Ik vraag me het volgende af.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen of het gezinsleven wel iets voor je is. Misschien zit je nu in de tropenjaren, dat kan en dan zijn zulke reflexen wel begrijpelijk als je geen andere uitlaatklep hebt. Maar dan nog, het flesje is niet het enige waar klein geluk in schuilt natuurlijk.
Nou ja dit is natuurlijk niet waar. Maar iedereen negeert die reactie. Waarom? Omdat jullie het fijn vinden om advies te kunnen geven. Of om jullie te kunnen ventileren van jullie frustraties. Of om welk ander simpel dingetje dat in jullie hoofd opkomt.quote:
Dank voor deze post. Door mijn persoonlijke ervaringen raakt dit soort problematiek me nogal. Maar verder op je reageren is denk ik zinloos, naast je gefakete kanker zal dit ook wel weer nep zijn. Veel geluk verder.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vraag me het volgende af.
Iemand zei eerder:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet waar. Maar iedereen negeert die reactie. Waarom? Omdat jullie het fijn vinden om advies te kunnen geven. Of om jullie te kunnen ventileren van jullie frustraties. Of om welk ander simpel dingetje dat in jullie hoofd opkomt.
Waarom doen jullie zo weinig tot niks aan waarheidsbevinding? Ik begrijp het, het is fijn om gewoon zonder na te denken te reageren, niet voor mij maar ik kan het begrijpen. Maar waarom zijn jullie allemaal zo selectief met hoe jullie reageren en op wie jullie reageren? Het gaat niet alleen om dit topic, ik zie dat altijd overal terugkomen ook bij andere users. Het is net alsof jullie jezelf willen bewijzen
Je hebt zo je best gedaan om ontopic te reageren. Alleen passend dat je nu ook weer zo reageertquote:Op zondag 24 maart 2024 21:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dank voor deze post. Door mijn persoonlijke ervaringen raakt dit soort problematiek me nogal. Maar verder op je reageren is denk ik zinloos, naast je gefakete kanker zal dit ook wel weer nep zijn. Veel geluk verder.
En weer niet inhoudelijk reageren. Dat jullie mensen met dit soort reacties wegkomen elke keer zegt genoeg over de mods en fa'squote:Op zondag 24 maart 2024 21:23 schreef notturna het volgende:
TS zou een sprookjesboek moeten gaan schrijven. Fantasie heeft hij genoeg, zie ook zijn vorige account met zijn gefantaseerde kanker. Alleen maar om reacties uit te lokken.
TS je bent een enorme troll
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
En weer niet inhoudelijk reageren. Dat jullie mensen met dit soort reacties wegkomen elke keer zegt genoeg over de mods en fa's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |