaal zo selectief met hoe jullie reageren en op wie jullie reageren? Het gaat niet alleen om dit topic, ik zie dat altijd overal terugkomen ook bij andere users. Het is net alsof jullie jezelf willen bewijzen
Je hebt zo je best gedaan om ontopic te reageren. Alleen passend dat je nu ook weer zo reageertquote:Op zondag 24 maart 2024 21:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dank voor deze post. Door mijn persoonlijke ervaringen raakt dit soort problematiek me nogal. Maar verder op je reageren is denk ik zinloos, naast je gefakete kanker zal dit ook wel weer nep zijn. Veel geluk verder.
En weer niet inhoudelijk reageren. Dat jullie mensen met dit soort reacties wegkomen elke keer zegt genoeg over de mods en fa'squote:Op zondag 24 maart 2024 21:23 schreef notturna het volgende:
TS zou een sprookjesboek moeten gaan schrijven. Fantasie heeft hij genoeg, zie ook zijn vorige account met zijn gefantaseerde kanker. Alleen maar om reacties uit te lokken.
TS je bent een enorme troll
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
En weer niet inhoudelijk reageren. Dat jullie mensen met dit soort reacties wegkomen elke keer zegt genoeg over de mods en fa's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |