abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212923329
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:14 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als een buitenstaander is het altijd gemakkelijk te oordelen. Zij blijft bij mij, maakt haar dat dan dom omdat ze niet voor 'kwaliteit van leven' kiest? Ik hoor het graag hoor, iedereen hier denkt zo simpel
In plaats van zo om je heen te slaan zou je ook een aan je gezin kunnen gaan denken en het probleem (jij dus) aanpakken.
pi_212924115
quote:

[..]
Als een buitenstaander is het altijd gemakkelijk te oordelen. Zij blijft bij mij, maakt haar dat dan dom omdat ze niet voor 'kwaliteit van leven' kiest? Ik hoor het graag hoor, iedereen hier denkt zo simpel
Jij levert alles voor jouw vriendin en kinderen. Wanneer je vriendin dan ongelukkig is in de relatie, is dat haar gevoel? Jij kan daar niks aan doen, want als zij een gevoel heeft is dat haar gevoel, gevoelens zijn niet rationeel? Begrijp ik je zo goed?
pi_212924161
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wil mijn vrouw helemaal niet weg zetten als een gek. Ze heeft gewoon dingen die niet zo prettig zijn en die benoem ik. Jij maakt er weer een overtreffende trap van
Helemaal prima natuurlijk. Als ik dingen die mijn vrouw doet niet prettig vind benoem ik dat ook. Net als zij dat bij mij doet. Is het natuurlijk wel zaak om met die feedback iets te doen, om de relatie leuk en gezond te houden.
Wat doe jij met haar opmerkingen als ik vragen mag?

Overigens benoemen we die dingen bij elkaar en niet op een forum. Dat werkt niet zo goed denk ik.
pi_212924279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Sodeknetters het volgende:

Overigens benoemen we die dingen bij elkaar en niet op een forum. Dat werkt niet zo goed denk ik.
Je benoemt het op een moderne manier dan toch wel op de app met je partner, dat staat het tenminste zwart op wit en kun er geen verwijten gemaakt worden over dingen die niet zo gezegd zijn. 8-)
pi_212924314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je benoemt het op een moderne manier dan toch wel op de app met je partner, dat staat het tenminste zwart op wit en kun er geen verwijten gemaakt worden over dingen die niet zo gezegd zijn. 8-)
Bij echt precaire zaken huur ik een reclamevliegtuigje om zoveel mogelijk getuigen te hebben. :7
  zaterdag 23 maart 2024 @ 09:55:33 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212924657
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Jij levert alles voor jouw vriendin en kinderen. Wanneer je vriendin dan ongelukkig is in de relatie, is dat haar gevoel? Jij kan daar niks aan doen, want als zij een gevoel heeft is dat haar gevoel, gevoelens zijn niet rationeel? Begrijp ik je zo goed?
TS vindt het voldoende om haar geld, huis, kinderen te geven. Verder moet ze maar accepteren dat haar man niets doet in het huis en zich elke avond klem zuipt.
pi_212930535
Even reageren op de TS, heb verder het topic niet doorgenomen..

Uit elkaar gaan is pittig en vaak voor de een pittiger dan voor de ander. Echter het beseffen komt dus nu aardig bij je binnen, je hebt een probleem, je blijft in je probleem zitten en doet blijkbaar niet genoeg om je vrouw in jou leven te houden.

Ik geloof niet na een hoop topics van je te hebben gelezen dat je vrouw terug te winnen is, i think she gave it all up. Vandaar dat ze ook eerlijk is en laat ik zeggen dat je dat moet respecteren en dat je je nu nog even een hele tijd nog kutter mag gaan voelen dat je je al voelt.

Misschien (en dat hoop ik van harte) dat je eindelijk de hulp vind die je nodig hebt om al je problemen aan te pakken, is het niet vandaag dan hoop ik morgen! Echt, ik gun het je!

Dus kop op, doe wat je moet doen!

en alle sterkte gozer! ik wens je wijsheid en de juiste beslissingen toe!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_212934590
En vandaag een nieuw topic....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_212935075
quote:

[..]
Nee zij blijft bij jou omdat de huizenmarkt voor sociale huur op dit moment niet toereikend is om direct uit huis te gaan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_212939019
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 02:25 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Nee zij blijft bij jou omdat de huizenmarkt voor sociale huur op dit moment niet toereikend is om direct uit huis te gaan.
een zeker goede mogelijkheid...
of ze probeert er nog wat jaartje uit te slepen
zodat ze hem t huis uit kan flikkeren
want een dronken vader kan niet voor veiligheid zorgen ivm kinderen
TS is echt fakking dom bezig
heeft wss kansen zat gehad om er wat aan te doen
lol dat zijn vrouw ook best een kutwijf kan wezen van tijd tot tijd
(bedoel dat kunnen tenslotte alle vrouwen)

longstory short... misschien gewoon coldturkey hoppa de verslaving-kliniek is
eerst van de drank af en daarna maximaal in therapie met je wijfie
al zou het elke fucking dag zijn!

als ik met een vrouw kinderen zou hebben
deed ik alles eraan om proberen het weer beetje normaal te krijgen
mocht dat na x-maanden therapie toch niet lukken
denk ik wel dat de info die naar boven is gekomen tijdens de gesprekken
je genoeg ruimte geeft om het op een normale manier te verwerken
  zondag 24 maart 2024 @ 11:27:36 #113
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212939165
Ik vraag mij sterk af of stoppen met de alcohol het probleem wel oplost...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212945740
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2024 15:21 schreef Marsenal het volgende:
10 jaar, ga je er dan gemakshalve van uit dat ze uit huis gaan als ze gaan studeren? Want de kinderen van nu, gaan niet zoals hun ouders uit huis zodra ze een kamertje in de binnenstad voor 500 euro vinden. Die bestaan er niet meer.
Nou, veel langer hoeven ze niet bij ons te blijven als het aan mij ligt. Een studentenkamer is altijd nog wel te vinden, desnoods betaal ik zelf extra ervoor elke maand dat vind ik niet erg, maar mijn kinderen moeten echt niet tot hun 25e thuis blijven, ook voor henzelf juist, ze moeten wat op eigen benen leren te staan dan
pi_212946468
Wel verdrietig hoe jullie kinderen worden opgevoed en wat voor ellende deze kinderen allemaal moeten meekrijgen. Echt niet goed voor hun ontwikkeling, triest.
pi_212946491
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou, veel langer hoeven ze niet bij ons te blijven als het aan mij ligt. Een studentenkamer is altijd nog wel te vinden, desnoods betaal ik zelf extra ervoor elke maand dat vind ik niet erg, maar mijn kinderen moeten echt niet tot hun 25e thuis blijven, ook voor henzelf juist, ze moeten wat op eigen benen leren te staan dan
Misschien moet jij dat laatste eens leren.
pi_212946775
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vraag mij sterk af of stoppen met de alcohol het probleem wel oplost...
Slechter zal het er niet van worden denk ik.
pi_212946936
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien moet jij dat laatste eens leren.
Hoezo? Ik red mezelf juist heel goed.. Waarom een onterechte sneer maken?
pi_212946967
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Nou, als je iemand van zijn laatste pleziertje berooft dan wordt het er meestal juist niet beter van
  zondag 24 maart 2024 @ 20:39:41 #120
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212946985
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou, als je iemand van zijn laatste pleziertje berooft dan wordt het er meestal juist niet beter van
Is alcohol het enige waar je plezier van kan hebben?
pi_212947030
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Is alcohol het enige waar je plezier van kan hebben?
Nou nee dat dan ook weer niet. Gamen is leuk. Muziek luisteren is soms leuk. En met de kinderen naar het park gaan etc. is ook wel leuk. Overdag doe ik gewoon wat nodig is. 'S avonds ben ik liever alleen en is het gewoon mijn tijd. Maar ja als je een gezin hebt dan is er altijd wel wat. Of gepiep aan je oren omdat een kind weer huilt of brult. Of je vriendin heeft je weer nodig omdat ze niet weet hoe ze een e-mail adres kan zien bij een mailto: zoals vandaag. Iedereen is gewoon zo afhankelijk van mij en elk moment dat ik me even wil terugtrekken wordt ook gewoon verstoord. Kan ik die kinderen niet kwalijk nemen maar maakt het leven er niet leuker op
pi_212947051
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Voor de omgeving wel, geloof me. Ik spreek uit ervaring.
  zondag 24 maart 2024 @ 20:46:14 #123
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212947075
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Mogelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212947269
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Voor de omgeving wel, geloof me. Ik spreek uit ervaring.
Alsof elke ervaring hetzelfde is.
  zondag 24 maart 2024 @ 21:07:56 #125
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212947362
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:42 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou nee dat dan ook weer niet. Gamen is leuk. Muziek luisteren is soms leuk. En met de kinderen naar het park gaan etc. is ook wel leuk. Overdag doe ik gewoon wat nodig is. 'S avonds ben ik liever alleen en is het gewoon mijn tijd. Maar ja als je een gezin hebt dan is er altijd wel wat. Of gepiep aan je oren omdat een kind weer huilt of brult. Of je vriendin heeft je weer nodig omdat ze niet weet hoe ze een e-mail adres kan zien bij een mailto: zoals vandaag. Iedereen is gewoon zo afhankelijk van mij en elk moment dat ik me even wil terugtrekken wordt ook gewoon verstoord. Kan ik die kinderen niet kwalijk nemen maar maakt het leven er niet leuker op
Misschien moet je je eens afvragen of het gezinsleven wel iets voor je is. Misschien zit je nu in de tropenjaren, dat kan en dan zijn zulke reflexen wel begrijpelijk als je geen andere uitlaatklep hebt. Maar dan nog, het flesje is niet het enige waar klein geluk in schuilt natuurlijk.
Le Diable
pi_212947486
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Alsof elke ervaring hetzelfde is.
Je hebt gelijk. Zuip jezelf en je gezin gerust naar de klote. Ze zullen je dankbaar zijn.
pi_212947502
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Misschien moet je je eens afvragen of het gezinsleven wel iets voor je is. Misschien zit je nu in de tropenjaren, dat kan en dan zijn zulke reflexen wel begrijpelijk als je geen andere uitlaatklep hebt. Maar dan nog, het flesje is niet het enige waar klein geluk in schuilt natuurlijk.
Ik vraag me het volgende af.

Iemand zei eerder:

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:46 schreef TonyMalony het volgende:
TS is een geniale troll 😂!
Nou ja dit is natuurlijk niet waar. Maar iedereen negeert die reactie. Waarom? Omdat jullie het fijn vinden om advies te kunnen geven. Of om jullie te kunnen ventileren van jullie frustraties. Of om welk ander simpel dingetje dat in jullie hoofd opkomt.

Waarom doen jullie zo weinig tot niks aan waarheidsbevinding? Ik begrijp het, het is fijn om gewoon zonder na te denken te reageren, niet voor mij maar ik kan het begrijpen. Maar waarom zijn jullie allemaal zo selectief met hoe jullie reageren en op wie jullie reageren? Het gaat niet alleen om dit topic, ik zie dat altijd overal terugkomen ook bij andere users. Het is net alsof jullie jezelf willen bewijzen
pi_212947544
TS zou een sprookjesboek moeten gaan schrijven. Fantasie heeft hij genoeg, zie ook zijn vorige account met zijn gefantaseerde kanker. Alleen maar om reacties uit te lokken.

TS je bent een enorme troll ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_212947655
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik vraag me het volgende af.

Iemand zei eerder:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet waar. Maar iedereen negeert die reactie. Waarom? Omdat jullie het fijn vinden om advies te kunnen geven. Of om jullie te kunnen ventileren van jullie frustraties. Of om welk ander simpel dingetje dat in jullie hoofd opkomt.

Waarom doen jullie zo weinig tot niks aan waarheidsbevinding? Ik begrijp het, het is fijn om gewoon zonder na te denken te reageren, niet voor mij maar ik kan het begrijpen. Maar waarom zijn jullie allemaal zo selectief met hoe jullie reageren en op wie jullie reageren? Het gaat niet alleen om dit topic, ik zie dat altijd overal terugkomen ook bij andere users. Het is net alsof jullie jezelf willen bewijzen
Dank voor deze post. Door mijn persoonlijke ervaringen raakt dit soort problematiek me nogal. Maar verder op je reageren is denk ik zinloos, naast je gefakete kanker zal dit ook wel weer nep zijn. Veel geluk verder.
pi_212947855
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:31 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dank voor deze post. Door mijn persoonlijke ervaringen raakt dit soort problematiek me nogal. Maar verder op je reageren is denk ik zinloos, naast je gefakete kanker zal dit ook wel weer nep zijn. Veel geluk verder.
Je hebt zo je best gedaan om ontopic te reageren. Alleen passend dat je nu ook weer zo reageert
pi_212947932
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:23 schreef notturna het volgende:
TS zou een sprookjesboek moeten gaan schrijven. Fantasie heeft hij genoeg, zie ook zijn vorige account met zijn gefantaseerde kanker. Alleen maar om reacties uit te lokken.

TS je bent een enorme troll ^O^
En weer niet inhoudelijk reageren. Dat jullie mensen met dit soort reacties wegkomen elke keer zegt genoeg over de mods en fa's
pi_212947972
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:56 schreef Masberum het volgende:

[..]
En weer niet inhoudelijk reageren. Dat jullie mensen met dit soort reacties wegkomen elke keer zegt genoeg over de mods en fa's
_O- _O- _O-
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 22:12:03 #133
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212948118
Die hautaine houding is nu wel klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')