abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212874700
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:31 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit soort opmerkingen zijn sowieso niet okay.
ben ik het wel mee eens...
maar gaf duidelijk aan dat het niet serieus was
mij hij negeert werkelijk het advies van iedereen!!!
pi_212874718
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Die eronder óók zeer zéker niet.
*zucht* het verdient geen schoonheidsprijs
maar het is toch wel beetje duidelijk waarom??
deze kerel moet je bij zijn ballen grijpen
en het in zijn oren schreeuwen
want hij wilt maar niet naar goed advies luisteren
ik zeg daarbij niet dat mijn advies goed is
maar zie echt hele duidelijk shit
echt doet ie dr geen flikker mee!
pi_212874849
TS is een geniale troll 😂!
  maandag 18 maart 2024 @ 19:27:58 #54
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212875350
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:35 schreef g60forced het volgende:

[..]
Duidelijke shit

Met jouw teksten kun je echt alle kanten op :) Poetry ftw ^O^
Le Diable
pi_212875599
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:27 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Duidelijke shit

Met jouw teksten kun je echt alle kanten op :) Poetry ftw ^O^
Ik ben blij om te horen, dat je er wat mee kunt :7
pi_212908700
Nou ja we negeren elkaar de laatste dagen behoorlijk en dat is wel goed als afkoelingsperiode, vooral voor haar. Reageren nog wel normaal (en lachen) als de kinderen erbij zijn. Maar ja we zullen het zien, sommige mensen doen nu net alsof ze wel het lef heeft gevonden om me tegen te spreken maar ze is gewoon emotioneel geweest denk ik. Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn. Eerder op de dag hadden we het er nog over namelijk en toen was er niks aan de hand. En dan 's avonds is het plotseling allemaal mis zogenaamd. :r
pi_212908760
:')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:42:32 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212908767
Ik hoop maar dat Masberum een act van leugens is, net als je vorige account.
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 21:43:57 #59
441859 crew  Lenny77
pi_212908786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:36 schreef Masberum het volgende:
Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn.
Als je nog even samen wil blijven dan raad ik je aan deze zin niet uit te spreken..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212908792
quote:
Nou ja we negeren elkaar de laatste dagen behoorlijk en dat is wel goed als afkoelingsperiode, vooral voor haar. Reageren nog wel normaal (en lachen) als de kinderen erbij zijn. Maar ja we zullen het zien, sommige mensen doen nu net alsof ze wel het lef heeft gevonden om me tegen te spreken maar ze is gewoon emotioneel geweest denk ik. Ik lever haar heel veel en vrouwen kunnen dat soms niet meer in perspectief zien als ze (onredelijk in dit geval) boos zijn. Eerder op de dag hadden we het er nog over namelijk en toen was er niks aan de hand. En dan 's avonds is het plotseling allemaal mis zogenaamd. :r
Ik snap wat je zegt, maar hoe kijk jij er zelf tegenaan? Heeft je vrouw je een signaal gegeven waar je iets mee moet doen, of was het gewoon vals alarm? Ik ben wel benieuwd hoe jij daar zelf naar kijkt. Want je zegt dit nu, maar ik lees ook in de OP dat je er een tijdje slecht van hebt geslapen. Wat betekent dat, dat je er slecht van slaapt? Je hebt er dan toch een soort gevoel bij, wat voor soort gevoel is dat?
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:44:33 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212908797
quote:
Wow _O-
Duidelijk géén idee hoe je jezelf voor gek zet (i.p.v. je vrouw, wat jij schijnt te denken) :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212908801
quote:
Lief dagboek, het ligt allemaal niet aan mij.
Hell To The Liars
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:45:15 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212908808
quote:
het lef heeft gevonden om me tegen te spreken
:') |:(

Echt, het totale gebrek aan zelfreflectie |:( |:(

Je hebt geluk dat ik niet jouw zwager ben.
Als jouw vriendin mijn zus zou zijn geweest had ik je al lang opgezocht.
Been there, done that.

[ Bericht 10% gewijzigd door Armani XL op 22-03-2024 08:50:00 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212908827
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wow _O-
Duidelijk géén idee hoe je jezelf voor gek zet (i.p.v. je vrouw, wat jij schijnt te denken) :D
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lief dagboek, het ligt allemaal niet aan mij.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Been there, done that.

Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?

[ Bericht 4% gewijzigd door Armani XL op 22-03-2024 10:18:47 ]
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:48:26 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212908841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat hopen jullie met deze reacties te bereiken? Iemand wakker schudden, iemand kleineren?
Verdiep je eens in zijn pohi...
De enigen die gekleineerd worden zijn de vriendin en kinderen van de TS.
Door hem, met zijn houding en gedrag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212908843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
[..]
[..]
Als je aandacht zoekt, kan je aandacht verwachten ook.
Hell To The Liars
pi_212908883
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Verdiep je eens in zijn pohi...
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij ermee wilde bereiken?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:48 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als je aandacht zoekt, kan je aandacht verwachten ook.
Dit is R&P een forum waar men kan ventileren over problemen en advies kan vragen. Ik zie geen vraag om aandacht, ik zie iemand met een probleem die wil ventileren.
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:52:41 #68
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212908905
Misschien kan je weer een keer verzinnen dat je kanker hebt en kijken of ze vanuit medelijden bij je wil blijven?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212908935
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:51 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij ermee wilde bereiken?
[..]
Dit is R&P een forum waar men kan ventileren over problemen en advies kan vragen. Ik zie geen vraag om aandacht, ik zie iemand met een probleem die wil ventileren.
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.

Momenteel lijkt R&P niet op een forum maar op een standup podium waar 2 users de hoofdrol opeisen.
Prima, maar dit is geen kusjekroel forum.
Hell To The Liars
pi_212908955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:55 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik zie dat anders, ik zie iemand zonder zelfreflectie die telkens denigrerend over de moeder van zijn kinderen praat.

Momenteel lijkt R&P niet op een forum maar op een standup podium waar 2 users de hoofdrol opeisen.
Wat je zegt, is legitiem, alleen denk ik dat het niet echt werkt door iemand te zeggen: 'Foei, jij bent verkeerd bezig.' Kan je net zo goed tegen de wind in pissen. Dus daarom ook mijn vraag wat je wilde bereiken. Maar als ik het goed heb, ben je boos op de manier waarop TS omgaat met zijn vrouw en kinderen?
pi_212909013
quote:

[..]

Nee maar het is ook geen forum waarin iedere user maar zijn eigen frustratie kan uiten omdat hem of haar iets niet zint. Wees wat professioneel in plaats van jullie zelf telkens zo klein te maken
pi_212909024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:57 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Wat je zegt, is legitiem, alleen denk ik dat het niet echt werkt door iemand te zeggen: 'Foei, jij bent verkeerd bezig.' Kan je net zo goed tegen de wind in pissen. Dus daarom ook mijn vraag wat je wilde bereiken. Maar als ik het goed heb, ben je boos op de manier waarop TS omgaat met zijn vrouw en kinderen?
Ben niet boos, vind het alleen sneu voor die vrouw en kinderen.

Goede adviezen heeft ie genoeg gekregen van users hier.
Hell To The Liars
pi_212909071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:02 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ben niet boos, vind het alleen sneu voor die vrouw en kinderen.

Goede adviezen heeft ie genoeg gekregen van users hier.
Juist, dus je reactie komt een beetje uit onmacht? Je zou willen dat TS zijn gedrag aanpakt zodat vrouw en kind misschien weer gelukkig worden?

Het probleem met adviezen is, dat ze niet werken. Advies zou alleen moeten worden gebruikt bij tips in het het huishouden of zo, praktische dingen. Binnen relaties, en het persoonlijke leven bestaat er geen goed advies. Kijk als iemand zijn gedrag moet veranderen moet die persoon dat zelf inzien. Je kan niet zomaar zeggen doe X of Z, want dat is wat jij of een ander zou doen, maar iedereen is anders.

Neem bijvoorbeeld verdriet, iedereen gaat daar anders mee om, het is onmogelijk om daar een gouden standaard te hebben of een advies dat altijd werkt.
pi_212909108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:06 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Juist, dus je reactie komt een beetje uit onmacht? Je zou willen dat TS zijn gedrag aanpakt zodat vrouw en kind misschien weer gelukkig worden?

Het probleem met adviezen is, dat ze niet werken. Advies zou alleen moeten worden gebruikt bij tips in het het huishouden of zo, praktische dingen. Binnen relaties, en het persoonlijke leven bestaat er geen goed advies. Kijk als iemand zijn gedrag moet veranderen moet die persoon dat zelf inzien. Je kan niet zomaar zeggen doe X of Z, want dat is wat jij of een ander zou doen, maar iedereen is anders.

Neem bijvoorbeeld verdriet, iedereen gaat daar anders mee om, het is onmogelijk om daar een gouden standaard te hebben of een advies dat altijd werkt.
Je praat geen onzin gozert.
Er zit een redelijke kern van waarheid in.

Dit forum heeft gewoon meer strijders nodig i.p.v. mensen die maandenlang roepen dat alles kut is en er niets aan willen doen.

Voor nu wens ik je fijne avond :)
Hell To The Liars
pi_212909145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:09 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je praat geen onzin gozert.
Er zit een redelijke kern van waarheid in.

Dit forum heeft gewoon meer strijders nodig i.p.v. mensen die maandenlang roepen dat alles kut is en er niets aan willen doen.

Voor nu wens ik je fijne avond :)
Bedankt kerel, ik wil jou ook niet aanvallen. Ik was oprecht benieuwd wat het met jou deed, dat je zo reageerde. Nieuwsgierigheid van mijn kant uit.

Qua adviezen meen ik dat echt. Neem bijvoorbeeld rouw, iedereen gaat daar echt heel anders mee om. Ik weet niet of je zelf ooit een gesprek hebt gehad waar iemand naar je luisterde en je hielp om je eigen gedrag in te zien dat je denk 'aha.' Dat is echt veel beter dan links en rechts wat adviezen.

Insgelijks fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
pi_212909177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:11 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Bedankt kerel, ik wil jou ook niet aanvallen. Ik was oprecht benieuwd wat het met jou deed, dat je zo reageerde. Nieuwsgierigheid van mijn kant uit.

Qua adviezen meen ik dat echt. Neem bijvoorbeeld rouw, iedereen gaat daar echt heel anders mee om. Ik weet niet of je zelf ooit een gesprek hebt gehad waar iemand naar je luisterde en je hielp om je eigen gedrag in te zien dat je denk 'aha.' Dat is echt veel beter dan links en rechts wat adviezen.

Insgelijks fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
Jij weet dat ik zelf vroeger ook verslaafd ben geweest?
Het is net of ik mijn oude ik lees in sommige users.

Dat zal ook een onderdeel zijn ;)
Hell To The Liars
pi_212909210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:14 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jij weet dat ik zelf vroeger ook verslaafd ben geweest?
Het is net of ik mijn oude ik lees in sommige users.

Dat zal ook een onderdeel zijn ;)
Ik had daar helemaal geen weet van, heftig, maar fijn dat je het in de verleden tijd kan zetten.
Hoe is dat voor jou, om posts te lezen die jou herinneren aan je oude ik?
Doet dat iets met jou?
pi_212909236
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Been there, done that.

Ja je bent vast heel sterk etc. Aapjes zijn er genoeg. Geen noodzaak om mij zo te bedreigen zeker aangezien je me niet kent, maar mooi dat alles anoniem is hé en je alles kan zeggen

[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 22-03-2024 08:50:20 ]
pi_212909251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja je bent vast heel sterk etc. Aapjes zijn er genoeg. Geen noodzaak om mij zo te bedreigen zeker aangezien je me niet kent, maar mooi dat alles anoniem is hé en je alles kan zeggen
Hoe voel jij je op dit moment? Maak je je zorgen om wat je vriendin zei?
pi_212909259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:21 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Hoe voel jij je op dit moment? Maak je je zorgen om wat je vriendin zei?
Ik maak me er zorgen om dat ik de 22:22:22 mis
pi_212909271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:22 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik maak me er zorgen om dat ik de 22:22:22 mis
De 22:22:22 missen?
pi_212909301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:24 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
De 22:22:22 missen?
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #63

Gemist ook door al het geneuzel hier
  donderdag 21 maart 2024 @ 22:27:44 #83
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212909303
quote:

[..]
Je kunt ze in de zomer in Utrecht in levende lijven ontmoeten dus wacht niet langer, schrijf je nú in en profiteer direct van 30% korting.
Le Diable
pi_212909309
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:27 schreef Masberum het volgende:

[..]

Je maakt je daar meer druk om, dan wat je vriendin zei?
pi_212909384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 22:28 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Je maakt je daar meer druk om, dan wat je vriendin zei?
Ja maar dat duurt nog wel 10 jaar voor ze weg is dus.
Vakman pur sang
  donderdag 21 maart 2024 @ 22:46:39 #86
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212909479
quote:

[..]

Je weet tenminste wat de juiste prioriteiten zijn in het leven _O-
Want het wetboek ken ik ook
pi_212911217
quote:
Wat jij haar levert is niet echt waar het om draait. Leuk dat jij een inkomen hebt en een eigen woning (niets bijzonders verder, maar goed…), maar wat jouw gezin echt nodig heeft, dat kun jij door jouw verslaving absoluut niet bieden.

Dus je hebt een stapel stenen en vreten in de aanbieding, waar een liefdevolle en veilige omgeving gevraagd wordt.

Zelfs die oompa loompa van SBS6 weet een golddigger als Nicolleke met zijn knaken en grote woningen niet vast te houden, tot het punt dat zij liever met haar blote foef op Onlyfans gaat dan de ellende van een slechte relatie nog langer te ondergaan.

En je doet ook nog jezelf tekort.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:16:52 #88
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212911415
Bij elkaar blijven voor de kinderen altijd een goed idee ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  vrijdag 22 maart 2024 @ 15:11:20 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212914861
quote:
3s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
[..]
[..]
Het houdt een keer op natuurlijk . Oorzaak -gevolg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212915010
quote:
Zo dan, gaat het allemaal wel lekker? Hoe komt het dat jij zo naar tegen je vrouw doet?
pi_212915016
Fout gequote
pi_212915027
quote:

[..]

Oh en dan verwacht jij dat mensen nog moeite gaan nemen je serieus te nemen

Sluit dit topic s.v.p., wat een onzin
pi_212919072
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wow _O-
Ik wil mijn vrouw helemaal niet weg zetten als een gek. Ze heeft gewoon dingen die niet zo prettig zijn en die benoem ik. Jij maakt er weer een overtreffende trap van
pi_212919115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij elkaar blijven voor de kinderen altijd een goed idee ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk, en waar moet zij dan heen? Ik heb voor het huis betaald. Jullie denken daar zo gemakkelijk over terwijl ze eigenlijk nergens terecht zou kunnen op dit moment, zoals ik al vaker aangaf. Is geen machtsmiddel maar gewoon een feit waar jullie graag overheen lezen zo lijkt het
  Forum Admin vrijdag 22 maart 2024 @ 21:40:21 #95
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_212920660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja leuk, en waar moet zij dan heen? Ik heb voor het huis betaald. Jullie denken daar zo gemakkelijk over terwijl ze eigenlijk nergens terecht zou kunnen op dit moment, zoals ik al vaker aangaf. Is geen machtsmiddel maar gewoon een feit waar jullie graag overheen lezen zo lijkt het
Op wat voor voorwaarden zijn jullie getrouwd dan?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_212920680
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Tot de dood scheidt
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 22:15:02 #97
441859 crew  Lenny77
pi_212921206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef Masberum het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat ze nergens heen kan? We zitten niet meer in 1930 he?
En daar je het zo vaak aanhaalt lijkt het voor jou echt wel een garantie te zijn (en stiekem toch wel macht) want ja, haha, ze kan toch niet weg.

Daar kan je je nog eens heel vies in vergissen.
pi_212921458
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]
We zijn niet getrouwd, daarom zeg ik ook altijd mijn vriendin en niet mijn vrouw.

Edit: ik zie nu net dat ik haar zo noemde dit keer inderdaad. Alleen automatisch omdat de ander begon over 'mijn vrouw'. Volgens mij zeg ik verder altijd gewoon mijn vriendin.. ik doe nooit alsof we getrouwd zijn ofzo

Misschien ook door alle aannames dat ze mijn vrouw is en ik dat over nam zonder er bij na te denken. Nee ze is zeker niet mijn vrouw, ben niet met haar getrouwd en dat gaat hem ook niet worden
pi_212921581
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat ze nergens heen kan? We zitten niet meer in 1930 he?
En daar je het zo vaak aanhaalt lijkt het voor jou echt wel een garantie te zijn (en stiekem toch wel macht) want ja, haha, ze kan toch niet weg.

Daar kan je je nog eens heel vies in vergissen.
Klopt we leven niet meer in het jaar 1930. En ja ik denk dat ze niet echt ergens heen kan zonder dat ze de kwaliteit van haar huidige woonsituatie drastisch verminderd ja.

En ik ben de laatste persoon die zoiets als macht zou aanhalen. Daarom ben ik ook zo eerlijk over alles. Maar feiten zijn nou eenmaal feiten, die ik wel benoem.

En ja kan ik me heel vies in vergissen. Of niet. Ik denk dat je wat te optimistisch bent over haar kans om een woning te krijgen
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 22:43:54 #100
441859 crew  Lenny77
pi_212921720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Klopt we leven niet meer in het jaar 1930. En ja ik denk dat ze niet echt ergens heen kan zonder dat ze de kwaliteit van haar huidige woonsituatie drastisch verminderd ja.

En ik ben de laatste persoon die zoiets als macht zou aanhalen. Daarom ben ik ook zo eerlijk over alles. Maar feiten zijn nou eenmaal feiten, die ik wel benoem.

En ja kan ik me heel vies in vergissen. Of niet. Ik denk dat je wat te optimistisch bent over haar kans om een woning te krijgen
Kwaliteit van leven vs kwaliteit van wonen... hmmmm..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')