ben ik het wel mee eens...quote:Op maandag 18 maart 2024 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn sowieso niet okay.
*zucht* het verdient geen schoonheidsprijsquote:Op maandag 18 maart 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eronder óók zeer zéker niet.
Duidelijke shitquote:
Ik ben blij om te horen, dat je er wat mee kuntquote:Op maandag 18 maart 2024 19:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Duidelijke shit
*zucht* het verdient geen schoonheidsprijs
maar het is toch wel beetje duidelijk waarom??
deze kerel moet je bij zijn ballen grijpen
en het in zijn oren schreeuwen
want hij wilt maar niet naar goed advies luisteren
ik zeg daarbij niet dat mijn advies goed is
maar zie echt hele duidelijk shit
echt doet ie dr geen flikker mee!
Met jouw teksten kun je echt alle kanten opPoetry ftw
Als je nog even samen wil blijven dan raad ik je aan deze zin niet uit te spreken..quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn.
Ik snap wat je zegt, maar hoe kijk jij er zelf tegenaan? Heeft je vrouw je een signaal gegeven waar je iets mee moet doen, of was het gewoon vals alarm? Ik ben wel benieuwd hoe jij daar zelf naar kijkt. Want je zegt dit nu, maar ik lees ook in de OP dat je er een tijdje slecht van hebt geslapen. Wat betekent dat, dat je er slecht van slaapt? Je hebt er dan toch een soort gevoel bij, wat voor soort gevoel is dat?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja we negeren elkaar de laatste dagen behoorlijk en dat is wel goed als afkoelingsperiode, vooral voor haar. Reageren nog wel normaal (en lachen) als de kinderen erbij zijn. Maar ja we zullen het zien, sommige mensen doen nu net alsof ze wel het lef heeft gevonden om me tegen te spreken maar ze is gewoon emotioneel geweest denk ik. Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn. Eerder op de dag hadden we het er nog over namelijk en toen was er niks aan de hand. En dan 's avonds is het plotseling allemaal mis zogenaamd.
Wowquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja we negeren elkaar de laatste dagen behoorlijk en dat is wel goed als afkoelingsperiode, vooral voor haar. Reageren nog wel normaal (en lachen) als de kinderen erbij zijn. Maar ja we zullen het zien, sommige mensen doen nu net alsof ze wel het lef heeft gevonden om me tegen te spreken maar ze is gewoon emotioneel geweest denk ik. Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn. Eerder op de dag hadden we het er nog over namelijk en toen was er niks aan de hand. En dan 's avonds is het plotseling allemaal mis zogenaamd.
Lief dagboek, het ligt allemaal niet aan mij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
het lef heeft gevonden om me tegen te spreken
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow![]()
Duidelijk géén idee hoe je jezelf voor gek zet (i.p.v. je vrouw, wat jij schijnt te denken)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lief dagboek, het ligt allemaal niet aan mij.
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Echt, het totale gebrek aan zelfreflectie![]()
Je hebt geluk dat ik niet jouw zwager ben.
Als jouw vriendin mijn zus zou zijn geweest had ik je al lang opgezocht.
Been there, done that.
Verdiep je eens in zijn pohi...quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?
Als je aandacht zoekt, kan je aandacht verwachten ook.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij ermee wilde bereiken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verdiep je eens in zijn pohi...
Dit is R&P een forum waar men kan ventileren over problemen en advies kan vragen. Ik zie geen vraag om aandacht, ik zie iemand met een probleem die wil ventileren.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je aandacht zoekt, kan je aandacht verwachten ook.
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij ermee wilde bereiken?
[..]
Dit is R&P een forum waar men kan ventileren over problemen en advies kan vragen. Ik zie geen vraag om aandacht, ik zie iemand met een probleem die wil ventileren.
Wat je zegt, is legitiem, alleen denk ik dat het niet echt werkt door iemand te zeggen: 'Foei, jij bent verkeerd bezig.' Kan je net zo goed tegen de wind in pissen. Dus daarom ook mijn vraag wat je wilde bereiken. Maar als ik het goed heb, ben je boos op de manier waarop TS omgaat met zijn vrouw en kinderen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.
Momenteel lijkt R&P niet op een forum maar op een standup podium waar 2 users de hoofdrol opeisen.
Prima, maar dit is geen kusjekroel forum.
Nee maar het is ook geen forum waarin iedere user maar zijn eigen frustratie kan uiten omdat hem of haar iets niet zint. Wees wat professioneel in plaats van jullie zelf telkens zo klein te makenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.
Momenteel lijkt R&P niet op een forum maar op een standup podium waar 2 users de hoofdrol opeisen.
Prima, maar dit is geen kusjekroel forum.
Ben niet boos, vind het alleen sneu voor die vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat je zegt, is legitiem, alleen denk ik dat het niet echt werkt door iemand te zeggen: 'Foei, jij bent verkeerd bezig.' Kan je net zo goed tegen de wind in pissen. Dus daarom ook mijn vraag wat je wilde bereiken. Maar als ik het goed heb, ben je boos op de manier waarop TS omgaat met zijn vrouw en kinderen?
Juist, dus je reactie komt een beetje uit onmacht? Je zou willen dat TS zijn gedrag aanpakt zodat vrouw en kind misschien weer gelukkig worden?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben niet boos, vind het alleen sneu voor die vrouw en kinderen.
Goede adviezen heeft ie genoeg gekregen van users hier.
Je praat geen onzin gozert.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Juist, dus je reactie komt een beetje uit onmacht? Je zou willen dat TS zijn gedrag aanpakt zodat vrouw en kind misschien weer gelukkig worden?
Het probleem met adviezen is, dat ze niet werken. Advies zou alleen moeten worden gebruikt bij tips in het het huishouden of zo, praktische dingen. Binnen relaties, en het persoonlijke leven bestaat er geen goed advies. Kijk als iemand zijn gedrag moet veranderen moet die persoon dat zelf inzien. Je kan niet zomaar zeggen doe X of Z, want dat is wat jij of een ander zou doen, maar iedereen is anders.
Neem bijvoorbeeld verdriet, iedereen gaat daar anders mee om, het is onmogelijk om daar een gouden standaard te hebben of een advies dat altijd werkt.
Bedankt kerel, ik wil jou ook niet aanvallen. Ik was oprecht benieuwd wat het met jou deed, dat je zo reageerde. Nieuwsgierigheid van mijn kant uit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je praat geen onzin gozert.
Er zit een redelijke kern van waarheid in.
Dit forum heeft gewoon meer strijders nodig i.p.v. mensen die maandenlang roepen dat alles kut is en er niets aan willen doen.
Voor nu wens ik je fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |